Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?

Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?
Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?
Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?
Herkese merhabalar dostlarım, canlarım. Mustafa Kemâl Atatürk'ün yüce şahsiyeti elbette bizi kendisine hayran bırakıyor. Savaş dahisi bir komutan, hayatını cephelerde geçirmesine rağmen "Yurtta barış, dünyada barış." diyebilen bir barış elçisi, nice devrimler yapmış bir devrimci, ülkesini ve insanını her zaman önplânda tutan bir yurtsever, beş parasız memleketi kalkındırmak adına muazzam politikalar izlemiş bir devlet adamı, bir metrelik ağaç dalını kesmemek için koca köşkü raylı sistemle ağaçtan uzaklaştırmış bir doğasever, cehalete savaş açmış ve "Sözlerim bir gün bilimle çelişirse, bilimi seçin." diyebilecek kadar bilime önem veren bir insan olması gibi binlerce hayranlık verici özelliğe sahip bu adamın, karizması da ayrı bir mevzu.
Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?
Sizce de zamane yakışıklılarını dahi kendine hayran bırakacak kadar yakışıklı ve karizmatik değil mi?

#SolBakışSoruyor
#KarizmaDemekAtatürkDemek
Sizce de Mustafa Kemâl Atatürk fazla karizmatik değil mi?
Cevapla