Tren yolculuğu için köpeğime bilet istediler saçma değilmi?

İzmir'e gitmek için tren yolculuğunu tercih etmek istedim bilet almak için gişeye gittiğimde gişedeki görevli köpeğim içinde bilet almam gerektiğini söyledi tam bilet 175 miş köpeğim için 150 TL bende kızdım otobüs bileti aldım sizce köpek için bilet istemek saçma değilmi?
Köpeğim sıfır numara minyatür pinscher
Köpeğim sıfır numara minyatür pinscher
Evet çok saçma köpek için bilet mi istenir
Hayır saçma değil bilet istemesi normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tren yolculuğu için köpeğime bilet istediler saçma değilmi?
Cevapla