AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Bir kadına karşı kaba kuvvet nedir, en fazla yasak dersin uyarırsın, ufacık köpek yani...
Bu şeref yoksunu soysuz köpekler kimin torpiliyle seçilmişler oraya acaba
Benim bildiğim hayvanlar ile toplu taşımaya binilmiyor. Bunun için kavga çıkarttıysa bilemem.
Sen bilmiyorsun tabelalarda yazıyor. Kediler box ile. Küçük köpekler tasmali ve kucakta biniyor. Büyük köpek hiçbir şekilde toplu taşımaya giremez. Ancak taksi tutarsın veterinere götürürken
@Lgbtikoruma Neredeki tabelada yazıyor? Türkiyede doğru düzgün trafik levhası bile yok tabeladan bahsediyorlar.
baba kadında köpekle binmesi yanlış o muavinlerinde çoğu kıro oluyor zaten.
Bildiğim Kadarıyla Evcil hayvanalrın Gerekli önlemlerle Toplu taşımaya binmesi Yasal
Devlet çomarlığa çanak tuttukça şort giyen kıza tekme de atarlar, köpekle girdi diye darp da ederler.
Ben Ameikada bile kopegiyle toplu tasima aracina binen gordugumu hatirlamiyorum
köpek kafesin içindemiymiş eğer kafeste değilde adamlar haklı dövmekte haklı değil ama otobüse almamakta haklı
İyide bu taaa ne zamanın haberi. Ayrıca ben bunu haberlerden izlemiştim kadın sataşıyordu ve bir darp yoktu.
Video yeni ise yani farklı olaysa bilemicem.
Aa biz de her şeyi tekmelemeye başladık ne oluyor ya 😳 Kafalar karışıkk
Ya moruk hepsi yalan. Şimdi çarşı yine toplanın der ordan gezi gibi olay çıkar yine ülkeyi mahvedersiniz. İnanmayın şunlara.
Darp edilmesi falan çok yanlış ama metrobüsede köpekle binmek mantıklı değil yani
abe ibine o evcil hayvan sahibinin ne sucu var. burası nasıl bir türkiye
Darp edilmek bir çok insanın kapalı bulunduğu ve kısmen havalandırıldığı toplu taşıma aracına evcil ya da değil kafessiz bir hayvanla binmekten daha vehim bir durum, ama özür kabahatten nedense büyük olmuş... Doğru eğitim şart
metrobüse köpek sokmak yasak olsa bile abartılmaması gerekiyodu darp etmek nedir ya
öküzler binebiliyorsa köpeklerde binebilmeli, öküzler gibi böyle saldırırmazlarda durduk yere, abla rott besleseydi gtü yermiydi acaba ses çıkarmaya
allahım şu soruyu görünce kusasım geliyor ben japonyaya gidiyorum
Birader kucakta tašınabilen kopekler girebiliyor sadece.
Köpekle metrobüse binmek ne alaka bunun olamayacağını bilmiyor mu? Ona vuranlar tahrik altında kalıp bunu yapmış olabilir. Ama yinede kimsenin kimseye vurma hakkı yok.
Ama köpekle metrobüse mi binilir. İnatlaşmış demekki kadın
Binilir efendim bu konuda bir kisitlama yok
Vay arkadaş ülke ne hale geldi ya ne lanet millet olduk biz
mantıklı ne işi var köpeğin toplu taşıma aracında ya. birinin üzerine sıçsa ne dicen al evinde besle bizi neden rahatsız ediyosun. çoluk çocuk var korkusu olan var.
Devlet izin vermiş. güvenlik de oranın ağası değil. Kimseyi dövemez
@Lgbtikoruma yoooo izni falan yok yasak nerden uyduruyosun
Şiddete karşıyım ama köpek nende otobüse mi binilir arkadaş
Nedense aynı tip haberleri de ilk bu haber kanalı paylaşıyor. Nedense önceden hiç böyle olaylar yokken birden oluverdi? Ülkeyi kötülemek için ellerinden geleni yapıyorlar maşallah. Gelmeyin şu oyunlara.
:D :D evet haklisin zaten ulkenin adaletide yerli yerinde mukemmel bir ulkeyiz. Oyuna gelmeyelim
Köy minübüslerinde yolcularla beraber kasalarca sebze taşındığı gordü bu gözler...
Evet diğer oyunları sökmedi şimdi başka oyun peşindeler.
Bu ay artik metrobüste olan olaylari izleriz her yerde gündem bu
ya bırakın a q. güvenlik emir kulu koyamaz işten atarlar. kadında çirkefleşmiştir adamın sabrı taşmıştır hemen atlamayın
ya arkadaşım toplu taşıma araçlarında hayvan mı olur ya adı üstünde toplu taşıma madem sen hayvanınla gezmeye çıkacaksın kendi arabanla çık her insan kabul etmez bunu özellikle bizim metrobüslerde ayakta kalacak yer yok birde köpek alacan ha :D
Metobuse belki binilmez öyle ama darp olayı ülkemizin ayıbıdır.
Köpek ve kediler için taşıma kafesleri oluyor onu kullanmadıysa binemez.
Kedi stres anında panik olup otobüsü 4 döner. O yüzden kafes olmadan taşınmaz. Fakat süs köpekleri kucakta ve tasmayla taşınabilir.
"Otobüslerimize kafes içinde, koruma altında olan evcil hayvanlar haricinde hayvan ile binilmez."
www.otobus.istanbul/.../...kullanım-kuralları.aspx
@lgbtikoruma
Kadınları darp etmek için bahane arar oldu toplum
Metrobüse ben zor biniyom köpeği bindirmek nedir😄😄😄
Kesin bu kadın görevlilere küfürler edip, saldırıp vurmuştur. Tipik bir Türk Çirkef Karı.
bu toplu taşımalar sorunlu tekmek şort tekme şöföre şemşiye vurma şimdi de köpek almak sorun toplu taşımda sorun birde cahilleri güvenik görevlisi yapı yorlar
Tekmeleyenleri savunmuyorum cezaları neyse çeksinler de. Kadında ki akıl da neyse köpekle metrobüse binmeye çalışıyosa.
Memleket cıvadan çıktıı artık. İnsanlar çıldırmış.
Darp olayı en son yaşanmış bir durak gitmisler. Muhtemelen uyarmışlar kadını binemezsin diye ama o diretmiş son nokta ite kaka atmışlar metrobusten. Kafes gerekli hayvanlarin taşınması için bide güvenlik görevlilerinden dinleyin bakalım olayı?
Aynen. Kadının iftira atan bir manyak olmadığı ne malum. Ki ben bunu yapabilecek çirkeflikte, istediğini alamayınca abartan çok insan tanıdım.
Adamların darp ettiği ne malum, kadının ne yaptığı da belirsiz.
Millet soruya bakıp ne hallere geldik diyor. Ben de bu yorumlara bakıp ne hallere geldik diyorum.
Bıraksan anlamadan dinlemeden kendileri adamı linç edecekler.
İnsanın hayvan kadar değeri kalmadı zaten, ona hiç değinmiyorum. Bunda bile mağdur edebiyatı yapıyorlar
@BeyazAtlıKurbağa aynen abi
Ee yani binmesin insanlar binemiyor köpek mi binecek?
Medyaya bu kadar guvenmeyin. Hangi zihin özürlü işinden olacağını bile bile bunu yapar..
Köpekleri bir toplu tasimaya almadiginiz. kalmisti.
Cook eski haber bu gündemde olan birşey değil @KızlarSoruyor boş yere. günün sorusu seçmişsiniz
acaba kimleri tasma bağlayıp kafese tıkmak gerek
Onlara o guvenlik gorevlisi diplomasi veren gozunu kazanma hirsi burumus o adi şirketlere ve onlarin bu guvenlik gorevlisi diye yetistirdigi toplu tasima aracina bindirilmeyecek kadar kopek olan bu guvenlik gorevlisine
Bu güzel ülkemin boktan insanları olduğu sürece bu tarz haberler çok yer alır medyada
allah belalarını versin ya nebıcın ınsanlar
bence gayet iyi yapmış. kimsenin hayvanı ile aynı ortamda bulunmak zorunda değiliz.
@rundll32 kimseye vurma hakkın yok! ben metrobüs falan kullanmıyorum ama insanlar milletin bağırıp çağıran ağlayan bebeklerine katlanıyolarsa onlar susup oturan hayvana karışamazlar! defol şimdi görüşümden yıkıl karşımdan ezi_k
sizlerin pis hayvanları ile yanı ortamda bulunmak zorunda değiliz. pis ezik. hayvanla arkadaşlık kuracağınıza gerçek arkadaşlar bulun
evlerinizin içinde salyaları, pis kılları tüyleri ile çıplak kıçlarını koltuklara halılara sürerek gezdirip sonra bizlere medeniyet öğretmeye kalkmayın. akıllı olun. medeniyeti hayvan beslemek sanan cahiller.
@rundll32 senin gibi şeref yoksunundan hayvan katili olur, seni allaha havale ediyorum umarım çok kötü durumlara düşersin! ve kimse sana merhamet etmez umarım!! ALLAH : SENİ KAHRETSİN SENİ BU DÜNYANIN EN KÖTÜ ŞEYLERİNE İTSİN! SENİ ÖBÜR DÜNYADADA KAHRETSİN SENİN YÜZÜNE BAKILMASIN! AMİN ! ALLAH SENİN BELANI ÖYLE BİR VERSİN Kİ ÖYLE REZİL DURUMLARA DÜŞ Kİ YAŞADIĞINA LANET EDESİN! HADİ YALLAH DEFOL GÖRÜŞÜMDEN SENİN O ŞEYTAN LAFLARINLA MUHATTAP OLMAYACAĞIM!
kes kesini. bela okuyana döner. bunu da unutma.
@rundll32 Bela haksız yere okunduğunda okunana döner burda ben haklıyım ve allah merhametsizlerin suratına bile bakmaz! defol şurdan defol!
yazdığım o kadar zoruna gitmiş ki fetö gibi oldun birden. bir video çek te ateş topu fonlaması yapalım. gerçekler böyle acıdır. hayvan besliyenin evinden su bile içmemek lazım.
@rundll32 sana su verende kim be? karşımda gebericek olsan susuzluktan, yemin ederim sana tek damlamı vermem! geberişini izlerim, o kadar acınasısın ki benimle polemiğe girmek için yalvarıyorsun resmen zavallı hadi başka kapıya defol şurdan o hayvanların tırnağı etmezsin defol! allah seni kahretsin!
:D bir önceki yorumumdaki ince noktayı farkettin mi? dışarıda gezdirirken HAYVAN ın sçtıktan sonra eve gelince kıçları ile koltuklarınıza oturturan hayvanından sonra sende o koltukta uyuyabilyorsun. Bu durumda HAYVAN ının pis kıçını yalamış ta oluyorsun.
Şimdi o evden su içmeyi bırak insanlar temiz çoraplarınla o halılara basmaya tiksinmez mi. bence tiksinirr :D
Ayrıca haklı olup olmadığını bırak ta yüce Allah karar versin. Kendi kendini aklayıp kendini haklı buldurup okuduğun belanın ban alaşacağından o kadar emin olma. karar verici sen değilsin. dikkat et o bela sana dönecer ve o yaşadığın hayvanla kanında boğulursun.
@rundll32 Allah, kimin haklı olup olmadığına çoktan karar vermiş durumda, allah merhamet etmeyene merhamet etmez! yerdekilere merhamet edin ki göktekiler de size merhamet etsin! -hayvanlar benim sessiz kullarımdır şimdi konuşmuyorlar ama ahiret günü konuşacaklar. bu ve bunun gibi şeyleri müslüman olmana rağmen o yaşında bilmiyosan senin cahilliğindir, kanında boğulacak olan sensin senin gibi merhametsizleri cehennem bekliyor. senin gibiler bu saatten sonra hiçbirşey fayda etmez bu zamana kadar zarar verdiğin eziyet ettiğin ve hakkında bu şekilde yorumlar yaptığın o hayvanlar, senin ahiretinin kararmasına yeteri kadar yeterli bir sebeptr daha fazla konuşma defol git şurdan
demek çoktan karar vermiş !!! konuştunuz mu ? ya da sana mı danıştı vereceği kararı. ?
İslam temizlikten yanadır. Bana göre aynı evde sidikli hayvanlan besleyen kullarını benimsemez. Ahirette Yüce ALLAH adaletini tescil ederken hepimiz gibi sende hesap vereceksin fakat hesap vermeye çıkarken sidikli salyalı hayvan pisliğine bulaşmış bir şekilde çıkmamaya çalış.
''allah merhamet etmeyene merhamet etmez! yerdekilere merhamet edin ki göktekiler de size merhamet etsin! -hayvanlar benim sessiz kullarımdır şimdi konuşmuyorlar ama ahiret günü konuşacaklar'' bu kısımdaki üstteki 2 cümle hadis, en alttaki de kutsi hadistir cahil! KONUŞTUK EVET bu gerçekleri kabullenemiyorsun o eziyet ettiğin hayvanlar senin hayatını bitiricek salyalı diye hakaret edip aşağılamaya çalıştığın hayvanlar senin ahiret hayatını sk_ecek bekle sen, sen onlara ne yaptıysan allah seni onun suretine döndürücek ve o anları sana birsürü kez yaşatıcak! bu dünyada onlara verdiğin 1 zararın haddi hesabıda olmayacak senin gibileri ucuz kurtulamayacak
o değil de bu kadar delirdiğine göre senin ev bayağı ahır gibi sanırım. :D
bizim köyde koyunların olduğu ağırlar var evi sorun etme gel ben seni orada misafir ederim.
@rundll32 defol git o aşağıladığın hayvanların pisliği edemezsin sen
evine işeyen oluyor mu doğru söyle :D ya da yatağına alıp salyalarınla uyuduğun oluyor mu :D
@rundll32 sürekli salyalardan falan bahsediyosun ama sende tuvalete giden bir canlısın, benim köpekleirm ve kedileriminde tuvalet eğitimi var aranızdaki tek fark onların üstün olmasıdır. onların beyni olmadığı halde merhamet sahibiyken asla çok acıkmadıkça birine zarar vermez öldürmezken sen böyle değilsin yazık sana hadi gidip utan kendinden
ooooo. kedi LERİM - köpek LERİM derken sen eve darıca hayvanat bahçesini kurmuşsun zaten. senin evde hayvanlarının kıçlarını değdirmediği yer kalmamıştır.. bence de daha fazla yazmayalım midem kalktı. evde değil de barınakta yaşamaya başlamanı tavsiye ederim. en azından yaşadığın toplumsal alana rahatsızlık verme. barınakta sana da bir klübe ayarlasınlar senin yerin belli. yazma artık.
Kadin darp etmek icin sebep ariyolar resmen
oha oha bu ülkeye neler oluyor
Nereye gidiyoruz anlamış değilim...
Kişiler getçek olabilir. Ama provokasyon olabilir.
Ayık olun.
köpekle metrobüse mi binilir mk hak etmiş :D
katılıyorum
Devlet izin vermiş sana ne oluyor. Yanına oturan domuz gribi haberin yok. O hayvanlar sizin hastane yüzü görmediğiniz kadar aşıya kontrole gidiyor. Tertemizler.
@Lgbtikoruma Sen sus şurada sümüğünü ye :D
@Lgbtikoruma başlarım onların aşısından. sizin gibiler koynuna sokup o hayvanların her yerini yalıyor diye biz de muhatap olmak yanımızda dolaşması tüyünü çekmek pis kokularını çekmek zorunda değiliz. hayvanları evinizde besleye besleye insanlıktan çıkıyorsunuz azıcık insan olun. hiç hayvan beslememiş birini evinize alın dürüst olarak sorun bakalım evim nasıl kokuyor? bakalım ne diyecek. pislik içinde yaşamayı medeniyet sanıyorsunuz. Toplumdan tecrit edilmelisiniz ormanda yaşamalısnız.. hadi naş.
Welcometo Turkey ne bekliyorsunuz
güvenlik görevlilerinin işine son verilmeli
Niye olumsuz aldin anlamadim
Köpek ordaki insanlarin bir çoğundan daha temiz
Karneli bir köpek sokakta gezen bulaşıcı hastalık taşıyan milyonlarca insanimizdan daha temizdir.
@Lgbtikoruma karnesi olmasinada gerek yok sokaktaki hayvanlarda bu soyledigimin icinde canım. Böylelerine cok gıcık oluyorum.
Bakalım bunlarda hasta çıkacak mı
Bu haber eski ama kadin hakli sokaga atamaz ya
darp edenin ellerine sağlık. kimsenin pislik torbası hayvanına katlanmak zorunda değiliz.
Insanlar peki otobüse binerken. Bir sürü bulaşıcı hastalığı olan var. Dezenfekte edip mi içeri alıyorlar.
Köpeğini salsaymis keşke ustüne o serefszn😤
Hadi hadi araya bir öpücük kaynatıp geri çekmeler falan ohooo iş işten geçti ;p
@oblomovka yemin ederim engellicem şimdi defol pis sapık 😂😂😂😂😃
Haha sapiginda mj var burada hayirli olsun zor kiz olmak zor
@aynadakiajan yemin ederim taktı manyak ha
Neyse yedi engeli😎😎😂
Fake hesap acar yine. Bulur seni bence :) napcan bir kizi kaybedeegime hayaliyle yasardim ben olsaydim
@aynadakiajan tövbe de😂😂 yine engellerim ki😅
Azimli kizlara hayranim yuru kim tutar seni arkandayim pardon yanindayim
Bu ne son nede sonuncu daha çok devam ederler
Darp edilmesi gerekmiyordu.
Keske isirsaymiş köpek
Daha neler gorecez merak ediyorum