AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Ekmek için bol un var, suyum da arıtma tadından pişman değilim yıllardır. En iyisi bu. Sucularla uğraşamam.
Abartmayın alışveriş yaparken millet iç içe Aman Allahım.
Gerïzekalı embesil sürüsü bu ülke öldünüz mü 2 günde aptallarrr 😂😂
bilinçsiz açıklanan bir yasak ve sokağa dökülen halk bu izolasyon olayını zedeleyen bir şey
Temel ihtiyaç falan hikaye millet sigara almak için kavga ediyor. Ağlanacak halimize gülüyoruz yazıklar olsun
o kadar saçma salak bir karar ki vakaları artıracak başka bir şey değil
son yarım saat koşa koşa evlerine dönerler evlerine🙄
canım cahiller 1 saatte herşeyin içinden geçtiler onca emek boşa
Market alışverişi yapmıştım ama yine eksikler var bu saatte haber verilmesi biraz kötü oldu ekmek yok evde dlsmflsölf
bende aynı durumdayım.
Bizim burda akıllılar kaçak pazar kurdu polis bastı nasıl kaçıyorlar ama 😂
Haha
Gece gece güldüm 😃😂😃
Sorma ya tavşan kaç tazı tut oynadılar bide halk ve polis
Çekirdek çitleyerek izleseydin balkondan 😃
Tavuk alanlar bile var. !.. Mangal yapacaklar hafta sonu..
ben stok yapmaya karsiydim ama böyle son dakika söylemeleri inanilmaz mantiksiz ve aptalca
İstanbul ve 30 büyük ilde değil. 30 Büyükşehir + Zonguldak ;)
2 gün kıtlıktan ölmeyiz diye düşünüyorum, dünya da o kadar aç susuz insan varken
Memlekette olmamanın yararı diyebilirim şu an. Memlekette yasak burada değil 😀
suyun bitse cesmedeki suyu kaynatip sogutup iceceksiniz.. bu kadar basit
Yokmuş gördük dün gece. Corona festivali gibiydi sokaklar!
Az önce fırından geldim o kadar da katı değil önlemler
Böyle bir yasak geleceği belliydi ben tedbirimi almıştım. Yasağı duyunca şaşırmadımm gittim uyudum.
evet ya su cok onemli. cok zor durumda kalirsaniz su kaynatip soguyunca icebilirsiniz.
Panik halinde insanlar kural tanımıyor. Buda yayılım varsa artması demek.
2 gün için herkesin evinde yiyecek bir şeyler vardır ekmek almak ise zaten yarın serbest olacak
Pazartesi ödeme varrrrrrrrrr hafta sonu mesai vermiştim is bitecek para alacaktım:(((
Kişisel bakmayalım ama alamayanlar durumu olmayanlar ne yapacak._
Şu an dışarısı vızır vızır araçlar geziyor millet sokakta. Napıyorlar bilmiyorum 😬😬
Hazırlığı falan geçtim iki gün her türlü idare edilir ama böyle bir karar gece yarısına iki saat kala mı açıklanır mı? Kaş yapayım derken göz çıkarmak diye buna denir.
haksızsın diyemem
lan herkes vaziyetten sikayetciyse, bu sokaga cikanlar kim?
Önceden alışveriş yaptığımız için kuru gıdalar üzerine uzun süre yeter
Sokağa çıkma yasağı geldi dışarda coşkuyla kutladılar bu günü helal olsun!!
Evet iki günde açlıktan ölmem. Evdekilerle idare ederim.
Hazirlik hic yapmadik kuru ekmekde yeriz hastalik bitsin de
İspanya'da, italya'da, Fransa'da millet aylık alışveriş yapıyor. Önlemimizi almamız gerekirdi.
Saat 12 ye kadar aldiniz aldiniz nisanlim disari çıktı kuyruk varmış Allah yardımcımiz olsun
Allahtan eksik yok şimdilik 2 gündede ölmeyiz zaten geç kalmış bir sistem bu bide yanlış saatte yaştılar bunu
İnsanı açlık değil, alışmış olduğu tokluk öldürür..
Kısa ve net
Marketin birinde ekmek yüzünden kavga çıktı. Ge*bersinler de rahat edelim
Gaziosmanmanpasa'da...
Geberseler keşke...
Fırının önünde kuyruğa girmeyi bile beceremeyen kuş beyinliler...
Çok geç kalınmış bir karar bu çok güzel oldu her şey çok güzel olacak
Az önce markete çıktım bı Allah'ın kulunda maske yoktu çok az kişide vardı. Sadece yigenime bez almak için çıktım.
Her türlü hazırlığımız var
yarın sabah evinden çıkıp fırına gidebileceğini bilen adam neden o tehlikeye atsın kendini? çünü istisnalar 1 saat sonra açıklandı. en başta söylenseydi bu kadar tantana olmazdı
Chp li arkadaşlar mutlu olsun.
En çokta onları gördüm market önünde.
Tutturdular sokağa çıkma yasağı olsun
Ne sosyal mesafe kaldı ne bir şey.
Bunu bari önceden haber vermeseydiler.
Akpliler de mutlu olsun onlarin hukumetinin karariyla yapildi.
Herkes mutlu olsun :)
Evet dün gece den 15 gün sonra tavan yapicak birdaha bu virüs
Büyük şehirlerde gelen sokağa çıkma yasağı umulurki virüs yayılımını tez düşürür
Ahah 😂
@yatyanıma çok mu komik
Bu kadar iyimserlik fazla
Yasak var evet ama olmayanlara da bulaşsın diye bence Dün gece bunu gösteriyor herkes sokaklara dokulmustu bir hafta öncesinden açıklamak zorundaydı
@yatyanıma ben hükümet zaten destekleyen birisi değilim ama sadece umulurki tez düşürür ifadesi kullandım hem zaten bu ülkede doğru düzgün yönetim anlayışı yok bu virüsün Türkiye ye gelmesi çok manidar bu bence bir kişiye 11 martta bulaşıyor olması sadece başlangıç eğer zamanda önlem alınsa koronavirüs faciası olmazdı
Gecenin bir vakti açıklamaları aptallık, ya anında başlayacak ya da 1 hafta öncesinde uyaracaksın.
La 2 günde ölmezsiniz... Neyse ki gündüz 4 paket tütün almıştım ag..
Gençler merak etmeyin vatan marketler açık olacak temel ihtiyaçlar için her saniye dışarı gidip illa abur cubur almaya gerek yok temel ihtiyaçlar zaten iki gün
Hazırlık yok annesi hastalanan bir çocuğa bakmak için evden ayrıldım şimdi burada kaldık kayınvalidem evde yalnız bebeğin annesi hastanede kaldı
Evinize gidin sizlik bir sıkıntı yok nüfus kaydın neresi ise oraya gidebilirsin
Nasıl mesela şimdi ilçedeyiz eve dönebilir miyiz
Yani şehir merkezine gidebiliriz değil mi
E tabiki e devleti açın ikametgâh bölümüne girin önleminizi alın gidin evinize polis durdurur sorarsa ikametgah burası diyin e devletten gösterin kimlikli falan
Annemlerde kaldım evime gidiyorum
Peki bebeğin annesi yarın taburcu olunca eve gelebilir mi
Bir de bizim arabamız yok burdan bir kişinin arabasıyla gidebilir miyiz
Gelir tabi yeterli gerekçeler de sıkıntı yok ben şimdi şehir dışında kalsam valilikten izni alırım
E devleti de açarım ikametgahı TC mi de alırım kim ne diyecek
Adamı ya da kadın kim sürüyorsa sıkıntı olabilir yürüyerek gidin yapacak bişi yok 😂😂
Hemen çıkın yola yoksa kalabilirsin orda sabah olmadan varırsınız 😀👍
Neden dalga geçiyorsunuz şu an zor bir durumda kaldık elimiz kolumuz bağlı mecbur kalmasam bende buralara gelmezdim
Dalga değil hiçte dalga geçmedim kimse bişi demez ikametgah orda çünkü size kalmış gidip gitmemk
Arabamız yok
bir şekilde gitmeniz gerekiyor o da size kalmış artık nası giderseniz
ya da orda kalacaksınız
Peki ya iki günden uzun sürerse
Bilemem orasını
Anladım sağol
Rica ederim ne demek
2 gün için yapılır mı bu falan diyorsunuz da 2 gün susuz, ekmeksiz mi kalalım ya.
Dün sokaklarda bayram kutlaması vardı sanki''
Neye yaradı bunca emek' iş'mi bu şimdi'
Ekmek almak için gece çıktım virüs bulamadıysa birdaha bulaşmaz
Stok yok, şansa 20.00'de son saniye marketten ekmek almıştım. Umarım umulan faydası olur.
ya çıkmasınlar gerek yok zorda kalırlarsa eve geliyo zaten hizmet
Vardı biraz ıcetea var çiğköfte yaptım bide bugün yeter bana ajdjdk bir günde oruç tutarız olmadı 😅
İki gün için ne hazırlığı yapalım gı 😂😂 Dün zekasız insanları gördük
evde olanlar ile idare ederiz çok şükür ölmedik açlıktan
Daha çok yayacak millet virüsü şimdiAllah bu millete önce akıl sonra sağlık versin
Suyunuz bittiyse çeşmeden bolca faydalanabilirsiniz susuzluktan ölmezsiniz merak etmeyin
Açlıktan değil cehalet bizi öldürecek
En büyük cehaletin yönetenlerden oluşmasıda manidar tarihe geçeceğiz. Çeyrek asırda yaşananlar konusunda.
6 paket sigara 12 tane sade soda aldım yeter bana
Sıgara önemli 😄
Kessinlikle
Az iç az
Dün ne hikmetse 15 paket sigara almıştım🙂🙂 ekmeksiz, susuz olur da, sigarasız olmaz be🙂🙂
Hicbir sekilde olmuyor ya
Kuyruktayim suan😂😂
Ekmek kuyruğumu 😂
Evet😂bitmiyor yaa
Kaç dk sıradasin 😊
Hala sıradayım
Ohaa ağaç oldun kız
Izdiham cıktı burda
😂meyve vericem nerdeyse
😀😀 Abi bu neymiş böyle evine var geri dön bence
😂😂
Allah yardımcın olsun
kım kardasyana maske taktıran hayat bıze ne yapmaz