
Hayvanları sevip , koruyormusunuz?



Her hayvan ayrı güzeldir. Korumak, sevmek gerekir bunun günü olmaz. Yazları bir kaba su koyup onlara yardımcı olun kışın da evinizin önüne değil biraz daha çöpe yakın yerlere koyun ki hayvanlar evinizin önüne alışıp oradan yiyecek beklemesinler. Doğada bulmaya alışsınlar.
Hayvanlar bizim hayatımızdaki sessiz varlıklardır. Her türlü ses çıkartırlar ama kendilerini ifade edemezler. Onları anlamaya ve korumaya çalışmalıyız.
Hayvanları seviyorum ama koruduğum söylenemez :/
Cevap
8Cevap
Dürüst olmam gerekirse, hayvanları dostum olarak görmüyorum. İnsanlaarı dost olarak görmediğim bir dunyada normal. Ancak bu hayvanları önemsemiyorum anlamına gelmez.
Yılan haricinde evet ama yılanı gördüğüm yerde öldürürüm
Seviyorum ama bazıları çok korkunç,😃😃
sabah sokak kedılerını besledım bugun
Ii boh yedin. Sonra bu hayvanlar insanlara alisiyor , tehlikesiz goruyor ve kimseden kacmiyor. Pis insanlarin eline dustukleri zamanda iskence ediliyor tecavuz ediliyor araba altinda kaliyor. Aslinda onlara yardim etmeseniz kendileri en basta pekala dogada basinin carelerine bakabilecek canlilar. Onlara zarar veriyorsunuz
Korumaz olur muyum hepsini tek tek. :)
Hayir onlara tekme atiyorum
Elimden geldiğince
Bittabi
sevip koruyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar