AB'Ye girmenin Türkiyeye kazancımı olur yoksa zararı mı?

Bence faydası olmaz ama ben sırf AB ülkelerine serbest seyahat imkanı olacağı için Ab'ye girilmesini istiyorum. Fakat küresel krizle ekonomik olarak yıpranmış AB birliğinin Türkiyeye faydası olacağını düşünmüyorum. Aksine küresel krizden en az etkilenen ülkelerden biri olarak biz onlara fayda sağlarız :D
Kazancı olur
Zararı olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
AB'Ye girmenin Türkiyeye kazancımı olur yoksa zararı mı?
Cevapla