Değneğe gerek yok.. - suriyelileri topla hepsini doğuda bir yerlesim yap gidene kadar o alandan disari çıkarma.. plajlar temizlensin insanlar sakinlessin.. - avm sehir icinde olmaz diye kanun cikar sehir disina tasi aracli giden gitsin.. - buyuk magazalari kapat devlet ciftciden alsin sebzeyi meyveyi ucuz ucuz sat kendi mağazada.. - et ürünlerindede ciftciden devlet alsin satsin.. - deniz kiyisi tum yerleri tarihi miras kabul et kimse insaat veya ticaret yapamasin.. kirala isteyene.. - kanun cikar elektrikli otomobil disinda yasak olsun benxin zamlarindan kurtul.. - sosyal medyada cok kanun cikmasi lazim genclik elden gidiyor özgürlük adi altinda bir suru fuuş reklami var.. hakaret ile ugrasacaklarina bu gur konular daha onemli.. - cinsel istismar ve tecavuz icin ayri mahkeme ve yargilama yapilmali psikolojik uzmanlar lazim.. - yerel yonetimlerin yetkisi mecliste temsil edilmeli.. ornek ilgili sehirdeki sorun icin referandum yapilmali surekli.. bizim insanımız cok duyarli dogruyu bilir dogru oy kullanir Ankara bunu bilmez..
Öncelikle binalara estetik bir görünüş kazandırırdım ve mümkün olduğunca yapımını azaltırdım 2.3 ev alıyor herkes sonra heryer inşaat yea diyorlar yeşillik alanları çoğaltırdım ankaraya deniz iyi giderdi ülkeye girene çıkana bir sınır koyardım eğitim sistemini değiştirirdim fiziksel aktiviteleri daha eğlenceli ve kolay ulaşılır bir hale getirirdim bu saydıklarım sihirli değneksiz yapılabilinecek şeyler deniz olayı hariç ve bu ülkede gezince cidden içim kararıyor hiç mi görünüş güzel olmaz gri ülkeyiz resmen anca bina yap bina bina heryer bina
Aday ol. Oyum sana. Vermeyen aha böyle 👌🏻😄 Çok haklısın. Mimari açıdan özümüzü kaybetmişiz. Türk mimarisi özünde sade ve estetiğe önem veren cinsten. Eski Osmanlı konaklarındaki mimarinin ruhunu bugüne taşımak gerekirdi. Sadelik ama görünce sadeliğinin seni çeken bir şeyinin olması. 👍🏻
Yok ben onu kastetmedim o bambaşka tartışılası mesele zaten. Ben mimari yorumunu kastettim. Bir inşaatı yapan sorumlular para kazanmanın yanında biraz da estetiği göz önünde bulundurmalı diyorum. Sürekli cepci bizimkiler 😃 Ha bide Ankaraya deniz gelsin. Saygılar 😂
Ülkemizin sınırlarına 5'er km genişliğinde nehirler yapardım. İki adalı Türkiye yaratırdım. Bütün şehirleri Eskişehir kadar güzelleştirirdim ve yeşil alanları arttırırdım. Sağlığa zararlı olan ürünler hariç her şeyi ucuz yapardım. Petrolü yerlileştirirdim.
Tabiki de cahil insanları aydınlatırım. Ülkedeki düzeni sağlayan hükümeti, seçip başa getirenler kimler? Bu ülkenin insanları. Peki bu ülkenin insanlarını cehaletten kurtarır aydınlatırsak; İnsanlar herşeyi düzgün yorumlamaya başlamaz mı? Herşeyin farkına varan insanlar daha düzgün kararlar almaz mı?
Ahlaksızlığı öncelikle sonrasında her türlü suça yönelen herkesi yok ederdim.
Bu sitede evli olup sitedeki erkeklerin peşinde koşmaya and içmiş kadınların masum maskesi altında yemedikleri halt yok. Aynı şekilde evli erkeklerin başka kadınlarla ilişkileri. Bekar kızların evli erkeklerin peşinde koşmaları. Bir kaç üye var ve aleni şekilde kendilerini belli ediyorlar. İlk temizliğe ks den başlamak lazım.
Önce kendimi değiştiririm. Mükellef bir insan yaparım. Ondan sonra da ben de bitmek bilmeyen bir umut ve irade ve enerji olur. Ve sonra söyleyeceğimi söylerim. Her sorduklarında mantıki cevaplar veririm. Herkese anladığı dilden konuşurum. Doğru bir yaşam isteyenler zaten peşimden geleceklerdir.
İnsanları değiştirmek isterdim. Kuşlar nasıl yürürken kafalarını ileri-geri hareket ettiriyorlarsa insanların da aynı hareketi sergilemesini sağlardım. Hayatın arkaplanına da bir müzik yerleştirirdim. İnsanlar yürürken kafalarını ileri-geri yaparak o müziği dinlerlerdi...
Zengin fakir arasındaki uçurumu yok ederdim kadın erkek çocuk demeden sapıklık yapanları elektrikli sandalyede çürütür imha ederdim Suriye li ler artık düşün yakamızdan inin sırtımızdan toprağınıza gidin der gönderirdim Amerikan üstlerini kapatır sınır güvenliğini üst düzeyde korunaklı hale getirirdim İsrail den tohum alımını yasaklar yerli üretim yerli tohum harici yasaklardım
@ŞirinMühends aradaki farkı herkesi fakir yaparak mı kapatacaksın dayıcım, ha diyince olmuyor bu işler açlıktan kırılırız tamamen dışa bağımlı bir milletiz biz. Yavaş yavaş yapılmalı.
1. Kilictaroglunu 2. 20 yasinda gelmis Türkiyeden sikyaet edenlere, 30 yil öncesine kadar olan Türkiyeyi tanitmak 3. Ellerinde en Pahali Iphonetelefonla konusarak Türkiye cok kötüye gidiyor diyen karamsarlik tacirligi yapanalrin telefonlarini ellerinden alip, paraya cevririp, Afrikadakiac cocuklarin 6 aylik yemek masrafaini karsilamak. 4. Her türlü teröristi Türkiyeden def etmek
Amerika’da en kral iPhone 999 $’dan satılıyor Türkiye’de 7.499 ₺ Amerika’da asgari ücret 1500 dolar civarı Türkiye’de de öyle. Söyle bakalım paşam şikayet etmeyelim mi? Hadi Apple Amerikan malı orada ucuz olması normal, ama dön bir bak ulan en boktan Alman arabasına yüzbinlerde Türk lirası veriyoruz en insaf ya Aç izle de gözün açılsın bak bakalım amerika/Avrupa bizi kıskanıyor muymuş https://m.youtube.com/watch?v=Umy6eakkAss
@urpain iste anlama kitliginiz oldugu icin, senin gibi 20 yasinda Türkiyede eznginligin icine dogmuslara o maddeleri saydim, simdi geriye dön ayni karsilastirmayi dogdugun yilda yap, hani su IMF borc dilendigimiz, merkez bankasinin bosaltilmis kasalarinin oldugu yillara. Sen dogdugun yillarda agri hastaysan paran varsa tedavi olabiliyordun, simdi basiniz agirsa acile gidip, acili mesgul edip doktor dövüyorsunuz
Ulan daly*rak 30 yıl önce iPhone mu vardı? Sen şimdi eski Türkiye’de kimsenin dokunmatik telefonu yoktu şimdi herkesin dokunmatik telefonu var yolun alırsan olayım Reiss dersin. Teknolojinin Tıp’ın gelişmişliğini Akp’ye Yoruyorsunuz ya hayret ediyorum. Evet eskiden çok kötü bir durumdaydık, şu an kötü durumdayız fakat sizi mükemmel yaşadığınıza inandırmışlar. Yatıp kalkıp allaha dua mı edeyim hastaneye gidebiliyorum diye? Kıskandığını söylediğiniz Avrupa’da neler neler oluyor dönüp durup şimdikileri 30 yok öncesinin hastanesiyle karşılaştırıyorsun dingil. Dolar Euro her gün yeni rekorlar kırıyor paramız kağıt parçasına döndü ama avrupa bizi kıskanıyor !! Yürü git işine yalamaya devam et reis kömür makarna vermez yoksa allah korusun ne yiyip yakacaksın.
@urpain kardeşim SENIN SIKILMIS ANAN OROSSSPU küfür etmicem; kardeşim ANANA BIR SOR SENI TÜRKIYEYE SICTIGINDA, IMF BORC NEKADARDI; DOLAR KACTAYDI; MARK KACTAYDI.. GÖTEVREN BABANA SOR AMERIKADA HER AILEDE ARABA VARKEN; ARABASI VARMIYDI, VARSA BENZIN ALACAK MILLETIN PARASI VARMIYDI. SIMDI KÖYDEKI CIFTCI 200 Metre ilerdeki KÖY KAHVESINE ARABASIYLA GIDIYOR.
Kardeşim diyip sonra anneme küfür etmen nasıl bir kafada olduğunu gösteriyor. Adam kendi kendine bacım çocuğu ilan etti kendini ajajsjsjndjs ayrıca Dolar 1.20 oldu diye yazar kasa attılar şimdi 5 tl oldu yarabbi şükür diyorsun senin çulsuz poponu s*keyim mal oğlu mal. Türkiye’de araba mı üretiliyordu da geliyordu? Amerika’da Almanya’da üretildiği için orda kullanılıyor olabilir mi acaba salak ayrıca şimdilerde teknolojinin gelişmiş olmasınin Alp ile ne alakası var günümüzde bile iyi markaların üst sınıf arabaları Türkiye’ye gelmiyor gelse de 750 bin ₺’ye alırsın en fazla 100€’luk arabayı. Hala 10 yıl geriden takip ediyoruz Avrupa’yı. Vatanın her bir karışını satıp imf’ye borç veriyoruz demek nasıl bir kafa? İnşallah reisimiz her şey bitip tükendiğine satacak bir şey kalmadığında senin poponu satar reisine görün feda olsun💕
Sihirli bir değneğim yok, olmayacağını da biliyorum. Ancak yine de bir çok şeyi değiştireceğim. Her şeyden önce de, Türkiye'den bir dünya gücü yaratacağım, karşısına çıkan bütün güçleri ezecek olan.
İmkan zaten var, sihirli değneğe gerek yok. Tek yumruk olmayı becerebilsek, bak neler neler değişir ülkede, ama biz sadece laf salatasını sevdiğimiz için toplum olarak zerre ileri gidemiyoruz.
kılzarını olduğu gibi olmalarını isterim azgınsa azgın, cinsellik yaşamak istiyorsa söylemeli, elmas değerinde bu ülkede kızlarınki, ama yemediği haltta yok
ilk önce tüm çocuk ve kadınlara dokunulmazlık verirdim. zengin fakir TÜRK KÜRT LAZ ÇERKEZ. ayrıştırıcı düzenine son vererek herkesin eşit yaşayabileceği bir ortam hazırlardım.
Şeriata karşı değilim ama hafifletilmeli. Biraz daha çağa uygun hale getirilen şeriat hukuku aslında en iyi yönetim tarzı olabilir ama insanlara bunu anlatamazsın işte
Türkiyeyi Orta doğudan alıp Avrupa'nın ortasına kordum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
25 yasi altindaki Türkiyeden sikayet eden gencleri bir ayligina 1990 öncesi yillara gönderirdim, simdiki Türkiyenin nelere ulastigini görebilmeleri icin
Zam olmasaydı... Sokakta aç insan olmasa mesela.. Suriyeli vatandaşlar bir güzel gitseler... nasıl olurduu güzel olurdu süper olurdu. Yine eskisi gibi tek Türk falan
En İyi Cevaplar