Atatürk Orman Çiftliği'nde vahşi hayvan satışı var, zürafa almak isteyen var mı?

Yetersiz veteriner, barınak sorunu ve üremelerini gerekçe göstererek, hayvanları satışa çıkartmışlar.
Atatürk Orman Çiftliği'nde vahşi hayvan satışı var, zürafa almak isteyen var mı?

“Zürafa 220 bin TL,
zebra 66 bin TL,
kaplan 22 bin TL,
aslan ve puma 11 bin TL
ayı 2 bin 420 TL,
vaşak-tilki-çakal 2 bin 200 TL,
maymunlar 2 bin 200 TL,
kızıl geyik 4 bin 950 TL,
Ankara keçisi 220 TL,
lama 16 bin 500 TL,
deve 3 bin 850 TL,
rakun bin 375 TL,
kanarya 50 TL,
tavus kuşu 302 TL,
akvaryum balıkları 6 TL,
köpekler 150-440 TL.”

Zürafa bizi biraz aşar ama konu komşu birleşip bir aslan almayı düşünüyoruz :D
Atatürk Orman Çiftliği'nde vahşi hayvan satışı var, zürafa almak isteyen var mı?
Cevapla