"Misak-ı Milli" haritası yeniden kurulacak diye atdıkları bu resim Azerbaycan-Türkiye kardeşliğine zarar vermez mi?

"Misak-ı Milli" haritası yeniden kurulacak diye atdıkları bu resim Azerbaycan-Türkiye kardeşliğine zarar vermez mi?

Haritaya Azerbaycanın ayrılmaz bölümü olan Nahçıvanda dahil edilmiş. Azerbaycanın elinden mi almak planlanıyor yoksa ne, gerçekten benim canımı çok sıktı bu mevzu.

Ulan Allah hakkı için Kars, Iğdır, İrevan, Kerkük, Tebriz, Derbend Azerbaycanındır desek hakkımızdır. Ama demiyoruz işte.
Tarihen Azerbaycan bölgesi (devleti demiyorum bölgesi) Karstan-Baküye, Derbendden (Rusya) - Zencana (İran) ve Kerküke uzanıyor. Ama biz gıkımızı çıkartamıyoruz. Hep kaybettik, en sonda Karabağı.

Şimdi kardeş, dost değil kardeş bildiğimiz Türkiye bizim topraklarımıza gözünü dikmiş, Allahınızı severseniz ben ne düşüneyim?
"Misak-ı Milli" haritası yeniden kurulacak diye atdıkları bu resim Azerbaycan-Türkiye kardeşliğine zarar vermez mi?
Cevapla