Arkadaşımla iddiaya girdik. Galatasaray&Fenerbahçe maçı için sizce ondan ne istemeliyim?

Arkadaşımla iddiaya girdik.Galatasaray&Fenerbahçe maçı için sizce ondan ne istemeliyim?
Aslında ne GS'li ne FB'liyim lakin tahminimce, GS alır diye düşünüyorum. Arkadaşım da "biz kazanaçağız" dedi. Ben de"göreceğiz"dedim. Kendi kaşındı. O benden istedi kazanırsa, fakat ben bulamadım.
Şimdi söyleyin bakalım ne isteye bilirim?
#Mutluluk26
@KüçükMühndis
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum😀
Arkadaşımla iddiaya girdik. Galatasaray&Fenerbahçe maçı için sizce ondan ne istemeliyim?
Cevapla