Aslında çok güzel bir kadın Çok beğeniyorum Ama haberlerde yok mağazada sıra beklemek istemediği ona özel ilgi istediği için kıyameti koparmış Yanına dilenci yaşlı kadın gelince kadına bağırmış yerin dibine sokmuş Yok setlerde her istediği alıncakmış alınmadığı zaman ortalığı birbirine veriyomuş Çalıştığı koton markası bile işçileri arabayla almayıp güya tasarruf ediyomuş Bu kadın bildiğin şeytanmış meğer Neden böyle ben çok beğeniyordum İnanmayanlar haberlerine baksın görürler Estetiksiz hallerini bile beğeniyordum
Evet değiştirmiş o estetikle yıldız tilbe bile angelina olur az şu fotoğrafa bak ya hangi krem bu suratı güzelleştirir sen fahriyenin boku gibi avukatlığını yap avut kendini sen faheiywden fazla estetik yap yine boka benzersin sidikli kezban iğreniyorum senin gibi boklardan git Çok yaşa köylü
Angelina jolie nin 16 yaşına birde 30 yaşına bak aynı Ama fahriyenin 20 ve 30 yaşı aynımı değil Bildiğin estetik Şimdi angelinayı güzel bulmuyorum dersin ama sen bir aynaya bak kez ban görürsün şimdi ikile git seni aldatan sevgilinin yanına seninle sevgili olan erkeğin zevkine...
ya arkadas catlak misin? ben fahriyeyi filan savunmuyorum kadinda estetik oldugunu dusunmuyorum diyorum. angelinayi da begenirim ne alaka yani bos yapma
Yarın bigün kulağın da görmeyim o küpeyi Zaten bu tür şeyleri öve öve yok evrime kafa atmış yok şöyle olmuş diye diye Onlara özenmekle geçiyor hayatınız Hatırlatırım, bunlar sizden farklı oldukları için oradalar Asıl bu kulağına küpe olsun.
Ne övmesi ya? Ben evrim geçirdiğini dile getirirken güzel olduğunu mu söyledim? Sadece farklılaştığını dile getirdim. Bir evrim geçirmiş dedim diye ve öve bitirememiş mi oluyorum? Ayrıca bana bunları niye bunları anlatıyorsun? İşsiz misin?
En İyi Cevaplar