3 bilet almıştım, amorti bile çıkmadı. Ne zaman yüzüm gülecek?

fakirlikten bıktım çirkin olmaktan bıktım kısa boylu olmaktan bıktım yalnız olmaktan, sevgilisiz olmaktan bıktım ben, sadece bıktım be birader :( :(

3 bilet almıştım, amorti bile çıkmadı. Ne zaman yüzüm gülecek?
Cevapla