Berat Albayrak'tan ilginç örnek "Valla Ak Parti'ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay'a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız" diyorlar. AKP lideri ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın damadı da olan Albayrak şöyle konuştu “Birileri konuşuyor. Birileri de yapıyor. Türkiye’de Ak Parti olarak biz hep yapan tarafında olduk. Geçenlerde seçmen vatandaşlarımızla konuşurken, biri dedi ki, ‘Valla Ak Parti’ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay’a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız’. Yani Ak Parti çıtayı öyle bir noktaya koydu ki, icraat ve hayata geçirme noktasında böyle bir elhamdülillah teveccühe mazhar olmuş.”
Berat Albayrak'ın söylediği sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çok güzel söylemiş. Sonuna kadar Sayın Cumhurbaşkanımızı destekliyorum. Diğerleri bağırıp çağırıp hakeret etmekten başka birşey yapmıyor ve siyaseti almış oldukları emir doğrultusunda Cumhurbaşkanı üzerinden siyaset yapıp yön çiziyorlar. Oda sizin gibi insan bee adam gibi mertçe siyaset yapın yoksa sonunuz olduğunuz yer diye bağırasım var :)
Seçmen bilinçsiz mi? İstersen sokak röportajlarını açalım Chp ye neden oy veriyorsun : e babadan deden beri veriyoruz
Chp ye neden oy veriyorsunuz : e bizde aile geleneği
Chp ye neden oy veriyorsunuz : atatürkün kurduğu parti
Chp ye neden oy veriyorsunuz : anneannemin partisi :)))
Örnekler böyle gidiyor diyeceğim şuki partilere oy veren kişileri 3 kişiye 5 kişiye 10kişiye göre yargılamamak, ona bakacak olursak okumuş cahil daha fazla ülkemizde...
Gecmedigin yol diyonda, o yol vatanina yapildi, banane almanyadaki yoldan, ayrica burdaki yollar bir cok avrupa ulkesinde yok artik, fransada gorduk 2cm karda yolar felc ha bide ayrica fransadaki her kaldirim tasinin altinda her asfalttin altinda afrikali kanı var, helebi tarihi ogrende gel, hickimse vatanimi elestiremez. siz yapmadiklarinizla övünün biz yaptiklarimizla övünelim
@ensserpil vatanı eleştirmek mi? Bence siz şunu ayırt edin vatanı eleştirmekle mevcut iktidarı eleştirmeyi.. Gerçi sizin için kim farklı görüş bildirse vatan haini oluyor.. Aa ayrıca o yolların geliri gideri yabancı şirketlere gidiyor yani vatanıma pek de bir faydası yok.. Ayrıca o yollar vergiyle değil krediyle yapıldı biraz araştırın
Ah be arastirmasam yazmazdik yabanciya gidiyor dedigin sadece 2 kopru var oda belirli zamana kadar, sen bunumu arastirdin, o kadar mesafeler kisaldi milletin cebine yakit parasi kaldi hadi versinler o paralarida gorelim, osmangaziye para veriyoz derler,7 saatlik 3,5 saate dustu, yakitlarinin yarisi ceplerine kaliyo yani ucretsiz gecmis oluyolar hadi cikarip versinler o parayida gorelim, diger duble yollarda zaten ucretli yol degil
canım ben marmarayda calistim zaten japon turk ortak yapimi o tuneller, guneykore ile hizli tren anlasmasi yapildi oda turkiyede uretiliyor, benim calistigim seyi tutmus bana atiyor 😂😂😂
Sen soylesene siz 2002 den once hangi ulkeyle buyuk proje yaptiniz biz bu buyuk projeleri yaptik, sizin 80 yillik sadece heykelinizden sonra biz ortak yaptik siz ne yaptiniz, sadece yaktiniz yiktiniz
@ensserpil siz derken? ben kimlerdenmişim ki? 2002 den önce neler yapılmadığını konuşmak yerine 2002 den sonra neler yapıldığını konuşsak mesela dolar 4,55 oldu mesela kpssde 1 yılda 300 birinci çıktı, mesela işsizlik ve enflasyon yükseldi. Mesela ülkemdeki madenler limanlar lojmanlar fabrikalar holdingler ve daha sayamadığım bir çok şey satıldı mesela hayvancılık tarım bitti. Mesela benim 5 günlük er abim darbe yaptı diye müebbet yedi.. Mesela bakanın oğlu milyon liralık evlerde oturuyor ama van da açlıktan ölen çocuk var.. Mesela köydeki okulların çoğu kapatıldı ama Erdoğanın çocukları yurtdışında okudu.. Daha sayabilirim 2002den sonra neler olduğunu..
