AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
267Cevap
Olan benim garibana oluyor zaten adaletini sıkem dunya!!!
Niye bütün planların ve içerikleriniz hep evlenmek üzere?
Erkekler olarak hayatımızdaki kararları kızlara göre vermiyoruz.
bedelli askerliği evlilik ve kızlara nasıl bağladın :) ne yani uzun süre askerlik yapan birisini kızlar bekleyemez mi? :)
Askerliğimi ziraat bankası 4. levent piyade alayında yaptım :D
Bedelli yapacaklar umarım sivilde bana bir denk gelirsiniz
Para sever kızların evleneceği kesin de Vatansever kızların evleneceğini düşünmüyorum
Benden önce bedelli yapmışsa evlenirim yapıcak bişey yok ama ben hayatındayken askere gitmesi taraftarıyım
senin varlığınla konunun ne ilgisi var
@Elano_9 arkadaşım okuduğunu anlamayan bir insansın demek ki boşver sen kafanı yorma bunlara
Ne dediğinin hiçbir önemi yok.
Artık nasıl "iplemeyerek" okuduysam...
@Elano_9 İplemiceksen neden okudun arkadaş sorunların var galiba yazık
Evlenir sonuçta kimse 4 4luk değil neden evlenmesin? ama ben askerlere bayılıyorum özellikle kamuflaj hepsine cok yakisiyor ALLAH hepsini korusun
Erkeğin halinden erkek anlar, 6 ay veya 1 sene gidin sonra yorum yapın kızlar
Evlenirim zaten sevgilime bedelli yaptıracağım.
Sevgilin de b#tch gibi söz dinler tabi 😂
Annen öyle söz dinliyorsa tabi vah vah.
Benim babam senin baban gibi olmadığı içindir söz dinlemesi😂
Babamın lafını yapacak kalitede değilsin. Babam askerliğini Kars’ta yapmış. Şu dönemle o dönem bir değil kimin için yapacak askerlik tayyip için mi yoksa suriyeliler için mi? Boş yapma burda a mk ergeni uza.15 bin lira görmemişsindir hayatında burda laf yapıyosun küçük varoş seni.
Henüz netleşmedi bu mesele bildiğim kadarıyla ama...
Teröristle evlenen var bedelli ne alaka? Anca bedelli'yi bahane ederler diye düşünüyorum.
Bence para bunda giye gözü kapalı evlilik teklifi alabilirler
Neden evlenmesin ki sonuçta askerlik diye bir engeli kalmıyor
Henüz net bir açıklama yok
Ayrıca çok farklı bir tarafdan bakıyorsunuz, işi magazinleştirmeyin
Evlenilmez kizim olsa bedelli askerlik yapana kiz vermem erkek dedigin gider askerligini yapar gelir adam gibi asker milletiz...
Bedelli askerlik deyince Korkak bir erkek canlanıyor gözümde bu da itici yani evlenmem
Askerlik yapmadan yorum yapmayın. 25 gün yeterli. Yoksa başkasının egosunu sizin üzerinizde yükseltmesi hiç adil değil. 15 bin de yüksek bir meblağ değil. Bedelli yapması gereken ama savaşta en önde gidecek insanlar bilirim 😊
@sanatsalYazar tabi tabi
Ben yaptım bir kere 😂 ama peygamber ocağı olmuş şerefsiz yatağı 😣 silah tutmayı öğrensin yeter gerisi insanın karakteridir. 15 temmuzda sokaklara dökülen nice genç askerlik yapmamıştı ama aslanlar gibiydi. O gün anladım ben gençliğe haksızlık ettiğimizi 😊
Parası olmayan da borç alıp yine bedelli yapacak adam değiller ki bunlar sözde vatanseverler işte..
Yaşım 25 bedelliyi bekle dediler işim olmaz dedim Yüksekovada askerim kaldı 80 günüm iyiki de gelmişim
Kiz olsam evlenmem herhangi bir sebebten dolayi bedelli yapan vatanına onu yapan bana ne yapmaz tabi simdikilerin derdi para olmus nerde o anadolu kadinlari
Ben hakkımı helal etmiyorum bu dünyada bir karşılığı olmaz ama Yüce yaratıcı elbet adaletini gösterecek ahırette.
12 ay dağlarda gezmek benım suçum neydi la😁
Evlenirim tabii ki. Evlenmem diyen cahildir. Sonuçta yine 25 gün yapmış oluyor? Nasıl bedelli bu. 😅
Ben istemiyorum adam gibi yapsin sonra birde sehitlere uzuluyoruz ne yuzle enistemde yapmadi bana tuhaf geliyor Allah nasip etmesin
Eksii verenn domuzlarr 15 temmuzdaa dusman puskurtuyordunuz ne oldu sfatini s.. tiklrriim hain kopeklrr
Napacaksin askere gidip?
Sanane sanam8 dertti?
Barkn 699 yüzünü kaldır bence yazdığın şeyler senin için iyi olmayabilir
@38yusuf3838. Ne yazmis
@38yusuf3838 hahaha 😂😂
Komik adamsın
Barkn699 iki gram haysiyetin iki gram şerefin varsa aynısı yaşadığın şehrin meydanında bağıra bağıra söyle
Ne yazacak şarrapsız oğlu şarapsız askerlik yapan erkekler karısını çalıştırıp kendi göbek büyüten fakir salak cahil fedai adamlarmış böyle yazmış bir görüşe
Onu ben gormedim kansizz piicc kendsde bacini satiip parasini yiyip ictigi icin ne anlar kodmuun kürdü
Kızım varya, seni yere yatırıp gotunden kan çıkarana kadar severim. Namussuz orspu.
@38yusuf3838 sende sktr git her skime müdahale etme. Öyle tabi. Askerlik yapanlarıda gördük 15 temmuzda. 250 kişiyi kim katletti
Resmini gosterde skilecek bir kız mısın bakalım
Beyiinsiiz 😂😂 hostt siz anca daglarda karnzi kizinizi pazarlarsnz 3. 5 cakal icin askeri kotuleyemezsin ib.. nee piic gbii sokakta surtuyorsan pkk bacnii sikmiyorsaa Askerin sayesinde pzveennk maymuun
Ananla seni üstuste koyarım öyle sker. im ikinizi
Eziksin zavallisin kocaamaan suratiin var otobaan gibi kaşin var kürrrt picii barzoo ayı kudurup birde batıya izmire istanbula gelmezmi vaross kpeeklerr
Yakışıklı olduğumu çok söylediler. Birincisi senin ırkçılığıni skeyim. İkincisi ben Azeri kökenliyim. çiçeğine kodumun cahil orspusu. Tipinden nasıl anlayacaksın insanın hangi ırka mensup olduğunu.
Sende azıcık cesur ol, fotoğraf koy, görelim sen neye benziyorsun. Bak ben cesurum, öyle gizli kullanıcı olarak yorum yapma.
Yatırır amin yırtılana kadar sker. im seni
Özelden mesaj at diğer fotolarımi göstereyim
S... kiimee Azerisiin gavaat azeri gecinen kürtsun anasini persi azerisi kurdü sikmiss sniin gibi ib... neeeee ckmiss maaaymuuuuuun
Senmi yaksiklsiin kasini s.. ktiğiim armuut suratlii ayi git once zayifla domuuz
Fotoğrafını göstersene. 😄 Nahçıvan kökenliyim. Sktigimkn kaşarı. Gel seni dölleyip hamile bırakayım.
Kara kaşlı oğlun olur hahaha 😂😂
Hadisene karıcığım. Göster şu güzel yüzünü. Bakayım, hangi pozisyonda skecegime karar vericem çünkü
Barkn699 senin o olmayan edebini o olmayan h. ysiyetini anneni sokakta bulduğunu zanneden zihniyetini, babam bumu ki diye sağa soka bakan o gözünü... Solunum sisteminden başlayıp, sindirim sisteminden çıkarlar uzun sürmez
Barkn699 milyonluk sayfa sahibi adamlar var belki karşında seni bulmaları çokmu zor olur polisin
Arkadaşım roketatarcı gelsin aynısını söylesin diyor
@38yusuf3838 ya bak bugün yeterince ana bacı sövdüm millete. Sende nasiplenme. İşine bak. Burnunu sokma.
