Amerika, Hiroşima ve Nagazakiye atmış oldugu Atom bombaları için Japonyadan özür dilemeli mi? Yorumlarınız nelerdir?

Amerika, Hiroşima ve Nagazakiye atmış oldugu Atom bombaları için Japonyadan özür dilemeli mi? Yorumlarınız nelerdir?
Kasım ayında görevini yeni başkana devredecek olan Amerikan Başkanı Obama, önce İran ve Küba ile ilişkileri yeniden düzenledi. Daha sonra Vietnam'a silah ambargosunu kaldırdı. Bugün de Japonyanın Hiroşima kentini ziyaret etti. Topal Ördek bu ziyaretiyle Hiroşima'ya giden ilk ABD Başkanı oldu. Topal Ördek atom bombası için 'ÖZÜR DİLEMİYECEĞİNİ' ancak hayatını kaybedenler için 'DERİN ÜZÜNTÜ' içinde olduğunu belirti...

Amerika, Hiroşima ve Nagazakiye atmış oldugu Atom bombası için Japonyadan özür dilemeli mi? Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınız nelerdir?

Amerika, Hiroşima ve Nagazakiye atmış oldugu Atom bombaları için Japonyadan özür dilemeli mi? Yorumlarınız nelerdir?

Haber*
EVET Amerika Hiroşima ve Nagazakiye atmış olduğu Atom Bombaları için Japonyadan özür dilemelidir
HAYIR Amerikanın savaş şartları içerisinde gerçekleştirmiş olduğu bir harekettir özür dilemesi gerekmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Kasım ayında görevini yeni başkana devredecek olan Amerikan Başkanı Obama, önce İran ve Küba ile ilişkileri yeniden düzenledi. Daha sonra Vietnam'a silah ambargosunu kaldırdı. Bugün de Japonyanın Hiroşima kentini ziyaret etti. Topal Ördek bu ziyaretiyle Hiroşima'ya giden ilk ABD Başkanı oldu. Topal Ördek atom bombası için 'ÖZÜR DİLEMİYECEĞİNİ' ancak hayatını kaybedenler için 'DERİN ÜZÜNTÜ' içinde olduğunu belirti...
Güncellemeler
+1 yıl
Kasım ayında görevini yeni başkana devredecek olan Amerikan Başkanı Obama, önce İran ve Küba ile ilişkileri yeniden düzenledi. Daha sonra Vietnam'a silah ambargosunu kaldırdı. Bugün de Japonyanın Hiroşima kentini ziyaret etti. Topal Ördek bu ziyaretiyle Hiroşima'ya giden ilk ABD Başkanı oldu. Topal Ördek atom bombası için 'ÖZÜR DİLEMİYECEĞİNİ' ancak hayatını kaybedenler için 'DERİN ÜZÜNTÜ' içinde olduğunu belirti..
Amerika, Hiroşima ve Nagazakiye atmış oldugu Atom bombaları için Japonyadan özür dilemeli mi? Yorumlarınız nelerdir?
Cevapla