AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
267Cevap
Herkesin kendi düşüncesi arkadaşlar fakat ben de bedelli düşünüyorum o zaman da çalışmam gereken çabalamam gereken çok şey var.
insanlar oğlunu bedelli askere göndermiş rte'yi başkan yapıyor. sana kızını mı vermeyecek. paşa paşa evlenirler.
kimse buna bakmaz 😀
3 üniversite mezunuyum sadece bana artısı var baska bir halta yaradigi yok 😀
ayrica bedelli bir cozum degil
Bess
Ben askerden yeni geldim tavsiye etmem askerliği kimseye göründüğü gibi değil kızlarıda anlamakta zorlanıyorum. boş işler
Ben çorumluyum bizde bedelli yapana kız yok
Zaten onlarda Çorum lu almaz
Çorumlulara kurban olun be ayrıca 8 dislike bedelli tayfa glb :)
çorumlularda bedelli yapana kız yok ama oğluna bedelli yaptıran rte'ye oy var. Bence siz çorumlular büyük konuşmayın :D
Her rte ye oy çıkaran şehre böyle sallıyor musun
yok sallamıyorum. ben realiteye bakarım. çorummuş, izmirmiş, kimsenin kızının evleneceği zaman askerliğe falan bakmaz.
Çocuk gelsin sana şirkette müdür, 10 bin tl maaş ile. Aileleri yok mu diyecek çorumluların.
Malesef hayal böyle işlemiyor...
Ben de bunun farkındayım ciddi bir yorum değildi zaten 😒
Gelinliği ona giydiririm
sjsksjj çok iyi yaa
Daha askere gitmemiş biriyle sevgili olmam ztn ne olursa olsun
Askerlik boş iş uykusuzluk nöbet tutuyorsun temizlik aylık 100 tl para veryor sana boşa geçen 1 yıl 0 kazancı var insana
evlenmezseniz evlenmeyin çokta tın :D bedelli yapıyorum kafam rahat :D
Doğru ver parayı senin yerine başkaları ölsün kafan tabi rahat
Askerliğin bedeli para olamaz
Neden evlenilmesin ülkenin parayada ihtiyacı olan versin yani
Benim abim 30 yasinda evli ogluvar o yuzden bedelli yapacak sikinti olmadi yengemi isterken
Sorun olmaz olmamalı bu sorun okuyorsa sorun başka yerde demektir
Bedelliye gerek yok yapmayanla da evleniyorlar artık
yemediği cacık olmayan kızla evlenilirde, bedelli yapanla neden evlenilmez o mantıktan bakarsak.
Yapılan yorumların en iyisi bu
eyvallah usta. kırk kişiye düzdürür. sonra düğündür nikahtır totalde bir ev parası harcayalım. bakireliğe önem vermeyelim üstüne. sonra birde askerlik yapmış istesinler ölme eşşeğim ölme.
Kadın kafasıyla hareket edilmez. Boşver. Kızların sözünü ciddiye alma. Boş konuşur çoğu
Kızlarımız da bozuldu erkeklerimiz de bu soruyu boşuna sormuşsun önceden askere gitmeyene kız vermezlerdi kızlar da adam yerine koymazdı
Ben almanya da yasiyorum yani bende zaten %99 bedelli yapmis olacak evlenecegim kisi😂 bilmiyorum yani türkiye dogup büyüseydim benim icin önemli olur muydu sanmiyorum ama bilemem yani.
Yav he he
@Meraklivelett ne yaw he he si?
Kendini kısıtlamışsın. Almanyada yaşiyon diye illa ordan biriylemi evleneceksin? Belki gavur olcak. Belki benle evlencen. Filinta gibiyim. bir bakan bidaha gözünü ayıramiyor. Mesaj at. Sjsjjs mucuk
@Meraklivelett kesin öyledir😂
askerlik erkegi olgunlaştırır sorumluluk bilincini geliştirir. hem vatan için hem kendi için kesinlikle yapmalı
Karısını köpek gibi çalıştırıp kendisi göbeğini dikip evde oturan tipler Anadolu'nun askerliğini yapmış öküz tipler. Sorumluluk başka bir şey. Yanlış düşünüyorsun
Barkn699 sen hiç aynaya baktınmı kanınızdan şüphe ediyorum
arkadaslar ben yanlış kötü bişey mi söyledim anlamadım
Ablacım barkn699 un yazdığını okusan telefona söversin
Barkn699 iki gram h. ysiyetin 2 gram şe. efin varsa şu söylediğini kayseri cumhuriyet meydanındada söylemelisin emin ol seni onaylarlar
@38yusuf3838 ya sen ne diyorsun ya?
Dediğinde doğruysan şerefinden taviz vermemelisin
Kiremitten baca olmaz, bedelliden koca olmaz, alacaksan komando al. Küt küt vurur hiç yorulmaz 😂
Unv. Mezunu olmayan kızlar ile evleniliyor neden askerlik yapmamış erkek ile evlenilnesin ki 🤔
Artik askerler profosyel uzman. Zaten giden er ne yapiyor ki ayak isleri
Bunlara takılan kızlar kalmadı artık. Bedellide olsa bedelsizde olsa olsun diyenler var
Cevapları çok merak ediyorum bakalım o yüzden yorum atıyorum 😂
Bedelli askerlik yapanların kimlik rengide pembe olmalı derim :)
Askerlikle vatan sevdasının bir alakası yok. Tuvalet temizliyerek ülke kurtarılmıyor
Ben niye yaptım diye düşünmüyor değil insan ama ailemiz sülalemiz yapmış korkaklik yapmanin anlami yok
evlenmem, kızımı da vermem..
Sebep ne mesela
Ben yapmam gitsin parasiyla evlensin.
@seref27 girsin diyen mi var? Zaten sevgilim var, askerligini yapmis biri😊Parayla askerligi halleden parayla evliligi de halleder. Para delisi kadin cok.
@seref27 Buram buram bedelli koktu yorumun. Got korlusundan edeli yapanlar savas cikinca analarinin eteginin altina saklanirlar😀😀😀
Bedelli
Hasta olan ve ciddi bir durumu olanlari bunun disinda tutuyorum tabi.
insanlar oğlunu bedelli askere göndermiş rte'yi başkan yapıyor. boş yapmayın
Gizli üye eiglik yorum yapmışsın :)
@BalkanTürkü Oyle bir cabam yoktu hemsehrim😊
@davidmaas bos yapmayin demekle ne demek istedin? Bana ne rte den. Millet kendi cikari icin vatani da satiyor baksana. Bu rte ye oy verenlerden bahsediyorum.
Sen nerelisin hemşehrim :)
@BalkanTürkü Aslen Bulgaristan gocmeniyim. Nick in Balkan Turku ya ondan hemsehrim dedim.
Anladım neden öyle dediğini zaten :) Bende de Bulgaristan göçmenliği var :)
@BalkanTürkü hangi sehirde oturuyorsun?
Merak ediyorsan takip atarsın özel mesajla konuşuruz. Önemli kişisel bilgilerimi herkesin içinde konuşmayı sevmiyorum.
@BalkanTürkü Sehir sormak ozel bilgi mi oluyor?😀
Şu anda yaşadığım şehri soruyorsan özel bilgi oluyor :) Balkanlardan geldiğim şehri soruyorsan olmuyor.
@BalkanTürkü alemsi. Balkanlardan geldigin sehir hangisi peki😀
Selanik, Batı Trakya, Güney Bulgaristan ve Makedonya. Benim Balkanların çoğu yerinden atalarım olan Türkler var. Balkan Türkleri Mix'im :D Balkanların çoğu yerindeki Türkleri bünyeme toplamışım :)
@BalkanTürkü masallah😊Ben sadece Bulgaristan gocmeni bir Turk um.
Ben Bulgaristan'ın Nevrekop şehrindenim :) Sen?
@BalkanTürkü Ben Haskovo nun ilcesi Harmanli danim. Turkiye sinirina yakin bir kasaba.
Ortak özelliğimiz ikimizin de Güney Bulgaristan'da olması :)
@BalkanTürkü Aynen😊
@BalkanTürkü https://youtu.be/0Bj09va2tSw
@BalkanTürkü Kobra murat benim dogdugum kasabaya gelmis😂😂😂Tesadufen gordum bu videoyu.
Kobra Murat'tan imza alsaydın :D Kobra Murat'ı Aref'in yanına götürme adamı 2. defa yılanlar sokmasın :)
@BalkanTürkü Iyi de kobra Harmanli'dayken ben Turkiye deydim😀.
29sene oldu Turkiye ye geleli.89gocmeniyiz biz.
Bulgarların sana zorla verdiği Bulgarca ismin neydi :)
@BalkanTürkü Bu da benim ozelim. Ben o ismi kabul etsem su an o ismi kullanirdim. Bu konuda oldukca hassasim.
Bugün bedelini ödeyip vatanına sahip çıkmayan adam yarında sıkılınca nafakayı verir boşar kimsede bişe diyemez bedelini ödüyor çünkü
Bedelli de olsa 28 gün yapıyormuş işte, ne var bunda
Hem şimdiye kadar kız istenirken askerliğini nasıl yaptı diye soran mı oldu?
Bedelli yapan oğlanın evliliği de bedelli süresinde olur. Evlenmem
Bu devirde bedelli yapana kız verirler çünkü parası vardır diye 😏
Ben bedelli yapacagim kizlar baksa ne olur bakmasa ne olur
Erkek arkadaşımda bedelli düşünüyor zaten gitse bile 6 ay oluyor onun ama ben pek istemiyorum...
Kızlar evlenir. Kuyruktakilerin alnında tuttuğu parti yaziyormu bilemedim
Adam gibi askerliklerini yapmalari gerekir parayla vatan borcu odenmez
Çok saçma bir soru olmuş bence? Bedelli yapanlar öcü mü?
Evet neden evlenmiyim daha az mı erkek oluyor
Artık askerliğin bir önemi var mı ki? onlar anneannelerimizin babaannelerimizin zamanında kaldı cebinde paran varsa tamamdır :)
Evlenirim. Askerliğe fazla anlam yüklemiyorum.
Valla bence gitmesin zaten bu işi meslek olarak yapan insanlar var iyidir bedelli
Bedelli yapanlar bir askerlik anınız bile olmayacak.
kızlar askerliğe mi bakıyor? Arabası var mı , çıkıyorsak dolmuş tepesinde değil arabayla çıkalım. evi var mı , her ay sınırsız bütçe.. yoldunuz lan adamları
15 zenginde fakir de orta gelirlide yatira bilir ayrica askere giden herkez adam olmuyor
Butun gun vajinasiyla oynayanlar gelmis evlenmem diyor.
Sen cavusun anneni opeyim dediginde bile evet efendim demek zorunda oldugunu biliyor musun
Parası varsa evlenir.
kiz olsaydim kesinlikle evlenmezdim şahsım icin konuşuyorum bu meslege gönül verdim jandarma astsubay olarak gorev yapıyorum bedelli yapanlar yazik...
Niye yazık birader?
Sen jandarmasın diye ben askerlik yapmak zorunda değilim.
maya meselesi. herkeste tutmaz.
Maaşını alıyorsun seçimin o yönde ben mesleki kariyer yapmışım saçma sapan işler için 6 ay iş çevre ve kariyer den uzak mı kalicam
Profiline göz gezdirdim de :D
Buradan ciddi evlenilecek kadın araman mı maya meselesi :D
Ya da kıllı erkek kılsız kadın muhappetlerin mi Maya :D
Jandarma astsubay dediğin adamı 230 Puanla alıyorlar. ;) Mayaymış 😁
bizim gibi meslek yapinca kafa dagitacak yer burasi oluyor senin sacma dedigin meslege canini veren var. popona silahimin namlusunu sokarim defol..
Bu Birde astsubay :D :D
@ŞirinMühends seni 230 kere severim pic. mesele puan degil * hosafi. gel tunceli alibogazina sana meseleyi ogreteyim ben. 5 dakika dur altinda 5 tane don degistirirsin.
Kendini gizlemiş :D Astsubayım diyor Küfür ediyor Karı kıza profilden yavşıyir Sonra astsubayım vatan millet :D
sen ismini verde seni bir sikmye geliym
Ahahaha :D
Hayırdır neden gizledin çakma erkek seni
Sevdigicegimin 84 gunu kaldi 🙂
Abim gönüllü gitti. Bedelliden yararlanabilirdi.
Eşim evlendi bilerek bedelli de nasip oldu inşallah ödeme kolaylığı olur yoksa borç bulmam lazım
bedelli yapanın uckurunu kesmek lazım evde ev hanımlıgı yapsın
s*kimde mi evlenmesin. Sanki ben evlenirim.
Kızlar askerliğe bakmıyor artık. Cüzdan doluysa iş tamamdır.
Bombalamışlar benden önce
Kızların ne düşündüğü zerre umurumda değil, para mı, onlara para mı yediricem bir de, onlar bize para yedirsin. Yaşasın mgtow ve meninizm.
Abi dua et kızların elinde bixi yok :) delik deşik ederlerdi valla.
@-Gürkan_ŞAHİNBAŞ- Sen tam bir beta erkeksin ya yemin ediyorum.
@Ateist_Türk Eyvallah.
Benden bir artı yalan değil
Helal olsun sana 4 yıldır bu siteye uyeyim hesabım kapandı açtım kapandı açtım lakin ilk defa doğru birşey soyledin
Nükleer silah atmış +
Yakistiramadim biber bey. Genelleme yapmasaydiniz keske hiç yakistiramadim
@Prettyghost üstünüze alınmayın lütfen.
@Prettyghost Biber bey :D
@Örgülüsaç beyim ben.
@Örgülüsaç bibey bey hatta
hldlsmcksks
Erkeklerin beğen butonunu çökmesi, gızlarında beğenmeme butonuna çökmesi harikasınız be ! ::)
VE ayrıca Biber maalesef haklı. Aksini söyleyen yalan dermişim, rica ediyorum efendim genelleme yapmiyoruz.
Hepimiz aynı miyiz aaaa!
@Pofudukkkkk Tabi canıııım.
Kendi acimdan soyluyorum. Evlenmezdim
Askere gidip geliyim ozaman 😂
Seni alacak çocuğun zihniyetine tüküreyim
@gvklvfj üzerine basa basa kendi açımdan dediğim halde nedir bu sacmalik (!)