Adres versin diyor adam jöh
@38yusuf3838 hahaahah 😂 ona deki, dağdaki eşkiyayla ilgilensin, boş işlerle uğraşmasın.
Soysuz i. lerin kafasını kesmeyi çok severim farketmez nerde olduğu korkak s. çan
İşsiz i. bne. yarın işe güce gidicez, sktrr git uyu, kendine iş bul.
Lan yürü git k. raktersiz senin gibi s. tılık p. ştlara cevap veriyorum allahın ib... nesi vurdura vurdura yalama olmuş zaten arka tarafın. Korkma zaten seni askere almazlar
Askerliği bedelli yapıyosunuz eyvallah da askerlik yapanlar hakkında ileri geri konuşmalar neden var? Madem şimdiki askerlik askerlik değil diyosunuz gelip yapın o kadar rahatsa, 15 bin lira vermek saygısızlık yapacağınız anlamına gelmez
bedelli ile evliliğin alakasını çözemedim. ülkece hala saçma sapan şeyleri tartışıyoruz galiba
bedelli yapan ev geçindiremez kısaca erkek değildir Türk adetlerine göre ırkın nedir bilemem ama bize göre işe yaramaz hastalıklısın
@Kültigintr yav kaybol
Sen Zengin oğlusun üzme yazıktır ananı ver 15. bini Fakir kurtarsın vatanı.
15 Bini veriyorsak seve seve evlenirler demek ki para varmış der :)
Vatanını beklemeyen karısını da bekleyemez. bedelli nedir ya
Beni listeden Şu an itibari ile çıkarabilir o zaman.
Evlenecek olursam asıl onları tercih ederim
Aynen buradakılar sevgililerinin leşinin doğudan gelmesini çok istiyor galiba. Bedelli yaan zaten tedbirli kendisini ve ailesini riske sokmayan biridir.
@azenec vay be leş diyosunuz yani? Sizin ben kaniniza sokayım.
Ne ara leş diyecek kadar düştünüz
@azenec leş derken? Burda karı kızın altına yorum yaparken birileri şehit oluyor ve leş deniyor. Yazık
Aferin kız
Askerlik bu ya, bedellisi mi olur. Eski erkek arkadaşım da bedelli diye dolanıyordu. Korkak tipler
Sen git yap
@seref27
Senden daha cesurca yaparım buna emin ol
Lafta sadece
askere korktukları için gitmiyorlar. çünkü orası analarının evi gibi rahat değil. böyle korkak bir erkek karısını kızınıda koruyamaz uzak durun
Ne kadar boş bir muhabbet isteyen yapar istemeyen yapmaz kardeşim
Evlenirler tabii. Askerdeyken beklemekten kurtulurlar böylece.
Artik uzman alımları var bu sadeceye hazineye kaynak oldu
15 bin tl parası olmayan yoktur yani ülkede tamamen tercih meselesi işte
Nolur evlensinler noolur. Uzun dönem yapıp da ne yapacak, iki tane oc komutanın emriyle Telekom binasına girip müebbet mi yiyecek.
Böyle bir hakkı tanıyan devlete değil de faydalananlara mesafeli olanlar da devlete ne kadar saygılarının olduğunu gösteriyor. Bu bir sorunsa yiyorsa devlete bildirin istemediğinizi.
Askere gitsen ne gitmesen ne ya gidip hayatı kacırıyorsun
Evlenir niye evlenmesin, devir değişti artık askerle evlenmiyo askere kız vermiyolar
şu an nöbetteyim 15 bin liralık bir işmi yapıyoruz günde 12 saat nöbet tutuyoruz. Üzülüyorum gerçekten böyle haberler duyunca.
nöbetteysen nöbetine bak kardeşim elinde telefon burda ne işin var onu anlamadım
Kardeşim herşeye burnunu sokma. Seviyeli ol biraz
seviyeyle ne alaka kardeşim kötü bişe mi demişiz? madem nöbettesin, işini düzgün yap kaldır telefonu. sonucta nöbet kutsaldır deniyor, kutsala zarar verıyosun bence Şu an .
Kardeşim bu insanların istirati yok mu :) anlamadan cevap veriyosun
ne biliyim kardeşim ben nöbetteyim yazmıssın
Askerliğin bedeli mi olurmuş. Gitmek istemeyene lafım yok ama ben pişman değilim. Yine olsa yine yaparım.
Kızlar önce bir adam gibi adam bulsunlarda sonra bunu düşünürler. Ortaklıkta eli ayağı düzgün adam yok 😁
Kızlar askerliğe bakmıyor artık. Cüzdan doluysa iş tamamdır.
Sinirli biberin bu görüşüne harfiyen katılıyorum
evlenirim diyen kızlarımıza not: düşman o askerler sayesinde anaların, bacıların, kızların ırzına geçmiyor
Kizlar karektere insanlığa bakmıyor paraya bakıyor tabi ki de evlenir artık devir para devri paran varsa sevgilin çok talibin çok
reis bizi afrin e götür dönenlerin hepsi bedellik için şükrediyor askerlik yapmadım evet ama okulumun bitmesini bekliyorum teğmen olarak gidicem
İlerleyen zamanlarda profesyonel askerlik gelecek. 12 ay askerlik donemi sona erecek. Evlenmem diyen kızlar, burada vatan sevgisi muhabbetine giriyorlar ama darbe gecesi instagramda takılmak pek normal.
Bal gibide evlenir.. hatta hepsi bunlarla evlenecek.. cunku bedelli yapan ya okumustur is icin ya da zengin aile cocugudur her halukarda bunlar kizlarin goz bebegi 😂😂😂
Ben evlenmem sevmem için vatan sevgisi olmalı içinde vatanını sevip de askerlik yapmayana işim olmaz şahsi düşüncem
Allah ede bu ülkede de kozlara da zorunlu askerlik gele de o zaman görürüm ben sizi biz askerde bir eğitim mi gördük sanıyorsunuz aptal kızların bir bok bildiği gerçekten yok
hahaha yurt dışında yaşıyorum beni etkileyen bir şey değil açıkçası türkle evlenmem :D
biz de bayılıyoduk. Tüm türk erkekleri senle evlenmek için sıraya girdi
evet benim gördüklerimin hepsi ülkeden kaçma derdinde :D
Aynen aynen. Kafan güzelmiş güle güle kullan
Sen adam olanlarını görmemişsin.
Önceden olsa evlenmem derdim. İstemeyen gitmesin askere, profesyonel askerlik gelmeli artık.
Salın bedelliyi be. Adam gibi yapın. Adam gibi alın kızı. Askerliği yaptın mı diye sorduklarında 15 bini verdim yattım mı diyecekseniz? Onca şehidin hakkını veremezsiniz
Bu kriter degilki isteyen istedigini yapar illa askerlik yapsin diyen kiza sor bakalim yumurta kira biliyormuymus
Bedelli olmasaydı keşke.. ölsün fakirler. Yaşasin zenginler.
Bedelli yapan birin de para olacağı için kızlar ayakları totosuna vurdurarak ona gider.
Görende ülke 3. Dünya savaşında da insanlar askere gitmiyor diye baskı görüyorlar.
Bedelli yapmasının da nedenleri var keyfi ise evet bir düşünülür ama mecburi ise ailesini bırakamıyorsa bu durumda böyle birşey düşünülemez ki
Cüzdan iyiyse; erkek güçlü bir figür ise.. alamayacağı kız yoktur. Sevgi aşk boş işler bu devirde mantık.
askerlıkten kaçan karısınıda ıkı erkek sıkıstırsa totosunu korumak ıcın kacar vatanını koruyamayan benımı koruyacak
Ah be Derya eskiden di o söylediklerin parası olan askerlik yapmıyor olan garibana oluyor
Simdiki kızlar askerliğe bakmıyor para kimde ona bakıyor eskiden bize derlerdi askerlik yapmayan adam olmaz istemeye gidince kız vermezler diye şimdi nerdeeee