AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
267Cevap
türkiyede saygı kültür bunlar yok örümcek beyinli yaratıklar var sonradan görme dangalaklar var bu yüzden gelisemiyo ülke
İşte türkün gücü helal olsun elleriniz dert görmesin yiğitler analar ne yiğit doğurmuş kesin sivaslıdır bu yiğitler Ramazan dışında ne halt ediyorsanız edin bırakında bir ay insanların sabrını zorlamayın
Videoyu izlerken sinirlendim. Keşke orda olsaydım da dayak nasıl atılıyor o beyaz thsirtle elemana gösterseydim.
İyi olmuş.. Demokrasinin gereği... İnsanlar özgürce kavga edebiliyorlar.
Son yıllarda Müslüman cemaat ve Ülkücülerin arasına karşıt görüşlü sızmalar var. Bunlar sakallı cübbeli ya da hilal bıyıklı tipleri ile gruplar halinde provokatör saldırılar gerçekleştiriyorlar. İçlerinde uzun süredir reelde tanıdığım insanlar var.
Bu görüş fena değil... benzer şeyler duymuştum..
çok normal bişey miş giibi gösterme içkiyi ama saldırmaları da kötü bişey orasıda ayrı konu :D
bir müslüman olarak diyorum ki, bundan sonra siz oruç tutsanız ne olur? gerçekten hayır gelir mi o oruçtan?
Milletin gozune sokarak icmemislerdir umarim. Cogunlugun mubarek gordugu bir ay da saygisizlik yapilmamali..
Onların bu mübarek ay'a saygısı yok, bizim onların içkisine ne hakla saygılı olmamızı bekliyorsun? Şu an çok şaşkınım! İyi olmuş.
Bu zihniyet saygıyı hak etmiyor. Yok size saygı falan. Oruçlu birisi Ramazan ayında gündüz vakti su içiyorum ya da yemek yiyorum diye bana sataşsa net söylüyorum onu orada döverim.
Sataşmaktan kastım bana saldırması. Ayrıca saygım yok size dediysem kendi üstünüze alınmayım. Haberdeki saldırganların zihniyetine saygım yok benim.
@zzz1994 her neyse ben içki içenlere dedim yoksa tabii ki yenek yiyebilir
Ben ramazanda içki de içiyorum arada sırada. İçen arkadaşlarım da var.
Olayda da biraz kışkırtma var gibi geldi, periscope yayını filan. Hani iki tarafta yaptığını özel olarak yapsa ne kadar güzel bir dünya olur. İçen illa içiyorum diyecek, diğeri gelip içirtmem diyecek. Yazık her iki taraf içinde..
Yobaz * . k ç---cukları ah ulan ordan yoldan geçen biri olsam o eli sopalıların hepsinin o sopaları k**clarına s** kmaz mıydım acaba
Sizin içkiyi iyi bir haltmış gibi eşcinsellik iyi bir bkmuş gibi dayatmanız gibi yanlış...
ne kıymeti kaldı tuttuğu orucun şimdi... iyice manyaklaştı bu millet.
islamı böyle tanıttıkları için mutluyum şu gereksiz şey artık bitsin. ne işimize yarıyor ki
İçeceklerse evlerinde içselermiş. Milletin gözüne sokarlarsa olacağı bu.
Ramazanda bari icmesinler gerci bu biraz fazla olmus..
Ulan sitenin yarisi diyordum hepsi ateist çıktı topunuzun allah belasini versin
Iste bu kadar yapabileceginizin en iyisi bu sikayet edin kaldırsın lar yine tekrarliyorum
Kanimiz aksada zafer islamin.
Varsa derdi sorunu olan her türlü caddede karşılaşırız yiyene:)
Şşşş. Onlar "Barış Dinini" temsil ediyorlar. ^^
Ne diyeyim ki, cehalet, cehalet, cehalet
Bunu yapanın orucu kabul oldu zannediyor adam gibi oturup konuşup uyarmak varken bu nedir * . k
Şerefsizler Müslüman değiller. Şirk içinde ki insan kendini Müslüman sanmasın
Yazıklar olsun ya. Ne kadar saygısız bir ülke bir Milet olduk biz. Utanıyorum artık
Bu ülkenin sonu Suriye gibi olacak. 18.06.2016 unutmayın bunu!
Ne diyim ellerine sağlık bu resimdeki adamın bıngıldağına vurmuşlar galiba gülüyo mal 😂
Elhamdülillah müslümanız ama yapılanı ben doğru bulmuyorum şeriat mı var bu ülkede herkes özgür istediğini yapabilir içipte sapıttıysa o ayrı konu
bu olayi, şehit haberlerinden önemli gösteren senide kınıyorum.. zihniyet kötü ama bu olay devede pire kalir...
Şehit haberlerinden önemli gösteriyorum, bilmeden yargılamayın lütfen.
insanlari tahrik etme amaci guttugunu seziyorum...
tiksinti verici sahneler iğreniyorum... din bu değil. bu insanlarla aynı dine inandığımı düşünmüyorum ben İslamiyete inanıyorum.
Dinsizler ile şeriatçılar arasında bir savaş mı başlıyor nedir anlamadım ama şeriatçılar çok isterse ederiz sorun yok
Islamda hosgöru diye bir gerceklik var ama malesef muslumanlarda "sözde muslumanlarda " cahillik var yapacak baska birsey yok
Muslumanm. fakat icki icen birine kotu yaftalar yakiatrmam. bunlar yuzundwn ben dahi islamdan soguorm bu sozde mualuman kopeklee yuzunden
adam dükkanında içiyor diye dükkanına girip saldırmış çomarlar. e o zaman git ramazan'da açık meyhanelere saldırsınlar bakalım yiyorsa. o bira şişelerini totolarına sokarlar. ama bunlar anca garibanlara saldırır böyle.
artesia aşkım bana da yorum atsana illüminati sevdiceğim :((
cahil insanlar oldukça daha çok görücez bu tip durumları.
Ve o adam müslüman öyle mi? Hani islam hos goru diniydi? Baştan sona aptalca
Sıradan bir Müslüman hiç kimseye saldırmaz... Burada mantık hatası var...
lanet olası yobazlar. cennet onların olsun. sıctığımın zihniyeti bozuk embesilleri.
Katılıyorum kesinlikle 😊
tophane-bogazkesen den cihangire gelip bunları yapıyorlar, adı ustunde bogazkesen!
Sorun fazla laik olmak doğru şeriatı getirecen bak OSMANLI da nasıl yaşıyordu farklı inançlar iç içe rahatca !
Önce onlar saygı duysalarmış. Haketmiyorlar ama göz önünde böyle şeyler yapmamaları gerekirdi
Plak dükkanının içi ne zamandan beri göz önü mk?
@holyclitoris detay bilmiyorum birader insanlar içki içtiklerini anladıklarına göre vardır bir sıkıntıları
@holyclitoris sonrada niye dayak yediğinizi sorguluyorsunuz. Bu lafı yüzüme söylemiş olsan ne olurdu sence
Hiçbir şey, inan bana.
@holyclitoris sanal birader sanal uzatma cevap da yazma işine bak
Sebepsiz yere dovulmemislerdir bence. Densizlik ýmislardir kotegi yemislerdir ha ama hiç bir müdahale etmeden yemislerse dayağı yazık olmuş
Ülkenin bu hale gelmesini sağlayanlar utansız kim olduklarını iyi bilir hırsız seviciler
Ayıp etmişler diyecem de daha da ötesi sığırlık etmişler
Ya gercekten sokayim tuttuklari oruca
Yahu millete sizene okadar konusulmasi gereken konular varken ramazanda icki icmis sanane yahu sanane
malesef toplumumuzun her görüşten kesiminde olan bedevi toplulukları...
Bunu yapanların chp li olduğunu anlamayanlar aptaldır. kısa ve net
Saldırıyı yapanlar içki içmiş gibi suçludur şimdi gözümde
Kendileri ramazan ayindan sonra ne yaptiklari belli olmaz millete yaptiklari seye bak
Saygi karsiliklidir ramazan ayinda insanlarin hassasiyetleri üzerine giderek onlari provoke etmisler. Ramazan ayinda ulu orta yerde yenilmez içilmez
Peki onların bizim kutsal zamanımızda böyle davranmaları normal mi?
Bir müslümanın doğal olarak zoruna gider. İslam ülkesinde yaşıyoruz.
musluman ulkede yasıoz ıcmeselermıs kanks
Ama onlar müslüman değil.
Laik bir ülkede yaşıyoruz. Herkes istediğine inananabilir. Herkes ibadet konusunda özgürdür. Karşı çıkan gidebilir.
İsveç'de 'Burası hristiyan ülke' diye camileri yıkıp namaz kılanlara saldırsalar ne diyeceksin acaba?
Ki Türkiye müslüman bir ülke değil yasalara göre, toplumunun da nerden baksan %40'ı bu saldıran itoğullarının tam tersi zihniyette. Israrla şu ülkede muhafazakar müslümanlar dışında herkesin azınlık olduğunu zannetirmeye çalışıyorlar.
Ne demek içmeselermiş haa içtiler diye hakettiler öyle mi sizin nasıl bir kafanız var ya.
Müslüman bir insana başkalarına vurmayı yakıştırıyorsanız demek ki siz islamıda kötü biliyorsunuz.
İçki içmiyor, oruç tutuyor diye o adam çok iyi müslüman zaten. Gidip insanlara vuruyor.
Biraz kafanızı kullanın.
o zmana ibadetlerini eksiksiz yapacaksın müslüman ülkedeysek oruç tutmakla müslüman olunmuyo müslüman ülke değil burası halkın çoğu müslüman bunu anlayın artık TÜRKİYE bir din devleti değil laik bir devlet namaz kılmıyosun diye kafanı yarsalar hoşuna gidecekmi onu söyle
Laik ülkede yaşıyoruz, İran veya Mısır'da yaşamıyoruz.
@ZeBrandon Laik ülkdesiniz ama dünyadan bir habersiniz..
@Kanks3453 kanks senden beklemezdim... Bu ülke laik bir ülke ve herkesin kendi dinini özgürce yaşama hakkı var.
@Ragnar_Lodbrok İsveçte bunu zaten yapıyorlar...
Müslüman ülke de mi yaşıyoruz? Ben buna gülerim arkadaş :D
@Artesia haklısın bu ülkede herkes istediğine inanır. Allah insana akıl ve iradeyi boşuna vermemiş.
Müslüman bir ülkede yaşamıyoruz, müslüman insanların olduğu bir ülkede yaşıyoruz farkı anlamak lazım
@Fastandeep İsveç'İ bilmeyen insanlar konuşuyor, orda bir ara parkta 'Müslümanlar domuzdan rahatsız oluyor' diye domuz yemeyi yasaklıyorlardı az daha.
he oldu başka isteğiniz orucu kendi nefsinizi terbiye etmek için tutarsınız başkalırınınkini değil ;) siz bitireceksiniz dininizi
@Kanks3453 Türkiye Cumhuriyeti Laik bir ülkedir. Bu ülkenin yasalarda müslüman olarak geçmediğini hatırlatayım unutmuşsun.
koyunmusunsen kanks
@selenatorrrrr laik olabilir ama saygıszılıkta olmaz şeker hastası birinin karşısında tatlıları götürmek güzel olurmu?
@scorpion026 Kimse kimsenin önünde birsey yiyip içmiyor zaten adam dışarda parkta birsey yiyebilir oruç tutuyorsan katlanıcan ya da uzaklaşıcan orucun amacı açlık duygusunu anlamak değil mi normalde öküz gibi yiyorsunuz afrikadakiler hep aç gelmiş şurda insanlara laf atıyorsunuz
@TheBestGALATASARAY işte senin zihniyetin ben oruc tutuyom demedim bilmem ne demedim ama kendi öküzlüğünü buraya yansıtma bari ve sana laf atanda yok dısarda parkta yiyebilir ama insanda biraz vicdan olmalı hani derler ya ateistler vicdanlıdır iyi bniyetlidir bilmem ne belli oluyor onlar saygısız öyle yapanlarda onlar kadar saygısız
@scorpion026 adamlar yalnız plakçı dükkanında içiyolardı, dükkanın fotoğraflarına bakarsan içerisi bile doğru düzgün görünmüyo. E tabi ama siz oruç tutuyosunuz onlar SİZİN GÖRMEDİĞİNİZ YERDE içki içiyo, yaptıkları çok kötü dimi. Sonuçta islama inanmıyolar, laik bir devlette dinlerini ÖZGÜRCE yaşıyolar. Sadece darp edip kan revan içinde hastaneye gidip ölüm tehlikesi atlatıyolar canım bişey değil dimi. Zihniyetine *yarım paragraf sansür içerir*. Size kalırsa siz burda oruç tutup karıya kıza aç hayvanlar gibi bakarken elin ingilizi 5 çayını içiyo HADİ GİDİN ONU DA BÖYLE DARP EDİN LAN! Dinini imanını...
bırak ya bunlar müslümanlık diye diye şekilden şekle girerler
@scorpion026 Ya sen oruç tutuyorsun diye kimse yeme içmeyi bırakmaz. Onlara saldırmaya da hakkın yok anla artık.
@selenatorrrrr Bunlar 'Biz yemiyoz onlar da yemesin' kafasında.
