
Merhaba Arkadaşlar,
Kimsenin dürüst cevap vereceğini düşünmüyorum ama soruyorum; Köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyenlerden misiniz?
İyi pazarlar!
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Valla ben gayet acik biriyim kufurbazim esrar kullanrim muzik dinlerim haa dicen ki ne alaka sole solim ben karsimdaki sevecegim kisinin ya da sevisicegim kisinin hatalarini bir kenara birakirim kusurlari bir kenara birikarim ki bende ayni saygıyı gormek isterim cunku insani sadece tanri yargılar
başta ayı derim..
umarım ayı çıkmaz diye de dua ederim..
Hiç nabza göre şerbet vermem galiba o yüzden hayatım çok sıkıntılı
Hep ayı derim.
Cevap
24Cevap
Ben kimseye dayı demem olay çıkmasın diye yolumu değiştiririm o ayrı. Çünkü benim babam 9 yıl yok yere hapis yatmış hapishane süresince acayip çetinceviz olmuş, onlardan korkmuyom onlara zarar gelmesinden korkuyom amcamlar da pek tekin değiller, acayip çevreleri var bu yüzden olabildiğince az olay çıkarmaya çalışıyom.
Oo bro büyüksün.
Mal
@cheekystaff Neden böyle birşey dedin. Mallık ne yaptım?
Bu sitede de kimse burnundan kıl aldırmıyor 😂 Hadiyin ordan. A diyorum Ayıya dayı derim sonra boynuna zinciri geçirir köpek ederim.
Evet öyleyim mesela bir mezun olayım öğretmenler odasına sis bombası atıcam
Ben dayıya bile dayı demiyorum bu da benim serseri serbest stilim 😎😎
asla. tek övündüğüm özelliğim dik durumdur. onuda teslim edersek atın karadenize hamsilere yem olalım anasını satayım.
Uzun süreli ilişki düşünmüyorsam evet. Zaman zaman yaptığım bişey...
Yok ben köprüyü geçene kadar ayı diyorum bakayım bana ne kadar dayanabilecek diye :)
Tabiki de hayır kimseye eyvallahım olmaz minnet eylemem
Kopruyude yakarim ayiyida yakarim su veren itfayebin dortumunuda...
Tabikide. Köprüyü gecene kadardir münasebetim.
aynen oyle devir degil devrin insanlari bu kisilikte
Aynen öyle her şey bitince anca
Ayı ayıdır benim için farklı ismi yoktur
Asla. Erkeklerin işidir bu daha çok.
daydi da derim yenge de derim
Köprü bula bula bunu mu buldun şaka gibi
yook dayıya emmi derim :P
Asla kisiligimden odun vermem.
Olabilir isime baglii
O iki yüzlülükten başka bir şey değildir.
Dönek değilim başta ne dediysem ölene kadar o 👑
Bilemedim kişiye göre olabilir
Mevzuya bağlı :D
Keşke bunu becerebilseydim
ben ayi deyip hemen mirkelam gibi kaciyorum
İyiymiş
Duruma göre bazen dediğim olmuştur 😂
Köprünün ortasında ayıya ayı diyorum.
ayıya ayı dayıya dayı
Kimseye eyvallahım yok
is gorulene kadar dayi
köprü yıkılırsa
ayının yeğeni olarak ölmek istemem
aynn😹
Evet
evet :D
Hayır neysem oyun
Ayıya hep ayı derim.
Yok demiyprum
Hayır
Hayır
hayır knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar