AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
267Cevap
Müslamın diye geçinen kardeşim dolu şu güzel ülkemde
Müslümanlar ya, dinin yapma dediklerini yaptıkları sürece sadece Süslü Müslüman olurlar ve namazlarının oruçlarının sevabı olduğunu da düşünmüyorum. :)
hepsi mal mk hepsi geri kafalı akılsız beyinsiz yaratıklar bunlara hayvan demek hayvanlara hakaret olur
İster içer ister s*çar size ne pis zihniyetler madem oruç tutuyonuz bunun gereğini yapmaniz lazim madem yapmiyorsunuz oruç tututorum diye millete saldirmiycaksiniz sizin ben kuş beyninize sokuyum
!!
İçki içenin cezasını kesmek bunlara mı kalmış? Or*spu çocukları.
onlara ne kardesim, isteyen cayda icer ickide esrarda herkes kendinden sorumludur, kimse kimseyi engelliyemez, tabi karsidaki sizi zor durumda birakmiyorsa, hhhaaa cozumde boyle hayvanca saldirmak ta degil,, mallll herifler huloggggggggggggg
Kimliğinde bile müslüman yazıyor. Böyle bir ülkede ADAM OLACAKSIN ya da ADAMMIŞ GİBİ DAVRANACAKSİN. Kendinden küçüklere kötü örnek olma. Ayrıca konu bir tek içki de değil orada ilişkiye gidiyorlardı içip içip. Herkes yerini bilsin haddini bilsin bu mübarek ayda bari kıçını boğazını tutsun. Avrupa değil burası
Böyle bir zihniyete saygı duyulmasını bekleme.
Saygı duymuyorsan saygı görmezsin. 1 ay kendini tutacaksın zor değil. İçme demiyor kimse git evinde iç. Sokakta karıyla kızla içeceğine
İnsanlar ne kadar görgüsüz ne kadar hayvan olmuşlar. Bu kadarına pes vallahi. Kapalı insana yobaz, içki içen insana dinsiz, namaz kılmayana hayvan.. Nasıl bir toplum haline geldik. Nasıl çirkinleştik böyle.
Döven cahil koyun milletin karısına kızına laf atıp popona bakar yolda Ramazanda alkolden bahsedip millete salça olur işte Bu kadar gereksiz insanlarla aynı havayı soluyoruz Babası o gece Peçete bulsaydı böyle olmazdı.
Yasalara gore ramazan ayinda icki icilmeyecek diye birsey yok yaptiklari nekadar ayipta olsa ağzini burnunu kirican diye birsey yok gidip guzellikle hos lafla anlatsa belkide adam icmeyi birakaca.. İslamda zorlama olmadigi gibi ramazan ayinda icemessin diyemessin adama onun gunahi o ama tabi mikket oruclu saygidanda icmeyebilirdi dayak yiyen...
Peki neden sadece oruc tutanlardan saygı bekleniyor.. Neden oruç tutanlara Müslüman bir ülkeye saygıları yok? Bizim eskiden düğün olan yerde cenaze varsa davul zurna çalmadan geçilirdi, mezarlıktan geçilirken teyibin sesi kısılırdı. Tamam yapılan yanlış olabilir ama, 12 ayda da 1 ay neden saygı duyulmuyor Ramazan'a. o maneviyata?
kesinlikle çok yanlış bir davranış bence.. içen içer. bir şey diyemeyiz. güzel nazik bir dille uyarır Allah ın yoluna yönlendirmeye çalışırız. kişi uyar uymaz bu onun kararı.. Allah ile kul arasına girilmez.. darp etmek yakıp yıkmak çok yanlış bir davranız... bunu yapanları kınıyorum..
Ben once tebrik sonra dua ettim saldiranlarin mekani cennet olsun...
Ulke yillardir zararsiz denilen insanlarin kendi oz benlihimiz kulturumuzu yok etmekle gecip insanlari yok etmesi. Ve kulturunu unutan insan ve ozenti yasayan turk halki...
Gercekten de bu insanlarin zararsiz olduklarini dusunebiliyor misunuz?
Oruç tutmaya bilir ama gelipte sen ramazan ayında dışarı da Müslüman bir ülkede dalga geçer gibi içkini içip sigaranı tüttürürsen dayağında kralını yersin. Ulan biz oruç tutmadığımız zaman dışarıda gidip bir cafee oturup su bile içmezdik bu ne labaalilik! Müstehak olmuş
Sadece içki içtikleri için mi dayak yediler? ulan koskoca şehirde ortada yiyişiyorlar ana avrrat küfürler ediliyor gasplar zinalar diz boyu iken bunlar içti diye dayak yiceğini kimse inandıramaz muhakkak bu olayın arka pencersi de vardr.
AZ YÜREKLERİ VARSA GELSIN BANA SALDIRSINLAR.
O saldıranları sonrasında bilardo topu gibi ciktığı deliğe geri sokarım. Burası saudi arabistan değil. Ben istedigimi içerim. Günah varsa bana var. Adamları bu hale getirenler müslümansa. En büyük #ATEIST benim
Bu zihniyet degismez canim. Yaptiklari cahillik mi abarti mi bir sey diyemiyorum artik ama soyledigin gibi kensi dogrularini baskalarina dayatmaya calistiklari surece degismez bu zihniyet
Herkez kendine günah isliyo insanlar bir degisik ya bu adam içtiyse içti size ne bunların kaasını yakalamak için bu adamlar içki içiyo ama yakalayamazlar
ramazanda içki gunah deyip bir canlının canını yakıp mubarak ayda ana avrat girebilen iğren insanlar
Ben adamın koreli olduğunu bilmiyordum. Zaten hiçbir yerde demiyolar. Amaç içki içtikleri için dayak yediler diyerek başka konuya dalmak zaten. Yani bunu yapanlar Türk değil bunu aklına yazsınlar bundan prim yapmak isteyenler. Ve üstelik yapan Türk bile olsa içki içmeleri kendi günahları. Bizler Allahın yerine kural uygulayamayız. Ben hayatımda ağzıma tek damla içki sürmedim ama bana öğretilen din budur. Allah herşeyi takdir edecektir. Biz bize saldırılmadığı sürece ceza veremeyiz.
Ben içeni istemem kesinlikle. He görsemde niye içiyorsun diyede hesap sormam. Sadece Allah hidayet'e erdirsin inşallah der geçerim.
İnsanlar insanlıktan çıktı adam dövmek saldırmak için bahane uydurmuşlar açıkçası ramazanla alakası yok durumun
Ülke gericiden yobazdan cahilden geçilmiyor artık 1 metre yakınımda bu insanları görünce ben de onlara saldırıcam hadi bakalım
Bunları müslümanların yaptığını düşünmüyorum olayın arka yüzü de var tabiki kendi fikrim ama adım kadar eminim 😒
Müslümanlığı en çok kirleten kötü gösteren yine Müslümanlardır. Müslümanlığın gerçekten ne demek olduğunu bilmeyen Müslümanlardır.
Sürekli saygı bekleyen bu oruçlu dostlarımız da bir gün olsun tutmayanlara saygı gösterip (bir duble içki olmasa da) bir çay ikram etseler ya
İçiyorum kardeş kime ne? sigara da içiyorum, yemekte yiyorum doya doya hemde. Kimsenin laf söylemeye hakkı yok herkes kendine yaşamıyor mu ne bu saygısızlık
müslümallar bunu anlamazlar
Yazık ya şu adamın haline bak çok kan kaybetmiş insanlar ne kadar cani acımasız oldular böyle herkezin görüşüne saygı duymak lazım :(
Baskalarini rahatsiz etmedigi surece herkes istedigini yapabilir bazi din evlerinin önünden gecerken duyuyorum bagirarak kur an okuyorlar bu arsizliktir baskasinin haklarini gaspetmektir ne yapilirsa saygili olunarak yapilmali
İnsanlar birbirlerine saygılı olmayı öğrenmeli. İki taraf da. Bırakın herkes nasıl istiyorsa öyle yaşasın
Bu bir edepsizliktir ya bira içti diye adam dövüyolar açık giyiniyolar diye kapatıyolar bune ya bunları yapıyolar ama kendileri daha fena arkadaş damarlarıma kadar doldum gelip bira içicem gelecek bana saldıracaklar tararım lan onları
Bu durumlar nasıl yaşanıyor bilmiyorum ama Ramazan ayında biri alenen içki içiyorsa o kişi uyarılmalıdır. Gitsin evinde içsin kim birşey diyecek. Peygamber efendimizin hadisini hatırlatırım bir kötülük gördügünüzde onu elinizle düzeltin yapamıyorsanız dilinizle düzeltin onuda mı yapamıyorsun durumu kötüle yapılan durumdan hoşnut olmadığını nefsıne hıssettir. Alkollu adamla da normal bir uyarma bile kavgaya daha sık dönüşebiliyor. Durum bu
daha vursalardı kafirle... yok be herkes kendi hayatına baksın. içki içene müdahale etmek kimsenin hakkı değil müslümana yakışmayan hareketler.
Ülkenin heryerinde böyle yobazlar var. Sen oruç tutuyosun diye millet istediği şeyleri yapamayacak değil. Astıracaksın böylelerini.
Zıkkım içsin :D
Ayriyetten ne karışıyorsunuz ne yaparsa kendine
sana bulaşmıyorsa sıkıntı yok
Herkesin hayatına kimse karışamaz diye bir söz var insanlar istediklerini yaparlar bizim ülkemiz böyle malesef oruç tutana saygı bekliyorlarsa tutmayanada saygı göstermek zorundalar.
Müslümanım diye geçinen Müslüman bir ülkede ulu ortalıkta içki içerek kimseye kötü örnek olmaya HAKKI YOK! İçkisini içecek olan evinde içsin. Rezaletini evinde çıkarsın. İyi olmuş. Bir daha iyi bir halt yiyiyormuş gibi ulu orta yerlerde içmezler.
tamamen saygısızlık o gitsin yabancı bir ülkede yaşasın orucunu tutsun onla beraber hristiyanlarda ezana kadar beklemesse namerdim önce insan olalımda edebiyle ahlakıyla dini müslümanlığı kalsın insan olsunlar insan
Kavga etmenin tabiki tutulur bir yanı yok, yani gidip arkadaşlar bakın çevrede aileler var rahatsız oluyorlar. Alkol olayınızı bir kenara bırakın diyerek uyarmak daha doğru bir karar olurdu.
Baktın 2-3 olmuyor polis çağırılır.
Ayıp etmişler içki içiyor diye saldırmak nedir herkes kendinden sorumludur kime ne
Lan size ne içki içiyorlarsa? Millet karışıyor mu neden oruç tutuyosun diye? Hoşgörü diniymiş. Sen orada adamları döv, saldır sonra bir de mağduru oynayıp saygı bekle. Yok lan sana saygı falan!
nasipsiz dayak bile yenmiyor işde halbuli oruc tutsalardı bu dayagı yemeyeceklerdi yok gine de nasip de vardı bişekilde yediler eee olsun nolcakki dayak yemek orucu bozmaz :-D
Senide dovelim o zaman
@irmaknilufer soruyu bir yıl önce sormuştum yalnız, ara ara hörtletiyorsunuz şaşırıyorum.
@irmaknilufer ah bebeyim melek gibi kızsın sen ya yapmazsın öyle seyler😛
Yol al
ramazandan ramazana işde elimizden geldigince
@irmaknilufer gidiyimmi şimdi yani 😕 yaahu iyide kendi yorumumun altındayım ben çok istiyosan sengit
Bir müslüman olarak diyorum ki saldırıyı yapanlar hanzolar.
Normal dinine bağlı insan böyle vicdansızlık yapmaz. bir insanın canınıı yakmaz zarar vermez
Dediğin gibi dini bile kötü gösteriyo böyleleri. utandım halkımızdann
üzüldüm. çevreye zarar verilmediği sürece kimsenin yaşayış biçimine ve dinine karışılmamalı
Allah'ın kör cahil yobazları işte... Bir de İstanbul gibi bir yerde yapıyorlar bunu...
İnanmadım şahsen. İslam'ı kötülemek adına yapılmış bir provokasyona benziyor. Cihangir zaten alkolün bolca tüketildiği bir semt. Kimse mi karışmadı bu adam bu kadar kan revan içinde kalmış?
yani içki içme ya da içmeme konusu değildir herkes ramazan geldiğinde önce saygılı olmalıı halka açık yerlerde içilmez tabikide.. Ama şunu çok merak ediyorum sanırım olay iftardan önce oluyor bu arkadaşlar yani saldıranlar oruçlu ise içki içenlerden ne farkı var? bir kere oruçları gitti onların.. bana kimse laga luga yapmasın hiç..
Nefret kusuyorum sadece. Bol bol bela diliyorum kendilerine.
Yazik ya. Boyle din mi olur. Herkes kendine tutuyor.
Bu oro@spu çocukları müslüman degilki müslüman adam saldırmaz. Birbirinin hayrı için dua eder. Allah hepsine hidayet saldırıya uğrayanlara şifa versin
Çinde uygur türklerine oruç tutmak yasak asıyorlar kesiyorlar keşke bunlara da bu kadar tepki gösterebilseniz, gösterebilsek
Peki o saldırgan ibnelerin, birilerinin maşası olma ihtimalini hiç düşündün mu? Yani dinle falan ilgisi olmayan, provakatör iyi çocuklar olabilecegini... Hiç bunu düşündün mu?
Barzoluktan başka bir hal değil. Gelsinler bize de saldırsınlar da az eğlenelim. Ortalık bir saldırı görsün. :)
Edit: Her gece moda sahilindeyiz. :)
günah eyvallah ama şu gösterdikleri tavrı bir kadın tecavüze uğrayınca göstermiyolar hangisi daha büyük günah acaba ayrıca dinde zorlama yoktur içiyosa kendi günahı, kişinin günahı Allahla kendisi arasındadır
İslamı kötü göstermek için yapılan provokasyonlar. Bu ahmak lar da provokatör. canım herifler.
G e r i z e k a l ı herifler dedim. Canım yazmış. Mal mı lan bu site
Burası Türkiye. Her sene aynı olaylar yaşanıyor.
Yobaz cahiller.
çok bişey istemiyorum sadece bunu yapan o. cocuklarının üzerine benzin döküp yaksınlar puşt sen tutuyosun diye herkes tutmak zorundamı gö. tün yiyosa tek başına gitte saldır
Bu milletimiz ne zaman kafasını geliştirecek bakalım
Şimdi bunlar oruç tutuyor alkol içmiyor die dahami iyi oluyor önemli olan kul hakkı yememek yok o bu değil de hadi orada benim gibi biri olsa ne olurdu acaba çocuklarda gtunden korkuyormus hem kalabalıklar hem dayak yiyorlar