Normalde çok tartışmalı ama bana göre Amerika kesin net bir şekilde suç işlemiştir karşısındaki Japanya eğer Amerka ya Atom bombası ile saldırsaydı o zaman ben Amerka ya hak verirdim savaşta daha fazla askerinin ölmesini istemediği için böyle bir katliamı seçmiştir ama ilk bombanın bu kadar insan öldüreceğini bilemiyorlardı bu kısımdan kesin emin değilim bildiğim kadarıyla öyle doğrulanması gerek ama ikinci bombayı artık biliyorlardı etkisini çünkü aradan 3 gün geçmişti Japonya zaten yenilecekti çünkü Hava kuvvetleri tamamen yok edilmişti daha önce Amerika tarafından sadece karadan askerleri kalmıştı Amerika hava desteği ile karadan askerleriyle çatışamalarla Almanya yı yendiği gibi yenebilirdi ama dediğim gibi böyle bir yöntemi seçti
15 Yorumla
Soran+1 yılyani doğru diyorsun katılıyorum sana japonyanın hava kuvvetleri bastırılmıştı ve deniz aşırı müçcadeledede kaybetmişti zaten japonya direnci kırıldı kırılıyordu... savaş dedigin şey asker üzerinden yürür bu bombalar bildigin sivil şehirelere atıldı, direnci kırmak için zaten ikincisinin atılmasından hemen sonra yaşadığı büyük yıkımla savaştan çekildiğini açıkladı japonya... zararlı etkileri büyük ihtimalle adb tarafından tahmin ediliyordu... hatta bir efsane döner hep bombayı şehre bırkan pilot onun atom bombası olduğunu bilmiyormuş sonra öğrennce yıkılmış ve hatta buna dayanamayıp intihar etmiş...
- +1 yıl
Bu söylenti sanırım doğru ama ilk bomba olması daha muhtemel ikinci bombayı atan pilotlar artık biliyorlardı ne kadar insan öleceğini bu bomba atılmadan önce biliyorsun okyanusta denendi kesin bildiğim bir bilgi var doğruluğu kanıtlanmış Amerika bombayı atmadan önce o zamanki devleti yönetenler Amerikalılar şunu tartışmışlar aralarında Japonları alalım bombayı gözleri önünde test edelim ve pes etmezseniz size bununla saldıracağız diyelim bunu ciddi olarak tartıştılar ama en sonunda vaz geçip direk attılar konuyla alakasız gibi görünsede bugünkü Ermeni Soykırımı olayının bu olayla direk bağlantısı olduğunu düşünüyorum Amerika tarihte yaptığı bu ve buna benzer insanlık suçlarını başkalarının üstüne atarak kendini unutturma stratejisi izliyor aynı şeyi Almanya ve bizzat Ermenistan ın kendisi de yapıyor psikolojide buna YANSITMA deniyor kendisinde olan bir özelliği yaptığı hareketleri başkasında olmamasına rağmen varmış gibi davranıyor
Soran+1 yılilk bombaydı haklısın... :D
Soran+1 yılböyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
- +1 yıl
Evet katılıyorum ama bugün Amerika ekonomik gücünün etkisiyle de dünyanın tek süper gücü kendine güvenio bakımdan herşeyi yapabilirler geçen gün Televizyon da Obama nın Röpörtajını izledim Kuzey Kore yi sordu meşhur gazeteci o da daha nükleer silah yapma kapasitesine ulaşmadığını ama ulaşmaya çok yakın olduğunu söyledi onları yok edebiliriz bize saldırmadan önce ve bunu yapabileceklerinin sinyalini verdi belki Hidrojen bombasıyla yok edebilirler seçenekleri bilemiyorum kafalarındakini eğer bombayı yaparsa kuzey kore Amerika durduramazsa ki şu anda durduramayacak çok büyük ihtiamalle Clinton veya Trump gelecek başkanları çok kritik bir seçim verecek Kuzey Kore atarsa bombayı Amerika ağır yara alacak bu şüphesiz ya nükleer ya da Hidrojen bombası kullanacak tahmin ediyorum Amerika Hidrojeni kullanırsa insanlık tarihinin en acımasız en vahşi barbar medeniyeti olarak anılacak gibi gözüküyor...
En İyi Cevaplar
kimse geçmişiyle yargılanamaz ama geçmişinden utanç duyduğunu söleyebilir.
11 Yorumla
Soran+1 yıl'kimse geçmişiyle yargılanamaz' doğru ama "geçmişinden utanç duyduğunu' değil de geçmişte bazı utanç verici hareketlerde duydugunu belirtebilir ve bunun için özürn dileyebilir ki bununla beraber yaptığı zararı ölümleri geri getiremez ve ya acıları dindiremez ama bir nebze hem azaltır, hem de böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz örnek niteliğinde kayıtlara geçmiş olur..
Gündem konusunda 3,7b cevap paylaştı. Samimiyetsiz özür küfürden beter olur Abd katliamların babası olarak böyle bir insaniyetten yoksun dünyaca biliyoruz Japonlar gelişerek mantıklı intikam alıyorlar destekliyorum çalışma azmi bizde de olaydı
11 Yorumla
Soran+1 yıl"Samimiyetsiz özür küfürden beter olur " sevdim bu lafını... :D
+1 yıldevletten dılemese bıle o kadar yakıını kaybetmıs ve etkısınde kalan ınsanlar var onlardan ozur dılemelıydı
12 Yorumla
Soran+1 yıltopal ördeğinde yaptığı bu aslında kısmen bu olayda zarar gören insanların hayatta kalan yakınlarından üzgün oldugunu ifade etti törene katılarak ama savaş dedigin şey asker üzerinden yürür bu bombalar o zaman ki japon ya ya da japon imparatorlugu o dönem ki adıyla pes ettirmek ve direnceni kırmak için sivil alanlara atıldı, atılan alanın askeriyeyle alakası yok ve attıkları bombaların etkilerini bu insanlar biliyordu muhtemelen ve gerçektende attıktan 2 gün sonra falan hemen savaştan çekildiklerini ilan etti japonya, sanki savaşın kurallarına uygun olmayan bir şey gibiydi bu bu anlamda sivillere yöneldigi için resmi özürü belki hakediyor...
- +1 yıl
aynn
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Etme bulma dünyası. Japonlarda Çinlilere az kan kusturmamış. Japonlar ABD ye de kök söktürmüş. Masum insanlar ölmüş olabilir ama Japonlar da melek değil yaani... Özür bile dileyecek olsaydı asla Japon hükümetinden dilememeli. Japon halkından dileyebilirdi. Ama her şey için çok geç. Hem öyle düşünürsek Japonlarından Çinlilerden özür dilemesi gerekiyor. Sonuç olarak hiç kimse kimseden özür dilemesin
22 Yorumla
Soran+1 yıljaponlarda haklısın çok sömürgeci bir millettir bu dedigine katılıyorum... ama bombaların savaş olmayan sivil yaşam alanlarına atılması doğru değil di sanki... bununla beraber savaş direncini kırmak istediler japonların ama savaş askerler arasında olur olayın ivil alanlara sirayet etmesi doğru değil
- +1 yıl
O zaman Japonlar Çinlilerden 10 defa özür dilemeli. Çünkü girdikleri bir şehirde sivi halka yaptıkları zulüm işkence katliam kadınların kızların babaları ve kocalarının gözleri önünde uğradıkları tecavüzler insanın insanlığından utandıracak türden. Allah zalim bir kavme başka bir zalimi musallat etmiş olay bundan ibaret. Japonların Çinlilere yaptıklarını okuyunca Japonlardan tiksinti duydum
+1 yılGerekir ya da gerekmez. Amerika o özrü politik nedenlerden ötürü etmez bence.
Ayrıca Amerika için atom bombalarının bir kaç anlamı var;
-Pearl Harbor'un intikamı
-Japonya'yı güçten keserek savaşı daha erken bitirmek
-Ve gücünü dünyaya göstermek, bir çeşit güç gösterisi15 Yorumla
Soran+1 yılatmasında bir nedende dedigin gibi hemk japonları pes ettirmek direncini kırmak vardı hem de savaşı erken bitirmek ve dünyanın lideri benim gibi bir mesaj vardı bu işin ardında ama savaş dedigin şeyde askerler üzerinden yürür savaşılır , savaş esnasında arada sivillerde zarar görür bunuda az çok biliriz ama bu adamlar bildigin sivil alana iki büyük şihere atıyor japonyayı nakavt edip geri çekilsin diye böylede olmaz ki bu işler.. hem amerika bu bombayı atarken etkilerini muhtemelen ölçümlemiştir hesapsız kitapsız açmaz yani...
- +1 yıl
Yanlış bilmiyorsam yıkıcı etkisini biliyorlardı çünkü daha önceden test atışı yaparak yollandığını okumuştum bir yerde
Soran+1 yılilk atom bombayı hiroşima atmadan önce 20-25 gün önce new mexicoda test alanında bir deneme yapıyorlar, bundan öncede okyanusta bir iki deneme yapmışlar... kagıt üstünde etkileri hakkında bir fikirleri vardı muhtemelen ama pratikte bu kadar yıkıcı olabileceğini belki beklemiyorlardı çünkü belgeselde izlemiştim önceden, bombanın asıl patladığı yerden epeyi uzakta bile insan elbiseleri var ama derinin yanmasını geç kemik erimiş sıvı hale gelmiş görüntüler vardı... insanlık suçu aslında bu işini açıkcası... genetik olarakta nesilden nesile geçen durumlarda yaşandı...
- +1 yıl
İnsanlık ve ayrıca savaş suçudur kimyasal silah kullanmak: Ama işte bu yasaları yazan insanlar bunlar :D
Soran+1 yıldoğru diyorsurnn haklısın...
+1 yılböyle sorular soruyonuz sonra bazı kişiler moralimi bozuyor ne zaman ks ye girsem moralim alt üst oluyor insanlar ne kadar kötü ya
biri diyor bize ne japonyadan biri diyor şavaşta her yol mübahtır
dini ırıkı önemli değil nerde bir mazlum varsa ben yanındayım11 Yorumla
Soran+1 yılmoralin bozulmasın... o son dedigine bende katılıyorumm
+1 yılİsterse özür dilesin? Ölen çoçuklar geri gelicek mi? Sizce amerika özür diler mi? Özür dilemez. Türkiye bitti Fransa ve Amerika'nın sorunları kaldı. Biz ülkemizi kurtardık. Diğer ülkeler hakkında yorum yapıcaz.
115 Yorumla
Soran+1 yıldünya vatandaşı olmak dünya meseleleri hakkında fikir sahibi olmak ve konuşabilen gençler olmak yanlış değil, ölen cocuklar konusuna gelince geri gelmez kuşkusuz ama yinede özürle beraber vermiş oldugu zararı giderir bir nebze , ölenler gelmez doğru ama böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
- +1 yıl
Bu coğrafyaya atom, hidrojen atamazlar. Atsalar atsalar sadece f-16, f-35 roket bombası atarlar. Bu coğrafyayı gözden çıkarabilecek 1 tane devlet yok. Rusya, Amerika, İsrail bu coğrafyayı asla elinden çıkarmaz :)
Soran+1 yılilli saydığın bu ülkeler olarak düşünme bu ülkeler dışındada bu tarz çalışma yapan ülkeler var , en azından benim bildiğim hindistan nında böyle çalışmaları var hemen karşısında ezeli rakibi pakistan , iran, kore vardı sonra ama hangisiydi hatırlamadım kuzey miydi güney miydi... ortadoğu ülkelerindede böyle gücü elinde bulundursa atar yani farklı bir kafa var onlarda bence... ayrıca bu saydığın devletlerde sahada avantaj elde etmek için geliştirdikleri bu teknolojileri el altından bu ülkelere kullandırtırlar yani sınırlı kullandırtma yani, ülke çıkarları gariptir yani...
- +1 yıl
Evet başka devletlerin var. Böyle güçleri fakat. Eğer ABD-Rusya-İsrail'in izni olmadan böyle bir olaya kalkarlarsa. Dünyanın sonu yakındır :)
Soran+1 yıldediğin doğru katılıyorum. geçen bir film izmemiştim filmde insanlar dünya benzeri yaşam alanı arıyorlardı :D
- +1 yıl
Stephen Hawking bir kesiti vardı. İnsanlar ilk başta yaşamayı. Daha sonra yok etmeyi öğrendi. Kısa vadede iyi olan şeyler uzun vadede kötü olabiliyor. İnsanlığın tek yarattığı virüs onunda amacı belli yıkmak.
Soran+1 yıldoğru...
- +1 yıl
Malesef Amerika bir deneydir. 1. gün sağ taraftan solu vurur. 2. gün soldan sağı vurur. Amerika'nın görevi ikiyüzlülük. Amaçları bütün dünyanın tek hakimi olup. Bütün yeraltı kaynakları bizim olsun. Gerçekten yazık Amerika-İsrail dünyanın belası
Soran+1 yılgenel anlamda dünnyada istikrarsızlığı dayatıp kendisine bağımlı kılmaya çalışıyor böyle bir politika güdüyor...
- +1 yıl
Aynen öyle. 70 ülke şuanda Amerika'ya borcu var. İçinde hangi ülkeler var bil bakalım :)
Soran+1 yılvar bir bildiğin senin söyle bir iki isim
- +1 yıl
Türkiye'de içinde mevcut :) IMF ABD'nin oyunu zaten
Soran+1 yıldünya bankasını diyorsun evt haklısın dünya ekonomilerini kontrol etmek ve yönlendirmek içn kurulmuş abd güdümlü kurumdur orası...
- +1 yıl
Keşke düzgün bir tane başkanımız olsada bu oyunlara boyun eğmese. Türkiyede bunu yapabilecek parti başkanı yok şu an
Soran+1 yılyani öyle tabii
+1 yılŞimdi savaş dediğin iki ucu boklu değnek zaten. Amerikalılar Iwo Jima'da verdikleri kayıp neredeyse bir Hiroşima ederdi. Ben olsam derim ki, niye benim askerlerim ölsün, onlar da halktan değil mi, onlar da masum değiller miydi savaştan önce. Benim askerim öleceğine düşman ölsün derim ve bu işi bitiririm
Ama tabii özür dilemesinin dünyayı daha stabil bir hale getireceğini düşünüyorum.10 YorumlaGündem konusunda 2b cevap paylaştı. adam niye özür dilesin caponlardan o mu attı sanki bombayı ayrıca o bombaları kullanmasaydı dünya ne halde olurdu birde onu düşünmek lazım ya almanlar daha önce kullansaydı atom bombasını ufacık bir adayla sınırlı bırakmazdı hem
ayrıca o caponların kafası pis açıldı o radyasyondan mıdır nedir adamlar teknolojide baya baya öne geçtiler yani o bombalar olmasa hala hayt huyt diye bağırırlardı anca :P02 Yorumla
Soran+1 yılatom bombasına mı bağlıyorsun :D böyle konudada mizah çıkarıyonuz yani ne diyim size (: ya öyle diyorsunda savaş dedigin kaybana askerler üzerinden yürür savaşılır , savaş esnasında arada sivillerde zarar görür bunuda az çok biliriz ama bu adamlar bildigin sivil alana iki büyük şihere atıyor japonyayı nakavt edip geri çekilsin diye böylede olmaz ki bu işler.. hem amerika bu bombayı atarken etkilerini muhtemelen ölçümlemiştir hesapsız kitapsız açmaz yani...
- +1 yıl
dünyada ilk kez savaşta kullanılacak bir güç sonuçta ilk etkilerini biliyor olsalarda radyasyonla uzun yılar oluşacak etkileri hesaplayamamışlardır diye düşünüyorum en azından buna inanmak istiyorum ayrıca yine dediğim gibi daha merkezi ve büyük şehirde oluşacak kayıplar çok çok daha fazla olacaktır ama okyanus ortasında bir adada bunu denemek zararı minimuma indirgemiş ayrıca yer yüzünde böyle bir güç varlığı savaşın sonlanmasına sebep olmuştur yapılan doğru demiyorum savunmuyorum da zaten ama savaş böyle giderse dünyaya neler olabileceğinin en az zararla tüm dünyaya gösterilmesidir bu yapılan bu gün nükleer savaş çıkmıyorsa o iki bombanın sayesindedir insanlar dünyanın ne hale gelebileceğini az da olsa anlayabildiği için ki aslında herkesinde bunu tam anladığını sanmıyorum ama en azından artık nükleer silahlar şehirlerde değil kontrollü alanlarda deneniyor artık ;)
+1 yılBize ne Japonya'dan...
Kendi ülkemizi düşünelim. Japonya kurtardı kendini...312 Yorumla
Soran+1 yıldobrasın hakketende pembe :D dünya vizyonuda olurya hani insanın o bağlamda sormak istedim.. japonya hakketen 2. dünya savaşından sonra kendisini toparlayan iki ülkeden biridir gerçekten...
- +1 yıl
Çok iyi toparladı ama.
Japonya'nın da bir Atatürk'ü oldu.
O yüzden gelişti hızlıca. Teşekkürler bu arada. :)
- +1 yıl
@fatih9661 senin gibi düşünen insanlardan nefret ediyorum
- +1 yıl
@fatih9661 fatih pardon sana demedim yanlış anlaşılma olmasın şu kadına dedim banane japonyadan diyan kadına dedim
- +1 yıl
@fatih9661 Amerika'nın tarafında olan emperyalizme boyun eğmiş ülkeler beni pek de ilgilendirmiyor.
Siyasetçi olsam elbette iyi bir bağ kurmaya çalışırım. Ama önce kendi ülkemizi adam etmeliyiz.
Hem siz kimsiniz pardon? Ben Türk olabilirim ama gelenekselci ve sözde milliyetçi biri değilim. - +1 yıl
@Hayata-küşmüs Umrumda mi sanıyorsun nefret etmen. Benim görüşümün altına yorum yapma lütfen. Kendi düşüncelerini belirteceğim alan var burada.
Seni tanımıyorum ve polemiğe girmek zorunda değilim. - +1 yıl
sanane karşı görüş bildirmekten benim hakkım ne demek japonyadan bize ne dünyanın neresinde bir mazlum varsa dini ırkı önemli değil ben onların yanında olurum
- +1 yıl
@Hayata-küşmüs Karşı görüş bildirmek ve üyeleri rahatsız etmek hakkın değil.
Burası soru- cevap plartformu, tartışma yeri değil.
Ki tartışma karşılıklı yapılır ben polemiğe girmek istemiyorum. Seninle aynı düşünmüyorum, düşünmek zorunda da değilim. - +1 yıl
iyi engelliyorum ozaman seni senin gibi sadece kendini düşünen banane ondan bundan diyen insandan kimseye hayır gelmez
- +1 yıl
Tamam ne yaparsan yap, bir de haber veriyorsun...
+1 yılDilemeli ve verdiği zarar için teselli olması açısından bir şeylerde vermeli çünkü bugün hala hiroşimanın izlerini taşıyorlar
14 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle katılıyorum tesislli olmaz ama verdiği zararı karşılamalı ve aynı zamanda böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
- +1 yıl
Aynen nükleer bomba daha fena Albert Einstein, ın bununla ilgili bir sözü var.
"Üçüncü dünya savaşında hangi silahlar kullanılacak bilmiyorum ama dördüncü dünya savaşında taş ve sopa kullanılacak onu çok bilmiyorum." diyerek aslında nükleer silahın yıkıcı etkilerinden bahsediyor üstü kapalı bir şekilde
Soran+1 yılbu sözünü ilk kez duydum ama haklı adam...
- +1 yıl
Bencede
+1 yılBen amerikami japonyami deseniz japonyayi tercih edicek bir insanim tarihi kulturumuz ve koklerimizde ortakliklar var ama japonya ya atom bombasi atilmasaydi ABD ye kimyasal silahlarla saldiricaklardi ve cok daha kotu bir olay ortaya cikardi japonlar abd den daha cok insani oldurdu coguda silahsiz sivillerdi. Koreli kadinlara tecavuz ettiler cinlileri katlettiler ve bir kere olsun ozur dilememislerdir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTürkiyeye ermeni soykirimi diye direten amerika soz konusu kendi ulkesi olunca 3 maymunu oynuyor. Tabiki özür dilemeli gidenler geri gelmesede.
31 Yorumla
Soran+1 yıldoğru diyorsun katılıyorumm
+1 yılEvet , Amerika savas suclusudur once japonyadan sonrada butun dunyadan ozur dilemelidir.
11 Yorumla
Soran+1 yılbu süre gelen adımlar yani topal ördeğin (obama nın) bu adamları yumuşama ve öçür içn adımlar mı diyeceğim ama sonra ki dönemde başa geçmesi beklenen iki adayda şahin denilen cinsten başkan adayları... bu özür için dünya olarak çok bekleyeceğiz sanırım...
Bu kadar şiddetli ve dünya atmosferine ve yer kabuğuna kalıcı etki bırakan kitle imha silahlarını hangi ulke atarsa atsın serefsizdir. Savaş meydanında kazanamayinca kahpece saldirmaktir
12 Yorumla
Soran+1 yıldoğru diyorsun savaş suçudur aslında bu biraz da...
tabiki özür dilemeli hatta milyarlarca dolar para ödemesi bile lazım özür mahiyetinde.
öyle sivillere saldırmak gibi alçakça birşeyi yapan devletten bunu beklemek zor ama biraz insan olabilseler bunu yıllar önce yaparlardı.10 YorumlaYahu dilese ne olacak. Verdiği hasarı aldığı canların hesabını mı ödeyebilecek?
11 Yorumla
Soran+1 yılöyle düşünme pembe özür dilese ne değişir diyorsun ya, özürle beraber vermiş oldugu zararı giderecek tabiyki acılar dinmez , ölenler gelmez doğru ama böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
+1 yılonları özrü bile kabahatinden büyük olur. boş verin etmesin
12 Yorumla
Soran+1 yılbu lafında haklısın bir değişik bir ülke bu..
- +1 yıl
çünkü onlar nereye demokrasi getireceğiz dediyse , nereye özgürlük, nereye huzur getireceğiz dediyse orası 30 yıl iflah olmadı :( onların demokrasi si : memeht akif in : tek dişi kalmış canavar
Özür bile yetmez japonya zaten anlaşma yapacaktı atom bombası yinede atıldı o yüzden 5 gün daha uzadı bunlar insan değil !
10 Yorumlaözür dilemeli ama bu saatten sonra birşeyde değişmez gerçi ilginçtir ki japonlar baya amerikan hayranları çok seviyorlar bu olaylara rağmen.
20 Yorumla
+1 yılKatil Amerika.
https://www.youtube.com/watch?v=t0c9jxO0gnI10 YorumlaÖzür dilemeliler, çünkü savaş şartları nedeniyle olan "zaiyat" sivil halka olmaz.
10 Yorumla
+1 yılJaponya kamikaze dalışları yapmasaydı bunlar başına gelmeyecekti...
04 Yorumla
Soran+1 yılondan sebep diyorsun yani...
- +1 yıl
:D Uyuyan Abd yi uyandırdı :D
Soran+1 yılbak kamikazelerin ettiğine.. :D
- +1 yıl
:) :)
Ne yapsınlar? Savaş sürse daha fazla insan ölecekti?
01 Yorumla
Soran+1 yılama sivil alanlara attı bombayı, savaş askerler üzerinden yürür sonuçta... haklı bulman enteresan...
+1 yılObama atmadığına göre Obama'nın özür dilemesi saçma olur. Ayrıca Japonya da halk katletti Amerika'da.
00 Yorumlaözür dilerse masum siviller geri dirilecek mi? dilemese pearl harbor da ölenler geri dirilecekmi?
01 Yorumla
Soran+1 yılburda tarf olmak değil aslında derdimiz dünyanın pek çok tarafından bu insan ihlalleri yaşanmakta kuşkusuz bu doğru.. belki karşılıklı özürde gerekebilir bu olay özelinde konuşursak ama atom bombası mevzusu biraz ağırdı işin açıkcası çünkü savaş alanı olmayan sivil alanlara direk atıldı, japonya toplumunun dirncini kımak için... özüre gelirsek özürle beraber vermiş oldugu zararı giderecek acılar dinmez , ölenler gelmez doğru ama böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
O zamanın yöneticileri bomba attıysa, Obama'nın suçu ne :D o neden özür diliyor..
11 Yorumla
Soran+1 yılbiri tuttu , biri pişirdi , biride özür diledi yapcaktık :D olmaz mı yani bu...
- Gündem konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılDilemez artık.
Bu da şu sözü aklımıza getiriyor.
Deveye diken... yaranır.00 Yorumla Obama'nın oraya gitmesi bir mesajdır, bir çağrıdır. Devlet arasında çıkar gözetilir. Öpüşüp barışma olmaz.
Teşekkürler.10 Yorumla- Gündem konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılözür dilese o zarar giderilecek mi? hayır. o halde gereksiz
01 Yorumla
Soran+1 yılözür dilese tabiyki zarar ortadan kalkmayacak ama hem geride kalanlara tazminat vs. lerle en azından bir nebze acıları dinecektir ayrıca böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu bombaları kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket eder hep... bu arada insanlar ölür gider hep bu da yanlış yani bir bakıma özür dilese ne olac ki bakış açısı bence -.-
Drama gerek yok. Amerikanın özür dileyip dilememesi yapacağı hamlelerin sağlığını ilgilendiriyor.
00 Yorumla- Gündem konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence dilemeli ama artık uydusu konumundalar
10 Yorumla Özür için çok geç
16 Yorumla
Soran+1 yılhiç bir şey için geç değil pembe, bir adım atarsın her şye değişir yani :D yani hiroşima için -.-
Soran+1 yılhe ya aynı zamanda nagazaki içinde :D
Soran+1 yılolsun görmezden gel idare et pembe :D
+1 yılDilese ne değişicek ki gereksiz
03 Yorumla
Soran+1 yılöyle düşünme pembe özür dilese ne değişir diyorsun ya, özürle beraber vermiş oldugu zararı giderecek tabiyki acılar dinmez , ölenler gelmez doğru ama böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
- +1 yıl
Yine de gereksiz zamanında başkalarının işlediği suç için niye özür dilesin adam obama mı attı bombayı. Üstelik pişkinliğin daniskası sen git bir insanlık suçu işle yıllar boyu insanlara ıstırap çektir sonra bir de pişkin pişkin geçip özür dile daha çok gerginlik yaratmaktan başka bir işe yaramaz
Soran+1 yılgereksiz bulabilirsin olabilir... öyle diyorsunda devlette devamlılık esastır... kişilerinin isimlerin önemi yoktur... bu senin mantığınla iran gelir örnek olsun diye diyorum ülke ismi verirken hidrojen bombası atar... sonraki yönetimlerde derki biz mi attık niye özür dileyelim der dönüp türkiyeye olur mu sence böyle... neyse fikrindir bu bişey demiyorum tabii..
+1 yılsavaşta her yol mübahtır
015 Yorumla
Soran+1 yılsavaş sivil alanlara sirayet eder hiç etmez diyemeyiz ama yazıymamış savaş kurallarıda vardı, bu bombalar direk sivil alanlara atıldı... ama savaş mantığı ve kuralsız düşünürsek düşmanın direncini kırmak ve geri adım attırmak için bu dedigin doğru olabilir ama dünya askeri bir dünya değil sivil bir dünya sonuçta
- +1 yıl
canakkalede ay bunlar sivil bunları öldürmeyelim mi demiş karşı taraf ? Savaş bu savaş. airsoft veya paintball oyunu değil. savaş
salla bombayı nereye gelırse maksat sayılarını azaltmak öldürmak savaşı kazanmak.
Soran+1 yılçanakkalede askerler üzerinde yürüdü savaş yanlış mı hatırlıyorum çünkkü öteki türlü olsa sivil katliam falan bunu bilmemiz lazımdı hepimizin çünkü bu toprakların üstünde yaşıyoruz sonuçta ama demek istediğini anladım genel olarak bu da bir mantık kendi içinde tutarlı kabul edilebilir bir mantık... asıl sorunun cevabına gelirsek özürü gerekmez diyorsun...
- +1 yıl
konu savaşsa karşı tarafı yok etmen veya pes ettirmen gerekir pes etmiyorsa yok edeceksin. konu bukadar basit.
Soran+1 yılasker falan mısın bu ne keskinlik ama savaş halinde bu dedigin doğru... savaş alanı içinde...
- +1 yıl
ben siyaset ile ugrasıyorum askeri ilede alakam vardır. bu sitede birilerinin başına bela olucam az kaldı su admin mi yonetimmi nereye mesaj atılıyor haberin varmı? varsa bir link atsana bana
Soran+1 yılhiç anlamadığım işleri bana soryorsun hiç işim olmadı yönetmle adminlerle falan... yanlışta yönlerdimiyim seni şimdi... bu siteyi çok ciddiye alma experin 3 müş daha eğlenme amaçlı düşün burayı takma kafanı çok...
- +1 yıl
ben ciddiye alıyorum 2 dava açıp 2 sinide kazanmışlıgım var yani. bu sanal alemi istedikleri gibi at koşturucaklarını sanıyor bazıları.
Soran+1 yıldavada açıtm diyorsun yani... ciddiye alıyorsun belliki... bende çok eski değilim 4 ay burdayım ama her profilden insan var ama sanal sonuçta çokta ciddiye alma derim ben... neler seni rahatsız ettide dava açtın söylemek istermisin burda
- +1 yıl
hakaret tarzı seyler.
Soran+1 yılanladım olabiliyor öyle şeyler... engelle gitsin ya da sen ne yapılacağını bilirsin diyim...
- +1 yıl
rahat durmuyor vatandaş mesajları açtım ona bende havlayıp duruyor :)
Soran+1 yılbu mesaj olayları çok karışık işler pembe, msjları açsan dert açmasam dert çünkü sosyal ağ bu sonuçta arkadaşlık çevre edinme ve fikir paylaşma platfor mu, msjların kapalıolmasıda sıkıntı bence insanların...
- +1 yıl
ya ben devletteyim vaktim olsa ugrascamda vakit yok yarım saat sonra toplantıya gırıcem sen dusun :D
Soran+1 yıldoğru diyorsun pembe :D
+1 yılKatır Katıra Biner Katil Amerika Değişmez.
10 YorumlaBu saatten sonra dilese ne olacak
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle düşünme özür dilese ne değişir diyorsun ya, özürle beraber vermiş oldugu zararı giderecek tabiyki acılar dinmez , ölenler gelmez doğru ama böyle bir hareketin uluslararası toplum ve kamuoyunda hoş görülmediğinin ve yaptırımının oldugunu bilmek ilerde böylle hareket edecekler için caydırıcı olur kuşkusuz, yoksa bu hareketin karşılığında özür ve telafi gelmezse bu teknolojileri kullananalar yaparız gene sonra üstünü kapatırız mantığıyla hareket etmeye devam eder... günümüzde geçmişteki atom bombasından daha tehlikeli hidrojen bombası var... bugun japonya toplumu olur bunun kurbanı yarında belkide bzler oluruz yaşadığımız coğrafyada da çılgın çok sonuçta...
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar