Bu adami cok seviyorum nedense boyle asker savasci gibi yuruyor cok tasakli herif



Putin bu istese amerikayada biner 😂binse iyi olur ama 🙈😅
Çok taşaklı herif nedir ya biraz seviyeli ol
@olmasın34 ama haklıyım
@olmasın34 :)))
Cevap
10Cevap
Fotomontaj sanıyodum ben bunu değilmiymiş?
Yok be
Bende severim putini. adam dedemle yasit ama tasa*lari saglam sporcu
paran varsa ayıyada binersin dayıyada :D
fake resim ayıya binilirmi hiç
Putin herşeye biner 🙈
biraz kısa ama olsin 😂
zaten eski subaylardan son derece normal...
Kalbi uzun adam :D
Parcalarval lahi
Asker zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar