AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
341Cevap
Ceza evleri dolmuş serbest bırakıyolar saçmalığa bakarmısınız
oha ya
@minikızkedici123 hiç sorma çok saçma bir gerekçe ama gerçek
aynen şaçma bile değil saçma ötesi bunlar kimi kandırıyor
@minikızkedici123 sozde suçları hafif olanları salıyolar yine yapsınlar diye davetiye itlere
Yuh ya
@cyrusismysmile malesef
Gercek mi bu... Sucsuz yere yatan o kadar insan var ya da nefsi mudafadan keske onlar ciksa.
Gerçekten öyle olsa daha iyi olur ama kanun ne yapacağına kendi karar veriyor ve hiç adil değil
Devlet tecavüzcülerin sırtını sıvazlayıp devam et diyor resmen
@olkan123 Tecavüzcüler her halttan indirim alıyor ve bu hakimlerin görevine son verilmiyor, kimin suçu olacaktı?
tamam canım sensın sen
Hep Erdoğan'ın suçu bunlar. 😂😂 ulan çorabınız kaybolsa devleti suçluyorsunuz
He devlet suçlu he.
2 yil İstanbul'da tek basima yasamistim, simdiyse almanyada tek yasiyorum.
Yinede oyle bir psikolojiye girmisim ki yanimdan hava kararinca biri gecse urkuyorum.
Ama hicbir sey olmuyor. Sabahlara kadar sokakta kaldigimda oldu, gecenin bir yarisi eve dondugumde. Hic kimse hicbir sey yapmadi.
Bu gune kadar birilerinden laf yediysem onlarda suriyeli gocmenlerdi, almanlar degil.
Demek ki fark var bir yerlerde. Demekki devletin sucu o potansiyel manyaklari durduramiyor. Ya da insanlar egitilmiyor bizim ulkemizde -ogretimden bahsetmiyorum-
Cok yazik gercekten.
Bir genc kiz gece bir sebeple yolda yuruse, anasini babasinin kizin sucu oluyor.
Kafalarin degismesi sart..
Gereken neyse onu yapın. @fikibuik
@adaycel o kızın o vakitte yarı çıplak dolaşması devletin suçu mu? Pekala sabıkası olmayan bir insanda bu olayı gerçekleştirebilirdi.
Ulan yarı çıplak diye gördüğünüz her kadına tecavüz mü edeceksiniz? Senin gibi itleri yetiştirmek devletin suçu!!!
@YusufK2 bu nasıl iğrenç bir zihniyet ya? Şu anda o adamı kınıyor olman gerekirken söylediğin şeye bak, acıyorum. Seni yetiştiren aile de esas suç ve senin gibileri yetiştirenlerde. Kız gerekirse çıplak dolaşsın, bu onun vücudu. Onun vücuduna onun isteği dışında kimse dokunamaz. Her gün dinden bahsediyorsunuz. Bana "Kısa giyinmişse tecavüz normaldir." yazan tek bir din kitabı getir. Kıldığınız namazlardan, Allah'tan utanın be. Yazıklar olsun ya. O kızın yaşadığı acıyı, o kızın ailesinin yaşadığı acıyı bu kadar hor görüyorsun ya, inanamıyorum.
@adaycel dediklerimi çarpıtıyor ve abartıyorsunuz.
Terbiyeli konuş. @Mythicalx
@YusufK2 "o kızın o vakitte yarı çıplak dolaşması devletin suçu mu? Pekala sabıkası olmayan bir insanda bu olayı gerçekleştirebilirdi." çarpıtılamayacak kadar kötü niyetli bir yorum bence
@adaycel Neyse hanımefendi siz öyle anlayın. Haydi hayırlı akşamlar.
müslüman ülkelerden nefret ediyorum ve varsa müslümanlarda var diğerlerinde maalesef oran az
Böyle piçlere verecen biber gazını. Alın atın çantanıza kaçıp çığlık atmak için zamanınız olsun.
Bu tip yaratıkları hadım edeceksin hemde ilaçla falan değil acıdan ölürse ölsün
Alacaksın böylelerini asıp sallandıracaksın meydanda ibret olsun herkese
gündüzün şerri gecenin hayrından iyidir... böyle insanların var olduğunu bilerek tedbirli yaşamamız gerek bukadar... allah kimsenin başına vermesin
Kuzey Kore'nin yasalarına benzer yasalar getirilirse belki.
bacım çocuğu asılsın bu güzel kardeşim ibreti alem olsun hain dilerimki cezaevinde seni... Ah be bacım ne işin var o saatte
Aletini kesip ağızına verceksin bu sefersizin erkekliğimden utanıyorum artık
Emin olun gasptan alacağı ceza tecavüzden alacağından daha yüksek olacaktır..
Şimdi haberlerde seyrettim. Bu adam servis şoförü ve şöförluk yaptığı vakit sabıkalı. Neden kimse sorgulamiyor hic bir seyi?
bence bu herifi damatlar koğusuna atsınlar. güzel tatmin ederler onu.
Yazık, çok yazık. Çok üzüldüm. İti uğursuzları sokaklardan temizlemek lazım. Ne desem bilemiyorum cidden :(
https://i.hizliresim.com/QZ0a83.jpg
İsmi Cengiz Ay 33 yaşında bir çok suça karışmış tam bir suç makinası. Bu mahlukatı herkes tanısın ögrensin.
Kız o sırada neden direnmemiş isteseydi direnirdi bence. Adam şeyini çıkardığı anda bıçağını düşünecek değil ya kız atardı adamın pis şeyine güzel bir tekme, sonra kaçabilirdi. Ay Allah'ım kimsenin başına vermesin hele bide bakireysen😕😕
Bacınızı, kızınızı eşinizi koyun şu kızcağızın yerine. Senin libidonu gibeyim ben...
İdam cezası olmalı. ABD deki gibi elektrikli sandalye veya zehirli iğneyle öldürülmeli
Böyle köpekleri işkence ederek öldürmeli
ya bişey sorcam o oro spu çocuğu popo veren tecavüzcyü savunmuyom cehenneme kadar yolu var ama o kızın o saatte orda ne işi vardı? ailesi merak etmiyomu?
Şu gerçek ki bunlardan çok fazla sayıda var.. Ortak özellikleri sağcı olmaları.
Bunu bu şekilde yetiştiren kim ise onunda allah belasını versin, cinlerin laneti bunların üzerine olsun..
Saat 03.05 de değil her saatte tehlikeli türkiye
adam serefsiz ama kız sokakda gecenın 3de ne işi var
Hadım edeceksin bu şrfsşzi
Ve kızlar artık biber gazıyla ya da silahla gezmeliki en azından bir şrfsz temizlenir
bunlar yüzünden korkarak yaşıyoruz ya akşamın 6sında bile işten çıkıp eve gidemiyorum kardeşim gelip alıyo beni psikolojimizi bozdu ahlakasız pislikler
Boyle bacım evlatlarini iste bu hukumet sokaga saliyo gerci hangi hukumet olursa olsun boylesine bir dunya hukum yemis olanlari direk hadim edeceksin kesiceksin girtlagini isid bunlarida katlaetseya
Bacim yazmadim ya oraya da neyse..
sonra derlerki neden anaya küfredersin.. ben böyle terbiye veren ananın ta a.. ... it oğlu it yavv. şimdi bunu katletseler kötü mü olur yani? penisini koparıp bir tarafına geçirmek lazım bunun..
eve belli saatte döneceksin mecbur gece dışarı çıktığında biri olacak çünkü özgür değiliz bayan olarak. sapıktan bol bir şey yok bu ulkede. ve sanırım tecavüz yerine ölmeyi tercih ederim ne bileyim
Bende şimdi izledim. dizlerimin bağı çözüldü. keşke bayanlara okulda beden dersinde kendilerini nasıl koruyabilecekleri hakkında teknikler öğretseler.
Allah uzun ömür versin senin oro. pu cocuğu seni elime verecekler o kıza yaptıklarının bin beterini yapıcam sana.. Tüm organlarından kan gelecek.. * . na kodumun evladı
Kısas a kısas kanununu getirecen öyle bir işe kalkışanın kafasini kesecekler :D
Böyle sapık adamdan çocuk yapmak da hayret ettiğim bişey. Bu adam kendi kızına da tecavüz eder. Bunlar hayatta seksten başka bişey bilmez. Hayvani güdülerle yaşayan vahşi yaratıklar.
Ya haberi izlerken fenalaşıp kötü olan bir tek ben miyim iğrenç bir durum ya gerçekten kızın psikolojisini düşünemiyorum, bu ve bunun gibi birkaç tanesini hadım etmeli bağdat caddesinde ibret-i alem olarak herkese göstermeeli!
Tek kelime serseri kişilerle takılıyonuz sonra ağlıyorsunuz.
izlerken kanım dondu cezalar caydırıcı degıl hadı bu ıyı kotu bır ceza alacak cogu kız adının cıkmasından veya aılesınden veya karsısındakı ınsandan korkup bu duruma göz yumuyor tecavuzcunun yanına kar kalıyor.
İşin kötüsü bu herif okul servisi şöförü. Öğrenciler bu sapığa emanet.
idam gelmeli diyorum, asıl bu tür pislikleri recm etmeli diyorum, ama kimse dinlemiyor
Ya bunu verecekler elime yemin ederim her türlü işkenceyi denerim üstünde!
Adami baglayip o kiza testisleri patlatincaya kadar tekmeleteceksin bayilirsa ayiltip tekrar devam edeceksin ancak hincini alir
İdam edilsin bu ve bunun gibi pislik bacım çocukları!
bacım olcak o 😡
○r●sp|_ !
Bunlar hep o sizin istemediğiniz şeriat olmadığı için oluyor. Olsa böyle bir şey mümkün olabilir mi?
Bu zihniyeti savunanla yapanın hiçbir farkı yok. Allah hepsinin belasını versin
Kızın psikolojisini bilemem ama görüntüler bana hiç gerçekçi gelmedi..
Aklıma gelen sadece ülkenin her gün şehit gelen durumunu ört bas etmek için yapılmış bir algı operasyonu olduğunu düşünüyorum.
Saçmalama, şu herşeyde bir artniyet, komplo teorisi arayıp kendini akıllıs ananlara da ayrı gıcığım.
Ne olması lazım? Kız korkudan sindiyse gayet böyle davranır.
@Ragnar_Lodbrok gıcık olman senin sorunun..
Bu görüntüler şüpheli..
Yeni görüntüleri girmek lazim.
Bunu cezaevinde mutlu ederler.
En kotusu de bu durum degil mi.. Adaleti cezaevindeki suclulardan beklemek..
@KucukFilozof onların da stres atmaya ihtiyacı var.
İnşallah cezaevinde cezasını keserler
Abi o adamlar bayram eder simdi
Cezaevi mi Master :)
Herif suçlu iken kol bacak gezmiş, iki güne çıkar bilmem ne gezer sokaklarda.
@KucukFilozof ya saçma sapan konuşma ya sanki devlet bu pislik herif için adaletsiz davranıp serbest mi bırakacak? ulan var ya ben böyle ülkesini beğenmeyecek olanı var ya gönderirdim yurtdışına parasınıda ben karşılardım ne hali varsa görsün lafa bak adaleti suçlulardan bekleyecekmiş.
@onlylife35 Sakin ol dostum.. Ve su tecavuzcunun kac suctan yargilanip serbest kaldigini bir arastir.
@KucukFilozof senin ve benim yorumum sadece şu tecavüz olayı üstüneydi. hangi suçlu uyuşturucu kullanmaktan içeri giren birinin kıçına birşeyler sokar ki?
@onlylife35 yahu tamam hadi tecavuz olayi uzerine konusalim. Bu ulkede 13 yasindaki kiza 26 kisi tecavuz ettiginde rizasi vardi karari cikmadi mi? Bunun da eminim ayni sey olacak. Yok goruntulerde zorlama gorunmuyor falan filan deyip bunu da serbest birakirlar. Ayrica bu benim gorusum degil bakiniz yukarida cezaevindekiler bunu mutlu eder seklinde bir ifade var. Bu genel olarak Turk insaninin ifadesi. Suclularin mahkemeden daha adil bir ceza verecegi inanci var hepimizde. Kaldi ki ben de ulkemi kotulemiyorum. Ulke zaten kotu.
Olayı bilmiyorum ama kız bu durumdan çok rahatsız durmuyor
Ne biçim insanlarsınız anlamıyorum kadınsın sen be!
bıçakla tehdit etmiş adam. kız karşı koysaydı, özgecan gibi cinayete kurban gidebilirdi. özgecan biber gazı sıkarak karşı koymuştu, direnmişti. acaba bunu hiç mi kafan almıyor? hiç mi muhakeme yeteneği yok?
@Mythicalx taciz tecavüz diyor ama kız yürüyerek gidiyor. Bağırsın bir şey yapsın tekme atsın çığlık atsın ne biliyim çok anormal durmuyor yani
ertesi günde haberlerde duyalim,, genc kiz bilmem kac yerinden bicaklandi?
@mavismelek o kadar kolay değil hiçbir şey
Ya ben de bir kadinim. Lütfen yanlis anlamayin beni ama tecavüz zorla yapilana denir. Burda kiz adamin kolunda cikmis gidiyor. Ben bunu anlamadim. Ya da olaydan bir haberim bilemiyorum. Tecavüzü desteklemiyorum kesinlikle yapanlarda insaallah en agir sekilde cezalandirilir. Ama bu is biraz sacma geldi. Nacizane fikrim. Kimse kizmasin lütfen
Haberin aciklamasini internetten oku. Bicakla tehtit etmis adamin elinde bicak varmiş
@ezgidawson baştada belirttim beni yanlış anlamayın bende bir kızım sonuçta. Ve defalarca tacize uğramış biri olarak durumunu anlayabiliyorum. Ama haberi okumadım sadece videoda gördüğüm kadarıyla konuşuyorum
@55conqueror bu soruyu kendine sormalısın. Konuyu bilmediğimi bıçak olayını bilmeden yorum yaptığımı belirttiğimi belirttim. Cani olmadığımı anlatmaya çalıştım. Ama sen bunu idrak edemiyorsan o soruyu aynaya bakarak tekrarla bakalım
Kadınlara silah taşımak serbest olsun. Çeksin vursun ceza da almasın en güzeli bu. Anında görüntü dan dan!! bir daşaklarına bir kafasına!!
8 kayıdı var serbest gezior üstelik okul servisi yapior böyle bir ülkede yaşanmaz gerçekten adalet bumudur
ülkede adalet mi var kızcağız o.. spu çocuğunu kendini savunmak için yaralasaydı kızı alırlardı içeri...
ya yanlış anlamayında beni sanki zoraki bişey yo gibi bence yoksa benmi yanlış görüyorum olayı haberde söylenenlerle görüntüler farklı gibi.
O kadar mukemmel bir devletimiz varki tum suclular icerde sayelerinde bu sokakta gezenler normal insan onlara göre
Turkiye iste hirsiz katil it kopuk hersey sebest bunlsra utanmasalar alin sirtinizda tasiyin diyecekler
ya tamam sokağa çıkma yasağı yok ta olum o kız gece 3te ne ariyo dışarda ya ben bile erkekken korkuyorum bence kız yapmamalıydı hem 6 dakikada o iş nasıl yapılmış aklim onada takıldı
ne yazıkki bu olayların sonu olmayacak. bazen erkek olduğum için utanıyorum gerçekten. kadınların her alanda şiddete tacize tecavüze razı olması mide bulandırıcı.
allah kimsenin basına vermesin düşmanımın bile ama kızda yani az diren bagır cıglık at kendini savun yani güzelim allahım ya koyun gibi takılmış adamın peşine gidiyor
Kimse kusura bakmasın ama dünyanın her yerinde bu olay normaldır sabaha karşı bir saatte erkeginde hayatı tehlikeye girer kizinda ki olay olmuş bile gayet normal it kopuk dolu dışarısı
5 dk da tecavüz hemde apartmanın bahçesinde
Minibüste değil de biraz cık soğancık çalıştırın abi kesin altında bir pislik var
Kimse cezasız kalmaz!!! Kalmamalı
Diyanetin şu on yılda verdiği fetvalara bakmak yeterli bence. adım adım bir tecavüz kültürü inşa edilmeye başladı bu ülkede, ensest ilişkiye bile hoşgörüyle bakan bir zihniyet, daha neyi sorguluyosunuzki...
Bu ülkede korunmak için biber gazı taşımak bile suççç
onun yedi sülalesine yapıcaksın ki aklı başına gelecek pezevengin
Bazen idamın gerektiğini düşünüyorum böyle kanı bozukları gördükçe.
şerefsiz adi köpek. birde okul servisi sürüyor. dsladsadsakl
Allah belasını versin.! Allah ıslah etsin... diyecek söz edecek laf bulamıyorum...