
erm*ni karakoluna tek başına saldırarak 45 *rmeniyi öldürmüş ve karakolu ele geçirmiştir. Cephanesi bitince şehit olmuştur.
Hamımız Mubarizik.

Evet olayı daha önceden biliyordum ruhu şad olsun Allah rahmet eylesin.
Tanımaz olur muyum bu Türk yigidini? Ruhu şad mekanı cennet olsun
Nur içinde yatsın. Tanımaz mıyız hiç.
Cevap
5Cevap
Bu adamı tanımayan bir türk varsa gerçekten yaşamasın
evettt Allah rahmet eylesinnn
21. Yüzyılın Kür Şad'ı.. Ruhu şad olsun.
Bu yiğidi tanımayan harbi ayıp eder
Böyle kahraman bir asker taninmaz mi... r
Ben tanıyorum
Onlar tanımasa da olur..
Nur içinde yatsın...
bilmiyirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar