AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
267Cevap
Osmanlı döneminde yahudi ve hristiyanlar bile ramazan ayında cocuklarına dısarda bisey yiyip icmeyi yasaklarmıs saygıdan dolayı. Burası islam ülkesi. Saygı duymak zorundalar.
Kimsenin kimseye saygısı yok bu hayatta keşke herkes birbirine düzgün saygılı davransa kimse kimsenin hayatına karismasa.
abi 50 kişi party veriyor 1 adamı dovemiyorlar sut kuzuları yaaa!!!
Cihangir sevişme seslerinin, hippielerin yeriydi ne oldu hepsi sut kuzusu olmus yaaaa
Ülkemizin çoğunun şiddete meyilli hayvanlardan oluştuğunu dikkate almaları gerekiyordu, gönül isterdi ki kendilerine hiç böyle bir kısıtlama yapmak zorunda kalmasinlar ama bir de realite var ve sonuç hep bu oluyor.
Saldiri tabi ki asla kabul edilecek bir sey degil biz musluman bir milletiz muslumanlikta hosgorulu olmayi emreder. Ama bizim musluman olmayan komsularimiz bile ramazan ayinda bize saygi gosterirdi hatta bir keresinde oglu bizimkilerin yanin yemek yedigi icin ona tokat atti evet tutmuyor olabilirler onlari Rabbim affetsin ama saygi duyabilir
Ülkemiz maalesef gün geçtikçe yobazlaşıyor. Hoşgörü hoşgörü diye söylüyorsunuz hani nerde? Cidden utanç verici ya.
bencegundem degsıtırmek için tutulmuş adamlar emınımkı o adamlar oruçta tutmuyordur para için tutulmuşlar kesin.
Müslümanlar içki içiyor diye birilerine saldırmaz, saldıranlar farklı insanlar olabilir, bir de kışkırtma tahrik çok oluyor ülkede.. bak içiyorum sana ne gibi... olayın önünü arkasını bilmeden yorum yapılmamalı..
Bu haber yalan. Doğan medya tarafından servis edilmiş solcuları gaza getirmek için yapılmış bir kurgu. O adamdan o kadar kan gelecek ve gülümseyecek he... Yemiyor artık bunları millet. İnadına şeriat, inadına islam
İslam hata yapmaz insanlar yapar!
sonuçta biz tuttuğumuz orucu onlara vermiyoruz onların tutmadığı oruçta bize eksi yazılmıyor yazılsa bile şiddet çözüm değil ki kendi elimizle global olarak barbar tanıtıyoruz kendimiz
Yabancı bir ülkede Oruç tutan Müslüman azınlığa saldırı olsa yer yerinden oynar vay inanç hürriyeti diye ama burada olunca içmesinler , burası Müslüman ülke oluyor hemen
Bence herkes istediği zaman içer ve buna kimse karışamaz
Kusura bakmasın ama kimse kimseye karışamaz. Allah bile seçimlerde özgür olduklarını belirtmiş, kimsenin günahının bedelini ödetmek sizlere kalmadı.
Çok sinirlendim :@ denk gelseymiş adam gibi birileri hepsine sıksaymış görürlerdi :@
Islam hoşgörü dini. saygı gostermeyip içtiler diye saldırmaya hakkımız yok. bu dunyda kendimize göre adaletimizi saglayamayiz ki
Şerefsizlik, adilik ve müslümanlıkla alakası kafirlik, en açıklayıcı durum da kin ve nefret
ayy videoyu izledim tüylerim diken diken oldu o ayılar ne öyle yaa
resmen insanlık dışı yaptıkları şey keşke izlemeseydim videoyu
Dükkan sahibi güney koreli ve adam ağladı utanıyorum ne diyebilirm
Saygı duyacak. Burası müslüman ülke. Ne çabuk avrupalı oldunuz l*n? Hepinizin dedesinin babası osmanliydi sofuydu. Olmayanlar başka tohumdan. Memleketi yediniz l*n
Gece vakti olmuş oruç desen bitmiş plak dükkanının içinde müziklerini dinleyip kendi istekleri ile içkilerini içiyorlar, hangi insan evladı bu adamların orda içtiğini görüyor sağa sola mı saldırıyor bunlar? İnsan beyninin %2'sini kullansa bunu anlayabilirdi.
@berat256 detayını bilmiyorum okumadım. O zaman tamam. Ne b. k yiyosalar yesinler. Ama gündüz gözü sokakta olmaz. Saygı diye bişey var. Saygı olmazsa hır çıkar. Dünyanın ayaarı kaçar
O konuda doğru gündüz gözüyle adamın önünde gözüne bakarak içerse kavga zaten birşekil de çıkar ya birisi yan baktın der vurur falan ama öyle de yapacaklarını sanmıyorum.
zamaninda madimak otelini yakan zihniyet aradan yillar dahi gecse degismeyecek zihniyet. Yaziklar olsun...
Sen onlara insan mı diyorsun? Onlar zavallı birer serçecik
toplum mühendisliği böye bir şey !!! 2 haber seyret her kez herkezi dövüyor herkez adam öldürüyor herkez hırsızlık yapıyor sanarsın.. kimsenin kimseyle sorunu yok bu ülkede oyuna gelmeyelim lütfen
sen insanların inançlarına saygı duymayıp ulu orta tahrik edeceksin sonrada dayağı yiyince mzalumu oyna hırsızın hiçmi suçu yok
Linkte haber detaylarını paylaştım izleyebilirsiniz. Ulu orta değil tam aksine kapalı bir alanda hiçbir şekilde saygısızlık, taşkınlık yapmayan bir grup gence saldırılıyor. Keşke dümdüz konuşmak yerine önce araştırmayı deneseniz...
bunca olayın içinden cımbızla bu olayı paylaşırsanız alacağınız cevap genelleme olur hiç dışarı çıkıyormusunuz kafanızı kaldırıp pc den etrafa bakın
kardeşim nasıl bir tahrik acaba açıklar mısın? Diyelim sen oruç tutuyorsun ve sokakta (ki videoda sokakta değiller ama hadi sokakta diyelim) içki içen bir genç görüyorsun. Neyine tahrik olup neyine sinirlendiğini anlatır mısın?
Bu saldırıyı yapanlar ne kadar geri. zekalıysa. Sizin İslam'ınızın hoşgörüsü bu diyip Islam'a laf atanlar ultra kanka
lkan ıcerım ıcmem sanane ıt oglu ıt senmı benım yerıme hesap verıceksın bu olayları yapanlar musluman falan degıl bıldıgın tecavuzcu ensar vakfı ıste
Müslüman olmasalar bile müslüman bir ülkede yaşadıklarını ve buranında kendine göre yaşama tarzı olduğunu kuralları olduğunu unutmamalılar... saldırı elbette müslümana yakışmaz elbette güzel bir dillede uyarılabilirdi...
Müslüman ülkede yaşamıyorlar
@holyclitoris Cihangir ülke sınırlarından çıktıda bizmi bilmiyoruz kardeş.
Arabistan sınırları içinde olmadı hiç :)
@holyclitoris herkesi kendin gibi sanma istersen.
Sen de anayasayı oku istersen
Ülkenin kurallarında herkes aynı şeyi yapmalı gibi birşey mi yazıyor da bizim haberimiz yok?
@berat256 herşey kitaplarda yazmaz senin haberin olmadanda bu ülkede yaşayanların olduğunu unutma...
Burası müslüman değil, laik bir ülke. Cumhuriyet'le yönetiliyor. Bu gerçeği bilmemek de sizin ayıbınız
@Shiny_Prelude Biz laikliği kabul etmiyoruz azınlığın zorbalığınada gelecek değiliz yüzde 99 u müslüman olan bir ülkeye müslüman değil dayatması yapabilecek cürette olmanızda sizin ayıbınız...
Bu ülkenin kuralları var magandaların kurallarına göre ilerlemez bu ülke, biz saygıyı gösteririz eğer iyi niyeti su istimal ediyorsanız da bu sizin sorununuz.
Sabah içiyorlarsa öyle göz önünde, iyi yapmışlar.
Sabah değil sanirim ve göz önünde de değil ama bu hiçbir şeyi değiştirmez. Herkesin gözü önünde su, sigara içmek gibi düşün inan bana farkı yok taşkınlık çıkarılmadığı sürece ki hiçbir şekilde saygısızca davranmamış buradaki insanlar.
Sabah mı akşam mı iyi öğrenmek gerekir.
Şu da var ki, Önceden ramazan ayında hristiyanlar bile sokakta birşey yemez içmezlermiş.
Saygı budur. Yoksa ramazan ayında her yerde içenler var akşamları. Mutlaka bir şey vardır bu olayda.
Sabah akşam olması fark etmez çünkü kapalı bir alanda içiyorlar. Saygı o'dur evet ama bu saygısızlıktır.
Vardır bilmediğimiz başka bir durum daha.
her halta vardır bilmediğimiz bişey daha diyerek geç, haberi açıp oku oku. yorum yapmak için yorum yapma, akşam 21de oluyor, ayrıca isterse gündüz olur, gözünün içine bakarak içer. siz nasıl hoşgörüsüz, içinde insan sevgisi barındırmayan insanlarsınız. midemi bulandırıyorsunuz
@birsen143 Shh... Midesi bulanıyormuş.
Sendeki hoşgörü mezhebini genişletir.
yapacağın yorum da bu olurdu zaten
@birsen143 kişiye göre değişiyor.
Sen önce tartışmasını öğren.
burda seninle ergen gibi laf yarışına girmem yaptığın yorumun yanlış olduğunu, içinde insan sevgisi, saygı barındırmadığını belirtiyorum. yorumunun iğrenç olduğunu belirtiyorum. tartışmıyorum çünkü tekdüzelikten yana olan sensin.
@birsen143 sen fazla genişsin. Hepsi bu aslında. İyi yapmışlar ohhh 😎😂
Saygı duymak zorundalar %99 Müslüman bir ülke. Ama bu kadar ağır saldırmaya da gerek yok. Madem herkes özgür, uyarabilirsin dimi.
Yuzde 80i lafta musluman olan bir ulke :)
Olayın İslam ile veya ramazanla alakası olmayan bir provokasyon olduğunu düşünüyorum.
bu zıhnıyetın aşılıkla alakası var sol mantıgında neler yaptıgı bılıyoruz 3-5 kısının yaptıgı genele mal edılemez.
Sözde müslümanlar bence hadsizlik şahsen ben oruc tutuyorum ama sokakta bile icse ben rahatsız olmam
Ensarcıları protesto edemezler buraya saldırır sözde din fukaraları
Bu elbette olmamis. Ama onlarda ramazan ramazan disarida biye iciyorlar evinde icsinler madem. y a v s a klar tahrik etti belliki
Darp dayak kısmıyla ilgilenmiyorum, burası müslüman ülke kardeşim ramazan ayında nasıl içki içersün dinini yaşayıp oruç tutanlara saygı duymaları gerekirdi.
Kardeş sen bu kafayla çoluğuna çocuğuna Ramazanın güzelliğini anlatamazsın anlatsan da hissettiremezsin. Çok da güzel yapmışlar ellerine sağlık
Bu bir yanlış biseydir ben tutuyorum tutmaya na saygı duyuyorum
İslamı yobazlardan koruyun, aksi halde dünyayı islamdan koruyun
-Mevlana
Tek başına yakaladığın zaman süt dökmüş kedi gibi olurlar ama
Saldırılar uğrayanlar değil de, saldıranlar hakkında çok şey düşünüyorum..
11 ay zina et 11 ay zıkkımlan ama bir ay müslüman ol yok ya kimi kandırıyon
e bundan sanane? Dayak yemişlerse yemişler? Sanki sen oruç tutmuyonda senide döverler diye korkuyon? Biz orucumuzu tutuyoruz kimseden korkmuyoruz :) Niye bu kadar gergin oldunki? yoksa sendemi ateistsin
olmaması gerekir herkesin inancı ve hayat tarzı farklı olabilir insanlar birbirine saygı duymalı..
Kimsenin kimseye zararı dokunmadikca kimse kimseye karisamaz buna hiç kimsenin hakkı yok
Bir Müslüman başkasına şiddet uygulayarak değil anlatarak yanlışı gösterir.
Bizim Karadeniz'de Geçen Böyle Bir Olay Oldu Adamın Ayağına Sıktılar Adam 7+8 Ay Sakat Ayakla Gezdi Normaldir Yurdumda
Gerizekalılar. İslam barış ve kardeşlik dini. Zorbalık degil😑😕
İslam ülkesinin etik kurallarını ve islami yasalarını kabullenemeyen birileri varsa yaşantısına özendiği ülkeye defolabilirler. Burası TÜRKİYE. Nezamandan beri haçlılar TÜRK-İSLAM zihniyetini sorgulamaya başladı.
Bu orda olan şahısmı ne kadar kanamiş boynumu ne yapmişlar adama şerefsizler herkes insan mak oruçta tutmak zorunda sanki
Yorumlari okudukca kusasim geldi
Yasanilan islam anlayisi bu artik
Gerçek islam budur.. Şiddetin dinidir pratikte de teoride de.
olay kurgulayıp videoya cekip ortalıgı karıştırmak kolaydır. müslümanları karalamak icin yapılan bir oyun olmasın bu? şuurlu adam boyle seyler yapmaz.
Az bile bunlara.. cehennemde daha cok yanicaklar ona üzülün siz
o kadar adam şu herifin ağzıyla burnunun yerini niye değiştirememiş de adam kendini bir bk sanmaya devam etmiş acaba?
Allahtan tek bir dileğim var müslüman olmayanlar oruç tutmayanlar ölsün helâk olsun işte o zaman dünya daha yaşanası bir hâle gelir.
ulan bir kerede gavuru koruyacağınıza kendi adamınızı savunun
ulan bende içki içiyorum şu an bile vodka içiyorum ne var bunda arabın uyduruk dini yüzünden zevklerimden mahrum mu kalıcam?
hep aynı filmi izlemekten sıkılmadınız mı, kesin kurban bayramı geldiğinde de paran yoksa kurban olarak tavuk kesilirmiyi sorarsınız... artık bu konuları aşalım :D
yılın 11 ayı içerler ramazanda hepsi dindar kesilir. toplum deliamk
Ramazana girdiğimizden beri 5-6 kere içtim, bir kişi bile hesap sormadı. Hele bir sorsunlar, hele bir yeltensinler. Sormak isteyen varsa buyursun gelsin bekliyorum. Çok eğlenicez!
Hiçbirimiz masum değiliz, olmayan seni olmayan beni arıyoruz