Sizce de Azerbaycan Türkiye kardeşliğini abartmıyorlar mı?

Azerbaycan Türkiye aynı kökten geliyor ikisi de gözümde aynı. Ama artık bu kardeşliğin b.. knu çıkarttıklarını hissediyorum. Tamam aynı kökteniz milletiz ama neden ikide bir kardeşiz söylüyorlar? Neden Amerika ve İngiltere ya da Arabistan-Fas ve s bunun gibi bir birine yakın ülkeler bir birine bizim gibi kardeşiz demiyor?
Benim bir kötü niyetim yok. Kendimin de baba taraf azerbaycanlı zaten bir rahatsızlık duymuyorum iki ülkenin yaklaşmasından. Beni şaşırtan şey Azerbaycan Türkiye gibi dünyada başka ülke yok yani bir birine canım cicim olan
Sizce de Azerbaycan Türkiye kardeşliğini abartmıyorlar mı?
Cevapla