Adana'da 77 yaşındaki emekçiye gasp olayı! Sizce "insan" olmak çok mu zor?

Twitter'da gördüm içim parçalandı. Bir o kadarda sinirlendim. Sen "yaşına rağmen" çalış çabala sonra biri gelsin emeğini alıp gitsin. Haber linki aşağıdadır.

Adana'da 77 yaşındaki emekçiye gasp olayı! Sizce

#gündem


Haber linki
Adana'da 77 yaşındaki emekçiye gasp olayı! Sizce "insan" olmak çok mu zor?
Cevapla