Abdurrahim Albayrak ve eşinin 2. korona virüs testi pozitif çıktı. Ne düşünüyorsunuz?

Koronavirüs tedavisi gören Abdurrahim Albayrak’ın eşi Şükran Albayrak’ın da virüse yakalandığı tespit edildi.

Çift, özel bir hastanede karantina altına alındı.


Özgür Savaş Özüdoğru: "Çok değerli Abdurrahim Albayrak ile az önce telefonda konuştum. Her zamanki gibi inancı yüksek , moralini iyi tutmaya gayret ediyor inşallah hanımefendi ile beraber çok çabuk iyileşerek hepimizi mutlu edecek. Dualarımız onlarla."

İlk duyduğumda çok üzüldüm umarım bu süreci atlatırlar. Allah yardımcıları olsun.
Abdurrahim Albayrak ve eşinin 2. korona virüs testi pozitif çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Abdurrahim Albayrak ve eşinin 2. korona virüs testi pozitif çıktı. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla