Sizce , ırkını ileri taşımak, ırkını korumak, ırkıyla gurur duymak, ırkçılık mı?

Yoksa ırkından olmayan herkeze düşman olmak mı ırkçılık, Eğer başlıktaki dediklerime ırkçılıktır diyenler varsa, Atatürk en büyük ırkçıdır ve Bende Atatürk kadar ırkçıyım bundanda Gurur duyarım. Hangi Türk Türk olduğu için gurur duymak hangi Türk Atalarının yolunda gitmez? Hangi Türk atalarının yazdığı destanları duyunca gözleri dolmaz Tüyleri ürpermez? Hangi Türk zalimin karşısında eğilir mazluma kafa çevirir? eğer Irkçı olmamak için Tarihimizi atalarımızı destanlarımızı kültürümüzü unutmamız gerekiyosa Gelin hepimiz ırkçı olalım Kendi kültürümüzü benliğimizi kendi Tarihimizi destanlarımızı Mucize savaşlarımızı Atalarımızı ve güzel sözlerini, Unutmayalım. ''Size kendi ırkımızdan olmayanları vurun sevmeyin küçümseyin ötekileştirin demiyorum'' Size kendinizi unutmayın diyorum.
Kesinlikle Haklısın. Çünkü
Haklı değilsin senin dediklerinde ırkçılık gibi bişey. Çünkü
Üşendim okumadım, Çünkü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce , ırkını ileri taşımak, ırkını korumak, ırkıyla gurur duymak, ırkçılık mı?
Cevapla