"HAYIRLI" işler, günler, dersler vb. demeyecemişiz... Görüşleriniz nedir?

"HAYIRLI" işler, günler, dersler vb. demeyecemişiz... görüşleri alayım?
"HAYIRLI" işler, günler, dersler vb. demeyecemişiz... Görüşleriniz nedir?


"HAYIRLI" işler, günler, dersler vb. demeyecemişiz... Görüşleriniz nedir?
Cevapla