Sağlık Bakanlığı'ndan 'koronavirüs' genelgesi.
Genelgeye göre, enfeksiyon, göğüs, iç hastalıkları uzmanlarından en az ikisi olan her Özel ve Vakıf hastaneleri salgın (pandemi) hastanesi ilan edildi.


Çok iyi karar yoksa 50 000 yatak kapasite ile kalacaktık. Bu şekilde evde kalmamaya devam ederse millet ne yapsın fakura fukura olduk bu iktidarla biz Italy geçeceğiz
Cevap
13Cevap
En doğrusunu yaptılar. Böylece SAĞLIK TİCARETİ yapanlar en azından bu vaka konusunda etkisiz kaldılar.
Peki ücretler devam mı aynı şekilde, yoksa devlet hastanesi gibi mi sayılacak bu bölümlerde tadavi?
Devlet Hastanesi statüsünde olacak.
Bence iyi ve güzel karar, nedeni de ilk olarak kapasitelerimiz artmış olacak yoğun bakım başta olmak üzere
Yerinde bir karar ve bu tek şey düşündürüyor rakamlar çok çok çok fazla.
Bir işe yaramıyorlardı bizi soymaktan başka, iyi olmuş.
😷😷😷😷😭😭😭😭😭 Allah yardımcımız olsun 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😒😒😒😒😒😒😒😒😒😡😡😡😡
Düşüncem yok. ver ver ver eig ver ver hadi ver ver ver
Düşüncesiz olanlara EİG vermiyorum 🤭
Bu aynısını banada yapıyor
Devletimiz gerekli görmüş ilan etmiş
Ne diyeceğiz itiraz mı edeceğiz
Yıllardır milleti sömüren özel hastaneler bir işe yarasın..
Bu kötü birşey değil olası bir salgın durumun da bu hastaneler de hizmet verecek
Bırakalım işlerini yapsınlar''
Nasılsa eninde sonunda bizde günün birinde karantinalık olacağız'
Yerinde bir karar vakaları özel hastanelerde incelesinler devlet hastaneleri acil hastalara baksın
Çok iyi bir karar. 👏
Devleti soymaya yeni kılıf...
gayet iyi olmuş diyorlar.
birş şey düşünmüyorum
Genelgeyi çok beğendim.
Anladık ayni soru 500 kez önümüze çıkıyor mk KS
Pandemi nedir
Salgın hastalık..
Helal
gecmis oksun diyorum
iyi olmuş
İyi olmuş
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?