Yılbaşı biletlerimi netten almıştım, nimet abla sitesinden, parasına asla değilim ama çıkan az ikramiyemi dahi vermedi, bu nedir?

Site Nimetabla. com sitesi. Şunu düşündüm 200 tl ordan aldığım bilete vurdu. Onu dahi hesabıma yatırmadılar demekki büyük ikramiye çıksa hiçbirşekilde bana verilmezdi. aradım şikayetçi oldum yinede sistemsel yatmıştır sizin hatanız vs dediler.. saçmaladılar.. ıban numaram dahi onlarda var. kısacası kazandığım paramı alamadım. Bilginiz olsun oradan bilet vs almayın. Dolandırıcı çıktı site.
Yılbaşı biletlerimi netten almıştım, nimet abla sitesinden, parasına asla değilim ama çıkan az ikramiyemi dahi vermedi, bu nedir?
Cevapla