AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Izi sürüldüğünde virüsün yayıldığı hayvan pazarıyla alakası olmayan insanlarda da çıkmıştı ilk başta. Tabiiki labaratuar ortamının ürünü...
Bu haftaya kadar Amerika da üretildi deniyordu şimdiyse Çin diyorlar. Benim görüşürüm biri üretti saldı da bu Çin değil.
Bence bir Ülke tarafından değil, bir grup örgüt dünyada farklı milletlerin bir araya gelerek oluşturduğu bir nevi tehlikeli bir grup ile oluşturuldu
Onların hayatıda tehlikeli de hayvanlar dan gelen bir şey. Ama tüm dünyaya nasıl yayıldı halaa aklım almıyor.
Insan aklı bununda üstesinden gelecektir. Hayvanlardan bulaştığını düşünüyorum. Maksimum 3 ayın sonunda gündemimiz farklı olacaktır.
Bence bu virüsü ya ABD ya Çin pislikleri üretti istedikleri gibi gitmeyen bazı durumlar var bence ondan sebeb
Yersiz bir tartışma nerden geldiyse geldi şu an meselemiz nasıl kurtulacağız
Aslında laboratuvar ortamında üretildiğini düşünürdüm ama yediklerine bakınca inanmamak güç.
Hayvanlardan bulaşsa bu çinliler yıllardır o pis seyleri yiyor daha once olurdu bu uretildi
Bazı şeyleri mantıklı bulmuyorum, onlar her çeşit hayvanı zaten uzun zamandır yiyorlar neden şimdi çıktı bu virüs?
Görüş belli ederek virüsten kurtulmuyoruz. Bunu düşünmek bize kalmadı. Bize ne? Herbokolog gibi davranmayalım lütfen.
Hiçbir tıp bilgisi olmadan bunu burda yargılamak kimin haddine? Sitenin fenomenin bile yaptığı paylaşım çok saçma. (-1)
Hayvan yemekten olsa şimdiye kadar kaç kez daha çıkardı , ilk defa hayvan yemiyorlar.
Laboratuvarda üretildi ama Çin laboratuvarında değil :) (bence)
Dünya sağlık örgütü üretti çinde yaydırdılar
sadece çinde değil tabi
Çin labaratuvarlarında üretildi yaşınlıkla dışarıya sızdırıldı hedef abd idi kanımca.
Her çeşit hayvanı yedikleri için hayvanlardan bulaştı.
Uzaylılar sahte biyodijital virüslerini 5g ile yarasalara bulaştırdılar.
Dünyanın başına gelen ilk salgın degil bu, doğanın bir ürünü olduğunu düşünüyorum.
Çin'in entrikları tarihte de vardı yine var. Dünyayı yok edecek kerkenezler.
Bu adamlar yüzyıllardır vahşi hayvan tüketiyor. Niye şimdi? Diye sormadan geçemiyor insan.
Çin mi yaptı bilmiyorum ama bir dış güç tarafından yapıldı
Bu insanlar yıllardır yiyor o tarz hayvanlari
Lab. Ortaminda üretildi bnce
Başımıza bir iş gelince neden hemen evrim teorilerine sarılıyoruz mukadderat yani böyle olması gerekiyordu oldu
Çinde değil ABD labaratuvarlarında üretildi. Bence bu sebepke iki görüşüde seçmedim.
Üretildi ve bunun ilacı da sadece üretenlerin elinde var istediklerine ulaşınca çıkaracaklar meydana
Komplo teorileine bayılırız o yüzden bu tarz söylentilere çok kulak asmam ama bu corona ayrı bir olay. Kontrolden çıkmış bir deney olabilir
%1500 lab olduğunu düşünüyorum ve bir doktorda açıklıyor amma bilerek amma yanlışlıkla çıkarıldı bilemiyoruz diyor
Eğer laboratuvar ortamında üretilse bile bunu Çin yapmamıştır. Ayrıca orada da çok insan kaybettiler.
Biyolojik bir silah olduğunu düşünüyorum 2019 ve daha öncesin de böyle bir salgın olacağını söyleyenler var bu kadar hızlı yayılması mümkün değil
Laboratuvar ürünü. Kontrolsüz bir şekilde dünya nüfusunu azaltmayı hedefleyen bir grup insanın işi. Gezegeni kurtaracaklar sözde. İnsanlığın sonu gelmezse iyidir.
Hayvanlar yeni var olmadı bu bir. Hayvanlar yeni yenmiyordu bu iki. Üretildiğini düşünüyorum bu üç.
Üretim olduğunu düsünüyorum ama kim neden yaptı tam olarak amaç insan azaltma mı fikrim yok
Biyolojik savaş oldugu apaçık ortada zaten kör olmamak gerekir.
Ameriga yabdı yien böyük resmi görün bunlar hep ameriganın oyunları
Bence laboratuvarda üretildi ama çinin yaptığını düşünmüyorum biri çine yapıp götürdü
çinin mi lab. oluşturuldu bilmem ama lab. oluşturulduğu %100 kesin. Net!!!
Ben Virolog değilim. Laboratuvarda da incelemedim. O yüzden bilemem
Gereksiz sorularla kafamı bulandırmıyorum.
Çıktıysa çıkmıştır, önlemimize bakıcaz.
Çok dogru kesinlikle olam oldu zaten
Yeni dünya duzeniyle alakali olabilir Allahtan bir ceza olabilir
Her çeşit hayvanı yedikleri için hayvanlardan bulaştı.
Pek bilgim yok malesef nasıl bulastiysa artık bir bitse kurtulsak
Yarasa daha önce de yenilmiyor muydu ya da diğer hayvanlar. Neden önceden salgın yoktu ya da olsa da dünyaya bu kadar yayılmamıştı
Zoonoz bir hastalik inanip inanmamak size kalmis 😉
Bilmiyorum abi "bilmiyorum" bu kadar basit ya hiç bilemediği konularda ne kadar uzman bu millet. Prof. dr. Ateş karanın açıklamalarını tatmin edici buluyorum sadece bu soruya cevaben.
her tür hayvanı yedikleri için hayvanlardan diyorum
Çin Amerika savaşında yeni bir cephe başlatıldı diyeceklerim bu kadar
komploda üstünüze yok doğa kendi üretti bu virüsü bozulan corbon döngüsü düzelmesi gerekiyor.
Atın bunu da hayvanların üzerine atın. Allah bildiği gibi yapsın insanoğlu şerefsizini!! 🤬🤬🤬
bence abartıldı neden baska ulkelerde cırpınarak olen yok da sadece çinde vardı uretip abartıp saldılar simdi uzerinden para kazanıyorlar
Virüsün doğadan bulaştığına inanıyorum, yapay bir virüs domuz gribi gibi olurdu, domuz gribi daha güçlüydü ama bu kadar yankı uyandırmadı.
Labaratuar ortamında oluşturulduğunu ve aşısının yıllar öncesinden bulunduğunu düşünüyorum.
Böyle basit şeyleri bırakın kendi mileltinden de ölenler oldu bilerke yapılmaz
Corono cindeki hastalıklı bir balıkdan yiyenlere bulaştı
Bir şey olmasa bile kesin bir şey olmuştur :). Kesinlikle laboratuvar
Öyle olsa kendi insanlarini asilar ondan sonra hastaligi yayardi
Valla canım her şey olabilir insan bu her şeyi yapabilir
Laboratuvarda üretildi ama her hangi bir devletin işi değil
İnsanoğluna bir uyarıydı yüce ALLAH tan. Sensiye gel dedi 😔
Adamlar kaç yıldan beri yiyiyor onları o kadar yıldır bulaşmadı yeni mi bulaşacak