"HAYIRLI" işler, günler, dersler vb. demeyecemişiz... görüşleri alayım?


İyice bokunu cikarmaya basladilar. Hala evet desinler.
İste bunlara bir dur dememiz gerek
Ülkenin b*ku çıktı 😄 ne kadar korkuyorlarsa artık referandumdan hayır çıkmasından 😄
Cevap
24Cevap
çok iyi olmuş çünkü bizim ülkede ne kadar şerefsiz kardeşim varsa Allahın adını kirli işlerini yapmak için kamuflaj olarak kullanıyor. Samimi olmadan resmi olalım. Samimi olacaksak dışarıda olalım. Yoksa iş yerinde düzen kalmıyor.
Bundan sonra hazırlıklı olun. Eğer sandıktan evet çıkarsa ülkede idarede, diplomaside v. s ne değişiklik olursa olsun hayır diyemeyeceksiniz demek oluyor bu. Her şey onların elinde.
Saçma sapan şeylerle uğraşıyoruz devlet millet olarak iç güvenliği artırmak ekonomiyi güçlendirmek yerine nelerle uğraşıyoruz
Komik. Hem de cok komik.
Bununla uğraşacağınıza kadar keşke terörle, diğer sorunlarla uğraşıp genelgeler sunsaniz.
Yazıklar olsun.
Hakkım varsa, hiç birinize hakkımı helal etmiyorum.
Hayır ı TDK dan tamamen kaldıracaklar herhalde bu gidişle :D
O gelirse ilk işleri hayır diyenleri ülkeden sürmek olacak gibime geliyor :)) vize için başvursak mı ne yapsak :)
Şunları ecdadımız görse kan ağlardı Allahım ne günlere kaldık yarabbim
Yemin ediyorum bunlar ve bunlara evet diyen zihniyet haindir.
Gerçekten çok tarafsız bir şekilde referanduma gidiyoruz 😂😂
Tayyip başkan olursa yemin ederim asar herkesi bu manyak
Allah kurtarsın bizi cidden halimiz hal değil
Oha haber ciddiymis. Gerçekten mi yoksa troll mü?
Fotoshop mu yaptınız?
Ulan bu adamlara evet diyecek koyunlar var be. adamlar daha referandum olmadan diktatörlük yapıyor
İleri demokrasi iyice sapıttı mk batı bizi kıskanıyor ne hallere düştük
Herkese HAYIRLI günler HAYIRLI cumalar HAYIRLI sabahlar HAYIRLI işler diye dükkana asmazsam şerefsizim çıldırsın mına koduhlarım😁
İnadına dicem. Utanmasalar TDK'dan hayır kelimesini çıkarıcaklar
Bunun gerçek olduğunu zannetmiyorum. Umarım değildir
ben zaten iyi günler derim genelde
cumanız mubarek olsun diyorum:)
sorun yok
Biraz önce bir soruda görüp troll olduğunu düşünmüştüm. Kafayı yemiş bunlar.
Ya bir sıktır git Binali onuda mı size soracaz mk
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi valla. Güzel manipüle ediyolar insanı
Türkçe'de kelimelerin birden fazla anlamı olduğunu kavrayamamış kıt zekalı kişilerin çıkardığı yeni bir saçmalık.
Nasil bu kadar bos islerle ugrasabiliyorlar anlayamiyorum gülünç duruma dusuruyorlar ulkeyi
Shoptur bu ya o kadar yapamazlar saçmalık olur yani. E o zaman günaydın demek de yasak olsun hatta nefes almak yasak olsun😂😂 asparagas olduğunu düşünüyorum 😂
Kelimeyi de mi yasakladılar
Herkese #HayırlıAkşamlar
Saçmalıklarla dolu ülkeme de
Pek kullanmıyordum genelde onun yerine iyi derim fakat baya saçma olmuş yasaklanması.
Ne diyeceğiz?
Ananın a*mı mı diyeceğiz
hadi hepsini gectim iyi gunler falan dersin de hayirli olsun da yasak onun yerine ne soylencek
Evet diyenler vatan hainidir..
Hepten sapıttı küçük enişte
cidden gülüyorum artık
#hayır lı günler arkadaşlar
tayyip iyice cıvıttı
demek ki gerçekten HAYIR la birşeyler değişecek..
#HAYIRlısı herşeyin evet diyen haindir
Sonumuz hayır lı olsun
Niye ki cok saçma amaç e
Hayırlı'sı be gülüm :D
@polestaar sen ne diyosn
Yalan habermis
HAYIRlı cumalar
Hayırlı günşer
#Hayır'lısı artık
ne sacma amkhdd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar