Kılıçdaroğlu’nun Iq sunun düşük olduğuna inanıyorum haksız mıyım?

Adam tam anlamıyla düşük profilli lider. Bugün yaptığı açıklamayı normal iq sahibi biri yapmaz. Neymiş seçimin kaybedeni Ak partiymiş. Yok efendim kazanan demokrasiymiş. Sırf konuşmuş olmak için mi konuşuyo bu adam? Bir de ak partiye 7 puan kaybettirdik kolay elde edilebilir bir başarı değil bu diyo :-D Sen ne düşük profilli bir adamsın da amacın iktidar olmak değil iktidar partisine 7 puan düşürtmüş bunu da başarı sanıyo. Ben bu arkadaşlarıma teşekkür etmeyeyim de kime teşekkür edeyim diyo. Şaka mı bu adam ya :-D
Kılıçdaroğlu’nun Iq sunun düşük olduğuna inanıyorum haksız mıyım?
Cevapla