Ben tsbii ki evlenirim engel niye olsun ki
Askerlik yapmayan erkeğe erkek demem ben
25 günde eğitim olacakmış
28 gün oldu
@Youngwolf18 aramizda 3 gunun lafi olmaz 😂
👍👍😂
@Youngwolf18 ilk aciklamada 25 gun dediler cunku canli yayinda 😃
Aynen doğru söylüyorsun 28 günü yeni açıkladılar
@Youngwolf18 ama komisyonda 28gunun de kalkma ihtimali varmis
Bence se kalkacak gibi
Yalniz 5 milyon kisi bekliyor demisti basbakan ama 400bin kisi basvurur diye dusunuyorlarmis
Bence 3 milyonu geçer başvuru fiyat ve yas çok iyi
@Youngwolf18 bakacagiz artik aciklar yetkililer 😃
Aynen değerli yorumların icin teşekkürler 😊
@Youngwolf18 rica ederim siz katilacak misiniz bedelliye yoksa daha once yaptiniz mi askerliginizi
Askerliğimi yapmadım katılacağım. Siz yaptınız mi
@Youngwolf18 13 sene oldu ben yapali
Size simdiden hayirli teskereler 😃
Ooo masaallah teşekkür ederim. İş nedenleri maalesef askerliği yapamadık klasik gelecek ama çok istiyordum yapmayı ancak babamın rahatsızlığı ve şirketimizin basında durmak zorunluluğu bu zaman kadar erteledik
@Youngwolf18 Neden birbirinize yürüyorsunuz hdhdhshah
@Aysu98888 Hayırdır Abaza misin insanların birbiri ile sohbet etmesi yürümek mi oluyor tabi sizin hayat anlayışınız bu şekilde normal görüyorum
Peki tesekkurler:dddd
28 gün olayını bence yem olarak attılar tepkilere bakmak ve dengelemek için muhtemelen onun yerine 20 bin diyebilmek için
Gecmis olsun hakkinizda hayirlisi
Hahah sohbete bak çok samimi çok güzel : )
@Freudbuisenederdi ya 25 yaş sınırı nasıl abim 25 ine yarın giriyodu😔
31 aralık 1993 tem önce doğdu ise sıkıntı yok
@Youngwolf18 malesef 94 doğumlu 😞
@Youngwolf18 yaş sınırının değişme ihtimali yok mu
@Youngwolf18 maleseff 94 doğumlu
Bunun için hukuki bir dilekçe yazıldı cevap bekleniyor
Yasa tasarısı hala Meclis’e gelmedi ufak değişikler olabilir mesela 25 gün ila 28 gun arasında değişiklik bekleniyor ancak benim görüşüm 25 Yasin altı olmaz.
Çünkü 25 yas bile bana göre çok sürpriz oldu benim beklentim 27 idi
@Youngwolf18 ya yani keşke 25 inden gün alanlar da olsa neden öyle yaptılar
Bence olacak çünkü dilekçeyi okudum çok mantıklı gerekçeler sunmuş avukat
@Freudbuisenederdi abim haftaya Perşembe askere gidecek o gidene kadar değişir mi yaş
@Freudbuisenederdi link atarmısın bende baksam
İnsaallah değişiklik olur. Ümidinizi kesmemek lazım önce bedellide son dakika değişikliği ile böyle birşey olmuş diye hatırlıyorum gün alanlar için
Abinizin görev yeri belli ise yararlanamaz diye biliyorum
@Youngwolf18 bugün mü okudunuz
Neyi bugün mü okudum
@Youngwolf18 olabilir dediniz ya 25 inden gün alanlar içinde
Ben daha önceki bedelli den örnek vererek böyle bir kanıya vardım sadece hepsi bu
@Freudbuisenederdi ne demiş mesela avukat
Bedelli ekime doğru gelecek haftaya Perşembe için bir etkisi olmaz. Linkte degildi o bulamam
Aynen benimde görüşüm o şekilde bedelli kesin yasalaşması ekimi bulabilir ancak abinin silüsü almazsa yanı askeriyeden gelen tebligatı kaçak duruma düşer ve bedelli çıkıncaya kadar yakalanmazsa sıkıntı olmaz tabi yas tutuyor ise
@Youngwolf18 25 yaş ama bu hafta giriyor
@grafikeer dediğim gibi çıkacak yasa tasarısını beklemek lazım , biz varsayımlar üzerinden konuşuyoruz yanlış yönlendirmek istemem sizi
Kuzum yaşın yürürlüğe girmesi değil direk bedelli yasasının yürürlüğe girmesi önemli inşallah size de denk gelir hemen olur demekten başka bir şey diyemem ben de
askerliğini yapmayan benim gözümde adam değildir
Adam olanlarla evlenirler hanım evlatlarıyla değil.
Yaşım tutsa parayı verirdim yapardım.
bedelli yapan erkegim diye gezmesin