Twitter'da gördüm içim parçalandı. Bir o kadarda sinirlendim. Sen "yaşına rağmen" çalış çabala sonra biri gelsin emeğini alıp gitsin. Haber linki aşağıdadır.

#gündem
Haber linki

#gündem
Haber linki

Böyle olayları gördükçe insanlığımdan utanıyorum. Allaha havale ediyorum bu insan müsveddelerini 😠
Bende adanalıyım ve orada yaşıyorum böylerini idam etseler keşke
can yakıcı..
çok güzel sözler var da hepsi küfürlü..
Cevap
2Cevap
Beddua etmekten nefret ederim ama gel de etme şimdi.
Yazık günah, nasıl bir vicdan bu?
müslüman ülkelerinde gayet normal durumlar..
İnsanlık elden gidiyor ulan
Su Adana toptan yeryüzünden silinse ne iyi olurdu
Allaha havale ediyorum bunu yapanlari !!!
Değil ama bizim insanlara biraz zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar