HALK EGITIM KURSLARINA BASLIYORUM AMA HAKKIM BITTI NE YAPMALIYIM?

Arkadaslar ben issizim kac senedir bu yüzden halk egitim kurslarina gitmeye basladim ahsap boyama ve yemek kursuna 3 hakkim varmis ben 2 sini doldurdum gunum kalmadi haftasonlarida busmekte isaret dili ve ingilizce a2 ye kaydoldum napmam lazim 2. donem pek öğrenci olmadigi icin kurs ta guzel egitim verilmiyor en guzel verimli egitim ekim ve ocak arasidir 2donem napicam ben :'(
HALK EGITIM KURSLARINA BASLIYORUM AMA HAKKIM BITTI NE YAPMALIYIM?
Cevapla