• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Bağdat Caddesi'ndeki tecavüz olayının yeni görüntüleri ortaya çıktı. Kendimizi bu insanlardan nasıl koruyacağız? (Sayfa 2)

Alşme
Alşme Takip Et
Xper 6 Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
178
Yapay Zekaya Sor
Bağdat Caddesi'ndeki tecavüz olayının yeni görüntüleri ortaya çıktı. Kendimizi bu insanlardan nasıl koruyacağız?
Cevapla
Babalık Soruları Çocuk Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

159

Cevap

341

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Geanuxer
    Geanuxer Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=MwxXA1JIwTU

    yapılması gereken... sadece susuyorum...

    5
    0 Yorumla
  • NadiaLB
    NadiaLB Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Tutturmussunuz bir saat. Ya arkadas insan istedigi saate istedigi yere gider. Anasi babasi sevgilisi karismiyorsa sizene? Kaliplasmis cumleleri kullanip durmayin artik. Bu tecavuzculerede ver idami gitsin ama direk oldurmek yok iskence ede ede oldurucen. Yalvaracak beni oldur diye.

    1
    0 Yorumla
  • PsyChoSiS
    PsyChoSiS Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Ne kadar sakin bu kizin aklina bagirmak gelmiyor mu? Karsi koymak? Tecavuze ugramak bicaklanktan daha iyi mi? Kadinlarimizin kendini korumayi ogrenmesi lazim. Minibuse bindirmek istiyor kiz binmiyor demekki basta dirense bu da olmicak. Bir bagirsa yeterdi. Tecavuzculeri oldurmekisterima nefret ettigim olay. Ama burada tecavuz oldugunu sanmiyirum. Defalarca tecavuz etti diyor 6dakikada mi defalarca etmis. Bu olayda her bok var belli.

    1
    0 Yorumla
  • Error_404
    Error_404 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu pislikler aramızda dolaştığı sürece, malesef ki tek bir çözümü var dostum.

    www.haberler.com/.../

    0
    0 Yorumla
  • adaycel
    adaycel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayatımın yarısından fazlasının geçtiği sokaklar, güvenli olduğunu düşündüğüm tek sokaklardı.
    İşin en korkutucu yanı bir çok ailenin çocuklarını okula giderken bu adama emanet ediyor olması. Daha da korkunç yanı böyle bir insanın 2 çocuğun babası oluşu.
    Sokaklarda özgürce dolaşabileceğimiz günleri gözlüyorum...

    0
    0 Yorumla
  • Quitepls
    Quitepls Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Hemen Ülkeyi kötüleyin zaten.. Böyle pislikler yaşıyorsa Türkiyenin suçu ne? Böyle insanlar her yerde var. Nedense herkes sadece Türkiyede var zannediyor. Almanyada taciz etmenin cezası yok buna ne diyeceksiniz? Pembe hayallerle yaşamayın yok öyle bir dünya. Kadınlar bu pisliklere karşı tedbir almasi gerekiyor.

    2
    0 Yorumla
  • ByPoseidon
    ByPoseidon Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    bir kiz gece disari cikiyosa cantasinda silahi olacak sıkacak korkmayacak.

    12
    0 Yorumla
  • OgzhnOztkn
    OgzhnOztkn Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Hala kız kendi isteği ile gitmiş diyecek kansızlar çıkacak...

    43
    16 Yorumla
    • IIRyuII
      IIRyuII
      +1 yıl

      @OgzhnOztkn kimse kendi isteğiyle yaptı demiyoruz. kadın adamla saat 03:00 gibi bir saatte tanışıyor onla gezip sohbet ediyor olaya ve rahatlığa bak ben o saatte bir kızla bile tanışmaya korkarım? Sonra adam bıçağını düşürüyor kız korkup kaçıyor, adam sinirlenip minibüsle takip ediyor yakalıyor ve tecavüze zorluyor. Kadın yalakalığı yapmayın geceleri erkeklerin kucağından inmeyen kızlar siz de iyi biliyorsunuz, tecavüz meşru değildir fakat kızı masum göstermeyin O saatte gezmesi değil o adamla tanışması başlı başına onun bu olaya meyilli olduğunu gösterir. Tecavüz edilince de ben tecavüz edildim diyip işin içinden kurtulur.

      Yorumla
    • OgzhnOztkn
      OgzhnOztkn
      +1 yıl

      @IIRyuII Hocam isteyen istediği saatte gezer, belki önemli bir işi vardı veya barlarda gezsin kucaklardan inmesin ne fark eder yahu bir insanın kendi isteği olmadan ona sahip olmak kadar adice bir şey olabilir mi?

      Yorumla
    • IIRyuII
      IIRyuII
      +1 yıl

      @OgzhnOztkn Orda adamın yaptığı tek şey zorla yapması, ben kendim biliyorum yahu gece kulübünde çalışıyorum tuvalettte yapıyorlar erkeklerle tuvalet kan izinden geçilmiyor, İç çamaşırlarını topluyoruz. eve gidince de namuslu ayağına yatıyorlar. Tecavüze karşıyım da ya oğuzhan sen kız olsan gecenin saat 3 ünde bir adamla tanışır mısın kız adamla tanışmış gezmiş bir güzel, belki bıçağını düşürmemiş olsa kızı tavlayıp iki gün sonra parkta sokakta öpüşeceklerdi. Adam başlı başına suçlu değil o kız o adama imkan vermiş sadece.

      Yorumla
    • IIRyuII
      IIRyuII
      +1 yıl

      @OgzhnOztkn hem ben o saatte bir adamla tanışıp gezen sonra tecavüze uğradı diye kızı koruyacak değilim banane ondan? tanışmasaydı.

      Yorumla
    • Nurrinci
      Nurrinci
      +1 yıl

      @IIRyuII isterse seks işçisi olsun kadının rızası yoksa bu tecavüzdür ve tecavüz suçtur. Kadının kimin kucağında olduğu ya da cinsel yaşamı bizi değil sadece onu ilgilendirir ve adam ilişkiye zorluyorsa flört etmiş olması hiçbir şeyi değiştirmez.

      Yorumla
    • Naewoongie
      Naewoongie
      +1 yıl

      @IIRyuII Zihniyete bak. Sizin şu zihniyetinizin tecavüzcüden hiçbir farkı yok. Kadın geçe 3te de sokakta gezer, isterse adamla da tanışır, gece kulübünden de çıkmış olabilir, sarhoş da olabilir hatta o sırada fahişelik bile yapıyor olsa o adamın tecavüzünü haklı çıkaramazsınız. Sapık zihniyetinizi kendinize saklayın. Kadının rızası yoksa cinsel saldırıdır işte o kadar. Kadının hangi saatte ne yaptığı kimseyi zerre kadar ilgilendirmez herkes kendi hayatını istediği şekilde yaşar ne biçim insanlarsınız ya. Arap ülkesi mi burası?

      Yorumla
    • IIRyuII
      IIRyuII
      +1 yıl

      @Nurrinci bize ne onların cinsel yaşamından o zaman? istediği gibi s*x yapsınlar bizi ne ilgilendirir ki flörtlerine karışmıyorsak cinsel suçlara da karışamayız.

      Yorumla
    • Nurrinci
      Nurrinci
      +1 yıl

      @IIRyuII kadının da adamın da rızası varsa karışamayız ama tecavüz suçtur buna karışmak zorundayız. Çünkü TECAVÜZ İNSANLIK SUÇUDUR.

      Yorumla
    • IIRyuII
      IIRyuII
      +1 yıl

      @Naewoongie ya bırak kız kendi açmış vermiş video izlesene rahatlığa bak koluna giriyor bide hehe demek ki doymuş

      Yorumla
    • Paranoyakkizz
      Paranoyakkizz
      +1 yıl

      @lllRyulll bacım cocugu

      Yorumla
    • Shiny_Prelude
      Shiny_Prelude
      +1 yıl

      @IIRyuII fotosentezle mi yasamini surduruyorsun

      Yorumla
    • Naewoongie
      Naewoongie
      +1 yıl

      @IIRyuII İşte bunun gibileri polisin tespit edip potansiyel tecavüzcü damgası ile tutuklaması gerek aslında.

      Yorumla
    • Bayannoptik
      Bayannoptik
      +1 yıl

      @ogzhnOztkn senin ben düşünce sistemine tüküreyim umarım bir gün aynısı kız kardeşine ya da ananın başına gelir ekmek almaya ya da pazara giderken. Bizde deriz ne işi varmış sokakta. Özge can akşam üzeri evine giderken katledildi yaş daha 18 sanarsin felegin cemberinden geçmiş. Yolda başı boş birini görsen ya da mini etekli bir kız geçse çadırı kurar da gidersin yanına sizin zihniyetinizin allah belasını versin

      Yorumla
    • OgzhnOztkn
      OgzhnOztkn
      +1 yıl

      @Bayannoptik Düzgün oku şunu ulan sinir etmeyin beni ben mi yazdım o yorumları.

      Yorumla
    • Bayannoptik
      Bayannoptik
      +1 yıl

      Canım etiketlemede sorun olmuş Özür dilerim :(

      Yorumla
    • OgzhnOztkn
      OgzhnOztkn
      +1 yıl

      @Bayannoptik 👏👏👏.

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Gündem konusunda 472 cevap paylaştı.

    Cocugu olan bir insan nasil yapabilir bu igrencligi ya allah kahretsin be. Yemin ederim icim sizliyor bu orspu cocuklarini gorunce ayni cinsten olmaktan..

    8
    0 Yorumla
  • Wheeze
    Wheeze Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Herzaman dediğim gibi, yanınızda kendinizi savunacak bir biber gazı taşıyın kızlar tekzende var girin alın, alamayanlar hepsiburada. com dan alsın jenix marka 12 lira böyle şeylerde başınıza gelmez tam aksine siz adama tecavüz eder yollarsınız, bu arada bu şerefsizin asılması lazım.

    0
    0 Yorumla
  • karadayi0606
    karadayi0606 Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    şerefsiz ırz düşmanı it bunlar en ağır ceza verilmeli hadım cinsel organı ameliyatla alınmalı şerefsiz hayvan ıbne aşağılık pislik şerefsiz birde şeytan ummuş ondan ala seytanmı var -- Her Şeye Eyvallah, Hırlıya Eyvallah, Hırsıza Eyvallah, Dolandırıya Eyvallah, Kan Emiciye Eyvallah Amaaa Namussuza tecavüzcu ırz düşmanı dur

    0
    6 Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      Adalet Orda Deği Burda! https://www.youtube.com/watch?v=MwxXA1JIwTU

      Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      Hindistan'da tecavüzcü adamın cinsel organını kestiler -- https://www.youtube.com/watch?v=3ov7lYQsp3s

      Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      Tecavüze idam cezası https://www.youtube.com/watch?v=iAGycQyvuq8

      Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      Özgecan Aslan Katil Zanlısı Cezaevinde Dövüldü
      https://www.youtube.com/watch?v=hv67Hou8aI8

      Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      devet bunları cezası vermeli hata idam vermeli

      Yorumla
    • karadayi0606
      karadayi0606
      +1 yıl

      tecavüzcü ye en ağır ceza veceksin ibreti alem için

      Yorumla
  • KahveSigara
    KahveSigara Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Kızın psikolojisini düşünemiyorum, o kadar kötü bir durum ki.
    Hani derler ya Allah düşmanınım başına vermesin.
    Yok biber gazı taşı, yok dışarı çıkma vs.
    Her insan istediği saatte istediğini yapabilir, bu kimseyi ilgilendirmez.
    Aradan çıkıyor yine çıkmasaydı yok onu yapsaydı bunu yapsaydı diye.
    Bu ülke de erkeğe bile tecavüz ediyorlar, yetmiyor bebeğe, hatta hayvana bile.
    Siz hala çıkmasaydı, yok biber gazı taşısaydı yok bağırsaydı çağırsaydı.
    Yazıklar olsun sizlere.

    1
    0 Yorumla
  • carismaaa
    carismaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Olacaklarin önüne bazen geçilemiyor ama burada şöyle bir sorun var saat 3 te ben erkek olarak tirsarak dolaşırken savunması daha zayıf bir kız çok geç olduğunda önlem almalı mesela gezdi eğlendi ailesine haber verir çıkarlar beklerler karsilarlar. Bu nasıl bir sorumsuzluk. Hiç bir şey tecavuzcuyu haklı çıkarmaz ama sen önlemini alacaksın 1 tl içinde adam kesiyorlar İstanbul da

    0
    0 Yorumla
  • EvcilKüheylan
    EvcilKüheylan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Olaya tek taraflı baktığımız sürece,
    Bu meseleyi çözemeyiz.

    Bu konunun;
    Erkeğe bakan yönü var.
    Kadına bakan yönü var.
    Topluma bakan yönü var.
    Devlete bakan yönü var.
    Kısacası çok boyutlu bir mesele...

    Ne tek başına erkeği egiterek çözebiliriz,
    Ne de devletin polisiye tedbirleri ile...
    Her şeyden önce vicdana yatırım yapmak lazım...

    1
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    tv izlemediğim için görüntüleri ilk kez izledim bunun için teşekkür.
    o saatte tek başına yürüyen bir hanım maalesef arınçkafalarca hedef gösterildiğinden kimi çevrelerce müstehak olarak bile görülür maalesef.
    bu allahın belası zihniyet değişmediği sürece mağdurların çilesi bitmez.
    o ruh hastası rezili içerde artık şişlerler ya da fena halde yumuşatırlar.

    1
    0 Yorumla
  • Bahadır035
    Bahadır035 Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Allah bela.. Wersın o anda görececem lecegıöı bılsem vurulcagımı bılsem ölümüne girerim gırtlagına sokcan cıcagı oldugu yerde kalcak bır pıslıkden lurtulur dunya colcugundan cocugundan kısılıgnden utansın sinirden basıma agrı gırdı lanet olsun bunlara!!!

    0
    0 Yorumla
  • 06Kartaliçe1903
    06Kartaliçe1903 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Ah be güzelim bari biber gazı taşısaydın yanında biz okuldan 3 kişi çıkıyoruz akşam 7de ona rağmen üçümüzde de biber gazı var sende kendini savunacak önlemler alsana o saatte yalnız yürüyosun madem. Bunu yapan ş*erefsizin kanı bozuk p*çin Allah belasını versin

    0
    0 Yorumla
  • Cenkaşkı_
    Cenkaşkı_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben erkekliğimden utanırım ya. Koluna girmiş şunu yapmış yazmayın bıcak var elinde. Evli ya da bekar anası bacısı yokmu? Tecavuz arkadaş bu.
    Gitsin bir sey istiyosa paralı o.. lara. Acınmayacak insan yerine bile koyulmayacak kişiler.
    Erkekler güclüdür evetde , bu bunları yapmak. için değil. kadınları korumak için güclüyüz.
    Kadınlar anamız , bacımız , eşimiz.
    Bu kızın psikolojisini düşünün birde cidden. Umarım. kendine bir şey yapmaz
    Küfür etmem ama hepsini etmek istiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • maleangel
    maleangel Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu kadar şeref yoksunu adi aciz insan varken bu ülkede ne yazık ki özellikle kadınların kendilerine iki kat daha dikkat etmeleri gerekiyor. Tabi ki siz 3 5 de cıkınca kimsenin size zarar vermeye hakkı yok fakat dediğim gibi şerefsiz çok daha tedbirli davranmak gerekir.

    0
    0 Yorumla
  • gsmurat123
    gsmurat123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Vallaha hicbir sey bunu yapmak ya da haketti diye bir soze neden olamaz gerekli cezalar verilmyor blyorlarki yaptgi yanina kar kalıyor ulan bide colugun cocugun var allah korusun yarın öbur gun aynı seyi onun cocugunu yapsalar noolcak ne dicek acaba

    0
    0 Yorumla
  • EliJahh
    EliJahh Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Idam dendiginde , yha burasi dmkratik bir ulke. s. s diyenler simdilerde idam fanatigi oldular. Tavuguna kış diyene idam verilmiyodu bunlara veriliyodu iste. Alin size demokrasi, hepsi yanlis batililasmanin kendi degerlerinden kopusunun sozde ozgur olabilmenin eserleri. Hic kimse birine suc atmasin bu toplumca bir suc. Hepsini yetistiren bir anne baba var. Yazik be alican baglican arabanin arkasina supurge gibi gezdircen butun gun

    0
    0 Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Ne diyelim bu olayların sonu gelmiyorsa bir yerde yanlış var demektir. cezayi sağlam keseceksin

    23
    0 Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Gündem konusunda 328 cevap paylaştı.

    En yükseğinden indirimsiz bindirimli ceza alması dileğiyle.

    19
    0 Yorumla
  • RockAndBaby
    RockAndBaby Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu onun bunun çocuklarını sorgusuz sualsiz kent meydanına asacaksin aleme ibret olsun.

    9
    1 Yorumla
    • Mamos07
      Mamos07
      +1 yıl

      İbrete gerek yok kardeş bu kafadaki insan çok zaten onları ifşa etmek lazım. Onları ifşa ettikten sonra hepsine toplu katliam yapacaksın :D

      Yorumla
  • Erdal_Gümüş
    Erdal_Gümüş Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Tr de adalet olmadığı için Şu an bu mahlukat dışarıda. Kendini koruyabilmen için yalnız gezmemen lazım. Gözünü 4 açman lazım. Kimseye güvenmemen lazım. Özellikle geceleri kesinlikle yalnız başına çıkmaman lazım. Adalet o kadar tavan seviyede ki Hakim bile sana o saatte ne yapıyordun dışarıda diye sorabilir. Sonuçta burası Türkiye 😊 Adaletler Ülkesi.

    1
    0 Yorumla
  • Kediseverkedicik
    Kediseverkedicik Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Gündem konusunda 796 cevap paylaştı.

    Böyle tipleri görünce ne iğrenç bir ülkede yaşadığımı bir kez daha anlayıp çok üzülüyorum... Hadım veya halka açık idam getirilmeli ve böyleleri ibret olsun diye cezalandırılmalı. Gerçi bunlar hapse 1 haftalığına girse orda şişlerler ama riske gerek yok. Lanet şey..

    0
    0 Yorumla
  • eğlencezamanı
    eğlencezamanı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    bunu yapanlara insan demek bana suç gibi geliyo, midesiz, Allah korkusu olmayanlar ama bir genç kız o saate kadar neden dışarıda durur? duruyorsa da bir arkadaşına ya da ailesinden birine telefon ederek almalarını söyler çünkü böyle kansız erkekler var lütfen ya üzülüyorum cidden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    UNUTMAYIN ! Bu tür suçlar "ENGELLENEMEZ".
    Çünkü bunu yapan kişi yakalanmayacağım diye düşünerek yapar. Zaten yakalanırım, başım belaya girer dürtüsü geldiği an vazgeçer. Ölüm ile cezalandırılsa bile hala devam edecektir. Örnekleri de bazı ülkelerde mevcuttur.
    Bayanlar elinden geldiğince erkeklere yüz vermeyecek ve en ufak taciz de ortalığı ayağa kaldırmaları gerekir. Korkup, utanıp sessiz kalmamanız lazım. Sözlü veya fiziksel her türlü tacizin peşinden gidin, şikayetçi olun.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    o kadar pençe gibi tırnak uzatıyosunun içinizden ya allah deyip gözünün içine sokun şu şerefsizlerin ya da herkes tecavüzcülere karşı bir ortak işaret geliştirsin mesela elinizle karnınızı okşayın biri sizi zorla biryere götürüyorsa bizde kafasını kıralım itlerin !

    0
    0 Yorumla
  • RitaOra
    RitaOra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Ya idam cezası böylelerine verilmeli, sonuna kadar hak ediyorlar. Aksini iddia eden olmamalı diye düşünüyorum.

    4
    0 Yorumla
  • metay
    metay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bence kanunlar çok yetersiz adam okadar suça karışmış hala servis şöförlü yapacak kadar özgür nasıl bir adalettir anlamış degilim
    Adam hırsızlık yapar birilerini gaspeder iki üç ay yatar çıkar bumu bunun cezası
    Hırsızlıkmı yaptı halkın önünde kes kolunu
    Tecavüz mü etti sallandır halkın önünde bak bakalım bunu gören suça meyilli kişiler bukadar kolay suç isleyebiliyomu

    0
    0 Yorumla
  • Boğa06
    Boğa06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ee arkadaşlar Avrupa uyum yasaları gereğince değişen kanunlar yüzünden malesef her türlü pislik sokaklarda. Adam hırsızlık yaparken yakalanıyor elini kolunu sallaya sallaya çıkıyor, tecavüz olaylarına gelen cezalar da toplumun tepkisitepkisinden dolayı ağırlaştı. Bu pislikler her yerdeler,

    0
    0 Yorumla
  • tombik_ozan
    tombik_ozan Takip Et
    Yoda Yaş: 51
    +1 yıl

    nereden bakılırsa bakılsın iğrenç bu durum... bu duruma düşmemek için mümkünse daha erken ve insanların ortada olduğu saatler de sokakta olmalı.. bide çantanız da mutlaka biber gazı ya da kurusıkı tabanca taşıyın... eğer yapabiliyorsanız bacak arasına sağlam bir tekme onu en az 5 dk yerde kıvrandırır

    0
    1 Yorumla
    • tombik_ozan
      tombik_ozan
      +1 yıl

      tecavüz suçluları idam edilmeli...

      Yorumla
  • Linek
    Linek Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    belki sessiz mağdurlar da vardır. kızın cesaretini kutluyorum. gidip şikayetçi olmuş. yanına bırakmamış.. Gerçi sicili bozuk birinin servis şoförü olması kaygı verici. canlı bomba gibi etrafta geziyormuş.

    size güveniyoruz etraftaki insanlara güvenmiyoruz sözünün ispatı. ne yazık ki kanunlar bunlara güç geçiremiyorlar madem , biz tedbirimizi alalım. koruma gibi sürekli hayatımızdaki kadınlar/kızların etrafında bulunmak mantıklı gibi geliyor...

    0
    0 Yorumla
  • ilkvetekkonum
    ilkvetekkonum Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Yakin zamanda benzer olaylar oldu demek caydirici ceza verilmiyor ki tekrar ediliyor.

    Gecenin 3 ünde de tek başına evine gitmek iyi bir fikir değil, ben bile tedirgin olurdum. Bu konuda ailelerin de sorumlu olduğunu düşünüyorum. Şahsen kızım olsa izin vermezdim şayet verdim kendim alırdım bulunduğu yerden.

    0
    0 Yorumla
  • SkinnyPieces
    SkinnyPieces Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    saat başı devriye polis gezecek, başka yol yok, veya herkes gece dışarılada olacaksa yanına birilerini daha alacak, tek gezmeyecek, kızı gördüm, tek başına, gecenin 3'ü olmuş, heralde etraftakilerin gözüne gelecek, yanındada brisi yok, olması gerek,

    2
    0 Yorumla
  • dugusal5555
    dugusal5555 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Hic sorma ya artik napicamizi bilmiyorum. Sokağada mi cikmayalim. Kadin olmak cok zor. Bazen mecbur oluyor gec saatte disarda olabiliyoruz tek olabiliyoruz nasil yurucem nasil eve gelcem. Allah yardimcimiz olsun.

    2
    5 Yorumla
    • devilishkronos
      devilishkronos
      +1 yıl

      Gece ne mecburiyetin olabilir

      Yorumla
    • dugusal5555
      dugusal5555
      +1 yıl

      @devilishkronos okul ikinci ogretim mecbur duraktan eve tek geliyorum bazen. Alacak kimsem olmuyor. napiyim okulada mi gitmeyeyim? Napalim yani. O saatte kizin sokkakta ne işi var degil mi o zihniyettesiniz.

      Yorumla
    • devilishkronos
      devilishkronos
      +1 yıl

      Evet ben o saatte su içmeye kalkmıyorum

      Yorumla
    • devilishkronos
      devilishkronos
      +1 yıl

      Akşamları mı gidiyorsun okuluna

      Yorumla
    • Tipikbalikk
      Tipikbalikk
      +1 yıl

      @devilishkronos kiz okulada mi gitmeyeyim diyor evet diyorsun, okula gitmedigin, egitim almadigin icin boylesin sende zaten. Dusunemiyorsun, calistirmayi bilmiyorsun o beyni. Oda demiyor gece 3te donucem diye ama aksam 6da 7de bile boyle sokaklar, dershanesinden donen okulundan donen binlerce kiz var. Sen okul yuzu gormemissin bide piskin piskin "ben su icmeye kalkmiyorum sen napiyosun" diyosun, cok cahilsin keske olsen (!)

      Yorumla
  • hunterman
    hunterman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    türkiye cumhuriyeti devleti vatandaşını koruyamıyorsa devlet olma özelliğini yitirmiştir kimse kusura bakmasın. 14 senedir devlet diye birşey yok ortada. türkiye cumhuriyeti gazetecilerin yazarların bilim adamlarının dürüst hakim ve savcıların yattığı bozuk bir düzen içindedir. Bravo bu partiye oy verenlere ve onların yandaşlarına.

    0
    0 Yorumla
  • NotKawaiiItsKowaii
    NotKawaiiItsKowaii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Adama bir vuracaksin, o kızın o saatte ne işi var, halinden memnun gorunuyor, oh iyi olmuş diyenlere 2 vuracaksin. Tacizciden iğrenç insanlarsiniz. Bu pis sapiklar sizin gibilerden ne kadar güç buluyor bunu bilmiyor musunuz?

    2
    21 Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Tek suçlu adam değil ama.

      Yorumla
    • NotKawaiiItsKowaii
      NotKawaiiItsKowaii
      +1 yıl

      @YusufK2 evet bu sabıkalı pisliğin özgürce sokaklarda gezmesine imkân tanıyan adalet sistemi de suçlu.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Anne babada suçlu, kızda suçlu.

      Yorumla
    • NotKawaiiItsKowaii
      NotKawaiiItsKowaii
      +1 yıl

      @YusufK2 Neden? Akşam dışarıda olmak yasak değil.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Tartışmanın bir anlamı yok. Anlamıyorsunuz. Boşverin.

      Yorumla
    • morbeyazpembe
      morbeyazpembe
      +1 yıl

      @YusufK2 en buyuk suclu bunca sabikasi oldugu halde onun disarida gezmesine sebep olan..
      Anlamiyorum ne sekilde dusunceleriniz bu hale geliyor. Bir ulkede isteyen istedigi zaman disari cikmali, cikabilmeli.
      Fakat siz cikani anayi babayi sucluyorsunuz. Bunca pislik insanin disarida dolasmasina goz yumanlari degil.

      Yorumla
    • NotKawaiiItsKowaii
      NotKawaiiItsKowaii
      +1 yıl

      @YusufK2 anlamıyorsunuz değil güzel kardeşim. Ben eski işimden sabaha karşı 3-4 gibi cikiyordum. Citys avmde nisantasindaydim. Eve bazen taksi bazen yakın olduğu için yürüyerek dönüyordum. Bazı iş arkadaşlarım yenibosnada kumburgazda oturuyordu. Hepimiz kadindik. Bu sapiklar için benim eğlenceden ya da işten donmemin bir farkı olur mu sence? Sigortalı işte kendi halinde çalışan bir insandim. Benim de basima bunlar gelebilirdi. Benim annem babam ya da ben nasıl suçlu oluyorum? Kafani kullan.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Genel olarak birşey söylemiyorum ben. Sizde biraz mantıklı olun. @morbeyazpembe

      Yorumla
    • morbeyazpembe
      morbeyazpembe
      +1 yıl

      @YusufK2 diyorsun ki tek suclu adam degil anne baba daha suclu.
      Bende diyorum ki tek suclu adam degil, bu ve bunun gibilerin sokakta elini kolunu sallayarak gezmesine musade edenler.
      Sen biraz mantikli ol.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Tamam işte. Adam suçlu. Ona lafımız yok. Ama gecenin o saatinde yatağında olması gereken kız bardan çıkıp yarı çıplak kulağında kulaklıkla yürüyorsa oda suçludur, Ona çöm ona bunun yanlış olduğunu öğretmeyen anne babada suçludur. Bak soruyu soran kişi gece üçte dörtte işten çıkıyormuş zamanında. Allah korusun onun başına birşey gelse bişey diyemem ona. Ekmek parası neticede. Benim ablamda sabah karanlıkta işe gidiyor. Allah korusun onun başınada gelebilir. Onu suçlayamam. Ama ben bu olayda bu kızıda suçlarım ben. @morbeyazpembe

      Yorumla
    • morbeyazpembe
      morbeyazpembe
      +1 yıl

      @YusufK2 cunku eglenmeye gidenler, diledikleri gibi giyinenler tecavuzu hak ediyor senin gozunde dimi. Cok normal yani onlara tecavuz etseler oda oyle olmasaymis o zaman. Bu kadar basit dimi? Yazik ya cok yazik valla sizin gibiler oldukca..

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Ben öyle birşey demedim. Çarpıtmayın. Her neyse. Tartışmaya lüzum yok. @morbeyazpembe

      Yorumla
    • morbeyazpembe
      morbeyazpembe
      +1 yıl

      @YusufK2 Carpitmiyorum. Soylediginizin nereye gittiginin farkinda degilsiniz herhalde.

      Bende İstanbul'da yasadim biliyorum sokakta yurumek ne demek hava kararinca orda. Arkama bakarak yururdum hizli hizli aksam 8 den sonra.
      Simdi almanyada yasiyorum diledigim saatte disari cikip geri donuyorum, sabahlara kadar sokaktada dolastim kimse rahatsiz etmiyor.

      Demekki suc ne gece o saatte cikanda, ne kilikta kiyafette nede ailede.
      Suc bunlarin olmasina goz yumanda.
      Tartismak gereksiz evet, bu soylediklerimi anlayacakmisin o bile supheli..

      Yorumla
    • Mythicalx
      Mythicalx
      +1 yıl

      Kız suçlu diyen arkadaş potansiyel tecavüzcü. Pislik herif o saatte sokakta görsem ben de tecavüz ederim demeye getiriyor.

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Almanyada yaşamaya devam edin hanımefendi. @morbeyazpembe

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Ben öyle birşey demiyorum. @Mythicalx

      Yorumla
    • Mythicalx
      Mythicalx
      +1 yıl

      Dolaylı yoldan tam olarak bunu söylüyorsun. Psikoloji bilimi, suçlu haklı bulan potansiyel suçludur. Tecavüzlerin önlenmesi için senin gibileri içeri tıkmaları lazım.

      Yorumla
    • cikolatalilattem
      cikolatalilattem
      +1 yıl

      Sizin gibilerden guc buluyor derken? zaten bunlar gibiler arasindan cikiyor. Resmen ayni zihniyet...

      Yorumla
    • NotKawaiiItsKowaii
      NotKawaiiItsKowaii
      +1 yıl

      @cikolatalilattem bu sapiklar tabi ki bu genç kızı suclu bulan zihniyetten güç buluyor. Başkalarından değil. Dusunuyor ki kızın o saatte ne işi var demek hak ediyor tacizi/tecavuzu/gaspı

      Yorumla
    • cikolatalilattem
      cikolatalilattem
      +1 yıl

      Maalesef ki oyle

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      @Mythicalx atsınlar. Ekmek elden su gölden senin verginle yaşar giderim.

      Yorumla
  • orknc
    orknc Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    İdam olsa kesinlikle yapmazlar ama işte yok lanet ülkemizde o yüzden bu sapıklar hep olacak siz siz olun gecenin bir yarısı tek başınıza dolaşmayın kızlar sizin en doğal hakkınızda olsa bu ülke böyle işte düzelmiyor birşeyler burda...

    0
    0 Yorumla
  • deja_vu
    deja_vu Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 62%
    +1 yıl

    Hapishaneler dolmuş diyorlar yapılacak olan basit. Açacaklar bir çukur içine koyacaklar tecavüzcüleri, çocuk katillerini diri diri yansın şerefsizler. En azından biraz olsun caydırıcı olur diyeceğim ama hiç umudum yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    suc aletını kesıp elıne vereceksın bak bakalım yapabılıyorlarmı... bu nedır yaa... yaw ulan ınsan kendısınden korkuyor ben carsıda aynı kaldırımda yururken uzun sure bı kızın arkasından gıdersem yanlıs anlar normal olarak aynı yöne gıdıyoruz halbukı evıme gıdecegım sırf yanlıs anlamasın dıye yolumu degıstırıyorum... herıfe bak senı doguran ananın demek vardıda onun bı sucu yok...

    0
    0 Yorumla
  • kılavuzukargaolan
    kılavuzukargaolan Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    Caddede oturuyorum bende ama insanları hep aynı pek kiralık yok buralarda yabancı fark edilir. Binanın arkasına götürüyor kızı kız gösteriyor bir de girişi ben vidyoda böyle gördüm. Kimse mi görmedi olayı. Artık insanlar hiç bir şeyden korkmuyo

    0
    0 Yorumla
  • molotovyum
    molotovyum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    Kimse kimsenin özgürlüğünü kısıtlayamaz ancak ben bile erkek olarak gece dışarı çıkmaya çekiniyorum. yani çamurun olduğu yerde dolaşmamak lazım..

    6
    5 Yorumla
    • Ezgilimmm
      Ezgilimmm
      +1 yıl

      zaten tecavüzün en az olduğu ülkelerde de emin ol kadınlar o saatte dışarı çıkmıyordur.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      @Ezgilimmm Ukrayna'dayım, sabahın beşinde taş gibi kızların mini etekle dolaştığını görürsün merkezde, hiç de korkmazlar, kimse de musallat olmaz, gidip tacize falan kalkışan biri varsa bil ki bir ortadoğulu falandır. Tecavüz burda da yaşanıyor bak, ama şehrin göbeğinde olmaz, en azından bir kültür vardır mesela. Tecavüzü yapanlar zaten toplumdan izole, tipi belli heriflerdir.

      Ama işte sizin anlamadığınız şey bu, bu toplumun sıradan, iki çocuk babası bireylerinin ciddi bir kısmında tecavüze meyil var, bunun bir sebebi de sizin bu tecavüz mağduruna suç bulan zihniyetiniz.

      Yorumla
    • molotovyum
      molotovyum
      +1 yıl

      @Ragnar_Lodbrok tecavüzü yapan toplumdan izole olmuş biri değil ki evli 2de çocuk babası.. Ancak burasaı ortadoğu kendinde diyorsun demek ki dikkatli olmak lazımmış.. bizim tecavüzcü ibneleri savunucak halimiz yok.. yazdığımı iyi oku.. bataklık varsa batarsın.. savaşın olduğu yere gidersen her an kafana kurşun gelir bomba gelir.. dikkatli olmalıyız.. şahsen kendi kızımı karımı gecenin bir saatinde bir yere göndermem müsaade de etmem.. it uğursuz dolu.. bu kadar insanı ben mi eğiticem öyle bir sihirli gücüm var da ben mi bilmiyorum.. dikkatli olacaz başka çaremiz yok bu şartlarda

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Bağdat Caddesi orası, Bağcılar değil. Orda böyle şeyler yaşanmaz normalde.

      Ben cidden devlet eliyle bu tür semtlerin içine edilmeye çalışıldığını düşünüyorum, Kadıköy falan alenen keko kaynıyor. En son yazın Türkiye'deydim, seneden seneye görünce insan değişiklikleri daha kolay farkediyor Kadıköy'de grupça gezen, elinde birayla milleti dikizleyen tipler peydah olmuş durumda, alenen millete rahatsızlık veriyorlar ve polis falan da belli ki hiçbirşey yapmıyor.

      Bu toplumun bu halde olmasının sorumlusu da devlettir, bir de bizim riyakarlığımız, bu adamlara doğru düzgün ceza verilmiyor, şu hükümet bu konuda acayip kaypak ve resmen kadınları baskı altına almaya çalışıyor, ve kendine kadın diyen kitle sokakta gezmekten korkacak hale gelmelerine müsaade eden tiplere oy veriyorlar.

      Şu ülkede bir kadın niye Akp'ye oy verir anlamam?

      Bu unutkan, hesap sormayan tavır yüzünden ülkenin başına kim geçerse geçsin yavşaklaşır, bu leş toplumun ve kültürün suçu bu durum.

      Yorumla
    • Ezgilimmm
      Ezgilimmm
      +1 yıl

      @Ragnar_Lodbrok buradaki kinayeyi anlamis olman gerekirdi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hapishanede ki adalet bile türk adalet sisteminden daha iyi. Zamanında ' türkiyenin %65 gerizekalıdır' dediklerinde üzülmüştüm sinirlenmiştim. Şimdi ise ne kadar haklı olduğunu her an yaşıyorum, hissediyorum. Bu ülke kendi kendini batırır yurt dışına çıkmaya bakın kardeşlerim.

    1
    0 Yorumla
  • SucukluSütlaç
    SucukluSütlaç Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Böyle bir köpek bide okul taşıtı mı sürüyor.. Okul taşıtı, hani bildiğimiz şu el kadar çocukları taşıdıkları taşıt..

    3
    0 Yorumla
  • Bitter-jötem
    Bitter-jötem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ya şimdi diycem bütün silahları bana yönelteceksiniz bir genç kızın gene 3: 30 ne işi var sokakta?
    İnsan olacaklari göz önünde bulundurur ve o saatte çıkmazdı sokağa

    4
    8 Yorumla
    • eğlencezamanı
      eğlencezamanı
      +1 yıl

      buda doğru bir bakış açısı yok hayır madem dışarıda ara babanı ya da abisi erkek kardeşi varsa onlar gelip alsın yoksa eğer erkek arkadaşından rica etsin bıraksın

      Yorumla
    • antipolyanna
      antipolyanna
      +1 yıl

      @eğlencezamanı ya illa dışarı çıkması için yanında biri mi olmalı biz rahat çıkamıycaz mı dışarı napsın yani belki bir sorunu vardır bişey olmuştur. Dışarı 3 te çıkıyo diye böyle diyosunuz bu olay gündüz olsa ne diyceksiniz lütfen Allah korusun herkesin başına gelebilcek bişey böyle düşünmeyin o kızın o an neden dışarı çıktığını ve bir insanın ne yaşadığını kimse bilemez

      Yorumla
    • eğlencezamanı
      eğlencezamanı
      +1 yıl

      zaten ben hak veriyorum bu durumda söz yok benim de ablam var ama diyorum ki hani biliyoruz günümüzde böyle vicdansızlar var olanlar ortada tedbir alsaydı diyorum anlatabildim mi umarım anlatabilmişimdir @antipolyanna

      Yorumla
    • antipolyanna
      antipolyanna
      +1 yıl

      @eğlencezamanı başımıza böyle bişeyin geleceğini nereden bilelim? Neyse konuyu kapatalım anlıyorum tamam herkesin görüşü kendine

      Yorumla
    • eğlencezamanı
      eğlencezamanı
      +1 yıl

      @antipolyanna zaten bilemeyiz ama görüyoruz her gün haberlerde neler var tedbir almak gerekir her zaman

      Yorumla
    • Bitter-jötem
      Bitter-jötem
      +1 yıl

      Gece erkekler bile korkuyor sokakta gezmeye tinercisi sucusu bucusu dolmuş sokaklar..
      Demem o ki kız kendini asla koruyamaz her erkekte adam sıfatına vasıf değildir o bakımdan olacaklari ya da tehlikeyi düşünüp gece sokağa çıkmamalı bence yoksa kimseyi kınıyor değilim Kız için zor bir durum..
      @eğlencezamanı
      @antipolyanna

      Yorumla
    • eğlencezamanı
      eğlencezamanı
      +1 yıl

      evet çok doğru öyle yani o saatte anası babası evde olan bir kızın ne işi olur bilemiyorum zaten arkadaşlarıyla eğlenmek için çıkmış yine de bize yargılamak düşmez yanında tanıdığı bir erkek olmalıydı

      Yorumla
    • Gmze_37
      Gmze_37
      +1 yıl

      Aynen katılıyorum. Nerden bilelim boyle olacagini diye birşey yok, insan her ihtimali düşünecek ve tedbirini alacak. Gece gece disarlarda boyle gezersem ne olur diye düşünmeli insan. Tedbirini almali.

      Yorumla
  • abcdefghijkl
    abcdefghijkl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 68%
    +1 yıl

    Belki sorun arkadaşlarında yazdığı gibi cezaların caydırıcılığının olmamasından kaynaklanıyor. Belkide eğitimsizlikten.
    Emsal olması için ibretlik bir ceza gelmesini bekliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Yahu bu pislikler heryerde artik insanlarin birbirine en ufak bir saygisi yok bu memlekette kesilen kafalar eller bacaklar cop konteynirlarindan cikiyor artik siz neyin kafasindasiniz nasil bir dunyada oldugunuzun bilincine varin artik

    0
    0 Yorumla
  • Powerstrike
    Powerstrike Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Gece geç saatlerde bayanların yanlız dolaşmalarının sakıncalı olduğunu anlamak için
    İlla böyle olaylar mı olmalı
    Bunu söyleyince de suçlu biz oluyoruz
    Kardeşim o saatte gezmeyin işte
    Ortalık pç dolu

    0
    0 Yorumla
  • YİĞİTKAAN
    YİĞİTKAAN Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl
    Gündem konusunda 412 cevap paylaştı.

    İdam gelsin. Getirmeyenlerin kızları çocukları tecavüze uğrasın katledilsin güneydoğu da şehit olan aslan evlatları gibi bunların çocukları da kanserden devasız hastalıktan hastaneden çıkamasın. Bak çözüm ne kadar kolaymış.

    3
    0 Yorumla
  • asosyalizmirli
    asosyalizmirli Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsan denemez buna. Yaptığı pislik bir şey. İdamın gelmesini bu yüzden çok istiyorum. Hem o kadar suçu var ama sen Ada'mı serbest bırakıyorsun. Saçmalık gerçekten. Bunun gibi şerefsizler ölmeyi hak ediyor.

    1
    0 Yorumla
  • RBayraktar
    RBayraktar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 45%
    +1 yıl

    550 kişiliklkmi ne yer kalmış dedikoduları var bu tarz o... c... larını orda tutmak yerine idam edilecek mi yerler boşalmali

    2
    0 Yorumla
  • mert1219
    mert1219 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cezaevinde iyi severler onu :D
    Namus davasından yatan çok elbet onların olduğu koğuşa verirler. bir güzel öperler orda onu :D
    Ama bir kızında saat 3 de dışarıda gezmesi doğru değil bence.

    1
    0 Yorumla
  • ßℓαzєη
    ßℓαzєη Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Sokağa yalniz başına çıkma o saatlerde. Çantada biber gazı taşı. Birisi sana saldırıyor ise kuzu kuzu gitmek yerine yardım iste.

    2
    13 Yorumla
    • pink516
      pink516
      +1 yıl

      kuzu kuzu gitmesinde bagırsınn da öldürsün mü oracıkta bu nasıl bir yorum o anki korku panik halini yasayan anlar

      Yorumla
    • ßℓαzєη
      ßℓαzєη
      +1 yıl

      @pink516 yaşayan ölü olmaktan iyidir ki yüzde 90 ihtimalle bırakıp kaçar. ..

      Yorumla
    • pink516
      pink516
      +1 yıl

      can tatlıdır o anı yasamadan kızın hislerini bilemezsin ki ortalık ruh hastası dolu kadın gücüyle erkek gücüde bir olmuyo sonucta

      Yorumla
    • ßℓαzєη
      ßℓαzєη
      +1 yıl

      @pink516 ben yapılacakları yazdım sorudaki kendimizi nasıl koruyacağız kısmına göre. Tecavüz edilmeyi tercih etmek çok saçma. Ölmekten korkup tecavüze mi razı olacaksınız? Mide bulandırıcı.

      Yorumla
    • pink516
      pink516
      +1 yıl

      söylediklerimden yaptıgın çıkarım buysa ne desem anlamazsın belli oldu allah empati yeteneği ve vizyon versin sana...

      Yorumla
    • KahveSigara
      KahveSigara
      +1 yıl

      Bravo, beklenen düşünce yapısı tebrikler sana.. !

      Yorumla
    • ßℓαzєη
      ßℓαzєη
      +1 yıl

      @pink516 empati yaparak payaşım zaten. Ben asla kendimi kullandırmam.

      @KahveSigara işine gelirse...

      Yorumla
    • KahveSigara
      KahveSigara
      +1 yıl

      Beni bağlayan bir durum yok burada, bir gün senin de başına gelir bir şekilde dolaylı yoldan; sende öğüt verirsin yukarda yazdıkların gibi.
      İşine gelirse..

      Yorumla
    • ßℓαzєη
      ßℓαzєη
      +1 yıl

      @KahveSigara ben soruyu cevapladım, korunma yollarını yazdım. Biber gazı taşıyın dedik diye mi kötü olduk yoksa yardım isteyin dedim diye mi? Türkçesi olmayanlar neden mod yapılır ki bilmiyorum...

      Yorumla
    • erdemklc
      erdemklc
      +1 yıl

      Şu tür insanları bu sitede barındırmayın ya @KahveSigara herhalde adminsin şu tür kişilere siteden uzaklaştırma verin

      Yorumla
    • Shiny_Prelude
      Shiny_Prelude
      +1 yıl

      Bak sana ne diyecegim; o adam derdi ki "ben bir sey soracaktim ama yuzume biber gazi sikmaya basladi birden. Biber gazi tasimak yasadisi degil mi? Idari islemler baslatilsin, sikayetciyim..." emin ol, 14 yasindaki kizin rizasi vardi hukmunu verenler tecavuz girisimcisine ozur dilemeni bile isterler senden. Özgecan biber gazı sikmasina ragmen hem tecavuze ugradi hem de katledildi!! Buna ne diyeceksin?
      Sizin gibi beyinler bu pezemenklerin boklarini mesrulastirmaktan baska bir boka yaramaz! Fotosentezle yaşıyorsunuz; insan diyemiyorum size!

      Yorumla
    • TheCilekli
      TheCilekli
      +1 yıl

      arkadaşım biber gazı adamı daha fazla sinirlendirir kolundan tutmuş kızın sırtında bıçak tutuyor o biber gazını sıktığı an canından olabilir ne kadar kolay size göre söylemesi adam o sinirle defalarca saplar kıza bıçağı gecenin bir vakti de kimse görmez duymaz sabaha ölüsünü bulurlar. neymiş efendim mide bulandırıcıymış sen kadına tavsiye verip kadından miden bulanacağına önce kendi cinsiyetindekilere bak onlardan bulansın miden.

      Yorumla
    • ßℓαzєη
      ßℓαzєη
      +1 yıl

      @TheCilekli ben o adama örnek vermiyorum genel olarak savunma yöntemi sunuyorum. Soru bağdat caddesindeki kızın yerinde olsanız ne yaparsınız değil, nasıl korunabiliriz. Soru ile bağdat caddesini bağlantı kurup bana sataşmaya kalkmayın.

      Diğerleri için yazıyorum, önce okuma yazma öğrenin idrak yollarınızı açın sonra yorum yapın. Hakaret edecekler şimdiden çeksin gitsin.

      Yorumla
  • lilaninmavisi
    lilaninmavisi Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Bir kadın gece 3te dışarı çıktı diye tecavüze uğramayı hak etmiş olmuyor. Kız suçlu diyenler kendilerine zorla tecavüz ettirsinler. Empati neymiş görelim.

    0
    0 Yorumla
  • IIRyuII
    IIRyuII Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    Yahu bilip bilmeden adamı suçlamayın. Kadın saat 03:00'te adamla tanışıyor onla geziyor hatta görüntüleri var ! O saatte bir erkekle neden tanışıyorsun ki kız tecavüzü istedi demiyorum adamla tanışıyor geziyor ohh rahatlığa bak? Sonra adam bıçağını düşürüyor bunu gören kız korkup adamdan kaçıyor. Sonrasın da adam kızmış olacak ki kızı takip ediyor minibüsle ve yakalayıp tecavüze zorluyor. Burda adamın da kızın da suçu %50 %50 ' dir.

    0
    0 Yorumla
  • Emre_
    Emre_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 486 cevap paylaştı.

    Bu hareketi aklamaya çalışan, olmadı hafifleten sözde ahlaklıların sesini keseceksin. Heyhat, şu anda en çok onların sesi çıkıyor, tecavüz oranları çok arttı ve artmaya devam edecek.

    0
    0 Yorumla
  • NesliÖztrk
    NesliÖztrk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Adalet diye birsey kalmadi ki valla sistemi mahvettiler hidraninda dedigi gibi burda adalet sadece saraylarin ismidir. Ne olaylar oluyor yinede serbest birakiliyar anlam veremiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • DeckHan
    DeckHan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    ne yazıkki bu ülkenin hukuk, adalet ve yargı sisteminde ciddi açıklar var. bu insanlara uygulanacak yaptırımlar mutlak surette caydırıcı olmalı. zaman zaman iran ve hindistandaki benzer olayların faillerini halk cezalandırıyor ve bizler dehşetle izliyoruz. bu sapıkları cezaevlerine atıp beslemek yerine halkın adaletine teslim etmek gerekir.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (380)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Bağdat Caddesi'ndeki tecavüz olayının yeni görüntüleri ortaya çıktı. Kendimizi bu insanlardan nasıl koruyacağız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tecavüzden nasıl korunuruz her yer sapık kaynıyor? 20 cevap verildi
Yeni gün, yeni sığınmacı olayı. Bu taciz ve tecavüz olayları daha ne kadar devam edecek? 5 cevap verildi
Bu tacizcileri ve tecavüzcüleri kim koruyor? 7 cevap verildi
Haneye tecavüz darp tehdit? 7 cevap verildi
Son zamanlarda artan kadın cinayeti ve tecavüzlere karşı nasıl korunabiliriz? 12 cevap verildi
Bingöl'deki tecavüz olayı 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