öncelikle uzaylı terimi yanlış dünya dışı varlıklar canlılar diyelim kesinlikle var olduğuna emin olabilirsiniz fakat insanlık buna hazır değil bunlar insan tepkilerini normalleştirme çalışmaları ayrıca insanlardan önce yaşamış yeraltı ırkı halen var kutuplarda başka bir ırk yaşadığınıda söyleyebilirim ikisinin ortak özelliği yeryüzünde yaşayamamaları bermuda şeytan üçgeni bölgesinde denizden ve kutuplardan giriş kapıları var su formuna yatkın bu türün dışında toprak altında yaşayan bir türleri daha var asya kıtasında 3 farklı bölgede yeraltı kapıları vardır dünya dışı hiçbir gezegende insan formu yaşayamaz atmosfer uygun değildir özel kıyafetler olmadan yaşaması mümkün değildir aynı şey dünya dışı varlıklar içinde geçerli burada yeryüzünde yaşama şansları yok buda evreni yaratanın güvenlik tasarımı olarak görebiliriz böylece güçlü ve zeki varlıklar zayıfların gezegenlerini istila etmenin bir anlamı olmadığını anlamıştır fakat işlerine yarayan madenleri sömüreceklerdir
bu görüntüler yeni görüntüler değil 2004 yılından askeri uçaktan kayda alınmış görüntüler. zaten daha önce de internette vardı ama asıl olay pentagon'un bunu resmi olarak onaylaması olmuş ama tabiki de bu zamanlar da amerika'da dikkat dağıtmak için de yapılmış olabilir. ama zaten uzaylıların varlığına şaşırmak tuhaf olur bu kadar büyük bir evrende yalnız olacağımızı düşünmek garip olurdu zaten. yıllardır uzay istalalarıyla ilgili filmler yapılıyor her ne kadar bu filmler bilimkurgu bakımından güzel olup benimde sevdiğim filmler olsada bence asıl amaç insanları uzaylılara alıştırmak eğer bu görüntüler gerçekse ve dikkat dağıtmak için onaylanmadıysa artık bu durumu saklayamadıklarının onlarda farkında ama asıl soru hangi uzaylı filminin haklı çıkacağı? ben insanlarla uzaylıların kesin bir temasa geçmeleri için maksimum 20 yıl süre veriyorum ama 10 yıl içinde gerçekleşeceğini düşünüyorum. ama zaten komplo teorilerine ve aslında üzerine hiç düşünülmeyen ve geri planda kalan yazıtlara göz atarsanız uzaylıların aramızda yaşıyor olma ihtimali bile var o yazıtlar hakkettiği değeri görmüyor resmi olarak daha yeni yeni onaylanmaya başlayan görüntülerdekilerin benzerlerini yüzyıllar öncesindeki yazıtlarda da olması hiç mi ilginizi çekmiyor? her ne kadar uçuk bir teori gözükse de aslında araştırsanız dünya da olan diğer şeylerden daha imkansız olmadığını görürsünüz. ve zaten bu ve bu gibi milyonlarca belki de milyarlarca olan görüntülerden en az bin tanesi gerçekse bile filmlerdeki ufoların ve uzaylı tasvirlerinin bu kadar benzemesi tuhaf olmaz mıydı? cevabı size bırakıyorum ve ayrıca bu yıl kendilerini belli ederlerse bile şaşırmam
ben burada bu dünyada nasıl var olduysam evrenin bir çok yerinde benimle beraber ve hatta benden milyonlarca yıl evvelinde benim gibi birçok varlığın da var olması pek muhtemel bir olay. Benden çok önce var olup teknolojisi gelişmiş uygarlıkların bizi aramaları da gayet doğal. Buldularsa gözlemlemeleri de gayet doğal. Hatta belkide bizi onlar bile var etmiş olabilirler. Tıpkı bizim şu an mars ta bir koloni oluşturma isteğimiz gibi. ya da şu an Jüpiter bakteriler gönderip orada bir yaşamı başlatma gayelerimiz gibi. Bundan bir 5 milyon yıl sonra Jüpiter de hayat varlığını sorgulayıp kendilerine bir tanrı arayacaklar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
var ve yaklaşık 30 metreden gördüm burada da bazı kişilerle paylaşmıştım metal filan değil 3 tane gördüm beyaz ışık topuydu yaklaşık 2 metre çapında ve önümden tahminen 15 km hızla geçtiler o kadar net gördüm birkaç yıl önce ağustos ayında saat 03:20 civarında yemin ederim inanın buna görünce donup kaldım ve önündeki direk ağaç ne varsa içinden geçiyorlardı çarpmadan en ufak bir seside yoktu. arkadan bakıp izledim yaklaşık en fazla 45 saniye sürede bir dahada görmedim. bunu sadece ben görmüş olamam mutlaka başkaları da vardır gören
@QuadrifoglioVerde hayır iki tanesi önde gidiyordu üçüncüsü hızlıca geldi katıldı onlara dostum ben gördüm bunu parlak florasan ışıklı 2 metre çapında bir top düşün şekil oydu
@QuadrifoglioVerde ben dondum kaldım aklıma telefonla bile gelmedi mesafe 30 metre bile yoktu 6-7 metre yüksekteydiler hiç sesi yoktu dumanı yoktu hava açıktı ben görmüş olamam bunu yabancı videolarda da paylaştım bunu kaç defa.. peki 8 gün önce istanbuldan uludağ net bir şekilde gözüktü duydun mu bunu uzaktaki ışıklar bile yanındaydı sanki
@QuadrifoglioVerde bir doğa olayını bile kalabalık bir şehirde çok az gören olmuş anladın bunu değil mi? bende gördüm bunu sıradan bir doğa olayı da değildi çok uzaktaki ışıklar bile yanında yanıyordu sanki gözlemlemekte önemli olayı.. çok uzakta gördüğüm cisimler oldu çok defa sadece ışığını gördüm onların ama bir şeyler var çok sık olmaya başladı geçen yıl bir ateş topu gördüm evlere yaklaştığında yok oldu ailemde gördü bunu evimiz tepe bir yerde büyük bir alanı görebiliyorum
@QuadrifoglioVerde meteordu ama küçüktü 1 km mesafe vardı yaklaşık o kadar yakındı ateşten göremiyorsun büyüklüğünü ama ortalık aydınladı sordum sağa sola yine gören yok saat 22:00 civarıydı
Güneş Sisteminde sadece Dünyada yaşam var, çünkü mükemmel bir dengede duruyor Dünya. Bazı yıllarda kuyruklu yıldızlar geçiyor mesela Dünya'nın çevresinden ama önümüzde Jüpiter olduğu için yıldızlar gelip çarpmıyor Dünyaya. Jüpiterin devasa manyetik etkisi ile etraftan dolaşıyorlar. Yani Jüpiter manyetik alanıyla yıldızları itiyor bizden uzakta tutuyor. Veya başka bir örnek vereyim Güneşe yakın olsak Venüs gibi kavrulurduk, uzak olsak Mars gibi buz tutardık. Bütün bu dengenin bilim adamları tarafından bir çözümlemesi yapılmış ve sadece Samanyolu Galaksisinde Dünya gibi yaşam koşulları dört dörtlük olan 500 milyon gezegen olduğu bulunmuş. Yani uzaylıların (uzaylı dediğimiz canlılar belki bizim gibi insan da olabilir, illa iri gözlü yaratıklara benzeyecekler diye bir şey yok) olduğunu kesin kesin söyleyemiyor bilim dünyası, ama düşününce milyarlarca galaksi arasından sadece birinde bile 500 milyon gezegenin yaşama elverişli olduğu göz önünde bulundurulursa sadece Dünya'da yaşam var demek ahmaklıktır. Lütfen işi bu boyutuyla düşünün. Ha bana sorarsanız ufo diye bir şey yok. Yani uzaylıların gelip Dünya'yı ziyaret ettiği haberleri, insanların kendini heyecanlandırması için uydurdukları koca bir yalan bence. Çünkü Dünya ile en yakın yaşam formu olduğu düşünülen gezegen arasında binlerce ışık yılı mesafe var. Uzaylılar bizi ziyarete gelse emin olun o kadar yolu teptikten sonra bizi uzaktan izleyip yok olmazlar. En azından iletişim kurmaya çalışırlar veya açık açık kendilerini gösterirler.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yakında Uzay Ordusu'na da karşı Seferoğulları (ABD) veya Tellioğulları (RUS)' a destek vererek, mücadele ederiz artık. Bizim mahalledeki Hacı Remzi amcanın fırlatacağı ayakkabının etkisi yeter 😂 Lan biraz aklınızı çalıştırın. 50—60 yıldır ABD nin zaten yalandan UZAY OYUNU var ve dünyayı da buna inandırmak için var gücüyle uğraşıyor. Sırf uzaylılara inandırmak için Hollywood filmlerine bile ayırdıkları paranın haddi hesabı yok. Günümüzde de artık UFO'yu yapabilecek teknolojiye ulaştık, bir sirkelenip kendinize gelin. Elindeki Sanayi, Robot ve Yazılım gücünle üret bir tane ufo (İHA-DRONE) .. Motor olarak da tak bir tane nükleer yakıtla çalışan jet motor... NASA'dan da kumanda ederek aracı istediğin yerde gezdir, görüntülerini çek dünyayı da kandır... O a q ' un NASA sı çok iddaalıysa elindeki tüm detaylı bilgileri bir önce Dünya Kamuoyu ile paylaşsın. Baktılar Trilyon Dolarlarca yatırımdan sonra yaptıkları araştırmada uzayda başka canlı varlıklar yok. Eee Napalım, bunu yalan olarak kullanalım? Nasıl işte dev bütçeli sinemalarda... Tarih boyunca neredeymiş bu uzaylı amcalar? Eskiden de uzay araştırması o zamanların imkanıyla vardı hep 😏
Gökyuzunde baktiginiz en ufak bir noktada milyonlarca galaksi var. bu milyonlarca galakside onlarca, yuzlerce gezegen var. bu gezegenlerden sadece dunyada yasam olmasi sacma degil mi?
Ayrıca dünyada uzayda olduğuna göre... Bizde uzaylı olmuyor muyuz bu durumda?
Yani kısaca özetlersek: Kesinlikle vardır ama bizim düşündüğümüz gibi iki eli iki ayağı olacak diye birşey yoktur. belki bir bakteri olarak belki bir hayal gücümüzün dışında bir formda olarak yaşıyorlar göremiyoruz diye inanmayacak değiliz. hala evrenin toz tanesi kadarını keşfetmişken kesinlikle yok demek bence saçmalık.
Nat Geo belgesellerinden olan sıra dışı bir kaya belgeselini mutlaka izleyin derim..
Peki kimsenin sallamıyor olması? Dünyada uzaylı var diyoruz hem de ispatlı, kimsenin umuru değil. :) Gerçekten inanılmaz komik artık insanoğlu. Corona sayesinde her şeye tamam diyecek raddeye geldik. Nasıl olacak bilemiyorum. Umarım yıl sonuna doğru bir de düşman uzaylılarla uğraşmayız; dost falan çıkmalarını tercih ederim. Belki birkaçımızı alıp götürürler iyi davranacaklarsa ben okeyim.
Kim ne derse desin ben inaniyorum. Koca evrende tek yaşam belirtisi dunyada olamaz. Kaç bin yıl önce mağaraların duvarlarina cizilmis astronot ve ufo resimleri var insanlar teknoloji ne bilmezken. Bazi buyuk devletlerin iletisime gectigini dusunuyorum son 20 senedir resmen çağ atlandi. Onca sinema filmi de bosuna cekilmiyor bence. Simpsonlarda da ayni sekilde bircok ornek var gelecekten haber veren. Hersey planli ve bilerek isteyerek yapiliyor. Insan psikolojisini simdiden hazirlamaya calisiyorlar filmlerle goruntulerle alistiriyorlar bence.
Bende oyle dusunuyorum. Dna kodlamalarimiz benziyorsa yani uzayli ve dunyalidan yeni bir tur bile olusabilir. Kulaga masaldan ibaret gibi geliyor ama hersey mumkun. Son yillarda ozellikle uzaylilar cok rovansta. Film cizgi film reklam teori her anlamda. Bunlarin bosuna yapildigina inanmiyorum.
Kesinlikle pentagonun şu zamanda eski videoyu yayınlaması normal değil altından bir şey çıkacak mutlaka eğer uzaylılar varsa beni de kaçırsın o kadar çok istiyorum ki 😀
Dünya dışında yaşam benim ilgimi eskisi gibi çekmiyor. Bildiğim kadarıyla bu ufo görüntüleri eski görüntüler diye biliyorum. Hani sırf gündem değişsin diye paylaşıldı bence.
Varsa artık gelsinler, savaşıyor muyuz, sevişiyor muyuz (Sevişmek, karşılıklı sevilme durumu olan) ne olacaksa olsun. Öyle gelip bakıp bakıp kaçmakla olmuyor bu işler. Delikanlı olan uzaylı, öyle röntgen falan yapmaz. 🤣🤣🤣
Bunu ABD Donanması da paylaşmıştı aylar önce, Barış Özcan videosunu çekmişti ama Pentagon'un da paylaşması ciddileştirdi işi. Uzaylı diyen de var, saklanan ileri teknoloji diyen de. Ben uzaylılara inanıyorum. 😂
Uzaylılar olsaydı bu şekilde bir haberle duyuyor olmazdık. Öyle bir manşet öyle bir haber olurdu ki bu vay bee hakikaten uzaylı varmış derdik hepimiz. Amerika da Koronavirus vaka sayıları bir hayli artti ve Amerika'da Koronavirus gündemini değiştirmek için yine uzaylı haberini piyasaya saldı
Evrenin büyüklügünü, galaksilerin ve gezegenlerin coklugunu göz önünde bulundurursak, icinde bulundugumuz samanyolu galaksisi bir toz zerresi bile degil.. Dolayisiyla birakin diger galaksiler, sadece bizim galaksimizde bile milyon tane farkli canli türü olabilir.. Henüz bunu kanitlayacak teknolojiye sahip olmamamiz bu gercegi degistirmez. Evrende yalniz olmamiz im kan siz..
O görüntülerin teknik bşr arıza olabileceğini söylüyor cihazları üreten firma. 😊 Bence yalnız değiliz ama uzaylıların gelip gelmediği konu ise tam bir muamma. Her şey rant olmuş zaten.
bence hitler uzaya ilk yayını yaptıktan sonra uzaylılar gelmişti ama uzaylılar gelip kendini tanıttığında mesela 51. areada tanıtmış olabilirler o zamanlar cahil herşeyi tehdit gören insanlar onlara pek iyi davranmamış olabilir ve onlarda artık kendilerini saklıyo olabilirler mesela ben her gece evimin önündeki arazide aynı videodaki gibi cisimler görüyodum sonra bakmayı bıraktım ufo desem kim inanıcaktıki
Allah'ın 18000 alemi var, ve her biri şüphesizki maksatları ölçüsünde ve kusursuzlukla yaratılmıştır, kim bilir Allah yer yüzündeki bir aleminde bunca yaradılış varken, geri kalan 17000 aleminde neler vardır. Kusursuz ve eksiksiz yaratıcıdan başka kimse bilemez
Amerikalıların bu konuya diğer milletlerden daha fazla takıyor olması ilginç geliyor doğrusu ya da reklamlarını çok iyi yapıyorlar, bilemiyorum. Bu hususta bence çin, hint, rus, iskandinav uzay ajanslarının da sunduğu veriler olması gerek bence, aksi taktirde bana pek inandırıcı gelmez. Yoksa ABD’ye kafayı takmış bir uzaylı ırkı mı var karşımızda :)
Uzaylı diye birşey yoktur bunlar ABD ve Holywood uydurmalarıdır. Sahte Uzaylı istilasına hazırlıyorlar aşırı cahil aptal insanları... Bir de gördüm diyenlerin hepsi yalan ve yanlış. Gördükleri şey ya ruhani varlıklar ya da esrar çekip kafaları güzel olduğu için hayal görüyorlar. Başka gezegenlerde başka canlılar elbette var ama iri gözlü kepçe kulaklı grimsi uzaylılar diye birşey yok. Olsa hala niye gelmiyorlar , 100 yıllık bir kolpa hikayesi ve millenium çağında insanlara sahtesini yaşatacaklar...
Biraz ironi sosuyla aslında ben de inanmadığımı sezdirmek istemiştim. Bir kesim uzaylılara inanmayanları hemen aforoz ediyor. Etmeleri mühim değil de bu işin hep Amerika etrafında dönmesinin ne kadar tuhaf ve planlanmış olduğunu biraz anlasınlar istiyorum.
Dünya da uzayda bir gezegen olduğuna göre dünyada yaşayan herkes aynı zamanda uzaylıdır. İşin şakası bir yana şu sonsuz evrenin içinde yaşam olan tek gezegenin bizim dünyamız olmadığına inanıyorum.
Bence uzaylılarin varlığı gayet olası çünkü evrendeki tek canlılar dünyada olması çok az bir ihtimal ki güneş sistemi hariç milyonlarca sistem var elbette uzaylılar vardır ama tabiki hep filmlerde olan ve tek amacı insanları kaçırmak değildir
bir sittirsin herşeyi net çeken pentagon bunu niçin yalandan dümenden net çekmemiş ki😄 görüntünün ne olduğu belli değil fatashop a müsait bir görüntü. yalan ki hemde ne yalan, canı sıkılmış filim fıdıldak yapalım demişler. Herkesin herkese yani güçlünün güçsüze hükmettiği bir dünyada alemde uzaylılar madem üstün varlıklar niçin gelip dünyaya posta koymayıp ta görünüp kaçıveriyorlar. İnanmayın kedidir o kedi
Uzaylı tabiri tam değil. Şöyleki; biz uzayın dışında değiliz, hepimiz uzaylıyız. UFO (Unknown Flying Obje= Tanımlanamayan Uçan Cisim) ister bilimsel olarak ister dinen düşünürsek her iki kanaldan da olmaması için neden yok. Uçsuz bucaksız evrende neden yalnız olalım ki? Siz evrende yalnız olduğunuzu mu sanıyorsunuz, biz gökleri yedi kat yarattık (Talak 65/12).
Uzaylılara inanmam ama inansam da Amerikan Avrupai filmlerdeki gibi tasviri olduğunu sanmam xd hı aynen oradaki bizim vitrinin kayıp tabağı bizim çocuklar balkondan atmış pilotlar da şey sanmış şey uzaylı öhom özür dileriz.
Ucu bucağı bilinmeyen şu evrende, bizden çok daha zeki yaşam formlarının varlığına hep inandım. İnanmaya da devam edeceğim. İlaveten bahsi geçen video yeni değil. Barış Özcan'ı takip edenler 7 ay öncesinde konuya ilişkin videoyu anımsayacaktır.
Umarım vardır. Bir heyecan gelir bari dünyaya. Televizyondan izleriz first contact nasıl olacak. Tüm dünya devletleri sıraya girer. Türk lokumu veririz uzaylıya belki çok sever ve tüm teknolojisini bize verir.
Uzaylıların var olduğu şüpheli. Eğer gerçekten farklı bir yaşam var olsaydı bunu mutlaka sık sık görebilirdik. Aslında bu konu uzun uzun konuşulur ama sonrasında o masadan herkes dinden uzaklaşmış olarak kalkacaktır.
Yayinlanan görüntüler yillar önce de vardı. Simdi gundem ediliyor neden? Cok kolay manipüle oluyorsunuz. Uzaylılar varsa bile Şu an konusmamiz gereken onlar degil. Kafa bulandırmaca bunlar
Tabiki İnanıyorum... Denizdeki kum tanesinden daha çok Yaldız olup bir bizim gezegende mi hayat olacak? Kaç yıl Mars çikolatası yemiş biri olarak inanıyorum 😀
UFO’nun açılımı ‘’Tanımlanamayan Uçan Nesne’’ demek. Adı üzerinde tanımlanamıyor. Yani bu UFO’ların uzaylı olduğu anlamına gelmiyor. UFO=Uzaylı demek değil.
@QuadrifoglioVerde Dünya dışı değiller demiyorum ki zaten. Dünya dışı uzaylılardan ibaret değil diyorum. 😅 Bizim aklımızda hep kalıplaşmış bir uzaylı kavramı var. UFO daha farklı bir tür ya da olgu olabilir neticede.
@QuadrifoglioVerde Bu dünyadan değil diyorum zaten ben de ama içerisindeki şey bizim kafamızda tanımladığımız klasik uzaydan daha farklı bir şey olabilir demek istiyorum. Belki de hiçbir şey yoktur. 🤷🏻♀️
Aynaya baktığımda gördüğüm kişi zaten bir uzaylıyken bunan inanmamak aptallık olur. Hepimiz uzayda yaşamıyor muyuz? Dünyalı olmak zaten uzaylı olmak demek değil mi?
Bir video izlemiştim.. O video da eğer söylenen dogruysa.. Ortaya çıkış ve ortadan kaybolma hızı süresin de hiçbir ülkede böyle bir hız yokmuş. Buda gösteriyor ki ufo ya da başka bir bilmediğimiz varlıklar... Var demektir.. Zaten ısrarla var diyorum.
Ben inanıyorum ama söylediğim herkes saçmaladığımı düşünüyor uzaylılarla inandığım için saçmaladığımı düşünen insanlar acaba koca ve sonsuz evrende yanlız olduklarını nerden biliyorlar
Evet inanıyorum hatta şu an gezegenemizde azınlık düzeyinde uzaylı nüfusunun dünyada olduğunu ve diğerlerininde yavaş yavaş dünyaya yerleştiğini dünyayı yönetmeye başladığını düşünüyorum
@Götürbeniaya Kusura bakmayın ben güneşe doğru gidiyorum başka sefere aya artık , ama yolumun üstünde gerçi geçen günbir ufo kiraladım ufak çizik var dediler ekspere soktum aracı sağ kapı boyalı çıktı 😂, neyse iki kişilik olsaydı seni alırdım başka sefere -oruç kafası
@Götürbeniaya Evett kafam mükkemel ama beniayagötür , sen bu kadar iyi olmaz 😂 , sercan diyince ne kadar izlemesemde aklıma kel olan sercan geliuor survivordaki varya inşallah senin dediğin sercanın saçı vardır. eee birde normalde başkası olsa olamaz kızla konuşyorum hemen yürim ayaklarına girer selam merhaba tanışalımmı istanbuldaysan , izmirdeysen dm , kusura bakma bilmrm bunları😂 , yani bir kişinin isteği dışında onu rahatsız etmek çok uzak banaa.
@Götürbeniaya Hmm neyse umdunu değil buldunu kabullencen. Iyiymiş , sonuç olarak seni aya götüremem ama cidden dünya turu bişey desen olabilirdi ama ay vs yoluma ters düşüyor havasını sevmiyorum😂
@Götürbeniaya Ne demek rica ederim , seni aya götürebilceğim zaman sana arkadaşlık isteğide atarım ama şimdi evden bile çıkamıyoz🤣,1 gün geç cevap verdin hayırdır ayda daha yenimi sabah oluyor🤣