Erdoğan'ın başkanlığını destekleyenler, uzun vadede bu sistem yanlısı mı?

Recep Tayyip Erdoğan'ın başkan olmasını istiyorsunuz, güzel. İsteyin. Ama RTE ölümsüz değil. 5 yıl, 10 yıl ya da görev kotası her ne kadarsa, bir müddet sonra çekilecek ve başka kişiler başkan olacak.

Ya daha sonra size göre vasıfsız birisi bu kadar geniş yetkilere sahip olursa diye düşünüyor musunuz?
Erdoğan'ın başkanlığını destekleyenler, uzun vadede bu sistem yanlısı mı?
Cevapla