AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
288Cevap
İnsanların değerlerine karışmamayı öğrenemeyenlere toplu kırım yapılsa desteklerim. Neyi ne şekilde konuşcağını bilmeyenler sosyoloji uzmanı oluyor bir an da.
yani sizene istediği gibi bağlar?
başı açık bir polis gördüğünüzde of ne biçim yapmış saçını keşke daha güzel yapsaymış demeye benziyor bu. sonuçta bir üniforma? gezmeye gitmiyo
yani başörtüsüne karşı değilim lakin bu çok itici bir görüntü şimdi yalanım yok... yani k. bakmayında olmamış hiç türkiye'ye yakışmamış...
Bence hetkes ozgurlugunu kullanabilcek gayet iyi olmus tek sıkıntı kapanmak demek tek basortu degildir ceketi de uzun olabilse iyi olur..
o başına sardığını sadece bir bez parçasından ibaret olmadığını bilseydin ' Bari daha güzel bağlasaydı böyle bir garip olmamış mı? ' sorusunu sormazdın
Keske biraz daha hosgorulu olabilse insanlar. Ne varmis basortusu varsa. Bu kadar abartilacak neyi var bunun anlamiyorum. Cok dar kafali ya ulkedeki insanlar.
Neden bu kadar rahatsız ediyor sizi başörtüsü..
İlla ki açık mı olması lazım herkes istediğini yapmakta özgür kimsenin haddine değil bu kadını eleştirmek herkes dönüp kendine baksın.
İnançlarına saygı duyuluyor insanların bu konuda saygı duyuyorum onlara özgür olabiliyor rahat edebiliyor lar
Biz onlara bir şey deyince özgürlükkkkkk diye böğürüyorlar ama sadece onlara geçerli galiba çok iyi olmul
Ben insanın dış görünüşüne bakmam içine bakarım işini düzgün yapıyorsa bravo👏👏👏
Nihayet, gercekten LAIK bir Türkiye olma yolundayiz, dini inanci icin dislanmiyor..
Soruyu soran, yorumlarinida okdum, senmisin Türk, ingiliz, fransiz, alma, italyan kültürünü kopye edip yasamaya calisiyorsunuz, onu dahi yüzünüze gözünüze bulastiriyorsunuz, ondan sonra kalkip entel, modern, cagdas numarasina yatiyorsunuz..
Kurtulus savasinda CEPHEYE mermi tasiyan kadinlarin tipleri sana benzemiyor, basinda esarpli, onun birakin bu bunlar Türklere benzemiyoru..
Her camiye gideni, namaz kilan arap yaptiniz, Türk olmak icin kiliseyemi gitmek gerekiyor.
Laikligin anlamini dahi bilmiyorsunuz, LAIKLIGI savunuyor gibi kadinlara bunca gün BASKI yaptiniz..
Bu olmamis be abi cok komik duruyor beni yakalasa mahkemeye gulerek cikarim heralde herseyin bir yolu yordami var.
aynen :D
Para karsiliginda kapatirmislardir. Mecliste türban serbestligi ciktigindada show olsun diye AKP'den birkac kisi kapandi.
Gösteris meselesi yani.
önceleri yabancılara Türkiye neresi diye sorduğunuzda aranistan derlerdi. şimdi de aynısı denilicek.
Türk milleti arap asimilesinden hiçbir vakit kurtulmamaya mahkumdur.
Demokrasi? Şeriat? Şeriat isteyenler parmak kaldırsın... Kaldırdıkları parmaklar günah işlemişse şeriat o parmakları da kesecek. Demokrasi isteyenler sokağa çıkıp haykırsın... Sesleri fazla çıkarsa demokrasi onlara ceza verecek... Yandık biz
Lanet olsun ya lanet olsun arap oluyor ülkem lanet olsun
kapanmak arap ülkelerine ait kavram değil..
islamiyetin kuralları bir tek arap ülkelerinde geçerli değil. bugün amerika dahil bütün ülşkelerdede olsa bu kural her müslümanın uygulayacağı şekilde inmiştir. islamiyet ulusaldır bir ülke için var olmamıştır.
Yalnız kadın lamaya benzemiyor mu?
Bu arada #imamhatiplerkapatılsın
Harbi den lan :ASDAS
ne kadar saygısızsın birşeyi sevmeyebilirsin hoşuna gitmeyebilir ama saygı duymak zorundasın
imam hatip mezunu olarak gurur duyuyorum cok sukur..
@zehraka saygı duyuyorum. Ama lamaya benziyor.
@sssessizlikkkkk ne ile? Verilen dogma eğitimiyle mi? Yetiştirdiği cahillerle mi? Yoksa imam hatip okuyup imam bile olamayacağın için mi?
yoo elimde gayet meslegim var ön yargili olma tepki vermiyorum sana din konusunu insanlara aktarma konusunda birilerin bisey ypmasi lazim yoksa ahiretini dusunemiyorum
@sssessizlikkkkk sen kendininkini düşün. Benim hiçkimseye verilmeyecek hesabım yok.
herkes biseyler soyluyo ama sizin gbi zihniyeti bu sekilde olanlar anlasinlar imam hatip mezunu olmak gurur verici ben bu serefi tadiyorum cahillik Şu an senin bunu soylemen ve dusunmen imam olmak zorunda degil kimse benim sinif arkadasim tıp ta okuyor diger bir arkadasim pdr okuyo anladin mi cahil kim simdi bida soyle fen lisesinde okuyup sonra insan olamamis bazi insanlar mi
unutma hesap gunu geldiginde butun imam hatip mezunlarina cahil diye haktigin icin helallik istiyeceksin o zmn verilcek hesabin var mı yok mu gorecegiz arkadasim insallah dogru yolu bulur ve bu dediklerinden pismanlik duyarsin iyi aksamlar
@sssessizlikkkkk bıraksana imam hatipliler olarak çok zekiyiz edebiyatı yapma bana. Türkiye genelinde ygs ortalamanız 190 puan. Herkes kpss atamalarında, sınavlarda neler yaptığınızı, o girdiğiniz okullarda nasıl okuduğunuzu biliyor. Kendini kandırabilirsin.
@sssessizlikkkkk ben doğru olmayan birşey demedim. İftira atmadım ki helallik isteyeyim. Cahile cahil dedim.
çok haklisiniz bayim evet cahilim sizin gbi zihniyetlere cevap vererek cok buyuk cahillik yapiyorum ilerde kizin oldugunda veya aklin basina geldiginde insallah cok gec olmadan neyin ne oldugunu ogrenirsin seni yetistiren zihniyetlere anlatmak gerek sizin bir hataniz yok size hayirli aksamlar 😊
Darbecilerin %90'ı imam hatip mezunuymuş. Başka söze gerek yok galiba.
polislik hareket gerektiren bir meslektir bana cephe alabiliriniz ama kapalı birisinin polislik mesleği yapması hem onu zorlar hem de garip durur bence
standartlara göre böyleymiş sanırım ama kaba durmuş daha uygun bir şekilde yapmalı yapacaklar
gayette guzel olmus guzel olup olmamasi seni neden ilgilendirir sanki senin goruntun mu 😂 zaten basortu guzel gorunmek icinde takilmiyor yani
başörtüsü kötü görünmek için de takılmıyor...
ben kotu gorundugunu dusunmuyorum demek ki nesnel bir yargi yok ee ozaman senin dusuncene gore de kimse hareket etmeyecegine gore 😂
emniyet müdürü ''kafasına'' göre davranamaz ''kafa'' denen uzvu amacına uygun kullanmalı en azından ''kafası'' kafaya benzeseydi deve hörgücüne değil.. devleti temsil edenler senin benim gibi hareket edemez..
şu goruntuyle deve hörgücünü nasil bagdastirdin anlamadim, onlarin da inanci var bizden daha ustun varliklar degiller insanlar ve devleti basini kapatinca da temsil edebilir basi ortuncefarkli bir varlik olmuyoruz kimse senin basi açık olmana laf etmiyosa sende basini kapatmasina edemezsin
hala başını kapatmasına laf etmediğimi anlayamadın
napmaya calistigin belli
Başörtülülerle problemim yok hiç bir şekilde. Ama rezalet durmuş. Ve ben bu insanın örtüyü kullandığına inanıyorum. Bir çok insanın şuanda ülkemizde kullandığı gibi.
sana ne bana ne bize ne kime ne? açık olanlara ya insan saçına bir maşa yapar bu ne ya diyor muyuz da bu kadını eleştirelim
kadın emniyet müdürü yalnız
ee yani nolmuş?
bence cok guzel bir uygulama ben beyendim devamida gelir insallah
Bizi ilgilendirmezn nasıl bağladığı ama değil mi? Bu tarz benimde yarışmacı değil sonuçta emniyet müdürü
koca emniyet müdürü bu tarz benin yarışmacılarından daha fazla dikkatli giyinmeli.. insan kafasına benziyor mu hiç o kafa
Valla bence benziyo, ki zaten ciddiyetli bağlaması gerekirdi. Kadın çenesini örtmek istemiş dantelli şal taksa daha iyiydi ama dimi
ne dantelli şalı yaa biz ne dioz sen ne dion alakaya maydonoz :D
İroni 😐
Insanlarin derdi ne olmuş guya özgür bir ülkedeyiz. yorumdaki çoğu kişiye sor müslümanım der fakat kapali bir kadına saymadigini bırakmaz. Insanların inanclarinı tercihlerini yargilamadan önce ben ne kadar doğruyum diye dusunsek ve böyle cahilce goruslere maruz kalmasak ne kadar guzel olurdu
görünüşü mühim değil olay görünmeyişi zaten on numarada olmuş
Baş örtülü emniyet müdürü olmasına sevindim. Ama gerçekten de çok kötü bağlamış malesef.
İran geldi aklıma... İranda yapılan ters darbe geldi..
Herkes istediğini giyebilmeli bence. Bu tarz benim hoşuma gitmedi daha güzel yapabilirdi.
Burası laik bir ülke gayet doğal kimsenin inancına karısalamaz.
ulan hangi canım eksiledi ylan mı dediklerim valla iq düşük bu sitede
helal olsun Türkiye dediğin işte bu.
Özgürlük bu..
HELAL OLSUN. SONUNA KADAR DESTEK. ELHAMDÜLİLLAH
İstediği gibi takar başörtülü insanlara karşı içimizdeki kini önyargıyı boyle kusmayın
başörtüye karşı hiç bir kinim yok... atıp tutuyonuz anca :D
Atıp tuttuğumuz yok gerçekler tüm her şey bitti kadının başörtüsünü nasıl taktığı kaldı saçı açık bir insana aa fönsüz çıkmış demek şöyle böyle bununla eşdeğerdir kadın okumuş bu rütbeye gelmiş emek vermiş vatanına katkıda bulunmuş siz burdan klavyeden basit şeylerle uğraşıyosunuz kendiniz gibi HELAL OLSUN BU KADINA 👏👏
Kiz sadece baglama sekli tuhaf degilmi demis oradada hakli... sen bu gorusu yaparken onyargili davranmissin asil
Daha güzel bişey bağlsaydı. Derdi millete beğendirmek mi olmalıydı acaba.
ülkeyi daha iyi temsil etmek olsaydı keşke afganistanlılardan araplardan bir farkımız olsaydı
Batının ahlaksızlığına özenmekten iyidir. Yahu bu ülkede özgürlük demokrasi var diye en fazla bağıran sizsiniz her halta karışan eleştiren de sizsiniz. bir karar verin artık. Ayrıca en azından ülkeyi temsil ediyor bak dediğin gibi oturduğu yerden milleti eleştirmiyor.
Helalll size 👏👏👏
ülkeyi yanlış temsil ediyor konumuzda bu zaten.. batın ahlaksızlığını temsil etsin de demedim lafı istediğin yere çekmek istiyorsun.. çekebilirsin sıkıntı yok :D
Kardeş daha demin ne gördüğünüz zaman agzınız açık kalır sorusuna güzel göğüsler yazmışsın. Şimdide gelmiş ahlak bekçiliği yapıyorsun bu ne yaman çelişki?
@ArchduchessOfDreams açığımı aramaya çalışan bir zavallı daha. Nerede ahlak bekçiliği yapmışım bana açıklar mısın bekliyorum bak cevabını.
Derdi kendini millete beğendirmek değil ibadet için demeye getiriyorsun olayı. Bende açığını falan aramıyorum sadece o soruya bende cevap verdim görüşleri okurken seninkinide okudum. Bu konunun sorulduğu başka bir soruda da batının ahlaksızlığından falan dem vurmuşsun. Bende diyorum ki dini bu kadar dini, ahlakı bu kadar önemseyen bir insanın güzel göğüs görünce ağzının açık kalması baya çelişkili.
Güzel göğüs görünce ağzımın açık kalması ahlaksız, dinsiz olduğumu mu gösteriyor bu birincisi. Batının ahlaksızlığından kastım daha reşit olmayan kızların cinsel ilişkiye girmesi, evlilik dışı çocuk yapma, hatta bu çoçuğu aldırma, evli erkek veya kadınların aldatması vs vs bu da ikincisi.
Ağzının açık kalması evet ahlaksızlığı gösteriyor en azında bence bu kadar dine, ahlaka önem veren biri için. Göz zinası diye bir şey var biliyorsundur. Ayrıca bunlar bizim ülkemizde de olmuyor mu sanıyorsun?
Hahahah güzel göğüs görünce ağzım açık kaldı diye ahlaksız oldum:)) Belki bilgin yoktur diye söylüyorum belli ki yok, ağzı açık kalmak deyimi şaşırmak anlamında kullanılır. Ayrıca bizim ülkemizde bu tür şeyler olduğu için yakındım zaten kafan mı iyi senin.
Ya diyorum ya o zaman sözde ahlaklı rolü yapmayın kardeş. Bence ağzın açık kalmasını diğer anlamda dedigini sende gayet iyi biliyorsun. Ayrıca buna Batının ahlaksızlığı denemez herkes kendinden sorumludur. Galiba hiç hayatında yurtdışına çıkmadın orada insanların dışarıda çıplak falan gezdiğini düşünüyorsun sanırım.
Sen ne saçmalıyorsun yahu. Google a gir bak bakalım ağzı açık kalmak deyimi ne anlama geliyor. Benim ne anlamda kullandığımı sen mi biliyorsun? Ahlaklı rolü yapmaymış. Sana mı kendimi kanıtlayacağım? bir insanın fikri neyse zikri de o olurmuş. Kendinle karıştırma beni. Hiç yurtdışına çıktın mıymış hahah. Ben yurtdışında insanlar sokakta sevişiyor sanıyordum ama :(
Bence bu kafayla öyle sanabilirsin beklenir yani. Ahlak insanin kendi içindedir başkasına atılamaz batı ahlaksızlığı falan diye. Kardeş daha dünde vücut ölçülerini verip böyle kız arıyorum diyen sen değil miydin? Bence rolünü iyi yapamıyosun
Hahah profilimi bence biraz daha karıştır bunlar işine yaramaz. Evet öyle bir soru sordum ve hatta öyle bir kız bulup onu becerdim. Bana ahlaksızlıktan bahsediyorsun ya hani bak buraya yazıyorum, bir kız çıksın desin ki bu çocuk bana mesaj attı, bak cinsel anlamda mesajtan bahsetmiyorum bu bana ''selam'' ''merhaba'' veya başka bir şekilde mesaj attı desin ben hesabı kapatıyorum var mısın aynı şeyi sen de yapmaya?
Bunu burda böyle anlatman bile böyle bişeyin gerçekleşmediğinin ispatı. Tabikide varım böyle bir sitede vücut ölçüleri verip aranmam ve kimseyede mesaj atmam tabiki.
''Aranmam''. Şeytan diyor koy mesaj kutumun görüntüsünü buraya kapat çenesini. Ama daha fazla konuşup kendimi kanıtlama çabasına girmeyeceğim. Hadi bak işine.
Hayır ama senin gibi ahlaka çok önem veren (!) bir insan böyle bişeyi söylemez ki he yapmaz bile bence. Neysen o ol bence bir soruda ahlak ahlak diye yırtınıp bir soruda vücut ölçüsü vermen biraz şov yani. Neyse iyi akşamlar bu kadar yeter iyi rol yapamıyosun zaten😏
İnanç özel ve kutsal birşey ve özgür bir ülkede yaşıyoruz kadın olarak başarması takdir edilmeli ama bağlama şekli farklı olabilirdi
e kenarından saçı görünüyor sanki. yoksa ben mi yanlış gördüm?
bu iş zaten saçma ayrıca. bu halde daha da saçma durmuş.
abartı denen şeyin görsele dökülmüş hali.
böyle bir örtünme şekli mi var?
yanaklarını da kapatmış.
bunu din adı altında yapmasalar bişey demicem ama dini kullanarak yapıyorlar halbuki din ile alakası yok bu zımbırtının işte kafa yok beyin yok hiçbir şey yok
Herseyi normal gormeye basladim boynunu nasil donduruyo acaba bide komiser olmus tabi turban taktimi hmn yukselmistir iyyyy Allah Bunların Eline Düsurmesin
insanların yaşamına karışmayın. isteyen istediği gibi yaşasın.
İnsanları o şekil ayırt etmiyorum ama bu nedir olum :ASDASD
Yok artık ülkemin rezil durumuna bakarmısın yakında şeriatta gelir iyice arap ülkesi oldu
Rezil dediğin toplumun içinde sende varsın beğenmiyorsan ülke değiştirebilirsin
olur mu öyle şey suriyenin yerini alacağız
@Karasu54 Bu ülke türklerin arap zihniyetinde ki insanların değil keşke toplu katliam yapıp sizi yok etsek
Akp mi şeriyatı getirecek haha
Senin ne kadar rezil olduğun ortada
@Poncikxxx Bu konu hakkında en son konuşacak insan sensin
Hadi ya öyle mi başörtüsüne rezil diyen insan
Türk =İslam demek bunu beyninize sokun artık ve yazıklar olsun ki dinini abd muafiyeti altında araplara benzeme cabası içerisinde yaşamaya çalışanlara.. Sizler türkleri kendl lclerlnde bölüp yok etmenin derdindesiniz birlik bütünlük ne demek bilmezsiniz
@Karasu54 tekrar söylüyorum yok öyle formül uydurma
Bir de bunu mutattap alıcakların halini düşünün bunu görğnce ben kesin gülme jrizine girerdim Allah'ım şunun modeli hiç akla mantığa sığıyor mıu
DissLike yapanlar canınız cehenneme hülooohggcular sizi
Mini etekle bir öğretmen sınıfa girebiliyorsa, kurum ve kuruluşlarda eşarp neden kötü dursun? Kötü bağlamışsa da kendisine. Bizene yani.
Tebrik ederim boyle yerlere ozgurluk ulastigi icin. is yerlerinde hala kapali kabul etmeyenler var.
Kendi tercihi kendi özgürlüğü yeter yaaa yeter bu ülkede hep kadının nasıl giyineceği nasıl davranacağı tartısma konusu olmak zorunda mı?
ya arkadaslar neden garip olsunki cenesini de kapatmak istemis ki bu normal bir sey garip olan sizin su onyargilariniz. acik bir bayan calisabiliyor sa kapali bayanlarimizda calisabilir gayer normal bir durum
yahu biz kapalı çalışmasın mı dedik.. dikkat etsin diyoruz o bir emniyet müdürü
kadin kendine bu sekilde yakistiriyordur
sizeneki nasil taytla etekle calisanlar varsa bence kapali ve
tesetturlu bayanlarda calisablir
Bu ülkede fazla düşünen az yaşıyor. O yüzden umursamaya gerek yok böyle şeyleri.
bunlar kafası açılacak diye suçlu peşinden koşmaz
erkek diye namahrem diye dokunmazlar kısaca uzaylı gibi adlandırılamayan varllıklar türedi
Bakın benim başörtüm var gerçek müslümanım, baş örtüsü olmayanları bilemem demenin üniformalı hali. Suudi Arabistana selanlar.
Baglayis tarzı beni ilgilendirmiyor. Saçının ön taraftan görünmesinden iyidir. Kapalı açık herkesin her yerde olması gerektiğini savunuyorum.
Çok kötü görünüyor. Başörtülü olduğu için değil, bağlamayı beceremediği için. 40 sene uğraşsam böyle kötü bağlayamazdım heralde.
Çenesine kadar örtmüş bu kadar normal bir şey yani. Güzel yapsalar Nasıl kapalı bak bak özeniyor kendine hem kapalılık güzelliği örtmek değil mi falan Cidde'n çok mu dertliyor sizi ya?
Kimsenin eleştirmeye ve başörtüsüne laf atmaya hakkı yok. Açık veya kapalı olması işine bir engel yaratmadığı sürece sıkıntı yok. Güzel görünüp görünmemesi kimseyi ırgalamaz.
Hoş mu şimdi bu görüntü ya baş ortusune bir sey diyeceğim yok ama boyle kurumlarda saçmalık bir disiplin düzen içinde olmali
Burası SAUDİ ARABISTAN değil. Gitsinler ülkemden ya...
Bu ülekin dini İslam isteyen istediği gibi yaşar ister kapatır başını ister istediği gibi yaşar herkes özgürdür birinin başını kapatması zoruna gidiyosa sen git bu ülke den
@Poncikxxx yoo niye gideyim 😁 daha kürdistan kurucaz
çüş ulen çüşşş. burası Almanya da değil! İslam komutanlarının fethettiği topraklardan kimi kovuyorsun. seni araştırsak kesin ya ermeni ya yahudi çıkarsın
"yoo niye gideyim daha kürdistan kurucaz " ciddi misin?
Çok ciddiyim. . Hatta kürdistan ı tayip kendi elleri ile kuracak. Yoksa terör bitmez. Biz kendimize ait topraklarda kendi mücadelemizi veriyoruz
vizigot herhalde bu kürtler
müslümanlik nezamandir SADECE arabistanda? bu ne bicim bir seydir yaaa. TÜRKIYE TÜRKLERIN VE MÜSLÜMANLARIN ÜLKESIDIR !!! sen ve sen gibilerin yeride TÜRKIYE DEGILDIR!! bu ülke bir MÜSLÜMAN ÜLKESIDIR!! beynin almiyor sanirim!!
@yellowdaisy görüntü kirliligisiniz 😂 gidiniz
biraz ilginç duruyor ama cesaretinden ötürü tebrik edilesi birisi bence
Lüzumsuz olmuş. Göze hoş gelmiyor ve itici. Böyle örtünmek olmaz.
Başörtüsüne degil yetenegine bakılmalı destekliyorum...
Ortadogunun incisi Turkiye olduk resmen. Hepimize tebrikler. Devam edin.
iranin kadin devrim muhafizlarina dondunuz anasini satim
istediği gibi bağlar önemli olan görevini düzgün yapması
görevini yapamadı yazık
sen onu incelerken kendi görevlerini aksatmışsın anlıyorum tabi :)
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!