
Alın mesela buda o çok övdüğünüz Necil Fazıl Kısaküreğin şiiri ,
Peki adam sapık mıydı? yoo
bir çok şair sapık mıydı? hayır.

Bak bak gelmemişler yoruma 😂 Bunların derdi İnce değil ki, akıl fukaraları sanıyorlar ki Fenerbahçe- Galatasaray maçı var böyle taraftar görmedim ben anlamamak için diretmek bizim insanımıza has bir şey.
Şiire de yalan derler birazdan siz yazdınız derler
Sen bille bakamazsın !!! 😡😡😠
Banane kardeşim necipden de fazıldan da?
Bahsettiğimiz şahıs bu ülkenin başına Cumhurbaşkanı olmak için yola çıkmış biri
Öyle şiirler yazan bir sapıksa Cumhurbaşkanı falan OLAMAZ bu kadar basit !
Arada bir fark var. Sn. İnce, bu şiirlerle vatana millete hizmet ediyor. Necip'se kumar oynuyor.
mobile.twitter.com/.../1009444472642469888
Cevap
9Cevap
ne güzel geceydi dün gece, ne güzel geceydi:
onunla sarmaşdolaş, dudak dudağa,
talih kapısı ardına kadar açık,
güneş (şems) kucağımızda.
ne güzel geceydi dün gece, ne güzel geceydi:
şarap tasını her sunuşunda
diyordu aklına başına al.
hani dün gece aklın da tam sırasıydı ya!
Bu da Mevlanadan.
Şiirlerde bu çeşit temalar çok normal.
Onu köşeye sıkıştıracak bir şey bulamadıkları için bu şiiri göz önüne çıkardılar...
Peki son 10 senede kac tane musluman imam cemaat kac kisiye tecavuz etti onlar sapık mıydı evet
Ya acik ariyolar cunki sadirdilar caresizlikten napacaklarini sasirdilar.
Çamur atıyorlar bakma sen
Bence sadece laf salatası
Hahaha adamı kötülemek isteyenler de her gün afedersiniz p*rno izleyenler sbdj
Ya okurken güldüm ya siyasetçimi şakraban mı belli degil
Anlat bakam siyasetçi nasıl olmalı?
Ülkeyi batirmadan büyutmeli çağ atlamalı ve işleri planlı bir şekilde yurütmeli
yani ince fasa fisodan ibaret al inceyi vur kılıçdarogluna
Ülkemiz ekonomik krizde, en basit örneği senin anlayacağın dilde patates 6 lira büyük şehirlerde. Dış borç içinde yüzüyoruz , dolar aldı başını gidiyor, Asgari ücretle geçinen bir aile soğanı bile alamıyorsa pardon da ne yesin?
Ama ülke çağ atladı haklısın karanlık çağa geri döndük.
Bilmeden cahil cahil yorum yapma bir şeyler öğren gel öyle tartışalım
Taktiniz patatese ya resmen level atliyoruz Ülkemiz yeni bir hâl aliyo yok patates yok soğan iste idrak edemediginiz bu siyasetden anlamıyorsunuz ben senin bildiğinin en az 3 katini biliyorum bana bunlarla gelme
Ahahh ne biliyorsun benim ne bildiğimi neden oyun RTE 'ye anlatsana ben bir şey bilmiyorum
Birazdan engelleyecen beni 😂
Senin gibi pasif biriyle muhattab olamam ve ayrıca yine kazandigimizda bana mesaj atarsan sevinirim
Bak bak pasif oldum he? Anlat kız çekinme
Tamam kuzucum seni germiyorum rahat ol hey Allah'ım 😂😂
Gerilmiyorum tatlım gayet rahatım asıl sen cevap veremedigin için bana sadece basit kaliyosun o kadar
Abjdjdjd olum anlat o zaman anlat neden RTE basit kalıyon diyo yav 😂 Yaşın 18 değil senin max 14-15 sin kolay gele
18 dün oldum daha
o zaman sen bir erkenden yola çık, ks yönetimine bildirdim.
Kime diyosun
daha kime dediğimin ölçüsünü yapamıyorsun neyine güvenerek @pisagorella ile tartışıyorsun anlamadım?
1diniz 2 mi oldunuz neyse
Kara çalmak bedava
mevlananın oğlancılık şiirleri var onlar ne olacak
Soğan 100 lira oltu aşlıktan ölüyos foşik akape
Vay bir de Cumhurbaşkanı olmak ister
Kral ya :D
Garip
Çamur atıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar