Sokağa çıkma yasağı neden 18 altı değil de 20 yaş altını kapsıyor?

18 ve daha küçüklere uygulanan yasağı anlarım da biz 19 ve 20 yaşındaki ‘’YETİŞKİNLERE’’ uygulanan yasağa anlam veremedim. Biz çocuk olmadığımız için velet gibi bilgisayar oyunu oynayarak vakit geçiremiyoruz, ders çalışmamızı gerektiren lise sınavlarımız yok. Bir kere bu yaş grubu artık reşit sayılır, dışarı çıkmamızı gerektiren acil işlerimiz olabiliyor. Herşeyden önce tehlike arz etmiyoruz, taşıyıcı bile değiliz; korkulması gereken kişiler kronik hastalığı olanlar ve ihtiyarlar. Korkmayın yasak kalksa gün boyu dışarda takılacak değiliz zaten ama 24 saatte hiç olmazsa 2 dk hava almaya ihtiyacımız var. Yasak 60 yaş üstüne ve 18 yaş altına uygulanmalı.
Sokağa çıkma yasağı neden 18 altı değil de 20 yaş altını kapsıyor?
Sokağa çıkma yasağı neden 18 altı değil de 20 yaş altını kapsıyor?
Cevapla