Devletin her zerresine yerleştirenleri unutalım mı? Bu vebalden onlar da sorumlu. Boşuna vatan millet edebiyatı yapmasınlar..
15 Temmuz ihanetini unutmayalım. Peki FETÖ'ye övgüler yağdırıp ne istedilerse verenleri unutalım mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben güneydoğuda uzman cavus olarak gorev yaptım görev yaptıgım surede bı suru sehit verdık devremi komutanlarımı kaybettim kollarımda sehit olan devrem elleri ayakları kopan arkadaslarım oldu bu ulke 15 temmuzda kurulmadı canakkale ve kurtulus savası unutuldu bı tabak hosavla günlerce aç susuz savasıldı şehitlerimiz oldu o zaman sucuk ekmek yoktu simdi darde zamanında gunlerce sela okundu bedava sucuk ekmek dağıtıldı gunlerce miting yaptılar okullarda 15 temmuz kitabı okutuyolar cocuklara canakkale kurtuluş savaşını degil ataturk u degil seyit onbaşı nı degil sadece 15 temmuzu anlatıp çocukları askere polise dusman yetiştiriyorlar bu ulkede onlarca bomba patladı gaziantep'de elazığ'da şırnak ta van da onlarca ınsan hayatını kaybetti onlarca sehit verdık neden sela okunmadı neden mıtıng yapılmadı dağdan PKK davul zurnayla ındı neden otobusun onune kımse yatmadı benim askerimi linç ettiler sürüklediler sonra şehitler ölmez dediler bu ulke icin ne bedeller ödendi bınlerce omer halis demirler şehit oldu hergun bu ulkede bomba patlıyo hergun sehıt haberi geliyo askeri okullar birlikler kapatılıyor çıkarları ıcın ormanlar yakılıyor kürtçe tabelalar asılıyor TC yazısı kaldırılıyor daha neler neler. sehit olan askerimin yetim çocukları yırtık ayakkabı giyen babaları yıkık harabede oturan aileleri dururken gazimin protez bacagın parasını ödeyemediği icin haciz göndermek bumu karşılığı bunumu bize layık gordunuz bu vatan icin ne bedeller ödendi şimdı biz bedel ödedik siz sefa sürdünüz bız bedel ödedik sız rahat ettiniz biz bedel ödedik canlarımızı verdik siz hayat yaşadınız şimdi soruyorum size bizim günahımız vatanı çok sevmekmıydı bayrağa vatana asık olmakmıydı ama alıştı bu ülke sehit vermeye hergun bombalar patlamaya masum ınsanların ölmesine bu ülkede tek bas komutan lider var oda ATATÜRK dur eger başımızda olsaydı ne bu ulkede bomba patlardı ne hergun şehit verirdik nede yolsuzluk hırsızlık rüşvet olurdu emanet edilen ülkeyi bedel ödeyip alınan ulkeyi sattılar
benım gıbı yapın.. deyınkı her kım bunları dallandırıp budaklandırıp guc vermısse kım vatan evlatlarının katlıne goz yummussa allah ıle aldatmıssa ulkeyı soyup sogana cevırmısse ve hatta buna ortak olup OY VERMİŞ ise allah bın bır tuyrlu belasını versın.. ne kadar basıt ve kımseyı ıncıtmeyen bır temennı degılmı:))
unuttular tabi ki ne sandın bunlar balık hafızalı bunlar var ya ülkenin sonunu getirecekler.. rez al bekle diycem de sonumuz gelmeden inşallah bir gün aydınlanırsınız tek isteğim :(
çok tiksindirici ve sinir edici ama görün istedim..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir cemaat lideri ve dinin onde gelen adami olarak bilinen ama asil amacinin devleti icten yikmak oldugu anlasilan birine tavir her zaman aybi olmaz ve 15 temmuz bu kisinin ve kendine bagli kisilerin asil gayelerini ortaya koymustur. niye bunu anlamak istemiyorsunuz?
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani 17 Aralığa kadar ne mal olduğunu anlayamadınız öyle mi😃 tamam hadi görüşürüz
sen anlayabildin mi? ustelik bu adamlar devletin icine akp hukumetinden cok onceleri girmis ve akp hukumeti zamanin da guclenmistir bunun nedeni ise akp'nin dine verdigi onemden kaynakli olaylara tek cerceveden bakmayalim lutfen.
Şu cümlen cahilliğinden. Başka bir şeyden değil. Kusur a bakma arsızsın. Ülkeden gidin ne demek lan. Gidelim de yine birilerine peşkeş çekin ülkeyi demi
Allah'ın salağı. Ülkeyi beğenmiyor değiliz. Ülkeyi bu hale getiren sizleri beğenmiyoruz. Ama yine de kovmuyoruz. Cahilsiniz. Sizi böyle de kabul ediyoruz
bunlar birbirlerini öven kişilerdi. menfaat çatışınca kavga ettiler. bu kavgada dini, vatani ne varsa kullandılar kendi çarpık düşünlerini hakli göstermek için
En İyi Cevaplar