@iççaVeerSingBundela kesinlikle sizede katılıyorum eksiden şöyleydi böyleydi diyerek siyaset yapılmaz. Dünya Şu an nerede biz neredeyiz mantığıyla siyaset yapılmalı
Ooo bir sürü yalan yanlış sahte haberler var twitterda facebookta bakıp inanıyorlar. bu arada Bu nasıl site ya mesaj atmak için xper istiyor her ne ise artık.
@ensserpil Dış mihraklar hep lanet olsun onlara yoksa ülkemizde tl değeri çok yüksek 1 tl 4 dolar olacaktı da hep şu dış mihraklar yaptı engel oldu bize
Dolarin yukselis zamanlarina bakarsan ne oldugunu anlarsin, gezi olaylarina bak nasil artti,17 25 aralik surecine bak nasil artti 15 temmuza bak nasil artti, hee secim oncesi bak nasil artmis, erdogan mi artiriyor ben ekonomiyi zor duruma sokayim halk bana oy mu versin diyor sence, dolarin yukselmesi erdogana yararmi sence bir dusun, niye hep bir olaylar oncesi ekonomi bu hale geliyor dusundun mu hic, simdide secim zamani yine ayni oyunlar, varsin oyunlari yapsinlar, erdogan BASKAN olacak,, engelliyemicekler
16 yıldır bunlar yüzünden vatandaş düşünme duyusunu kayıp etti. Din Allah kelimelerini döküldü mü ağızlarından bunların halk hipnoztize oluyor. Çalıyor ama müslüman diyip halk oyu veriyor. Kendileri lüks içinde yaşarken halkı asgari ücrette muhtaç ediyorlar. Bu tarafta parçayı yırtarlar bir şekilde öbür tarafta kul haklarıyla gidecekler ve cehenneme ebediyen girecekler.
Yaptıkları her şeyi zenginler daha çok zenginleşsin ve rahat bir şekilde yaşasın diye yapıyolar. Rezidanslar, köprüler, yollar, avmler, özel hastaneler...
Önceden destekliyordum ama şu an gördüm ki hersey yol yapmakla bitmiyor. Eyvallah yollar iyi güzel ama o yollardan gecmen için mazot parasininda uygun olmasi lazim ki insanlar Seyehat edebilsin.. en cok da vaz gecmemi sağlayan sebeplerden Türk Kızılayı markasinin israile satılması ve Türk yazısının kaldirilmasi oldu 😡
Başkan bence hepsi aynı al birini vur ötekine Fakat şu anda ülkede mutlu insan yok İnsanlar birbirini yiyiyor Herkes sinir harbi Çünkü zamanında çok yanlış konuşmalar tespitler yapıldı Öc alır gibi siyaset yapıldı Neyse Allah sonunuzu iyi etsin inş. Başka Türkiye yok
@fagafugo İnsanımızın en büyük hatası şu. Başa kim geçerse geçsin eğer sana söylenenleri yapmassa iktidar tüm gizli güçler şu son 8 senedir olduğu gibi yaparlar ülkemize. Biz farkındaysan hala yükseliyoruz ama yavaş. İçimizdeki sorunlar uğraşmaktan birşey yapamıyoruz. Arada empati kurmak önemli. Ülkemiz neden bu durumda diye sor eğer iktidar dersen yanılırsın. İktidar geçici. Ulu önderimiz Atatürk zamanında da ülke güzel yönetildi ama sıkıntılar çoktu neden? eğer ülkemizin sorununun bizle uğraşanlar olarak görürsen anlarsın. Ama diğerleri gibi inat edip hala iktidara hatta iktidar da değil RTE na yüklenirsen sende kandın demektir. Tüm islam tüm mazlumlar bizi seviyor destekliyor ama biz içimizdeki hainler yüzünden halkımızı 1 kişiye düşman ediyoruz. Bu yanlış. Özgürlük adı arkasına saklnıp kimse haddini aşamaz. NET.
Valla ben işçiyim Bu iktidar değil başka iktidarda olsa eleştiririm 16 senedir ülkeyi yönetiyorsun insan bir sorar işçiye, emekliye ne verdin Herşey seçim zamanı oluyor 2014 de x parti asgari ücreti 1800 yapcam dedi bir anda asgari ücret 1600 oldu Sonra başka bir parti emekliye bayramlarda ikramiye versen ne olur dedi ;iktidar buyurun siz yapın oyumu size vereceğim dedi 2018 seçim öncesi ikramiyeler veriliyor Uzun lafın kısası hepsi oy avcısı seni beni düşünen yok Bunun adı parayla oy satın almaktır Kısacası şerefini satmaktır
Bizim halkımız ne kadar cahil. Sadece yol yapmakla ülke geçilmiyor. Melih Gökçek'de Anakaraya yol yaptı durdu ama bir altyapı bile yapamamış. Yağmur yağınca koskoca başkent dereye dönüyor 😂😂
En İyi Cevaplar