@selenatorrrrr ben saldırıdan bahsetmiyom biraz saygınız olsun sizinde sen şeker hastasısın diye kartşında tatlı yicek kadar saygısız olamam gizli yerim ya da yemem
@scorpion026 Açlar var yemek yemeyelim, o var şunu yapmayalım bu var bunu yapmayalım.
Sokakta çikolata yedin diyelim adamın biri 'Höeee ben şeker hastasıyım nasıl yersin saygısız' diye sana salsa tepkin ne olur?
Zİkim kadar aklınız yok, ama fikriniz var.
Kac kisiye bildirim gitti acaba
Burası müslüman ülke değil, laik hukuk devleti.
@scorpion026 yahu adamlar zaten DÜKKANIN İÇİNDE DIŞARDAN GÖRÜLMEYECEK ŞEKİLDE içiyolar!!! Kıt mısın kıt olmaya mı çalışıyosun? Abi müslüman olunca zekanızı bırakıp mı oluyosunuz ya! Adamlar dükkanın içinde içiyo oruçlu adamın gözünün önünde değil!
Birisi bir keresinde bana bu nedenle sataşmıştı ve sataştığına pişman olmuştu. :) Artık yanıma bile yaklamaya çekiniyor.
@scorpion026 Önümde yedin diye sana saldıracak kadar saygısız olmam. Ayrıca zaten gizli gizli iciyorlarmis.
@selenatorrrrr ben farklı bişeymi diyorum?
@scorpion026 Evet. Sen içki içenleri saygısız buluyorsun ben de saldıranları.
@selenatorrrrr oruclusunun karşısına gecip yiyip içenleri dedip ayrıca i. kinin özenilcek bir tarafı yok
@scorpion026 İçkinin özenilecek bir tarafı olduğunu söylemedim. Seninle aynı fikirde değilim.
@selenatorrrrr arkadaş insan bir kafa calıstırır oruc tutan bir insanın karşlısında içki içiyosan o opruc tutanın iç geçirmesi mantıksız ne kadar dar görüş var hep kendi bildikleriniz
@scorpion026 Önünde içmiyorlarmış. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Her ne olursa olsun saldirmamaliydilar.
@selenatorrrrr ben adamlar hakli demiyom ki senin cumlene gore soyledim laik olabiliriz ama mekanlarda yiyip icilmeli saygi acisindan
Off uzattınız haa.
Görüş sahibi, sende de ne sabır varmış kimseyi engellemedin. Ben bile bıktım bildirim geliyor sürekli tamam kapatın artık konuyu.
Yanlız adam @Kanks3453 hiç birinizi sallamamış... Kendiniz çalmışınız kendiniz oynamışınız yorum altına cevap atan üyeler. :D :D
Knka ayağı GT ayağıdır ztn
cihangir, Kadıköy sutangazi olum ülkede savaş var da bizim mi haberimiz yok. atıp tutuyo musunuz yoksa
Gerçekten çok komik yobaz çelişki müslüman hareketi işte ne beklersin yazık
adamlar kendi aralarinda mekanda iciyorlardi ama ne yazikki islamda saygi denen birsey yok
Ben sokakta sigara içemiyorum adamların yaptığına bak 😀
dövmek yanlış ama ortalıkta yemek içmek de yanlış bu zamanda. karşılıklı saygı.
Müslüman bir ülkede içki içilmesi doğru değil... Ecdadlarımız bu toprakları kanla başla aldı... Türkiye müslüman bir ülkedir. Batının pis zihniyetini bu ülkeye sokamayacaksınız...
'cılar gelmeden...
ORUÇ TUTAN ORUÇ TUTMAYANA ORUÇ TUTMAYANDA ORUÇ TUTANA SAYGI GÖSTERMEK ZORUNDADIR.
Ben herşeyi içiyorum en yobaz yerde.
Kalıbımdan dolayı bı s*k yapamıyolar
korkak ıbıneler
Yapılan yanlışta ama Allahta belayi böyle veriyor işte.
İçebilirler müslüman bir ülkede yaşamıyoruz müslümanların çoğunlukta olduğu ülkede yaşıyoruz
Korkunç bir haber, yapanların Allah cezasını versin
Bulunduklari mekan kapali bir mekan oldugu icin karismamalari gerekiyodu. Neyse herkes ibret alsin bu videodan.
Neyin ibretini alacak millet? O kadar tecavüz olayı yaşandı da kanallarda açıp 5dk baktından sonra geçtiler.