Herkes dinini özgürce yaşamalı bence cem yılmaz da özgür olduğuna göre abartılı bir durum yok. Müslüman ülke diyenlerin amacı ne bilmiyorum ama herkesin dini kendine görmek zorunda değil hiç kimse. O mübarek gecede kuran ibadeti bırakıp cem yılmazın gönderdiklerini okuyan varsa kusura bakmasınlar adam böyle
Değil mi? Ya ben bu insanları hiç anlamıyorum. Elhamdüliilah ben de müslümanım ama bunların yaptığı sadece şövalyelik değil mi? Eminim ki kimseye yardımı olmayan sözde dindar insanlardır bunlar. Komşusu aç iken tok yatan değildir diyen bir Peygamberin ümmetiyiz ama gelgör ki herkes cebini doldururken aç olan insanları kimse görmez. Umrunda olmaz ama böyle durumlarda hemen silahlarını kuşanırlar. İki yüzlülük değil de nedir?
Şövalyelik yine mertebe olarak lüks kaçar bunlara. Soytarı bunlar... Adama sormazlar mı madem bu kadar dini bütün insansın, ne işin var senin kandil gecesi instagramda diye. Belki o adam inanmıyor ya da müslüman değil. Bu soytarılar vatanı da senden benden çok seviyor, müslümanlığı da senden benden çok iyi yaşıyor (!) Peygamber kesilmişler başımıza haşa, gelene gidene bir ahkam.
Dede yanlış yapmış, gecenin yarısını instagramda geçirmeliydi, "ben daha çok müslümanım" kavgasına tutuşmalıydı yorumlarda. Böyle kabul olmayabilir ibadeti :P Ellerinden öperim, çok selamlar.
Neden hemen senin anan, bacın yok mu oluyor anlamış değilim. Ne gereksiz insanlar var başkalarının hayatlarını eleştirirken kendi hayatlarına bakıyorlar mı acaba? Kaçı tüm gece namaz kılıp ibadet etti ki?
Ama Cem Yılmaz Müslüman bir Ülkeye hitap eden örnek olan bir sanatçı ve Müslüman bir Ülkede yaşıyor Başka bir gün paylaşsın Günler azalmıyor Hayır saçma bulabilir inanmıyor olabilir Ama saygı amaçlı bunu yapmaması gerekirdi
Sürekli bir inanca göre hareket edilecekse her gün zibilyon tane inanıştan birisi için özel bir gün neredeyse. Herkes istediği gibi yaşar, dilediği tarihte dilediğini yapar (başkalarına zarar vermeden). Bence çok gereksiz tepkiler bunlar. Rahatsız olan takipten çıkar ve zarar görmez.
Ama Cem Yılmaz Müslüman bir Ülkeye hitap eden örnek olan bir sanatçı ve Müslüman bir Ülkede yaşıyor Başka bir gün paylaşsın Günler azalmıyor Hayır saçma bulabilir inanmıyor olabilir Ama saygı amaçlı bunu yapmaması gerekirdi
@1ve0sonsuz Öncelikle ülkelerin dini olmaz, Türkiye Cumhuriyeti Müslüman bir ülke değildir. Halkının inanışında Müslümanların daha fazla olduğu bir ülkedir ki laik ülkeler inanan sayısını gözetmeksizin tüm görüşlere yer açan ve koruyan yasalara sahiplerdir. Çıplaklık ve benzeri grafikler içeren tabloları ahlaksızlık kategorisine sokuyor ise insan ve inancına hakaret edildiğini düşünüyor ise paylaşımı yapan kişi engelleyebilir bu şekilde iki taraf için de çok rahat olur. Ben ek olarak kasten "bugün kandil, gizli mesaj yapayım" mantığı ile paylaşıldığına inanmıyorum. Hiç kimse ününü düşürmek veya popülerliğini kötü etkileyecek davranışlarda bulunmaz. Özellikle kazandığı para popülerliği ile mümkün oluyor ise.
Evet Müslüman sayısı fazla bir Ülke doğrudur bu da bilindik birşey herkes biliyor tabloyi eleştirmedim ya da tabloya ahlaksızca diye bir ifade kullanmadım tabiki herkes istediğini paylaşsın Ama bunu doğru bulmuyorum gene de
@1ve0sonsuz Doğru bulmamanıza herhangi bir şey diyemem. Bizim ülkemizi güzel yapan bir sürü farklı renklerimizin olması. Hepimiz ayrı düşünüyoruz çok güzel bir şey aslında. Herkes her zaman istediğimiz gibi hareket etmiyor, asıl mesele bütünü görebilmek :)
Seviyorum bu milleti, İslamın şartı ile imanın şartını sorsan karıştırır. İkindinin rekatını sorsan apışır kalır, yoldan geçen kadını göz altından süzer, internet geçmişini incelesen p*rno sitelerden çıkmaz, sosyal medyada gördüğü kadına yürür, sonra biri bir şey paylaşır bir anda imana gelirler. Ya bir yürüyün gidin Allah aşkına, kendileri çok matahmış gibi bir de din dersi vermeye kalkıyorlar. Cemden daha komikler, izle izle gül.
Arabın kültürü ne zaman venim kutsalım oldu önce onu bir sorgulamak gerekir. ayrıca 2 meme 1 göt görünce hemwn ne atarlanılıyor bu ülkede bu vücut uzuvları ne zaman özel anlamlarından kurtulup normale dönecek Allahını seven üzerime toprak atsın yaa...
ahlksızları amacı her şeyde eşya gibi kullanmak allahasavaş açmış zırvalamış derim ne olursa olsun ilim okumuş eşşeklikligi baki baki kalmış derim kınıyorum
Başkalarına hakaret nitelikte kelimeler kullanmak yanlıştır İnsanların düşüncelerine katılmıyor olabilirsin ama bu srnin onlara yav*şak deme hakkını vermiyor düşüncene katılmıyorum
@1ve0sonsuz Peki düşüncene saygı duyarım, fakat kendisini ''birey olarak görmeyen, sırf güdülmekten anlayan'' çomarlarada kimse saygı duyacağımı beklemesin. Bu adam, ülkede bukadar işsizlik, enflasyon, çöküntü, göç, TL nin değer kaybetmesi ve diğer para birimlerinin 4-5 katımızın oluşuna hiç aldırış etmeyip hala daha koyunluk yolunda ilerliyorsa, bu adam adam değildir her türlü aşağılanmayıda hak eder. Çünkü adam kendisi b. k çukurunda yaşamaya razı ben napiyim?
meme vajina göt gördüğü herşeyi ''sanat eseri'' zannetmek bu yorumlardan daha fena bu birincisi. ikincisi kimse tablonun ne için paylaşıldığını ve tabloda ne ifade ettiğini sormamış ilginç.
Toplumun değerlerini hiçe sayan bir ürün sırf çıplak diye burda sanat eseri zannedecek milyon tane insan var. Gerçek at gözlüğü onlarda işte çünkü onlar okumuş cahiller ön yargıları dağ olmuş, arkasından bakıyorlar herşeye
Ya anlıyorum hangi dinde olursan ol bana ne ama diğer dinlere de saygısı olacak bir insan saygıyla bütündür İnsan dediğin saygılı düşünceli olacak o kadar
@1ve0sonsuz... O zaman git arabistana seriatla yasa bakalim 2 gun sonra ben ateistim diye kacarsin ulkem diye aglarsin.. turk kulturuyle arap kulturunu karistirma.. kulturle dini de karistirma... Kaldi ki turklerin atalari muslumanlardan islamdan mi geliyo saniyosun.. neyse duvara konussam daha iyi anlar
Kime anlatabilsek kar diye bakiyoz iste.. kucuksun daha belki yontariz diye.. din de ayni degil tabiki.. orda seriat var turkiye laik bir cumhuriyet... Seriatla yonetilmez.. gerci artik sizin gibi kalin kafalar yuzunden oyle olcak.. sen baska dinde baska goruste baska kafada insana saygi duymadikca saygi bekleme abi.. isteyen kandilde icki icer isteyen noel kutlar
Seni tekrar duzeltiyim o zaman abim.. belirttigin dusinceler elestirel ve saygisiz.. saygidan bahsedip saygi gostermeyen elestirel dusuncelerin var anlatabildim mi?
Sen de beni şu an eleştiriyorsun eğer ben başkalarını eleştirerek yanlış bir davranış yapıyorsam o zaman sen de beni eleştirerek yanlış bir davranış yapıyorsun ki onu geçtim bana hakaret ettin ve ayrıca saygısızlık yapmadım kimseye
Ben cem yılmazın bu davranışını doğru bulmadım istediğimi de yazarım bunu telrar yazıyorum sen bana hakaret de edemezsin bana kötü de davranamazsın ve ayrıca benden büyüksün diye benden daha çok akıllı olduğun anlamına gelmiyor bunu ifade edermiş gibi cümleler kulandın
Ben mesaj göremedim. Sıkıcı kandil mesajlarını eleştirmek adına yaptıysa ağır olmuş. Türk ateist ve deistlerini anlamak mümkün değil zaten. Sorgulamaya Tanrıdan başlarlar ama sorgulamaktan korktukları insanlar vardır...
Bunu özürleşmeyle bir alakası yok herkea istediğini yapabilir tabiki ama bir toplum birbirlerine saygısı olmazsa eğer birbirlerinin özgürlüğünü sağlayamazlar
Yobaz diye nitelendirmemen gerekiyor Çünkü kaba bir kelime kendi başka şekillerde de ifade edebilirsin bir düşünceyi söğlerken o kelimeye kendine koyarak söğle
En İyi Cevaplar