Çin hükümeti Mustafa Kemal Atatürk, ün kurmuş olduğu hıfsızsıha akademisinin çine gönderdiği ücretsiz kolera aşısına karşılık ücretsiz 2 milyon kiti hibe etti parasını ise yıllar sonra Atatürk ödedi dedi demiş. AKP 2011 yılında korona için aşı geliştirebilecek tek donanımlı kurum olan refik saydam hıfzıssıhha enstitüsünü kapatmıştıMekanın Cennet Olsun Mustafa Kemal Atatürk
İçinizde halen atatürk karşıtı olan var mı, varsa çinin bu jesti karşısında iyice düşünsün derim?
Atatürkcüyüm ve lütfen yanlış anlaşılmasın ama ben bu tarz haberlerin doğruluğundan endise duyuyorum biliyorsunuz ki internet alemi yalan bildiğiniz çöp kutusu gibi birşey şimdi bu gibi olayları takım tutar gibi savunmayalim böyle birşey varsada teşekkür ederim ne diyeyim.
Atatürke çok sinir oluyor cok kıziyorum. Nedrn bu kadar çok içki içtin nedrn bu kadar çok sigara içtin nedrn sağlığına dikkat etmedin nedrn bir 30 sene daha yaşamadın diye. 30 sene daha yasasaydı ondan sonra gelrn aptallarin beceriksiz ellerine bu ülkeyi birakmasaydı bu gün bu ülke dunyada her alanda ilk 5 de olurdu.
mesele karşı olup olmamak değil mesele kafamızı ne kadar kullandığımız meselesi karşı olanlar ve olmayanlar kavga etmekten başka bişey yapmıyorlar halbuki yapmaları gerek tek şey kafalarını kullanmak atatürkte zzten bunu dıyo anlayana ama bizim mileti kavgayı cok sevıyo can sıkıntısından dolayı
Atatürkün gercek bilgiler hakkinda bir sey bilmedigin surece nasil karsit olacaksin gerci sorgulama mi var adam Allahı sorguluyor Ataturkr gelince sorgulamiyor ilkokuldan bu yana yanlis bilgiler anlatildi hep dogru bilgiler anlatilmadi o gizli olan kitap bir acilsa zaten sorun kalmaz