AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Yok ya cevap vereyim de hesabı kapatsınlar bir de Reisi Cumhura hakaretten dava açsınlar. Oldu canım oldu. Yemezler sırf beni siteden attırmak için sormuşsunuz soruyu. Tşklr efenim.
elbette zor durumdalar ülkemizde kalsınlar ama sonunda bu savaş kıyamete kadar sürmeyecek ülkelerine barış gelince geri dönmeliler bence. ülkemizde bir çok etnik kökenden insanlar var ama bizi sırtımızdan hançerleyecek olanda onlar bence
Bizim ülkemiz din arkadaşlığı ülke çıkarlarından önce geliyor. O kadar kişiyi alırsak bunu zararları ne olur diye düşünen yok. Müslüman ve Arapça tamamdır.
Baslarda vicdan dedik merhamet dedik tamam dedik sesimizi cikarmadik ama bunlar partilerine oy ariyorlar bence. Referanduma gidilsede bisey degismez.
Okumuş olanlar alınacakmış sadece ve çalışanlar ama ne olursa olsun istemiyorum alsa bile yeni cumhurbaşkanı hepsini tek tek öldürüp atar inş kendi sınırlarına mikrop gibiler aynı 😊
İlere 2. bir kürt sorunu oluşturcak bu itler. Burayada yazıyorum.. Zaten bu bok çukurunda daha fazla yaşamicam ülkenin boku çıktı. Son 3-4 senem. Sonra isveç danimarka amerika 3ünden birinin vatandaşı olurum.
Abi çok saçma ya adamlar ha bire çocuk yapıyor yakında 10 milyon olurlar. Tamam yardim edelim ama vatandaşlık fazla.
Ulkede sorun yok, sanki tuk vatandaslar refah icinde bir de ne idugu belirsiz suriyelilerle ugrasacaz
Verilmesi siyasi bir hamle olarak görüyorum ama TV de sacmaladigi şekilde değil.
Yine ellerine gözlerine bukastiracak benim haberim yok Binali yapmış diyecek.
yani suriyeliler iyiler ok kalsinlar vs. dedik yazik falan dedik kardesiz dedik ama vatandaslik verilmesine karsiyim hic iyi gormuyorum bunu vatandaslik has turk insani icin olmali her geleni vatandasliga alamayiz
Tüm suriyelilere vatandaşlık verileceğini düşünmüyorum. İçindeki eğitimli ve akademisyen kişileri alırlar muhtemelen. Tamamını alırlarsa büyük kaos çıkar.
nitelikli olanlarını zaten batı hep kaptı kardeşim şu an bizdeki 3 milyon suriyelinin ^yüzde 20 si kamplarda geri kalanı bir şekilde kaçak göçek iş hayatında ama bu uzun vadede ciddi sorunlara neden olur. Birde bizim ülkemizde zaten nitelikli eleman açığı yok her 4 üni mezunun 1 i işsiz eğer nitelikli eleman lazımsa önce kendi insanımızı istihtam etmemiz daha doğru. bunlar tamamen asıl amacı gizleme için uydurulmuş safsatalar
Bizim ülkede herkesin karnı tok, evi barkı var, her gün kilolarca ucuz et ve balıkla besleniyoruz;bir onları vatandaşımız yapmadığımız kalmışti.
Eh, onu da yapalım.
Çirkin Arap tohumları.
Suriyelilere vatandaşlık falan verilmemeli. Zaten gelip ülkenin içind s.. tılar birde bizim haklarımızdan daha öncelik haklaramı sahip olacaklar oldu başka. Kul hakkı bu be vatandaşın hakkına giren iktidara söveyim.
Memleketin Adolf Hitler'i olacağım çok yakında. Führerim diyeceksiniz. Tren dolusu suriyeli gidecek yerine arap sabunu gelecek.
araplaşmayı geçip, arap ülkesi olmanın en büyük adımlarından biri.
Acaba suriyelilerin durumunda olsaydık herhangi bir ülke değil bizi vatandaşlığını almak, sınırlarından içeri sokarmıydı
Ben bunların ülkemde ne şekilde olursa olsun bulunmasını istemiyorum ve hiçbirini de kardeş gibi gòrmüyorum.
Zaten yurdumun insanına tanınmayan tüm haklar onlara tanındı. Vatandaş yapmasınlar ülkeyi onlara yapsınlar !!!
Şimdi herkese değil belli bir kapasitede olanlar için çalışmalar yapılıyor ve 8 şartı var bunlar sağlanmalı
Düşününce haklı buldum bende yani sonuçta karınlarını doyuruyoruz neden almanlara İngilizler e hizmet etsinler burda bizim ülkemiz adına çalışmaları ileriye dönük büyük bir proje
Eğer titiz ve büyük bir çalışma yapılırsa bu konuda muhteşem sonuçlar doğuracak hiç şüphesiz
muhteşem sonuç geldiklerinden bu yana bilmem kaç milyon çoğaldılar ya haa pardon sizin şu islam ordusu vardı demi hani dünyaya hükmedeceğiniz ordu onu kasteddin sen tabi 😂😂
@cuysal anlama zorluğu mu çekiyorsun
aynen.
@cuysal o zaman başka kapıya
peki.
Ülkeleri için savaşmayan kaçan gelip senin ülken için çalışıp senin ülken için mi savaşacak saçmalık
@braket sen güney doğuda Ülken için savaşıyor musun?
Bırakın bu çocuk fikirlerini ülkesi için savaşmayacakmış kimle savaşacak adam ülkesiylemi zaten devlet kendi halkını öldürüyor birşeyden haberin yok
ya görüş sahibi onlarin içinde bulundugu durumla bizim içinde bulunduğumuz durum arasında daglar kadar fark var ha mademxsenin dediğin gibi pkklılar senden benden daha türk demi sivri zekalı cocuk fikirlilikmiş sen ise fikirsizsin aradaki fark bu.
@cuysal kendi kendine senaryo yazıp kendi kendine yorumlama haber izle olayları takip et hikaye dinleme
ahaha ne hikayesi kardes yaa ne sayıklıyon sen :)) zamaninda işit ile pyd pkk çatışmadımi ya bu olaylarin hiçbirisi olmadan önce askerin önünden pkklilar geçerken konudan ateş edeni vururum diyor kardeş benim abim anlatiyo öz abim öź ne kadar kahrolası insanlarin eline kaldigimizı fark etmiyormusunuz ya bir tane ermeni piçinin peşine takilmışşınız peygam yapmadığınız kaldi it olu iti sen kalkmiş bana senaryo kurma diyorsun senin capin ne ya kaç yaşından beri bu ortamlarda bulunuyon kaç defa her türlü örgütün içine girdin hadi yol al ufkunu genişlet öyle gel zamaninda aziz nesin demişti zaten bu ülkenin yüzde 60 ı koyun diye 40 yıl öncesinden bahsediyorum haksız deyilmis meğerse
@cuysal iti n dol u seni gidi er meni sen mi bizim ülkemizi savunacaksın sen pkk ya yataklık yap pkk nın önüne yt sonrada yok bu halk koyun Muş yok aziz besin öyle demiş ula aziz nesin dediğin lavuk genermiş gitmiş pisi pisibe de haberin yok yazık la sana
Saygı duyacaksınız
Bu halka bu millete saygı duyacaksınız
%60 vatan sever namuslu ve şerefli insana saygı duyacaksınız
Hatta kabulleneceksiniz ;)
Hazmedeceksiniz
2 s kuralına göre hazmettirmesini de biliriz
Yarası olan gpcunur ben yorumu mu yaptım bunu da hazmedeceksin Ermeni dolı yaha seni
sen kansızsın olm benim aileme it diyecek kada adisin iste sana hakaret eden oldumu ya sen kimsin lan gancık amina kodumun bebesine bak olm senin akıl yaşın küçük interneti açta bak tayyip piçi apo ile burası kürdistan diye bağran kensidi soysuz köpekler sizi olm hepinizi denize dökecez zamani gelince duble yol yapa yapa sikiyorlar milleti haberiniz yok elinde kuran ile miting yapan dünya tarihinde halkı kuran ile uyutan kimse olmamıştır ama siz angutlar kaniyorsunuz iste aklınızı seveyim sizin
@cuysal ben hiçbir parti ismi kullanmadım Angus musun sen fikir beyan ettim ama sen mandafal kafanla kendi kendine senaryo yazıp yorumluyorsun
Gülüyorum la sana ama ağlanacak haline gülüyorum
Er meni dolı seni etme ni i ti noldu zorunda gitti demi doğru söylemek
Senin parti n gitsin teröristlerle görüşün bunu da akıllı bir iş yapmış gibi haberler de anlatsın pkk nın sözcülüğü nü yapsın sen de gel tayyip öyle söyledi böyle söyledi
Belli ki tayyip senin an ne bin anğıgına çakmış ki zorun var
Ula sizin gibi Ermenilere inat akp ye oy verecem
Sizin gibi ezik zihniyete düşük profiller e inat verecem bil ki tayyip 1 oy daha kazandı
Biz çıkalım onlar yerleşsin
Asimile oluyoruz abi farkında mısınız?
Ben samsunda yasiyorum. ve artik burada pankartların altına arapça açıklamalar konulmaya başlandı
Erdoğan vatandaş yapıp seçimde + 2 miyon oy toplayacak akıllı hareket ama ben geçici vatandaşlık verilmesi tarafıyım
yaaa niye ya suriyeliler hem gariban ama hemde bazen Onlardan Nefret edesim var Niye inan türkmenlere yaptıkları yüzünden onlara sinirliyim ama onlara olanlar düşünemiyorum bile ben
Afedersiniz it gibi ürüyorlar zaten ne kadar pis bir millet (%90) olduklarını biliyorsunuz bir 10 sene sonra olacakları düşünemiyorum. Böyle birşey yapılacaksa referandum la olmalı!
Onlarmı asıl vatandaş bizlermi mülteciyiz çözemedim şu ülkede
Imkanm olsa su iğrenç ve saçma ülkeyi terkedicem saçmalıga bak Ohhh milyar milyar burs ver sınavsız atama yap sonrada turkiye nüfusuna al ne ala memleket keske Suriyeli olsam diyorum bende artık mk
Suriyelilere vatandaşlık verip asker yapalım. Ondan sonra suriyeye yollayalım eğer dönerse bizimdir. dönmezse hiç bizim olmamıştır :) Nasıl fikir
Bunca hainin ve yağmacının vatandaş olduğu bir ülkede Suriyelileri konu edip endişeye kapılmak orgazm taklidi yapmaya benzer, kimse kusura bakmasın diyecektim ama isteyenin bakma hakkı vardır.
Üstüne yenileri eklenecek ama nerden baksan 3 milyon suriyeli var. Tayyip 8 bin terörist öldürdük diyor neredeyse 1 yıldır doğuda. 1 yılda 8 bin 10 bin öldürmüş biz burda milyonlardan bahsediyoruz. Olmaz kardeşim olmaz sizin düşünceniz "battım kalkmaya uğraşmayayım iyice batayım"
Bu vatan hepimizin bu toprakların çıkarı için yaşamalıyız öyle saldım çayıra olmaz
Referandum istiyoruz kardeşim gene ilerde kürtler gibi isyan ederler hak falan isterler eylem yaparlar. İstemiyoruz.
Yakinda ozerklik isteyip bizi kendi uokemizden kovmaya kalkisirlarsa sasirmam
cok sacm yeter artık oy ıcın yapılıyor Akp lıyım ma yeter artık
Bilemiyorum ki. Yani iyi yanlari da var kotu de var bence
Akp liderin %78 ı bile istemiyor sen düşün gerisini kim ister ki ya
Elin şerefsizlerine bizden daha çok vatandaş muamelesi yapılıyor. yakında suriyelilere özel ücret tarifeleri çıkarırlarsa şaşırmam.
Türk milletine sormadan yapılmamalı. Referandum yapılmalı, kabul eden kesime suriyelileri dağıtsınlar. Burda iç içe yaşayan biziz adam sarayından vatandaşlık veriyor.
Savaşsız nasıl işgal ediliyoruzun canlı kanıtıdır böyle işler. Askere giden gençler artık Suriyelileri de koruyacak. Vatan millet Sakarya...
Amac oy. Gayet net. Musluman olmasalardi bu kadar sahip cikmazdi
Memlekete alirken bize mi sordu ki vatandaslik icin dusuncelerimizin onemi olsun. Diktator adam istedigini yapar. Koyunlari vr nede olsa.
Erdoğan'ın yaklaşık 5 milyon oy kazanma planı. Ülkeye bu kadar sığınmacı girer bir dr vatandaş olursa, yeni bombalara hazır olalım oyun daha yeni başlıyor
Asalet bir kan meselesidir, ortadoğunun lağım fareleriyle aynı yurtta yaşamak isteyenler bu kutlu ülkeden def olup gidebilirler.
Türkiye Türklerindir ve kıyamete kadar Türk kalacaktır.
kendi vatanına faydası olmayan benim vatanımda ne bok yer diye düşünüyor insan
Biz ülke olarak kit kanaat gecinirken onlara nasıl bakacak bu Tayyib merak ediom
Geniş kapsamlı çözüm üretilmesinden yanayım
#BeyazMelek
Verilmesi yanlış olur. Ülkenin durumu zaten ortada.
Hükümete oy lazım.
Onlara vatandaşlık vermez ise daha fazla oyu nasıl sağlayacak?
Bari biz gidelim ülkeden de suriyeliler rahatsız olmasın
Ben bunların ülkemde ne şekilde olursa olsun bulunmasını istemiyorum ve hiçbirini de kardeş gibi gòrmüyorum.
iyi yanı yok kötü yanı daha çok bombalar patlıcak daha çok karışıklıklar çıkıcak daha çok huzurumuz bozulcak ve akpnin oyu artacak
vatandaşlık olacaksa once askerlıklerını yapsınlar devlet esıtlık sağlasın mesela yardımları kessın madem oyle ıste boyle
Kimin vatandaşlığını kime veriyor.
Ordaki koyunlar daha bir farklı me'liyomuş.
İmport koyun
Reyizi cumhur milliyetçiliği pek güzel kaldırıyo. Sövmemek elde değil.
Başkanlık Sistemi gelene kadar her türlü film çevrilir... denmek isteniyor.
önce vatandaşlık verrirsin daha sonra özerklik isterler
Oy lazım hükümete ondan yapıyorlar. Savaş bitse de hiç biri dönmek istemez.
Verilmesin ! Verilirse şehitlerimizin kanında boğulasunlar
İktidarın oy toplayabilmek için yaptığı hamlelerden biri
Türk vatandaşlığı o kadar basit bişey değil verilmemeli bence hdp oyları çoğalacak akp bu yüzden asrın hatasını yaparak yıkılacak
Kendi vatanina sahip çıkamayan acizlere yakışmaz Türk kimliği bayramlaşma ya nasil gidebiliyorlarsa temellide gidebilirler
Verilmemeli diye düşünüyorum ama zamanında Mustafa Kemal ve İsmet İnönü'nün, 2 milyon ermeni, yahudi ve rumlara vatandaşlık verdiğini düşününce ise bilmiyorum yani.
Bildiklerini yapsınlar bakalım yine bu ülkeyi Türkler kurtaracak Osmanlıda olduğu gibi