• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Almanyadaki "çöpünü buraya at Mehmet" yazısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

haksizlikyapmayin
haksizlikyapmayin Takip Et
Xper 4 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bir çok kural Türkçe yazılıyor. Bu sadece bir örneği, ne düşünüyorsunuz

Almanyadaki "çöpünü buraya at Mehmet" yazısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
#avrupabizikiskaniyor #osmanlidiriliyoravrupatitriyor #avrupabizicekemiyor #almanyasenkimsinya
Almanyadaki "çöpünü buraya at Mehmet" yazısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Asparagass-33
    Asparagass-33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Bu okay Duisburg şehrinde yaşandı. Duisburg şehri Almanlardan arındırılmış bir şehir haline geldi, yani sadece Türk ve Kürtlerin yaşadığı bir şehir haline geldi. Türkiye'de yaşayanlar, orada ne yapıyorlarsa orada da aynısını yapıyor, yani doğaya ve insana saygı sıfır! Ayrıca sadece 'Mehmet, Ayşe, Ali' gibi isimler değil; 'Hans, Helga vb.' isimler de yazılmış. Siz her zaman ki gibi görmek istediğinizle yetiniyorsunuz. Almanya'ya gelmemiş, o şehir ile başka şehrin karşılaştırılmasını yapacak kadar tanımamış biri lütfen oturduğu yerden atıp tutmasın! Almanya Osmanlıdan falan da korkmuyor ayrıca. Sadece ülkeye 'otomobil' sektöründe yaptığı yaptırım ekonomiyi bu kadar alt üst ediyorsa; diğer sektörlerde yaptırım yaparsa eğer elde avuçta hiçbir şey kalmaz. Biraz düşünerek yazın!

    1
    4 Yorumla
    • yakalama
      yakalama
      +1 yıl

      Turkiyede yasayan turklerle almanyada yasayanlari bir tutma almanya yasayanlan cok daha gorgusuz

      Yorumla
    • Asparagass-33
      Asparagass-33
      +1 yıl

      @yakalama her iki tarafı da gördüm. Almanyada olan türkleri de türkiyede yaşayan türkleri de. Farkları var elbet. Memleketin insanı daha cana yakın, daha iyilik sever, daha güler yüzlü, daha bonkör; almanta türkleri daha doğrusu gurbetçilerin gözünü para bürümüş. Sanki para yokken hiçbir uğraşları yokmuş gibi. Birbirlerinin gözlerine sokulmak istenen araba, giysi, evler ve daha neler neler. Görgüsüzler evet, bu olayı da hak ediyorlar cidden. Bu şehri gidip görmüşlüğüm gezmişliğim var türkiye sokaklarından farkı yok işleyiş aynı polisleri bile benzetmişler :) ama diğer şehirlerinde böyle şeyler görmedim, polisler farklı şekilde tavrılaro var :)

      Yorumla
    • yakalama
      yakalama
      +1 yıl

      ben avrupada 3 farkli sehirde yasamis biri olarak gozlemledigimi yazdim

      Yorumla
    • yakalama
      yakalama
      +1 yıl

      *farkli ulke

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • bozefe
    bozefe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 77%
    +1 yıl

    Valla sen bu adamlara bu yazıyı yazacak fırsatı verirsen yazar kardeşim. Sen çolunu çocuğunu adam gibi eğitip toplum insanı yapmazsan. Ahlaki etik değerleri öğretmezsen. Elin almanıda gelir senin çoluna çocuna hayvan muamelesi yapar. O zamanda darılmayacaksın. Türkiyede yaşıyorum ve şunu söyleyeyim. Trafikten tut sokak yürümeye kadar her şeyde bir saygısızlık bir boş vermişlik var. Çöp atmayı bırak adam yolda yürürken bile başkalarını rahatsız etmeyi başarıyor. Neden? çünkü insan ile hayvan arasındaki farkı bilmiyor. Sen önce insan ol sonra o yazıyı yazdılar diye kızarsın.

    3
    1 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      aynen katılıyorum ne yazık ki öyle türk milleti

      Yorumla
  • Hsumssbs
    Hsumssbs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Her şeyi kendinize uydurmayı ne kadar seviyorsunuz! Kendinizi kötülemekte bir numarasınız, insanınızı doldurmakta, kışkırtmakta bir numarasınız. Neden Almanların isminin yazdığı çöp kutularını da paylaşmıyorsunuz? O zaman yeterince " Batı mı pü kaka , gelişmiş ülke mi pü kala" edebiyatı yapamıyor musunuz? Almanya da Almanlar yaşadığı gibi Türkler de büyük çoğunlukta! Adamlar kendilerine yazdığı gibi size de yapmış. Belki de sizi artık kabullendikleri kendilerinden gördükleri için. Eee atma demekte haksızlar mı? Haklılar. Hem de sonuna kadar. Bizim insanımız kadar pis insan mı var. Alınacak ne var kardeşim? ATMA İŞTE. Kendi ülkeni yeterince çöp kutusu ettin orayı de etme.

    1
    0 Yorumla
  • Camille-Saint
    Camille-Saint Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 91%
    +1 yıl

    Kendi dillerinde de baska dillerde de yazilmis bir uyari bu. Turkiye medyasina zerre guvenim yok.
    Ayrica turkiyede sokaklar cop. Nasil bir yerden, terbiyeden geldigimiz belli. Sigara izmaritini copten saymiyoruz bile. Ozelestiri yapmak lazim.

    3
    1 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      kesinlikle

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

34

Cevap

47

Cevap

  • Madcatpsychoromantik
    Madcatpsychoromantik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl

    Onlar inat yapar daha çok sokağı kirletir kavga çıkartır sana mı soracağım diye. Yürüyorum önde iki erkek var biri içtiği kolanın kutusunu iki metre ötedeki çöp konteynerine atmadı yere attı ben de iki metre önünde ne var bir bak deyince bana burası bilmem ne mahallesi kızım hebele hübele birşeyler dedi. Ben 1 km boyunca çöpü elimde taşıyorum ya

    2
    0 Yorumla
  • FiliaLucifer
    FiliaLucifer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Türklerin çoğunun kendi ağızlarından "Wir brechen eure regeln" demesi üzerine çokta garipsenilcek bir olay değil bence.

    2
    2 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      o ne demek :D ingilizce veya türkçesi var mı

      Yorumla
    • FiliaLucifer
      FiliaLucifer
      +1 yıl

      We break your rules. Kurallarınızı yıkarız.

      Yorumla
  • rosenn
    rosenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Önyargılı davranmayın. Anna, kevin, robert, hanna vs. gibi isimlerde yazılı. Amac tabiki coluk çocuk basta olmak uzere cevre temizligine teşvik. Buradaki Türkler kadar keske yeni nesil avrupali da medeni olsa.
    pis bir şekilde yere tükürmek, göz önünde işemek, köpeklerini olur olmaz yere diskilatip yerden geri toplamamak, alkol şişelerini izmaritlerini etrafa firlatmak bunlara mahsusken bilip bilmeden konuşuyorsunuz ya cidden komiksiniz.

    1
    0 Yorumla
  • MinikFareKükredi
    MinikFareKükredi Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl

    Belki de haklı adamlar. Sokakta çevremize bı dönün bakın. En güzel yerler bile çöp yığını olmuş halde. Burada atan orda da atarım yapmayın çevremizi temiz tutun ki böyle şeyleri demeye yapmaya yüzleri olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • Lancel
    Lancel Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    Zamanında bir abimiz demişti Almanyaya işçi olarak çok fakir eğitim ve kültür seviyesi çok düşük insanlar gitmişti ülkeyi de kendi bildikleri doğrultusunda temsil etmişlerdi diye doğru galiba

    2
    0 Yorumla
  • Blossom_
    Blossom_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Ciddi manada Almanları ve Yunanları sevmiyorum...
    Irkçı insanlar ya da kısaca Türk düşmanları...

    1
    0 Yorumla
  • Genshi
    Genshi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl

    Adamlar cok hakli bence. Ne dogaya saygimiz var ne insana ne hayvana.

    Almanyadaki "çöpünü buraya at Mehmet" yazısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
    3
    0 Yorumla
  • Burkinofaso
    Burkinofaso Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    haklı adamlar, bizim cahil kesim orada yere tükürüp burnunun pisliğini ağaca sürerse böyle de yazarlar siktirde ederler yani

    4
    0 Yorumla
  • EkseliTR
    EkseliTR Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Sadece mehmet değil. Bak konu çarpıtılmış epeyce.
    Yerli yabancı bir çok kişinin isimleri var o çöp kutularında sadece Türkler değil.

    O isimleride onay alarak yazmışlar, kendi çalışanlarının isimlerinden yola çıkmışlar sanırım.

    3
    0 Yorumla
  • Cynic
    Cynic Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Haklı adamlar. Sanki çok temiziz ya birde güceniyoruz

    3
    0 Yorumla
  • _Forlorn_
    _Forlorn_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 422 cevap paylaştı.

    Pis bir milletiz. yerler çöp çöp kovaları bomboş. adam yolda geçiyor önüne balgam atıyor sigara atıyor çöp atıyor. kaldırım var biz çimlerden gidiyoz. Alman halkı bize göre daha temiz. haklılar yapcak bişey yok

    1
    0 Yorumla
  • redheadcbe
    redheadcbe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Türkiye çok rahat bu konuda, sigara izmaritini yere atmak bile bu aşamaya getirir oldu.. Gayet haklılar, her ülkenin kendine göre bir kültürü ve değer yargıları vardır bunlara uyulmasını beklemek en doğal hakları

    1
    0 Yorumla
  • Siyah-Atlı-Prens
    Siyah-Atlı-Prens Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Pekala :)
    Biz de otellerimizin tuvaletlerine "poponu şuradan yıka Hanz'o " yazalım ödeşiriz.
    Zira taharet nedir bilmiyorlar da :)

    3
    0 Yorumla
  • ÖzgürDüşün
    ÖzgürDüşün Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Admin editör şimdi yazacağım yorumu SİLME. siler isen sende Almanlar gibisin derim. Ey alman halk bu sizin ne kadar aciz şerefsiz edepsiz yobaz uyuz olduğunuzu gösteriyor. Ulan almanlar siz insanlıktan ne anlarsınız siz medeniyeti nerde gördünüz. Tuvaleti bizden öğrendiniz siz götünüzü bile yıkamayı bilmez siniz. Siz siz cehennemlik sızınız ama vicdan el vermiyor Allah sizi ıslah etsin hidayet versin.

    0
    0 Yorumla
  • GotikPanzer
    GotikPanzer Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    adamlar haklı. bizim buralara bak heryer çöp, denizden bile kamyon tekeri çıkıyor.. ne diyeceksin?

    2
    0 Yorumla
  • AtsızAsker
    AtsızAsker Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 77%
    +1 yıl

    Aşırı derece ırkçı bir insan olarak diyorum bunlar bizde genetik barbar bir milletiz ve bununlada gurur duyuyorum biz çok babar ya da aptal değiliz onlar çok medeni ve bu onların sorunu türk heryerde türktür

    0
    0 Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    şimdi gercekci olalım , çöp konusunda titiz degiliz , sakızları disariya atmayin dedik kac kisi uyguluyor? hızlı giden araba camından pet şişe sallayınca nereye gidiyor?

    2
    0 Yorumla
  • Kara_Şirine
    Kara_Şirine Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Ya bu sadece Türklere özel bsiey degil. Temiz tutmalısın lucy gibi birçok isimde mevcut. Doğru düzgün okuyun şunları

    3
    0 Yorumla
  • velutLUNA
    velutLUNA Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ortada yanlış anlama var.
    Duisburg şehrinde olan bir şey bu ve sadece Türkçe isimler yazmıyor, Almanca isimler de var..
    Orada oturan herkese yapılan bir uyarı/hatırlatma yani..

    1
    0 Yorumla
  • blackk27
    blackk27 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Biz nasil suriyelilere sovuyorsak onlarda bize sovuyor demek ki ama adamlar hakli :p

    4
    1 Yorumla
    • Zehrahg
      Zehrahg
      +1 yıl

      Mantıklı knk 😂😂

      Yorumla
  • kirsehiir
    kirsehiir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 72%
    +1 yıl

    Bence burda turk milletinin sucu yok, biz yabanci olarak yapinca gozlerine batiyor kendilerinin yaptiklarini gormezden geliyorlar. Hollandada yasayan biri olarak diyorum.

    0
    0 Yorumla
  • füruzann
    füruzann Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    orda sadece türkler yere cop atiyorsa evet hakli bir yazi ama hic te öyle olduğunu sanmıyorum. Belki de diğer cop kutularında ayrı ayrı hem türkce hem almanca yaziyordur isimler.

    1
    0 Yorumla
  • BayPanda
    BayPanda Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    cop atarak mi osmanli diriliyor cik evinden bak sokaklara bir 😊 arkadasim yere cop atiyordu neden atiyorsun 2 metre ileride cop bidonu var dedim copculer bosa mi calisiyor dedi bu kafa yapisindaki insana ne denir ki simdi

    0
    0 Yorumla
  • TheCøuntess_
    TheCøuntess_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok uzadı bu da 😒 Yabancı isimlerin de yazılı olduğu bir sürü kutu var. Gereksiz polemik yaratmayın.

    2
    0 Yorumla
  • hayalkdk
    hayalkdk Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    Serefsizler sanki çok medeniyet sahibi ya Türkiyeyi Türkleri aşağılacak her türlü pis işi yapıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • exorcistt
    exorcistt Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    alman hükümeti buna izin vererek ciddi bir hata etmiş
    ordaki Türkleri asimile etme oranları azalır böyle yaparlarsa

    0
    0 Yorumla
  • bulems
    bulems Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    kendi ülkemizde bile çöpleri yere atıyorlar doğru yapmışlar madem ordada çöpleri yere atıyorlar o halde bu yazıya iyi baksınlar

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    maalesef her yerde belli ediyoruz Türk olduğumuzu..
    3 kıtaya hükmeden bir geçmişi olan, şehir hayatına ve kurallarına uyum sağlayamaması normal..
    genetiğimizde yok..

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Son yillarda özellikle Avrupada Türklere karsi yapilan bu hakaretlerin sayisinin artmasinin nedeni yine biziz sanirim :)

    0
    1 Yorumla
    • Hbv_vbh
      Hbv_vbh
      +1 yıl

      Bir türk olarak düsunmek lazim acaba neden yapiyorlar? Kabahat bizim comarlarda adamlar hakli hatta destekliyorum

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ama pis bir milletiz, çimlere basıyor, yere tükürüyoruz. Pisiz net!

    2
    0 Yorumla
  • _AnKaKuŞu_
    _AnKaKuŞu_ Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Biz burada suriyelilerin pisliģinden şikayet ederken Avrupada kendimizi rezil ediyormuşuz demekki.. Yazık!!

    0
    0 Yorumla
  • Donothurry
    Donothurry Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 53%
    +1 yıl

    Bu sadece türklere yapılmadı farklı isimlerde var yanlış anlaşılmış olay.

    1
    0 Yorumla
  • MiddlePonny
    MiddlePonny Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Almanlar Türkleri sevmezler zaten, gıcıklığına yapmışlardır.

    0
    0 Yorumla
  • KartonKutuKelebeği
    KartonKutuKelebeği Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    fazla abartılıyor düne kadar avrupa bokunda boğuluyordu sözde medeni toplumlar ama bağnazın önde gideni onlar

    0
    0 Yorumla
  • KoYuSeSSiZLiK
    KoYuSeSSiZLiK Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 66%
    +1 yıl

    mehmet diye biri varmış. hep alakasız yerlere çöp atıyormuş.

    0
    0 Yorumla
  • SolBakış
    SolBakış Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Bizimkiler, Alamancılar sağa sola çöp atıyorsa adamlar haklı mk...

    0
    0 Yorumla
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.

    E mk herakde yere cop atan tek millet biz kaldik araolarka beraber.

    0
    0 Yorumla
  • Yengeç70000
    Yengeç70000 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    ulan nereye pisliyeceğini biz öğrettik adamlara kalkmış bana çöpümü nereye atacamı anlatıyo Medeniyetini sevdiğimin adamları 😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Hbv_vbh
      Hbv_vbh
      +1 yıl

      Ne zaman ögrettin?

      Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Adamlar bir konuda hakli demek ki Almanyadaki Türkler yere cop atiyor orayi kendi ulkeleri sandilar galiba burada yaptijlari pisligi orada da yapip Türkleri dusuruyorlar uzucu

    0
    0 Yorumla
  • BradBury
    BradBury Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sonuna kadar haklı adamlar bizim insanımız ne bilsin

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    dünyada akıl değerlendirme kabiliyeti ölçülse en son sırada ülkemizdeki muhalifler gelir.
    siz bu kafayla bir 97 sene daha beklersiniz oy almayı 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abartmayın. Aynı yazıdan Alman isimler için olanı da mevcut! Galeyana gelmeyin!

    1
    1 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      he he

      Yorumla
  • Malikahraman94
    Malikahraman94 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Demek ki yere atıyorlar nerden bilelim Almanya'da olan şeyleri

    0
    0 Yorumla
  • IRobin
    IRobin Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Az bile.. bizim insanımız pis.. ırkçılık yerine bunu kurallara uymak gibi gör.

    1
    0 Yorumla
  • drjekyll
    drjekyll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    burada da yazılmalı sonuçta çöp kutusunun neye yaradığını bilmeyen bir sürü insan var sokakta

    0
    0 Yorumla
  • OnderHatrnaz
    OnderHatrnaz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi mk çocukları!!!

    0
    3 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      kime sinirlendin

      Yorumla
    • OnderHatrnaz
      OnderHatrnaz
      +1 yıl

      Bu yazıyı yazana

      Yorumla
    • Hbv_vbh
      Hbv_vbh
      +1 yıl

      Dostum kufur etmeden once seni orada temsil eden turklere et bizi rezil etmekden baska bisey yapmiyorlar

      Yorumla
  • Felek-i_Eflak
    Felek-i_Eflak Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Kızmaya gerek yok. Türkiye'ye bakan orada uyarının neden yapıldığını açıkça görür.

    0
    0 Yorumla
  • HzBenhur
    HzBenhur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    mağara güneş alıyor mu?

    3
    6 Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      sana sormak lazım

      Yorumla
    • HzBenhur
      HzBenhur
      +1 yıl

      kardeş 1 ay öncekinin haberini paylaşan sensin ben değilim.

      Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      olabilir biliyorum ama şimdi sormak istedim nolmuş :D

      Yorumla
    • Yengeç70000
      Yengeç70000
      +1 yıl

      Sağolsun ben yeni ayıktım kardeşi ülke kalabalık duymayan vardır deme öyle 😂

      Yorumla
    • haksizlikyapmayin
      haksizlikyapmayin
      +1 yıl

      @Yengeç70000 ahahah aynen

      Yorumla
    • Yengeç70000
      Yengeç70000
      +1 yıl

      O Almanlara da söyle bu kadar nüfus çöpten boğulmadı a*mk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    almanya da yasayan turkler bu imaji vermis cok normal

    0
    0 Yorumla
  • _Başakk_
    _Başakk_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    turklerde copunu disari atiyorsa napsinlar

    1
    0 Yorumla
  • amanhesap1
    amanhesap1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Osmanlı diriliyor ne ya?

    1
    0 Yorumla
  • Carolla
    Carolla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Adamlar durduk yere yapmadı ya

    1
    1 Yorumla
    • armahoras
      armahoras
      +1 yıl

      engelliceni biliyom belkide abaza bile dicen ama icimden geleni soyluyom. cok guzelsin beee 😍😍 hadi hayirli sabahlar. bu arada abaza falan degilim

      Yorumla
  • Poliniattipoliçiytaa
    Poliniattipoliçiytaa Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Bizden başka yere çöp atan yoktur.. adamlar haklı

    4
    0 Yorumla
  • _Fernweh_
    _Fernweh_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    Mehmet de cöpünü oraya atsin

    0
    0 Yorumla
  • L4t-cremani
    L4t-cremani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    ağla almanya sjdjkfjfjf

    0
    0 Yorumla
  • TheEdyline
    TheEdyline Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 45%
    +1 yıl

    Ey Almanya sen kimsin ak 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Kontesincap
    Kontesincap Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Ben haksız olduklarını düşünmüyorum

    0
    0 Yorumla
  • nondeimea
    nondeimea Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 47%
    +1 yıl

    Yapmalarının sebebi ne?

    0
    0 Yorumla
  • aslina
    aslina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    rezilliğimizin sertifikası gibi işte

    0
    0 Yorumla
  • hayalperestpink
    hayalperestpink Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    kesin bizimkiler hep yere atıyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Almanyadaki "çöpünü buraya at Mehmet" yazısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nazi kampında hücre duvarına yazılan yazı hakkında ne düşünüyorsunuz? 6 cevap verildi
Almanyada osurmak ayıp deılmıs gegırmek ayıpmıs burada neden her ıkısı de ayıp :D? 4 cevap verildi
Almanya'da yaşayan gurbetçi "Siz gelin bizim burada çektiklerimizi bir gün çekin" diyerek... 55 cevap verildi
Almanya'da dışarıda okunan ilk ezan hakkında ne düşünüyorsunuz? 20 cevap verildi
Alman kurdumu presa canario mu? 2 cevap verildi
Alman haber kanalının Almanya bizi kıskanıyor sözüyle dalga geçmesi gündem oldu düşünceleriniz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