AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Or*spu çocuğu. şeref*siz köpek. minakodumun haysiyetsiz namussuz , soyunu sopunu s*ktiminin pezeven*gi ull*n kanım çekildi. öldursem hincimi alamam. o kızın ne işi var 3de disard oda sal*KKK mk
Bu olayları yaşamamak icin dışarı cıktığımız günde kaç badire atlatıyoruz laf atanmı dersin arabayla kapına gelenmi dersin meraba nabeer gibi yavsk yavsk gülenmi dersin yetmeyip eve gidene kadar söz atmamı dersin la ben bigün cocuga sevgilim var rahat bırak dedim olsun 2tane olsun dedi evmi alıyoruz güzel kardeşim
Bu ne abi ya sirimden ağladım ya kızda çaresiz çaresiz gidiyor. Ah ben orada olacaktım ahhhh o adamı 2 ye bölüp 4 le çarpmazmıydım ama elden bişey gelmiyor malesef. O kız görki ne durumda şimdi.
bunları görünce neden idam yok diyorum hale bak ya pislik herif hapiste bizim paramızla karnı doyacak vallahi böyle mikropların bir taraflarını kesmsk gerek Allahın cezaları
Böylesi pezevenkleri varya Hadim edeceksin ülkeden süreceksin ve ifsa edeceksin şerefsiz kendi cocuklarinın başına böyle bir şey gelse ne be yapardi acaba allahından bulsun
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz. Kimse istediği saatte, dilediği şekilde, dilediklerini yapamayacak mı? Suçsuz günahsız insanların canını yakıyor böyle iğrenç insanlar. Dünyada adalet denen şeyden eser yok.
Kız saat 3'de dışarı çıkmış bu olabilir belki arkadaşıyla gezdi vs. bilemeyiz fakat yanına mutlaka bir şey almalı kızlar cidden biber gazı vs. bulundurun yanınızda öldürsen bu piçleri bu sefer vuran suçlu ya
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz ya Allahim koru sen bizi
Türkiyede adalet mi soruyorsun sen? dışarısı suç listesi kabarık insan dolu. Atmıyorlarki hiç kimseyi içeriye.
Türkiye'de Kanunlar Ağır Değil Çünkü Ömür Boyu Hapis Olsa Bu Olaylarda Bak Bakalım Daha Yapan Var Mı.
Ozgecan in katillerine müebbet verdiler de ne oldu çare Allahın koyduğu cezalara dönmek insanın uydurduğu hukuk bu kadar olur
@55conqueror Şu an konum özgecan değil yoksa özgecanla ilgili söylenecek çok şey var
Videoyu bir 5 kez daha izledim. Evet haklısın böyle insanların etrafta dolaşması büyük suç ama bu videodaki kız afedersin de hiç korkmuş ya da yardım istermişcesine hareket etmiyor! Apacık ortada..
her defasında hayret ediyor insan. nasıl bu kadar acımasız olunur.. bu ülkede yaşamaktan nefret eder oldum artık.. yaşamak için erkek mi olmak gerekiyordu? gece gezmek herkesin hakkı?
Gene tecavüz olayından sonra birileri çıkıp "o kızın o saate ne işi vardı diyor " ulan sanane sanane ! .
Siz saat kaçla kaç arası tecavüz etmiyorsunuz söyleyin ona göre çıkartalım kızları sokağa.
bazı şerefsizler o saatte dışarıda ne işi var demiş lan şerefsiz sanamı soracak ! sizemi soracak dışarı ne zaman çıkılacagını , adamlara bak bunu söyleyenleri alıp teker teker si...
İğrenç şey seni sana insan denmez be hiç kıyarken düşünmedin mi lan çekeceği acıları düşünmedin mi umarım geberirsin Allah senin belanı versin. Ceza evinde sana tecavüz ederler İnşallah
işkencenin en büyüyüğünü yapıcaksın böyle oclarına cezaevinde gösterirler gününü. O kızın halini düşünemiyorum bile. Nasıl bir psikopatlıktır lan bu.
Banka soyuyorlar beraat tecavüz ediyorlar beraat kitap yazıyorlar gerçek haber sunuyorlar ağırlaştırılmış müebbet hapis isteniyorsa bu ülkede buna da beraat verirlerse çok şaşırmam
Bazen erkek oldugumdan utaniyorum, biriyle uzun sure goz goze bakinca çekinen insanlariz. Aklim almiyor boyle olaylari, cezaevinde şerefi olan cok insan var. Onlarin ellerine saglik simdiden
Ah. ah... Bu onun bunun cocugunu bana verseler hergun eglenirim ben bununla icimde zaten yatan bir sadist var bunlari gordukce uyaniyor kendisi iskence yapar yapar mutlu olurum.
Ülke ne hale geldi. Kızım seninde gece saat 3 te dışarda ne işin var ! Böyle pis insanların olduğu yerde o saatte öyle dolanılırmı. Yazık günah Allah belasını versin.
Tamam adam suçlu. Ona lafımız yok. Ama kızda suçlu. Kızın anne babası en büyük suçlu.
zaten emin olun, tecavuzun en az oldugu ülkelerde de kadınlar geceleri dısari cikmiyordur. Bu konu dünyanın günesle olan durumuyla alakalı değil, kafa yapısı ile alakali.
'Anne babasinin ne sucu var belki muhafazakarlardir? Belki aksam besten sonra disari cikma cikma diye buyutmuslerdir. Bilmiyorum tanimiyorum aileyi ama olabilir. Insan illa ailesi gibi olmaz ki.. Ben de cok farkliyimdir ailemde zaten ya onlar gibi olursun ya da tam tersi. Ailesinin muhafazakar buyuttugu bir genc arkadaslarindan cevresunden okuldan ozenip gece Gezmesine cikabilir
Gece 3 te sokağa çıkıyoruz o saatte genelde malesef sizi gidi siziler var bunu inkar etmeyelim geleli Bağdat caddesinde o kız orospuydu demiyorum. Ama erkekler böyle algılıyor gece sokağa çıkıyorsa bir numarasi vardır gibi kızın bir suçu yok
Ulan ben yunanistana gittim adam bizi uyardı gece erkekler çıkmasın kızlar taciz eder diye ve harbiden kızlar istediği gibi geziyor dönüpde birinin laf attığını görmedim gecenin 4 de bence çıkmamalı diyenler bence siz saygıyı öğrenmelisiniz
Güneydoğuda teröre engel olamıyorsunuz bağdat caddesi gibi bir yerde tecavüzcülere engel olamıyorsunuz Allah kitap diye geziyorsunuz (o kitaba o Allaha kurban olun ) bakara makara deyip kansızlık ediyorsunuz Siz ne işe yararsınız o zaman
Bunu bile İktidara bağlayan zihniyetler , bu olayların asıl sorumluları sizlersiniz... Gerçek suçluyu göstermek yerine bunu bile siyaset malzemesi yapıyorsunuz yazıklar olsun... Bu suçu işleyenleri hadım edeceksin başka yolu yok...
annelere büyük görev düşüyor burada, sünnetten sonra"hadi oğluuum pipini göster bakalım amcalaraaa ahahaaha!"zihniyeti kaldıkça değişmez. Kızların giyimine değil, oğullarının küçükken nasıl yetiştirildiği önemli.
Bu adama or. spu çocukluğu para ile desen indirim yap der, bunları ilk bir yakacan sonra o kızın eline kırbacı verecek kırbaclayacak o p. ci sonra aletini kesip azına verecen * . na koduğumun evladının. Bunu o sehrin meydanında yapacan bak bir daha yapmıyor mu bunun gibi kardeşim ler
Çok dindar bir insan değilim ama bazen keşke şeriat hükümleri geçerli olsa diyorum bak böyle suçlar işleniyormu ben bu devletin adaletinr hiç güvenmiyorum adamlar benim gibi beş esnafı dolandırdı savcıya suç dilekçesinde bulunuyorum suçluyu çağırıpta sen bu suçu işledinmi diye sormuyor
Ülkede yeteri kadar adalet sisteminin ve keskin cezaların olmamasının sonucu
Yazık günah ya
Tecavüze uğrasam videoda kızın yaptığı gibi koluna mı dolanırım yoksa tiksinip uzak mı dururum acaba?
Hmm..
Cezaevinde hakettiğini bulacağından şüphe yok, lakin böyle cezaların artık gizli saklı olmaması ibret-i alem yapılması şart !
Bu erkeklikten uzak oksijen tüketmekten başka bir b*ka yaramayan şerefsizleri ya asacaksın ya da günde 3 öğün ıslak sopayla döveceksin.
Caydırıcı ceza olmadıktan sonra, benim başıma gelmedi banane diyenler, özellikle o saatte ne işi vardı diyenler oldukca bu haberlerede alıştıracaklar bizi.
ortada tartışılacak hiç bir konu yok we malesef ülke olarak biz buyuz. en ağır işkence şeklinde idam şart. bu şerefsizler belki o zaman cesaret edemezler.
Bu yüzden idam gelmeli diyorum. Bu ne ya ben de 19 yaşındayım çok kötü bir travma bu bunu ancak yaşayan bilir.
iste is burda söylemesi kolay , okuyamadan söylenene inanan, görmeden duyduguna inanan cahiller, bunuda yapar, tek cözüm vardir, egitim, bu yastaki adam daha hic birsey ögrenemeyecegine göre göreviniz , cocuklarinizi egitmektir.
Cezaevi çözüm değil !
Kesin bir çözüm getirilmeli , bir değil iki değil bu yalnızca görüntülere sızan tarafı dışarda binlerce tacize, tecavüze uğrayan var , utanıpta söyleyemeyenler bile var , devlet umarım artık bu duruma kökten bir çözüm bulur
malesef çok yazık kendimizi koruduk koruduk koruyamadık gitti hayatımız... tabi önlemler almalıyız ne gibi akşam hava kararınca sokağa çıkmamalıyız yanımızda biri olmalı her türlü gündüz dahi olsa çünkü burası Türkiye!!!
Bunlardan bir tanesini ibret olsun diye idam edemediler ya ona yanıyorum.
İnsanlık dışı ya
Adamla ilk tanışan kız yalnız? saat 03.00 'de adamla tanışıyor. adamla bir güzel geziyor görüntüleri var. sen gezer misin o saatte? adam bıçağını düşürdü diye korkup kaçıyor, kızı takip ediyor adam yakaladığı zamanda o bıçakla tecavüze zorluyor kızın suçluluk oranı %70.
@IIRyuII sen nasıl bir yaratık evladısın çözemedim herif sana değilde kıza hallendi diye zoruna gitti galiba inatla gece üçte sokakta bir erkekle tanışmış %70 suçlu kız felan ulan gece üçte o piçle tanışsa hatta sokakta öpüşse bile o piçin ona tecavüz etmeye hakkı yok anlıyomusun gece gece ifrit oldum
@Endpointt o kız henüz yeni tanıştığı adamla öpüştüğü zaman biz karışamıyorsak tecavüz edildiği zamanda biz karışamayız. Kız tecavüz kaçınılmaz olduğunu anlamış zevk almaya bakmış hatta o kadar memnun kalmış ki koluna giriyor? Adam da tipsiz değil yakışıklı biri tecavüz zorlada olsa orda ilişkiye giriyorlar karşılıklı zevk alınıyor inkar etmeyin bunu, bakire değilmiş ++++ ifrit olmuş muş. sağdan git cüzdan bulursun
@IIRyuII zihniyeti bozuk yaratık anlaamakta ısrar ediyosun ama tekrar deneyeceğim kız bakire değilmiş ya adam yaışıklıymış ya kız bacım dahi olsa adam dünya yakışıklılık birinciside olsa tecavüz edemez anladınmı!!! o cüzdanı da neyse seviyene inmeyeceğim
güzel insan... İnşallah içerde onada tecavüz ederler.
çok acı gerçekten idam ger gelmeli ama kızdakide iyi cesaret ya o saatte kulaklıkla yürüyor birde arkasından geleni duymayacak
Hem Tecavüzcülere ağır cezalar, hemde tecavüzü meşrulaştırmaya çalışanlara ağır cezalar getirilmesi taraftarıyım.
kızın o saatte ne işi vardı? kimse kusura bakmasın o saatte dışarda gezen kıza tecavüz de edilir cinayete de kurban gider. orada çığlık atmak yerine adamın dediğini yapıyo bide tecavüzden sonra onun koluna giriyo. Bu ne biçim kaşarlık ya.
Böylelerinin ceza olarak şeyi kökten kesilmeli diyorum. Hakettikleri o. Belki bu diğerlerinede korku olurda yapmazlar. Cezaevinde yatar çıkarım af çıkar iki pişmanım derim indirim olur bişeyler olur diye iyice korkusuz oldular
Bu ülkede saçı uzun olana, tırnağı uzun olana sövülür ama böyle şere*sizlerin sokakta gezmesine göz yumulur.
Bu insandan baska herseye benzeyen adi serefsiz herifle evlenen karinin ben aklina sicayim bide bu k×hpe evladindan iki cocuk peydahlamis..
Normal bişey. Ülkede adalet yok ki. Sadece bu değil tüm suçlar artıyor.
Lanet olsun o adama, şerefsizin önde gideni. Şimdi ben bu kıza mı üzüleyim yoksa haberin yayınlanmasından sonra adamın çocuklarının haline mi?
"Gecenin 3'ünde dışarıda ne işi var" diyen zihniyetten de koruyun kendinizi. O kansızlarında böyle şeylere meyili var !!!
:D saat gecenin 3 u tecavuz geliyorum demis zaten hic yok kadin haklari falan diye savunmayin ben saat 3 de disari cikan kiza hic iyi bakmiyorum bakmayacagimda
yanlış anlaşılmasın o kardeşim u savunmuyorum ama kızda koluna girmiş gidiyor bu işte bir terslik var zorla birşey yok gibi
pardon bıçak dayamış sırtına onu görmemiştim adi şerefsizin
İlginç bir şey fark ettim. Bu siteyi takip ederken birçok kızın adamın sabıkasında yazdıklarını yapan erkeklerden hoşlandığını fark ettim. Şimdi düşünüp kızların ne istediğini anlamaya çalışıyorum..
Bence azkaban tarzı hapishaneler yapılsın bunlara içeride bir birlerine ne yaparlarsa yapsınlar... Kesin hergün bir birlerine tecavüz ederler bizde rahatlarız
lanet olsun. pis adi şerefsiz. asmak lazım ulan senin anan bacın yok mu şerefsiz.
buna ağırlaştırmış müebbet vermek lazım. bunu yapan insan olamaz olamaz.
evine giren hırsızı vuramıyorsun nedeni yatak odana kadar girecek illa o zaman haneye tecavüz denilerek ve nefsi müdefa sayılan bir ülkede tecavüzcü o... ç... larına özel yasa beklemek imkansız
Bunları hapse atıyorsun, sonra tekrar aynı suçları işlemeye devam ediyorlar. Bu yüzden tecavüz, terör suçlarına vb. acilen idam cezası gelmeli. Yoksa düzelmez!
iğrenç bir şey ya buna söylenecek söz yok zaten de, esas sıkıntı bunu meşru görüp sesini çıkarmayıp bir kızın o saatte ne işi var diyen iğrenç zihniyet bence.
adam haklı kardeşim kim ne derse desin öyle kanunlarımız varki görürsünüz bu adam 3 yıla kalmadan tekrar çıkar dışarı niye yapmasınki ne cezası var bu olayların
Bir yerde belli bir saatten sonra kadınları dışarıda dolaşırken göremiyorsanız medeniyetten yoksun bir yerdesiniz demektir. Daha da kötüsü kadının ne isi var o saatte diyerek durumu normal gösteren tiplerin olması.
Neden idam yok neden neden sıra bir başkasına gelmeden daha ne kadar canlarımız yanıcak
Kendini şöyle koruyacaksın gece üçte sarhoş kafayla tek başına dolaşmayarak