Atatürk sizce de 1928 senesinde bu ülkeye cahilliği getirmedi mi? Ayrıntı içerde?

Merhabalar öncelikle günaydın,

Ben okullarda gördüğüm duydugum eğitim kadarıyla evet Atatürk'ü seven biriyim.. Fakat yaş kemale erdiği zaman insan kendince sorguluyor bazı şeyleri evet Atatürk bir asker bir kumandan vatanını seven bir insan Hepimiz ona borçluyuz... Fakat 01/11/1928 tarihinde çıkarttığı yeni harf kanunu ile o zamanların tüm nüfusunu cahil kılmamış mıdır? Cahillliği getirmemiş midir? O kadar muallim alim ilim adamını hiçe saymamış mıdır? Yeni bir dil getirmek demek herşeyi yeniden başlatmak tüm geçmişi silmek demektir benim görüşüme göre sizlerdende bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum.

Not: Gizli olma sebebim ise sitede tanınan biri olarak arkadaşlarımın benim siyasi düşüncemi bilmemesini istememdir.
Güncellemeler
+1 yıl
Yine bazı cahiller direk beni Atatürk düşmanı olarak görüp yorumlarını şahsıma hakaret ederek ve aşağılayarak yorumlar yaptı.. işte bizim ülkemiz bu yüzden düzelmez.. ben bu soruyu önyargıyla değil arada kaldığım için fikirlerinizi öğrenmek için sordum cahiller.
Güncellemeler
+1 yıl
Saçma sapan yorumlarınızdan bunaldım at gözlü herkes dik başlı kimse kimseyi dinlemiyor.
Atatürk sizce de 1928 senesinde bu ülkeye cahilliği getirmedi mi? Ayrıntı içerde?
Cevapla