Pazar Fiyatlarına Kızan Belediye Başkanına Esnaftan Videolu Cevap!

Merhabaaa 😊 Geçenlerde Bahçelievler’de çekilen bir pazar videosu olay olmuştu. Belediye Başkanı Hakan Bahadır, pazarda bir esnafı domatesi 20 liraya alıp 50 liraya sattığı için fena azarlamıştı. İnsanlar da tavırlarına vs. çok fazla tepki verdi. Ardından pazarcılar da başkana cevap vermiş. Kimileri başkana hak veriyo, kimileri esnafı destekliyo. Sizce kim haklı 🤔 Hadi gelin detaylara bakalım.

1. Pazar fiyatlarına kızan başkanın çıkışı!

Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, pazarcıya “20 liraya aldığını 50 liraya mı satıyorsun ya?” diye çıkışmıştı ve olay olmuştu.

2. Esnafın videolu cevabı

Pazarcı esnaf da durur mu, çektiği videoyla başkana “bu işin maliyeti var, fire de var” diyerek kendini savunmuş.

Siz bu konuda ne düşünüyosunuz?

Pazar Fiyatlarına Kızan Belediye Başkanına Esnaftan Videolu Cevap!
Pazar Fiyatlarına Kızan Belediye Başkanına Esnaftan Videolu Cevap!
Cevapla