İzmir'e gitmek için tren yolculuğunu tercih etmek istedim bilet almak için gişeye gittiğimde gişedeki görevli köpeğim içinde bilet almam gerektiğini söyledi tam bilet 175 miş köpeğim için 150 TL bende kızdım otobüs bileti aldım sizce köpek için bilet istemek saçma değilmi?Köpeğim sıfır numara minyatür pinscher
Evet çok saçma köpek için bilet mi istenir
Hayır saçma değil bilet istemesi normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tren yolculuğu için köpeğime bilet istediler saçma değilmi?
Pusette taşınmasına izin vermesi lazımdi bence Bir de neredeyse normal ücret talep etmesi yanlış bence bir daha treni tercih edeceğimi asla zannetmiyorum
Tüm seyahatlerde çocuk kategorisinde 76 aylık 0 6 yaş arası çocuk kategorisinde olup bilet kesilmemektedir. Size bu söylemi, bilet kontrol memuru kondüktör demiş olabilir
En İyi Cevaplar