#Aile&Toplum İşsiz bir erkeğin böyle yaşaması normal mi?

Allah'ın izniyle 1 yıla kalmadan Konya'da bir konaklama yeri açacağım, ama o zamana kadar herhangi bir uğraşım yok. Boş vaktim fazlasıyla bol ve o yüzden genellikle saat 12:00 civarında uyanıp kahvaltı yapıp duş alıp sonrasında ise giyinip kuşanıp kafeye gidiyorum ve akşam saatlerine kadar kafede bir yandan bir şeyler içip bir yandan da İnstagram'da, burada, TikTok'ta falan takılıyorum. Özellikle de son zamanlarda gerçekten bundan aşırı derecede sıkıldım, ama yapacak bir şey bulamıyorum. Bazen de kendi kendime " Ulan bir erkek böyle yaşar mı be? Resmen ot gibi, öküz gibi yaşıyorum. Hayat gezip dolaşmaktan, kafede oturup kız kesmekten, kahve içmekten ibaret değil " diyorum; ama başka herhangi bir uğraş bulamıyorum. Aslında babamın ofisine de gidebilirim, ama babamın yanında da çok sıkılıyorum ve o yüzden gitmek istemiyorum. Sizce işsiz bir erkeğin böyle yaşaması normal mi?
#Aile&Toplum İşsiz bir erkeğin böyle yaşaması normal mi?
Cevapla