El Ezher Üniversitesi profösörü Suad Saleh'in bu açıklamasına ne yorum yapıyorsunuz?

El Ezher profösörü Suad Saleh'in bu açıklamasına ne yorum yapıyorsunuz?

(Açıkçası ben utanıyorum hem cinsim olduğu için ise daha çok utanıyorum, bir kadın üstelik bir profösör İslam dinini bu şekilde insanlara endekslemesi, tecavüzü meşrulaştırması beni deli ediyor kimsenin müslümanlığı sorgulanmaz derler, ama ben şu an bunu çok irdeliyorum. Cehalet mi? Yobazlık mı? Ayrım yapamadım.)
El Ezher  Üniversitesi profösörü Suad Saleh'in bu açıklamasına ne yorum yapıyorsunuz????


El Ezher Üniversitesi profösörü Suad Saleh'in bu açıklamasına ne yorum yapıyorsunuz?
Cevapla