Akp evet başardı. Neyi başardı biliyormusun? Dur sana söyliyim.
Bu ülkenin am*na koyacagiz dediler başardılar.
Bakara makara muhabbeti yaptılar.
Gemicikleri gotürdüler.
5 ayda 3 patlama gerçekleşti ve hala 1000 odalı saraylarında sefa çektiler.
Ama akp seçmeni ne dedi? Erdogana tapariz. Got kılı oluruz. Hala daha ülkenin başına neler gelebileceğinin farkında değilsiniz. Gerçekleri görmek istemiyorsunuz ama gözünüzün önünde gerçekler. Hiç sorgulamak gibi bir şey yok. Ülke süper 4 4 lük hükümüt efsane erdogansa muhteşem!. Allah sizlere akıl fikir versin. Ülkeye ihanet etkemkten başka bir şey yaptığınız yok.70 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılülkeyi yönetebilicek başka hiçbir parti yok bu bir kendini mecbur hissetme eylemidir. sözde muhalefet partileri akp nin oyunun artmasında en büyük etken. sen çıkar asgariye 2500-5000 yapacam dersen oy falan alamazsın sen 2500 asgari verirsen 1 liralık ekmek 2.5lira olur üni mezunları okumamış adamlar nasıl bizden fazla maaş alır derler. türkiye "gelişmekte" olan bir ülke bu asparagas maaşları sadece gelişmiş ülkelerde gerçeğe çevirebilirsin.. akp gerçekçi yaklaşıyor ayrıca günümüzde erdoğanı devirebilecek güçte hiçbir insan oğlu yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü akp seçmeni köyde sırf memur diye evinin basılması nasıl bir şey biliyor. Ölüm korkusu nasıl bir şey yaşadı bu sebeple bombaların patlamış olması akp seçmenini ürkütmüyor. Çünkü onlar zaten ölümü zamanında enselerinde hissetmiş ve pkk öldürmesin diye çocuklarınıda alıp evden kaçmış veya ışıkları kapatarak gizlenmiş insanlar.
Sizler bunları yaşamadığınız için haberiniz yok tabi.
Davutoğlu küfür etti mi? etmedi varsayımlar üzerindne konuşmayalım.
Kılışdaroğlu'nun fotoğrafında Atatürk'ün fotoğrafı indirilmiş halde duruyorda chp seçmeni vazgeçmiyor. Bunlar normal mi yani? komik olmayın :)))10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=Tb3bS_Xxzkchttps://www.youtube.com/watch?v=z87uomZoyUg&ebc=ANyPxKp2ZDe5blHZplGTBbvZ8LijlpBPR3uuI4GbvuMY7yP32-wvXCW-C8pgwtgHeyGXZDhfau2Ohh7mvH1uA0k-XjCNHEEdIAhttps://www.youtube.com/watch?v=sPGpFlKvucQ&ebc=ANyPxKp2ZDe5blHZplGTBbvZ8LijlpBPR3uuI4GbvuMY7yP32-wvXCW-C8pgwtgHeyGXZDhfau2Ohh7mvH1uA0k-XjCNHEEdIA
Ülkeye hakim olan bu zihniyete bakar mısın? Bu üçü ve bunun gibiler benim geleceğimi belirliyor ya en çok ona üzülüyorum. Bu kafalar değişmediği sürece asla ve asla insanlar akp'den vazgeçmez.12 Yorumla- +1 yıl
CHP zamanindaki olan videolarida yayinlasana
Isine gelmedimi yoksa?
Cevap sahibi+1 yılŞu an iktidarda CHP olmadığı için paylaşma gereği duymadım kaldı ki ben CHP destekçisi değilim onu da paylaşırım sıkıntı yok. Ancak işte tam da bahsettiğim şeye uygun olarak sizin düşünce yapısını gösterdin. 'akpli değilse kesin chplidir.' Öyle bir olay yok önce onun bir farkına var. @deutscheboy
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
+1 yılSenin bahsettiğin dil sürçme mevzusunu dil sürçmeden diğer parti liderleri seçmenlerine zaten hunharca söylüyor : ) Beni asıl şaşırtan konu alevilerin kendi katilleri CHP'ye, kürtlerinde yine kendi katilleri HDP'ye oy vermesini çözemiyorum : ) MHP'ye hiç girmiyorum zaten lideri seçmenini yıllardır boş vasatlerle ve uydurmasyonlarla enayi yerine ısrarla koymaya devam ediyor. Sen bunları çözde Ak parti için muhtemelen yaşın kurtarmaz : )
323 Yorumla
Soran+1 yılCHP'ye oy veren Alevileri bende çözemiyorum kendi katilleri olan diktatöre tapmaları incelenmesi gereken konu
- +1 yıl
Malesef ülkemizde araştırılması gereken çok fazla konu varken böyle saçma sapan konularla vakit kaybetmek gereksiz ^^
Soran+1 yılHaklısınız yorumunuz için teşekkür ederim iyi günler :)
- +1 yıl
@özful Yazdığın cümledeki anlatım bozuklukları yüzünden hiç birşey anlamadım ^^
- +1 yıl
@özful Bu ülkeyi başka kim idare edecek? KeMAL mı? 1 ayağı çukurda Bahçeli mi? Yoksa terörist Selocan mı?
- +1 yıl
@özful Oy atmayınca da birşey farketmiyor : )
- +1 yıl
@özful HDP'ye oy veriyorsan tabi ki ortak oluyorsun : )
- +1 yıl
@özful Hatırlatmak isterim ki Chp ile Hdp birlik olduklarını açıkladıklarından daha 24 saat geçmeden Ankarada patlama yapıldı : )
- +1 yıl
Chp be hdp birlik olduklarını açıklamadı zaten ben burada chp yide savunmuyorum ki chp terör olaylarında yeterince karşı çıkıyor hdp ile pkk ile aynı masaya oturup iç işleri bakanının kalkıp öcalan Türkiyenin önünü açıyor demesine rağmen bunları görmeyip saçma şeyleri kenditarafınıza çekmeniz gerçekten saçmalamaktan başka bişey değil
- +1 yıl
@özful Apoyu ipten alan adamları mı savunuyorsun bana : ) Zamanın koalisyon hükümeti Bülent Ecevit, Devlet Bahçeli ve Mesut Yılmaz Apo asılmasın diye oy kullanıp imza attılar : ) Sen bunları bilmezsin belki. Bu ülke zamanında neleri gördü. O yüzden şu an bu hükümete yapılan tüm karalama çalışmaları tamamiyle geçmişi unutturmak adınadır.
- +1 yıl
Apoyu şu an otelde gibi yaşatanları savunduğun gibi bana bak ben chp yi savunmuyorum zaten sana ben geçmişte yaptığı hatalarıda biliyorum şimdi chp akp karşılaştırması yapınca işin içinden çıkılmaz zaten de benim konuştuğum konu şu an akp nin yanlışları konuyu chp ye çekme chpde mhpde bunu yaptı diye lütfen
- +1 yıl
@özful Ben diğer partilerden örnek veriyorum. Ayrıca şu an aponun asılmasını en çok isteyen insanlardan birisiyim ^^
- +1 yıl
@özful Neyse içimde patlamayı bekleyen ne bombalar varda konu çok uzayacak.
- +1 yıl
Gündem konusunda 2,7b cevap paylaştı. Karısını kızını türbana sokarak devletten kendine bağladığı aylığı, sakal bırakarak devletten bağladığı aylığı kessin mi yani? Hâlâ Akp ye oy veren, onları destekleyen birisi varsa, 3 sebebe bağlıdır; ya menfaati vardır, ya saftır dünyadan haberi yoktur, ya da aptaldır. Başka bir nedeni yok.
10 Yorumla
+1 yılsecmeni cahil cuhela takimindan olustugu icin... sabit fikirlerinden vazgcemiyorlar.. gozler kor bir sekilde calan kavalin sesini takip ediyorlar.. olanda digerlerine oluyor-kurunun yaninda yasta yaniyor,... sayelerinde ulkedeki zir cahil cokluguda tescillenmis oldu!!!
20 Yorumla
+1 yılinsanlar seçenek olmadığından akp ye oy veriyor. bugün seçim olsa ya mhp ya akp ye atacağım mesela ben... chp ile hdp hakkında konuşmaya gerek bile duymuyorum. bağımsız ya da diğer partilere oy atsan boş oydan farkı yok
11 Yorumla
+1 yılBeyinleri almıyor denizinkaleminden.wordpress.com/.../
00 YorumlaBizim sevgimiz pazara kadar değil mezara kadar...
Ülkeye hizmet verenleri satmayız hain değiliz49 Yorumla- +1 yıl
allahina kurban ;)
- +1 yıl
@cadcad bizimmde senin gibilere tahammülümüz yok.
Ermeninin yazdigi tarihi getirip bize türk tarihi diye savunma. Bu ülkenin basin ane geldiyse o soysuz chp yüzünden geldi. Ülkenin tüm karanlik sayfalarinmda hep chp vardi basta.
senin gibi yardakcilarda ancak onlari savunur. Burda bize maval okuma. - +1 yıl
@özful senin gibi hainler varken esraya düsmez hainlik sifati.
olmayan beyninle burda millete laf yetistirme. Defol! - +1 yıl
@cadcad sen daha elestri yaparken bile terbiyene sahip olamiyorsun. Burada kimse seni kaale almaz bosa her yorumun altina atlama.
Hakkini savunuyorsan küfür etmeden hakaret etmeden savunmasini ögren önce.
Niyeyse bu CHP lilerin hepsi böyle. Kac dönemdir secim kaybede kaybede insanliktan ciktilar. Beter olsunlar.
- +1 yıl
@deutscheboy esra görüşünü destekliiyor diye beni hain ilan ediyorsun kendi kafanda benim için akp ve hdp aynıdır eminimki buradaki bazı insanlar içinde aynıdır şunu demek isterim ki benim gibi insanşar partiye değil vatana sevdalıdırlar ve bende ilk önce Allah sonra vatanım derim ama bunlar akp yi ilahlaştırabiliyolar tayyipe peygamber sıfatını koyabiliyolar aç bak youtubedan tayyip erdoğandan sonra salavat çekiyolar ve bunu bir akp bakanı yapıyor düşün destek verdiğin kişileri dini kullanarak gözünüzde iyi gibi görünmeye çalışıyolar bunu hala anlayamadıysan bendeki senin tabirinle olmayan beyninizle siz hainlik yapıyosunuz ve bazılarınız farkında bile değil ama Allah şahidim olsun ki akp yi çok fanatik bir şekilde tutup yanlışlarını yok sayıp böyle akp ye oy veren her kişinin ellerinde şehitlerimizin kanı babasız kalan çocukların da hakları kalmıştır bunu unutmayın
+1 yılannesinden babasından gördüğü ile akcı olmuş , fikri ideolojisi olmayanlar grubu :) tak care MİLLİYETÇİ HAREKET. YAŞASIN TÜRKÇÜ İDEOLOJİ
010 Yorumla- +1 yıl
Sen MHP yi nerden gördün? gece rüyanda aksakalli dedemi getirdi allahin cahili.
- +1 yıl
@deutscheboy çok komiksin ben ocak kızıyım canım çok iyi bir şekilde öğrendim davamı evet ailemde ülkücü elhamdülillah ama buyur ocağa git annesi hdpli olan bilirim ben kendi araştırarak öğrenmiş okuduğum okulun %99u ak trol ve o kadar cahil konuşuyorlarki hee iyi bilerek konuşan harbi savunan okuyarak öğrenende var onlara lafım yok.. Ayrıca sen hangi partisin bilmem ama ben hep saygı çerçevesinde konuştum ee tabi yetiştiriliş tarzı bir ülkücü olarak , sende "Allah'ın cahili " falan güldürdün abi sağol 😌
- +1 yıl
sen olsan olsan ancak cay ocagi kizi olursun.18 yasinda gelip bana maval okuma. Seni mhp kurtair sen kos pesinde. Ha bu arad unutma apo asilmasin el kaldiranlardan biride bahceliydi üstelikte hükümet ortagiydi. ;)
Ak trollere kurban ol sen. En azindan bahceli gibi maval okuyanlarin degil ülkede is yapanlarin pesinde kosuyorlar.
Ailenden aldigin terbiyede cok ortada canim felan. Nasil bir terbiye aldiysan artik bilmem ama cay ocaginda ancak bu kadar olur iste.
Ayrica sunuda kafana sok. Sizler Merhum Alparslan Türkesin kurdugu gercek türk ve millet sevgisine sahip MHP li olamazsiniz. Rahmetli Şu an yasiyor olsaydi o ak troll diyen dillerinizi kesip alinize verirdi. Zamaninda erzurumda Necmettin Erbakana verdigi destegi aynisini Tayyipede verirdi.
Ne yazikki güzelim parti sizin gibi kendi bilmez cahillerin eline kaldi. Yok olup gideceksiniz.
MHP nin cahil trolleri. sende beni cok güldürdün ;)
- +1 yıl
@deutscheboy bak abi dediklerinin hepsini bende çok iyi biliyorum Allah rahmet eylesin Erbakana hocaya verilen destek vs. Ama buyur araştır başörtüsü konusunda falanda MHP destek verdi.. İkinci yaşımın 18 olması bir şey yetiştirmez , çay ocağı falanda değil hiç geldin mi ocaklarımıza bilmem ama gerçekten dinende faydalı olduğunu düşünüyorum ben ocaktaki abilerim ablalarım sayesinde namaza başladım bence küçümseme ve parti olarak değil dava olarak bak ocaklarımıza ki yine MHPliyim yalan yok.. Ayrıyetten keşke sen 30lu yaşlardasın madem daha bilgilisin daha kibarca konuşup yanlış olduğunu düşündüğün yerleri düzeltseydin..
Essalamü Aleyküm abim ✋ - +1 yıl
Ayrıyetten ailemden aldığım ya da ocaktan terbiyeye laf ettirecek tek bir kelime kullanmadım abi diyerek konuştum hep bunuda söylemek isterim yeniden Allaha emanetsin ✋
- +1 yıl
Noldu birden yan cizdin?
Biraz önce herkesi cahil kendini akilli ilan ediyordun. Hatayi sen en basta yaptigin yorumda görmeliydin. Bir partiyi karalarken önce kendi partinin gecmisine bakacaksin. Savundugun adamin ülkeye verdigi zararlara bakacaksin ondan sonra burda hakkini savunacaksin.
Ben MHP li degilim. Ama Alparslan Türkes , Muhsin Yazicioglu , Necmetttin Erbakan , bunlar dava adamiydi. Bülent ecevitte dava adamiydi. Bak solcu ama dürüst adamdi.
simdi yigidi öldür hakkini yeme. Kac dönemdir secim kaybediyor mhp sorumlusu kim? Akp mi? Yoksa Bahcelimi? Oy oranlarini bir karsilastir Türkesle bahceli zamanindaki.
Bahceli bu partinin sonunu getirdi. Ama mhp liler secimde aldiklari yenilginin faturasini kendi partilerine kesmeye korktuklarindan hükümete saldiriyorlar. Türkes zamaninda bir tane bile MHP li cikipta meydanda ona buna saldirip müslümana hakaret etmedi. Cünkü Türkesin derdi parti degil vatandi.
Su anki MHP asla ve asla hicbirzaman Türkesin partisi olmadi ve olamazda!! - +1 yıl
Sen bana burda Türkesin ideolijisini savunsaydin amenna der saan destek verirdim. MHP li degilim bunu yazmistim ama haklinin yaninda olurum.
Kusura bakma ama suanki savundugun düsüncede yaninda olmam.
Ayrica ocakda din iman ögretilmis güzel allah kabul etsin ama bunlarin ögretilme yeri ocaklar degil camiilerdir kardesim. Camii dururken ocaga gitmek pek mantikli gelmiyor. Sonucta camii allahin evi, ocak ise partinin yeri. Camiiye herkes girer hickimse neden girdin demez. ama ocaga karsit görüslü birisi girdiginde hir gür patirdi kavga kacinilmaz oluyor.
Cok arkadasim vardi oralardan bilirim oralari. Gitmedim merakta etmedim.
Ama sen madem amacin din iman ögrenmekse sen camiiyi tercih et. Ocagada gider partini savunursun.
Hadi selametle. - +1 yıl
@deutscheboy ilk cümleyi okudum yan çizdin falan gerçekten terbiyemi bozmayacağım ilk yorumda neyse hep öyle yorum yaptım ilk yorumdada hiç bir şekilde ters cevap vermedim ve hep abi dedim bir küfür mü çıktı ağzımdan ne dedimde ben sen bende yanlış arayamazsın çünkü bulamazsın görüşün neyse ne ama yorumunu okumadım yan çizdin cümlesinden sonra gerçekten 30 yaşına gelmişsin nerdeyse babam kadarsın kullandığın cümlelere bakar mısın? Daha iyi yaklaşayım diyorum ama sen ve sizin gibiler izin vermiyor. Bahçeli olmasa biz sokaktaydık , ihtilal yapıyorduk ozaman çıkaramazdın başını kapıdan dışarı o hep diyorki " Milliyetçi hateket olarak asilliği koruyalım , zorbalık yapmayalım" böylede bir sağ duyulu adam !! benim milliyetçiliğime laf edemez kimsede manevi babam dediğim adamı Türkmen dağında şehit verdim ocaktan gönüllü yolluyoruz siz neyin tribindesiniz? Sende oradan kendinden 12 yaş küçük kıza klavye artistliği yap devam et abi sen..
- +1 yıl
@deutscheboy Ben ihlde okuyordum sınıfın hepsi akp bana mhpliysen burda ne işin var diye cümle kuran oldu ! Hani müslüman kardeşliği? Neyse ne bu arada yazdığına cevap vermeyeceğim haberin olsun !!10 yaş büyük adama laf yetiştirecek kadar boş vaktim yok eyvAllah !!
- +1 yıl
Bahçeli olmasa biz sokaktaydık , ihtilal yapıyorduk ozaman çıkaramazdın başını kapıdan dışarı o hep diyorki "
HAHAHAHAHAH
sadece gülüyorum. Sizin bahceli her hafta bir defa kandile yürüyordu. HAla daha ankarada niyeyse cikamadi bir türlü.
Ihtilal yapacak adamlara bak. Doguda bir ile gitti yaninda 100 lerce korumayla. Gitmeden önce nara atiyordu ben tek basima giderim diye.
Yaw git isine. Seni ihl de tenkit edenlerde hatali. Ben onlarida savunmam.
Hadi hadi. senin beynini iyi yikamislar. devam et sen. Tipik MHP li. Islerine gelmeyince hemen saldirirlar. Cevap verme yoksa daha cok rezil olursun.
Evet çünkü gerçekleri görememeleri var
Bizim milletimizin cebine para gelmediği zaman bak sen Akp ve dovutoğlunu nasıl başaşağı edecekler22 Yorumla
Soran+1 yılBence yanlış düşünüyorsun çünkü para girmeyenlerde destekliyor İstanbul'da en fakir semtlerde AKP birinci oldu.. demek ki asıl konu başka
- +1 yıl
Asgeri ücret veriyorla insanlara 1300 tl bu paramı ya insanlar kredi kartı tutsağı olmuş ay sonunu getiremiyor insanlar borçla borç kapatıyorlar
Burda ne var gıt bir döngü eger bu döngü kesilir ise bunlar bitecek
Ama yazık 1300 tl almalarına rağmen 2016 de gelen zammın hatti hesabı yok yıne 900 tl civari bir geçim derdindeler
Ülkemizde fakirlik işsizlik artıyor
Bu insanlar yüzünden halk kusura bakma ama mal gibi yaşatılıyor
Tv programlarına bir bak dünyadan habersizler ırak dünyayı ülkelerinde ne olduğunu bilmiyprlar ankarada patlama oldu Milat gazetesi ana manşete BAŞKAN ERDOĞAN diye manşet atmış bakın hükümet ne bilmek istiyorsa halkın geneli onu biliyor
Hükümete ve Erdoğana kim karşı gelirse ipi kesiliyor bunun en bariz örneği ni medyalarda gördük bizim ülkkemiz özgür düşünce ve karara sahip değil yazık
Bizar geçmiş yılları karşılaştırarak günümüze doğru gelin
+1 yılCunku biz salak değiliz bizi bol eye çalışanların eylemleri sonucu hadi bitti artık dönüyoruz bomba patlayanların istediği olsun istedikleri seyler ülkemize yapsınlar demediğimiz icin hep beraberiz
22 Yorumlakardeşim akpden önce cumhuriyet tarihinde kurulup 20 30 yıl diktatörlükle yönetip sınrada hiç iktidar olamayıp zerre şu ülkeye hayrı olmamış chpyi sorgulasana
27 Yorumla- +1 yıl
lan hala chp diyor ya. chp hiçbir zaman yolsuzlukla yargılanmadı. chp hiçbir zaman türk düşmanlığı yapmadı. chp hiçbir zaman teröristlerle elele gezmedi.(milletvekili olan birkaç dallama hariç). chp bu kadar terörü hakim kılmadı. chp hiçbir zaman arap milliyetçiğli yapmadı. suriyeliye daha iyi davranmadı. ilk önce kendi vatandaşım dedi.
hala chp diyorsan sana yazıklar olsun yazıklar. dedelerimizin döktüğü kanlar senin için miydi be arap tohumu - +1 yıl
@cadcad ulan canım chpden ayrılan vekillere bak git biraz araştır chp nin türkiye geneli il başkanlarına bak chpnin şuanki yönetimine bak hala türk milleti adına çalışan bir oluşum diyorsan harbi gerizekslısın senin dedelerini bilmem ama benim dedelerim şehadet için kanlarını döktü kurtuluş savaşından sonra bir şapka giyerek ingilize benzemek için değil ingiliz tohumu
- +1 yıl
@cadcad yaradan vermiş canı kula minnet eylemem kim bu ülke yararına bir adım dahi atmışsa ALLAH bin kere razı olsun kim bu ülke için zerre kötülük yapmışsa ALLAH bin belasını versin buna tayyipte dahil konuşma üslübunu öğren önce burada arap tohumu yazarak benim ya da bir başkasının fikrini değiştirebileceğini mi düşünüyorsun? saygı duymasını öğrenin chp ninde chp seçmeninin büyük bir çoğunluğununda kaybettiği nokta burası işte eleştiriyse biz tayyibide eleştiririz koşulsuz kabulleneceğim tek bir insan var oda peygamber efendiniz (sav)
- +1 yıl
Bak yine dine bağladı Kula minnet eylemezmis. ya sen senin için gazı olan birine karşı bunları düşünüyorsun. peki daha ne olucak ne olmasını bekliyorsun. ülke başına yıkıldığı zaman mi anlayacaksınız her gün terör var diye pkk yi suçlarsiniz. akp terörü artirmistir. yararına çok zararı olmuştur. ben Türk düşmanı birilerine vatansever deyip CHP'ye vatan haini diyorsan benim insanlığım kalmamıs. kemal Kılıçdaroğlu da alevi bir türktür. akplilerin dedeleri zamanında isyan çıkardılar Yunan ordusunda savaşa girdiler. bak Yunan kaynaklarına bak.
Atatürku sevmek demek ona tamam değildir. belli ki ne gençliğe hitabeyi ne de onun bizim için savaştigini biliyorsunuz. sen ingiliz değilsen bunda ataturkun payı büyüktür ama sen arap hissediyorsan yapcak birsey yok. bugün Suudi arap kralın ölmesiyle milli yaş tuttuk biz. kendi vatandaşına bu kadar saygı duyuyorum mu hükümet bir sorgula
+1 yılGüzel kardeşim sol gorusluler her olayı akp 'nin başına yıkıyor nerde bir bomba patlasada devlete yiksak diolar yanlış
12 Yorumla
Soran+1 yılHer olayda Akp'yi suçlayanları bende hatalı buluyorum
biçok sebebi var ama en önemlisi ekonomidir bu insanlara 1 ay maaş ödenmese sarayı basarlar ve çok cahil bir kitle var asgari ücretin 1300 olmasıyla övünüyorlar bilmiolarkini asgari ücret artınca öncesine göre daha fazla fakirleşdik
00 Yorumlacanım bombayı akp mi koydo pkk koydu zihniyete bak yaaa ölene kadar apk aç kalsak susuz kalsak akp illede recep tayyip erdoğan
01 Yorumla- +1 yıl
www.turksolu.com.tr/.../ bu yazıyı iyi oku dostum akp bu ülkeyi bölse parçalasa hala akp dersin ona şüphe yok da bir ümit elki vatansver olmayı başarırsın bir gün.
tarih okumamış bir toplum bu durumda işte.
- Gündem konusunda 636 cevap paylaştı.
+1 yıltayyipe karımı bile veririm diyen insanlara 3-5 bomba patlamış çok mu? koyun diyince kızıyorlar birde, ALLAH ıslah etsin!
20 Yorumla
+1 yılSabahın dokuzunda kafanız nasıl siyaset kaldırıyor, baş ağrısı bence, artık ilgimi de çekmiyor bu konular
00 Yorumla- Gündem konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılPeki halk pkklilar icin gozyasi doken dindar kesimi hice sayan chpyemi
Pkk partisi hdpyemi
Yoksa hayri olmayan mhpyemi
Ben mhp verdim en azindan haindegil08 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
ya saçma sapan konuşmayın türk düşmanı olduğun blli de bu kadar salakça iftiralar atmayın. lan başörtüsü konusunda haklısın da. hırsızlık yapan müslüman da bunu yapan mı dinsiz.
çözüm sürecini chp mi yaptı lan. ulan bu ülkede bizim bu şekilde yaşamamızda bir gram bile katkın varsa senden çıksın oğlum. senden çıksın. - +1 yıl
@cadcad ulennn türk düşmanı olsam chp pkklılara gözyaşı döktü hdp pkk partisi dermiydim?
türk düşmanı olan sizlersiniz be chp hdpyi kolluyor sizde chp diye ağlıyonuz
ben sana akpliyim dedimmi? akp dini kullanıyo chpde atatürkü ama atatürki milliyetçilğği nerde?
sen önce yazdıklarımı iyi oku bana akp hırsız diceğine kemal kılıcdarpglunun sskda yaptıklarına bak önce akpnin karşısına parti cıkar sonra akpyi eleştir - +1 yıl
- +1 yıl
Her biri kandan beslenen insanlar oldukları için, rahatsızlık hissetmiyorlar.
00 Yorumla
+1 yılNerde komik insan var gelmiş buraya yorum atmış 😀 İt ürür kervan yürür gençler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeden acaba. tek insana kılığı benzeyen insan oldukları için olmasın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılchp yıllardır yüzde 23 civarı oy alıyor o kadar başarızlığına rağmen oy veriyorlar onlar sorgulanmıyorsa bence akp seçmenine de laf söylemek yanlış
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence karşısında etkili muhalefet yapanda yok ondanda kazanıyor
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla vazgeçmemek? 7 Haziran da %40 aldılar nasıl vazgeçmemek bu
00 Yorumla
+1 yılevet tıpkı CHP HDP seçmenleri gibi
00 YorumlaBurası siyaset için uygun bir platform değil
01 Yorumla
Soran+1 yılSiyaset bölümü olduğu için sordum
durmak yok yola devam hedef 2023
00 Yorumla
+1 yılDeveyi diken insanı iken yaraniyor Günaydın
20 Yorumlakoyunlar çünkü...
01 Yorumla- +1 yıl
koyduk merak etme ;) bir secim daha olsun yine koyariz. sende burada koyun diye bagir biz koydukca ;)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar